Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
Zaterdag ticket binnen :D

^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 18:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die ticketpagina heeft bij mij (Chrome) alleen maar een knop 'Tickets' en er gebeurt niks als ik erop klik. Meer mensen last van?

http://www.loseyourmind.nl/tickets/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 18:58 
 
Hardtraxx Addict

Qz. schreef:
Die ticketpagina heeft bij mij (Chrome) alleen maar een knop 'Tickets' en er gebeurt niks als ik erop klik. Meer mensen last van?

http://www.loseyourmind.nl/tickets/

nergens last van
kies het feest
kies de dag en het aantal tickets
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 18:58 
 
Hardtraxx Addict

Qz. schreef:
Die ticketpagina heeft bij mij (Chrome) alleen maar een knop 'Tickets' en er gebeurt niks als ik erop klik. Meer mensen last van?

http://www.loseyourmind.nl/tickets/

nergens last van
kies het feest
kies de dag en het aantal tickets
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 19:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ga ook kaarten halen voor beide dagen. Eerdere editie van dit jaar moeten missen en kan echt niet kiezen tussen beide dagen. Daarnaast zijn de Back In Time op Q-Base en X-Qlusive Legends zo goed bevallen, dat ik hier echt naar toe moet. Dus: beide dagen aanwezig ^^ Zie tegen die tijd wel hoe ik er kom etc haha.

Nog meer mensen die van plan zijn beide dagen te gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Die ticketpagina heeft bij mij (Chrome) alleen maar een knop 'Tickets' en er gebeurt niks als ik erop klik. Meer mensen last van?

http://www.loseyourmind.nl/tickets/


Adblocker mss?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor beide dagen ticket binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 20:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Qz. schreef:
Die ticketpagina heeft bij mij (Chrome) alleen maar een knop 'Tickets' en er gebeurt niks als ik erop klik. Meer mensen last van?

http://www.loseyourmind.nl/tickets/


Adblocker mss?

Dat is hem ja, bedankt! :thumbsup:

Ja, op Hardtraxx staat ie uit hoor! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 20:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik wacht nog met een ticket kopen tot ze ze weer gaan weggeven een dag voor het evenement.. Ben benieuwd hoe het dit keer uitpakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 20:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb een lichte voorkeur voor de vrijdag door Josh & Wesz en Davide Sonar, maar m'n vrienden willen alleen op zaterdag. Dus, zaterdag ticket in the pocket!

In maart was geweldig, op Defqon was het top en met Q-BASE heerlijk genoten. Kan niet wachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 11:30 
 
Organisator

Hey Patrick,

Wij hebben van onze fouten in het verleden geleerd. Daarom hebben we ervoor gekozen om de prijs van het kaartje laag te houden en hierdoor niet meer te hoeven stunten.

Daarnaast heb je enorme oren maar kennelijk kun je hier niet heel goed mee horen. (HHZ/Project ONE)

Dikke zoen Jeroen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahahaha.

Dikke pluim voor de kaartprijs trouwens. Genieten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Hahahahahaha.

Dikke pluim voor de kaartprijs trouwens. Genieten ^^

Super inderdaad :D Top.

Nu het geluid nog :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 12:01 
 
Hardtraxx Newbie

loseyourmind schreef:
Hey Patrick,

Wij hebben van onze fouten in het verleden geleerd. Daarom hebben we ervoor gekozen om de prijs van het kaartje laag te houden en hierdoor niet meer te hoeven stunten.


Dikke zoen Jeroen


Hoe zit het deze keer met het geluid ? hetzelfde systeem als de vorige keren of een betere ? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 12:09 
 
Organisator

Met het geluid zijn we druk bezig om het daar perfect te krijgen. Veel mensen die op 1 maart aanwezig waren vonden het geluid super. Dus we gaan er iets onvergetelijks van maken!

Tot de 26/27ste of beide!

Grtz Jeroen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 12:23 
 

loseyourmind schreef:
Met het geluid zijn we druk bezig om het daar perfect te krijgen. Veel mensen die op 1 maart aanwezig waren vonden het geluid super. Dus we gaan er iets onvergetelijks van maken!

Tot de 26/27ste of beide!

Grtz Jeroen


Naar achteren toe werd het spijtig snel minder. Bij de Donkeys was het het minst, maar dat ligt meer aan hun apparatuur zelf denk ik.

Ik hoop dat jullie voorbereid zijn om te temperatuur goed te reguleren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 12:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als we nu allemaal gezellig mid voor gaan staan, bevordert de sfeer en we houden elkaar warm. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 13:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
loseyourmind schreef:
Met het geluid zijn we druk bezig om het daar perfect te krijgen. Veel mensen die op 1 maart aanwezig waren vonden het geluid super. Dus we gaan er iets onvergetelijks van maken!

Tot de 26/27ste of beide!

Grtz Jeroen


Naar achteren toe werd het spijtig snel minder. Bij de Donkeys was het het minst, maar dat ligt meer aan hun apparatuur zelf denk ik.

Ik hoop dat jullie voorbereid zijn om te temperatuur goed te reguleren.

Het stond helemaal achterin, bij t licht en geluid personeel dan weel weer hard maar op drie kwart van de zaal en halverwege was t geluid idd niet best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 13:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

loseyourmind schreef:
Hey Patrick,

Wij hebben van onze fouten in het verleden geleerd. Daarom hebben we ervoor gekozen om de prijs van het kaartje laag te houden en hierdoor niet meer te hoeven stunten.

Daarnaast heb je enorme oren maar kennelijk kun je hier niet heel goed mee horen. (HHZ/Project ONE)

Dikke zoen Jeroen


Super! Betreffende hhz/ project one gaf ik al aan het niet goed te horen: dus speculeren;) desalniettemin zou dat heel tof zijn !

OT: Vrijdag aanwezig. Mooie ticketprijs en zaterdag heb ik al iets anders :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 14:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

loseyourmind schreef:
Met het geluid zijn we druk bezig om het daar perfect te krijgen. Veel mensen die op 1 maart aanwezig waren vonden het geluid super. Dus we gaan er iets onvergetelijks van maken!

Tot de 26/27ste of beide!

Grtz Jeroen

Mijn vrienden gaan deze editie niet meer mee, juist omdat het geluid zo slecht was. Nu weet ik niet of het komt doordat wij toevallig op een slechte plek stonden, maar het lijkt me sws niet de bedoeling.

Maar goed, hopen dat het nu beter wordt geregeld dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet zeggen dat geluid me hier minder uitmaakt dan normaal, maar het zou wel fijn zijn als het beter is dan de vorige keer ja :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 15:08 
 
Hardtraxx Newbie

loseyourmind schreef:
Met het geluid zijn we druk bezig om het daar perfect te krijgen. Veel mensen die op 1 maart aanwezig waren vonden het geluid super. Dus we gaan er iets onvergetelijks van maken!

Tot de 26/27ste of beide!

Grtz Jeroen


Voorraan was het wel redelijk, dikke line array er neer dat scheelt al een heel stuk gok ik.

Tot dan !
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 15:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Blijven de deuren deze editie wel dicht? :PBij de vorige Tijdmachine was het best koud bij de kluisjes en de bankjes xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 15:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik moet zeggen dat geluid me hier minder uitmaakt dan normaal, maar het zou wel fijn zijn als het beter is dan de vorige keer ja :$

Mij maakt het juist meer uit :P Dit zijn de tracks die je op goed geluid wil horen. Die meuk van tegenwoordig klinkt sowieso nergens naar, of het nou op goed geluid is of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 13:34 
 
Hardtraxxer

Bij Penoze Live was in de ingang aan de achterkant van de hal.
Voordat je erin komt moet je eerst een halletje in met een bocht, hierdoor was het iig een stuk minder koud.
Ik denk dat als dit deze keer weer wordt gedaan de temperatuur goed is.
Anders nog van die plastic flappen ophangen ? die je ook hebt in het Gelredome.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten