Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan het twijfelen tussen vrijdag en zaterdag =/ Er zou een pol moeten komen wie wanneer gaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 20:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Aan het twijfelen tussen vrijdag en zaterdag =/ Er zou een pol moeten komen wie wanneer gaat :P

Hoezo? Wil jij dan juist op de drukste of de rustigste dag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naja, zoveel mogelijk HTers op 1 avond lijkt me juist leuker
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 09:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vraagt niemand zich af of NC en Bioweapon in hun oorspronkelijke samenstelling komen draaien? :thumbsup:
Blij met de zaterdag, vrijdag is toch echt voor kerst gereserveerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SmauGii schreef:
Vraagt niemand zich af of NC en Bioweapon in hun oorspronkelijke samenstelling komen draaien? :thumbsup:
Blij met de zaterdag, vrijdag is toch echt voor kerst gereserveerd.

Bioweapon zal dit wel doen (bevestigd), Noisecontrollers zeer waarschijnlijk niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 10:58 
 
Hardtraxx Newbie

waarom nou weer 2 dagen... :thumbdown:

Keuze wordt denk dan toch de vrijdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
SmauGii schreef:
Vraagt niemand zich af of NC en Bioweapon in hun oorspronkelijke samenstelling komen draaien? :thumbsup:
Blij met de zaterdag, vrijdag is toch echt voor kerst gereserveerd.

Bioweapon zal dit wel doen (bevestigd), Noisecontrollers zeer waarschijnlijk niet.


Idd. Op XQ legends was hij ook alleen.

Lastige keuze.. DBSTF, Josh & Wesz & Davide Sonar of NC, Technoboy en Zany
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 14:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ze hebben het wel zo gepland dat je echt niet kan kiezen tussen de ene of de andere dag haha. Nou ja... dan maar allebei he :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bastiaanv schreef:
waarom nou weer 2 dagen... :thumbdown:

Waarom vind je dit zo kut? Heb je nog keuze ook nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag houd ik in mijn achterhoofd :D Zou alleen voor Noisecontrollers al een ticket kopen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had liever alleen de zaterdag gehad en dan gewoon van 12:00 tot 00:00 of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Bastiaanv schreef:
waarom nou weer 2 dagen... :thumbdown:

Waarom vind je dit zo kut? Heb je nog keuze ook nog.


Moet wel wat te zeiken blijven natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 17:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Godver dit is wel erg in Dubio.

Bioweapon zal het verschil niet maken.

D-Block & S-Te-Fan/Noisecontrollers
het liefst zou ik voor NC gaan omdat ik DBSTF op de vorige editie al gehoord heb

Alpha2/Zany
Overduidelijk Zany, hoewel A2 ook niet verkeerd zou wezen

Crypsis/Digital Punk
Hoewel het gewoon een Angerfist 2 in die tijd was, toch liever Crypsis, DP had vroeger maar een paar echt vette platen.

TNT/Technoboy
TBY de vorige editie al gezien, en met TNT hoop ik dat Tuneboy wat meer tempo er op gooit met het mixen.

Davide Sonar/Tatanka
Jezus weer zo'n dubio, de een heeft heerlijke oude ruige platen en de ander heeft heerlijk melodieuze platen.
Dan toch Davide denk ik want zijn set op Qlimax 2009 was geniaal.

Josh & Wesz/Pavo & Luna
Overduidelijk J&W, die moet ik gewoon zien.

Dus wordt het voor mij ook vrijdag denk ik. Puur omdat ik Josh & Wesz en Davide Sonar graag wil zien. Dat zou toch ten koste gaan van Zany en Noisecontrollers die ze wel mochten wisselen voor A2 en DBSTF imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 17:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wel logisch toch dat zo'n organisatie dat een beetje probeert te verdelen.. Eigenlijk is het zelfs nog beter dan als ze twee zalen op 1 avond hadden geboekt, nu heb je in ieder geval nog de mogelijkheid allebei te zien. Hoop wel dat ze niet tot twee keer toe die hele loods hebben terwijl er volk voor een halve staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 09:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tijdens de HDE conference afgelopen donderdag hoorde ik Jeroen van LYM HHZ aanspreken over de Tijdmachine. (ik meen over Project One). Heb er een klein deel van meegekregen maar Willem klonk positief. Mocht dit gebeuren zou toch wel heel episch zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 11:02 
 
Hardtraxx Elite

Patjee410 schreef:
Tijdens de HDE conference afgelopen donderdag hoorde ik Jeroen van LYM HHZ aanspreken over de Tijdmachine. (ik meen over Project One). Heb er een klein deel van meegekregen maar Willem klonk positief. Mocht dit gebeuren zou toch wel heel episch zijn.

:worship: dat zou heel ziek zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 14:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lang weekendje Amsterdam geboekt :$ :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liever uur lange (of langere) solo sets van Heady of Wildstylez ipv half uurtje live. Goedkoper ook lijkt me - live sets zijn normaal reteduur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 16:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

+ niet boeiend want is voorspelbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Tijdens de HDE conference afgelopen donderdag hoorde ik Jeroen van LYM HHZ aanspreken over de Tijdmachine. (ik meen over Project One). Heb er een klein deel van meegekregen maar Willem klonk positief. Mocht dit gebeuren zou toch wel heel episch zijn.


Voor de editie begin volgend jaar? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 19:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ruud_93 schreef:
Patjee410 schreef:
Tijdens de HDE conference afgelopen donderdag hoorde ik Jeroen van LYM HHZ aanspreken over de Tijdmachine. (ik meen over Project One). Heb er een klein deel van meegekregen maar Willem klonk positief. Mocht dit gebeuren zou toch wel heel episch zijn.


Voor de editie begin volgend jaar? :D


Geen idee, lijkt me vreemd als HHZ (of Project One) nog wordt toegevoegd aan de line up van deze editie(s)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket Verkoop is begonnen:
http://www.loseyourmind.nl/tickets/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon beide dagen aanwezig! 39 euro voor 2 dagen is niet veel geld. En dit is ook de perfecte gelegenheid om de vorige gemiste editie letterlijk dubbel in te halen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik ook maar een passe partout koop :D Waarschijnlijk zal er ook wel een Prspct die week zijn, maar dan kies ik toch hiervoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 18:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zaterdag ticket binnen :D
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten