Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo gaat het lopen denk ik: de Tijdmachine feesten worden steeds populairder (zoals er nu ook al 2 dagen achtereen een editie is), er komen grotere namen die het de eerste paar keer heel vet vinden om in hun platenkoffers te duiken en de oude platen uit te zoeken. Er komt meer publiek op af. Ze moeten naar een grotere locatie, of de productie wordt groter (en dus duurder). Dus de drang om uit te verkopen/meer kaarten te verkopen wordt groter.

Dan moet je namen gaan neerzetten waarvan het publiek weet wat ze er van kunnen verwachten, en geen artiesten die onvoorspeelbaar (en daardoor misschien wel super divers) zijn. Zo kom je dan toch uit bij WEER een DBSTF of Josh & Wesz, die echt wel gevarieerd kunnen draaien, maar ook elke set Shiverz, Ride with uz, Like This en Lipservice radio draaien, om maar wat te noemen.

Ik vind het nobel dat je blijft geloven in de diversiteit, maar dat zit er gewoon niet in bij zulke concepten die groter gaan worden.

Wat niet wegneemt dat ik graag zou gaan als Heady, Wildstylez, weet ik veel nog een keer op Tijdmachine staan. Neemt zelfs niet weg dat ik alsnog twijfel over de zaterdag... ik bedoel alleen dat het nu nog een beetje bijzonder en uniek is maar dat gaat veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Zo gaat het lopen denk ik: de Tijdmachine feesten worden steeds populairder (zoals er nu ook al 2 dagen achtereen een editie is), er komen grotere namen die het de eerste paar keer heel vet vinden om in hun platenkoffers te duiken en de oude platen uit te zoeken. Er komt meer publiek op af. Ze moeten naar een grotere locatie, of de productie wordt groter (en dus duurder). Dus de drang om uit te verkopen/meer kaarten te verkopen wordt groter.

Dan moet je namen gaan neerzetten waarvan het publiek weet wat ze er van kunnen verwachten, en geen artiesten die onvoorspeelbaar (en daardoor misschien wel super divers) zijn. Zo kom je dan toch uit bij WEER een DBSTF of Josh & Wesz, die echt wel gevarieerd kunnen draaien, maar ook elke set Shiverz, Ride with uz, Like This en Lipservice radio draaien, om maar wat te noemen.

Ik vind het nobel dat je blijft geloven in de diversiteit, maar dat zit er gewoon niet in bij zulke concepten die groter gaan worden.

Wat niet wegneemt dat ik graag zou gaan als Heady, Wildstylez, weet ik veel nog een keer op Tijdmachine staan. Neemt zelfs niet weg dat ik alsnog twijfel over de zaterdag... ik bedoel alleen dat het nu nog een beetje bijzonder en uniek is maar dat gaat veranderen.


Ik vraag me ook af of het als artiest nog wel interessant is om steeds geboekt te worden om je oude platen. Je wilt toch verder als artiest, tenzij de bekende artiesten weer terug de tijd in gaan en muziek produceren zoals vroeger met een twist van nu. maar we zullen zien, ik ben iig benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 16:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heb je ook gelijk in Skribbler, was ook meer hoe ik het graag zou zien verlopen. Maar ik vind wel dat ze de komende tijd nog genoeg interessante en gevarieerde line-ups neer kunnen zetten. Er zijn genoeg namen die nog niet op een feest met dit concept hebben gestaan (of het nou financieel aantrekkelijk is of niet en of de artiest dit zelf zou willen). Naast een Headhunterz of Wildstylez zou ik graag een Zatox, Activator, Dozer, The Prophet, Brennan Heart, Frontliner, Dutch Master/Slim Shore, Max Enforcer, Beholder, The Machine of desnoods een van de duizenden aliassen van Tby en Tuneboy willen zien.

Frijolrojo schreef:
Ik vraag me ook af of het als artiest nog wel interessant is om steeds geboekt te worden om je oude platen. Je wilt toch verder als artiest, tenzij de bekende artiesten weer terug de tijd in gaan en muziek produceren zoals vroeger met een twist van nu. maar we zullen zien, ik ben iig benieuwd.

Ik denk dat dat juist voor een artiest een heerlijke afwisseling is, aangezien ze tegenwoordig met 2 a 3 gigs per weekend behoorlijk volgeboekt staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 16:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Brennan Heart zou lekker zijn zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal mee eens over de overkill. Teveel organisaties die hier iets mee willen doen en om dan dubbele events neer te zetten helpt ook niet mee. Ga met elkaar aan tafel zitten en spreek af om het een beetje rustig te houden. Dan blijft het op lange termijn ook nog leuk. Afwisseling in de lineups is daarbij erg belangrijk denk ik. Ik hoef iedere DJ eigenlijk wel maar 1x per jaar oude shit te zien draaien. Al blijkt Zany tot dusver wel bij herhaling leuk te blijven voor mij.

(Zany & The Beholder Live een keertje doen? :love: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Er zijn genoeg namen die nog niet op een feest met dit concept hebben gestaan (of het nou financieel aantrekkelijk is of niet en of de artiest dit zelf zou willen). Naast een Headhunterz of Wildstylez zou ik graag een Zatox, Activator, Dozer, The Prophet, Brennan Heart, Frontliner, Dutch Master/Slim Shore, Max Enforcer, Beholder, The Machine of desnoods een van de duizenden aliassen van Tby en Tuneboy willen zien.

Ik denk dat dat juist voor een artiest een heerlijke afwisseling is, aangezien ze tegenwoordig met 2 a 3 gigs per weekend behoorlijk volgeboekt staan.

Ik ben het hier volledig mee eens, het toekomstbeeld hetgeen ik probeerde te schetsen is ook meer mijn visie op de Tijdmachine-taferelen over een jaar of 2 à 3.

PNXRMX schreef:
Zany & The Beholder Live een keertje doen? :love:


Oh mijn god JAAAAA
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Zo gaat het lopen denk ik: de Tijdmachine feesten worden steeds populairder (zoals er nu ook al 2 dagen achtereen een editie is), er komen grotere namen die het de eerste paar keer heel vet vinden om in hun platenkoffers te duiken en de oude platen uit te zoeken. Er komt meer publiek op af. Ze moeten naar een grotere locatie, of de productie wordt groter (en dus duurder). Dus de drang om uit te verkopen/meer kaarten te verkopen wordt groter.

Dan moet je namen gaan neerzetten waarvan het publiek weet wat ze er van kunnen verwachten, en geen artiesten die onvoorspeelbaar (en daardoor misschien wel super divers) zijn. Zo kom je dan toch uit bij WEER een DBSTF of Josh & Wesz, die echt wel gevarieerd kunnen draaien, maar ook elke set Shiverz, Ride with uz, Like This en Lipservice radio draaien, om maar wat te noemen.

Ik vind het nobel dat je blijft geloven in de diversiteit, maar dat zit er gewoon niet in bij zulke concepten die groter gaan worden.

Wat niet wegneemt dat ik graag zou gaan als Heady, Wildstylez, weet ik veel nog een keer op Tijdmachine staan. Neemt zelfs niet weg dat ik alsnog twijfel over de zaterdag... ik bedoel alleen dat het nu nog een beetje bijzonder en uniek is maar dat gaat veranderen.


Heb je ook helemaal gelijk in. Maar wat als deze line ups over twee jaar niet meer volgeboekt worden met headliners? Dat 50% een grote naam is en dat de andere 50% DJ's zijn als Mind Illusion, Noisecult etc.? Of juist huidige DJ's die het misschien leuk vinden om op de tijdmachine te draaien, ook al waren ze niet zo populair in die tijd? Ik noem een Cellrock, Degos and Re-Done, Frequencerz, Geck-o of een Bass Modulators misschien? Dan kan je wel een erg gevarieerd feest geven.
Nogmaals ik zou het niet gek vinden als hoe jij het beschrijft het gaat verlopen. Ik denk echter dat er wel een verschil is tussen een Back in Time area als Defqon 1 of Q-Base en echt het tijdmachine feest. Er gaan genoeg mensen naar DQ Decibel en Q Base voor main/raw stages, terwijl de tijdmachine bijna alleen maar liefhebbers trekt als feest. Hierdoor zal de tijdmachine denk ik, uit noodzaak diverse namen moeten bieden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 17:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

En bij Loudness gaat het al jaren zo; gevestigde namen afgewisseld met talenten. En is tot nu toe ook nog elke keer uitverkocht geweest. Ik denk dat er wel genoeg animo voor is om dat ook bij de Tijdmachine voor elkaar te krijgen (hoeft dan niet eens zo grootschalig).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas zijn de lineups voor feesten als deze op 1 a 2 namen per editie nagenoeg identiek aan elkaar, en dat is al een tijdje zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 18:18 
 
Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Helemaal mee eens over de overkill. Teveel organisaties die hier iets mee willen doen en om dan dubbele events neer te zetten helpt ook niet mee.


De meeste mensen uit organisaties zijn ook net wat ouder als het gemiddelde publiek dat naar hun evenement komt. Natuurlijk is het voor hun vet om een stage/heel event in te richten met de muziek waar het voor hun allemaal begonnen is. En met de successen van de "tijdmachine" hardstyle op verschillende evenementen, zal die stap om dit te programmeren alleen maar kleiner worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 18:31 
 

De overkill komt op ja, ben ik stiekem ook een beetje bang voor. Nu er te veel tijdmachine gerelateerde concepten opdoen. Supervet natuurlijk maar na een tijdje gaat het veel van hetzelfde worden. Daarom hoop ik dat dit hele gebeuren producers aanspoort om weer zoals vroeger te produceren. Zo kunnen we er op de langere termijn nog van genieten en een frisse wind door de huidige hardstyle scène blazen. Het lijkt zelfs te werken. Kijk bijv naar Tuneboy - Devotion of Audiofreq zijn innovaties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 19:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Van een overkill is weinig sprake tot nu toe. Het is ook maar net hoe vaak je jezelf zoiets wil aan doen. Op dit moment is er elke maand wel ergens zon early feest. Ga je er elke maand heen, tsja, dan heb je op een gegeven moment wel alles gehoord want het grote nadeel van early is nou eenmaal dat er geen nieuwe muziek meer gemaakt wordt. Er mag inderdaad wel wat variatie komen qua line up, al kan ik het van de één meer hebben dan de ander. Bijv. Davide Sonar en TNT zijn mega voorspelbaar, terwijl A-Lusion en J&W juist enorm gevarieerd draaien.

Waar ik wel voor wil pleiten is dat men op zo'n feest of stage het volledige spectrum van oude hardstyle gebruikt. Dus niet pas beginnen vanaf 2005 of 2004... Tatanka en TNT doen dat bijvoorbeeld perfect, eerst een half uurtje >2005 en opbouwen naar nieuwere early.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 20:00 
 
Hardtraxxer

Overkill of niet, ik geniet er intens van en het komt ook op het perfecte moment voor mij nu ik dat raw gebeuren echt kut vind worden. Zolang ik het leuk blijf vinden ga ik zeker naar dit soort feesten en anders hou ik er gewoon weer mee op! Maar ik ben het zeker met bovenstaanden eens wat betreft artiesten en herhaling. Vervelende is namelijk gewoon dat er geen nieuwe platen meer bij komen die er gedraaid kunnen worden (goh) dus op eem gegeven moment, als je maar vaak genoeg gaat, heb je alles al gehoord. Deze rage is ook zeker niet het eeuwige leven beschoren maar ik blijf erbij dat het fantastisch is voor zolang het duurt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tpr schreef:
Deze rage is ook zeker niet het eeuwige leven beschoren maar ik blijf erbij dat het fantastisch is voor zolang het duurt :)

Early hardcore heeft ook al jaren nog steeds een platform en millennium hardcore zit al een tijdje in dezelfde fase als wat Tijdmachine probeert. Dus waarom niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 20:11 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
tpr schreef:
Deze rage is ook zeker niet het eeuwige leven beschoren maar ik blijf erbij dat het fantastisch is voor zolang het duurt :)

Early hardcore heeft ook al jaren nog steeds een platform en millennium hardcore zit al een tijdje in dezelfde fase als wat Tijdmachine probeert. Dus waarom niet?

Oke nouja daar zit ik niet zo in dus dat wist ik niet, maar zulke massale feesten als xqlusive legends in de hmh zijn er nou ook weer niet wat betreft millennium hardcore geloof ik. En ik denk ook dat de hardcore scene wat minder gesloten en bekrompen is in dit opzicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tpr schreef:
Oke nouja daar zit ik niet zo in dus dat wist ik niet, maar zulke massale feesten als xqlusive legends in de hmh zijn er nou ook weer niet wat betreft millennium hardcore geloof ik..


Niet in de Millennium nog nee, maar bij XQ hielp het dat Q erachter zit en de line-up natuurlijk voldoende mensen aantrekt. Een feest als Paradox (millennium) zal qua grootte niet veel verschillen met Tijdmachine. Daarnaast heb je op early gebied nog onder andere Pandemonium, dat ongeveer 5000 man trekt, meerdere nog aardig grote feesten als Ghosttown en Eden Rave, en behoorlijke area's op bijvoorbeedld Masters of Hardcore en Dominator.

Maar goed, time will tell.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou ook Isaac wel een keer willen zien hierin. Ik denk dat hij best gevarieerd kan draaien :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De Tijdmachine (-achtige) feesten doen het op dit moment nog goed, maar zoals The Skribbler inderdaad zegt zal de populariteit hiervan steeds verder toenemen en zal het snel weer gaan vervelen. Ik hoop eigenlijk dat Classic? (weet nog steeds niet hoe ik het moet noemen) hardstyle meer ingebakken wordt in de huidige feesten. Bijvoorbeeld door het feest te openen met een "Classics" set, wat al wel eens gebeurt. Of dat DJ's zich meer gaan verdiepen in de oudere hardstyle en bijvoorbeeld in een verhouding van 60:40 nieuw:oud draait i.p.v. steeds diezelfde recente plaatjes. En uiteraard ook het technische aspect, dat producers de "oude" sound proberen in een nieuw jasje te steken (Devotion, Reflex) en hierdoor zorgen voor nieuwe aanvoer. Met deze drie puntjes creëer je naar mijn mening meer variatie op feesten en zal men zowel de huidige als de oude stijl minder snel zat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 12:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Het grote nadeel van early (en <2010?) is nou eenmaal dat er geen nieuwe muziek meer gemaakt wordt.

Dit. En dan kun je wel aangeven dat er alsnog heel veel platen uit die tijd liggen die nog niet gedraaid zijn. Het is op zich al een uitputtende bron, en daarnaast; veel DJ's kunnen in het heden al niet variëren in setjes. Waarom zouden zij dat ineens met oude platen wel kunnen / gaan doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Dit. En dan kun je wel aangeven dat er alsnog heel veel platen uit die tijd liggen die nog niet gedraaid zijn. Het is op zich al een uitputtende bron, en daarnaast; veel DJ's kunnen in het heden al niet variëren in setjes. Waarom zouden zij dat ineens met oude platen wel kunnen / gaan doen?

Dit is het belangrijkste punt. In principe kan je jaaaaaaaaaren de platen uit die tijd blijven draaien, maar dan moet je dus heel erg gaan variëren, en dat zie ik gewoon niet gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Bijvoorbeeld door het feest te openen met een "Classics" set, wat al wel eens gebeurt.

No to that.

Roan schreef:
Of dat DJ's zich meer gaan verdiepen in de oudere hardstyle en bijvoorbeeld in een verhouding van 60:40 nieuw:oud draait i.p.v. steeds diezelfde recente plaatjes. En uiteraard ook het technische aspect, dat producers de "oude" sound proberen in een nieuw jasje te steken (Devotion, Reflex) en hierdoor zorgen voor nieuwe aanvoer.

Yes to this.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 14:17 
 
Hardtraxxer

Aanwezig op de vrijdag.. wil eigenlijk ook de zaterdag maar moet m'n vriendinnetje eerst zover zien te krijgen :D

Nu nog op zoek naar een leuk hotelletje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 15:16 
 
Hardtraxxer

Lui die ik echt graag wil zien bij zon feest:
-
PNXRMX schreef:
Zany & The Beholder Live een keertje doen? :love:

-
Khadber schreef:
zou ook Isaac wel een keer willen zien

- the pitcher
- a-lusion
- dozer

Plus genoeg dj's van deze edite natuurlijk :woot:
Hopelijk kan ik nog een van de twee dagen regelen dat ik heen kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
In dat filmpje staat Pavo & Zany en Luna solo??

Goed gezien, foutje van mij. Uiteraard Luna & Pavo samen en Zany solo.
Ik had de twee namen bij elkaar staan omdat de track, die je op dat moment hoort, van hun samen is.

Even een vraagje voor de zaterdag bezoekers. Supernova of The Human Soul? Voor mij is deze vraag net zo moeilijk als de snoep winkel vroeger, daar wilde ik ook alles.... :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe beide maar :$
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten