Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 16:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Noisecontrollers :woot: Zo goed. Zaterdag sowieso aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou het liefst vrijdag gaan maar dan is het juist de enige dag met familiale verplichtingen. :(

Toch proberen om alsnog zaterdag aanwezig te zijn als ik wat mensen kan meekrijgen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben ook nooit een echte Bioweapon fan geweest, maar dat neemt niet weg dat er beide dagen gewoon een prima line up staat. Ik denk dat ik de vrijdag ga, al zou ik ook graag Noisecontrollers en Tatanka zien.... :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag wel aanwezig als ik kan. Super line-up (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt eigenlijk best wel goed uit dit. Proberen zaterdag aanwezig te zijn. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ziet er erg goeien uit dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat ik het zelf supervet vind dat Bioweapon weer eens gaat draaien, heb ik zojuist m'n 'Dedication to Bioweapon' set opnieuw geupload: http://www19.zippyshare.com/v/74129884/file.html :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Zaterdag wel aanwezig als ik kan. Super line-up (L)

Saampjes reizen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette line-up voor beide avonden!! Zaterdags sowieso aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 20:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Omdat ik het zelf supervet vind dat Bioweapon weer eens gaat draaien, heb ik zojuist m'n 'Dedication to Bioweapon' set opnieuw geupload: http://www19.zippyshare.com/v/74129884/file.html :)

Doe vlak voor het feest nog maar een keer als je wil ^^

Ben ook nooit een enorme Bioweapon fan geweest, vind alleen Bass Power super en verder wel wat '7tjes' zoals Raw, All About The Music en Move Your Body, maar wil al die tracks dan nog wel eens terughoren.

Edit: Oja en Memento Remix natuurlijk :loving:

Dubbel edit: Was je al voor Timothy :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 20:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Yo flippo. 10. Brennan Heart - Memento (Bioweapon Remix)??? <------------ Pommer check deze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Daveytl schreef:
Zaterdag wel aanwezig als ik kan. Super line-up (L)

Saampjes reizen?

Als ik ga; sure :D

En Pommer, is goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 20:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zag de lineup voorbij komen :thumbsup: :love:
duidelijk aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 21:41 
 
Hardtraxxer

Ik wil echt graag gaan! Bioweapon en Noisecontrollers zijn daar de grootste oorzaak van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil vooral graag Crypsis en Noisecontrollers zien, staan die net verdeeld :thumbdown:
Denk toch dat het de zaterdag gaat worden omdat Crypsis sowieso al vaak z'n oude platen draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 09:58 
 
Hardtraxxer

Pff dit gaat een lastige keuze worden.. beide dagen zijn erg interessant! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 10:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ze hebben er nu trouwens 2004-2010 van gemaakt ipv 2005-2010.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lastig. Beide dagen zijn erg goed. Kijken hoe het met de kerstplanning gaat en dergelijke. Ik wil wel een van de twee dagen meepakken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 11:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Shit, dat ik dit nu pas zie. Die vrijdag line up. :drool:

Sowieso proberen hierbij te zijn. Apart trouwens dat iedereen het heeft over kou en het geluid, paar keer in de NDSM werf geweest en eigenlijk totaal geen last van gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 12:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Techno feestjes zeker? En wellicht was het toen drukker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond de kou vorige keer ook niet storend ofzo. Tussen de mensen was het prima te doen alleen achteraan was het een beetje koud ja.. Geluid mag wel aan gewerkt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 13:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja techno inderdaad en wel altijd redelijk vol. Maar het geluid is me ook nooit echt tegengevallen terwijl dat toch altijd wel een pre is. Vooral bij een hardstyle feest wil ik echt geen kutgeluid. Maar goed, zal ook wel aan de organisatie liggen.

Toevallig ben ik er vanavond weer dus zal er eens op letten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 15:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yes aanwezig, na X-Qlusive moest dit toch echt een zekerheidje zijn :woot: Statement of Intent :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 15:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha, ik had vorige keer een korte broek aan. :P Het was stilstaand, buiten de mensenmassa inderdaad beetje koud, maar vooraan geen enkel probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 17:38 
 

Ik vond het wel fijn dat ik een werkoverall aan had.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten