Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
-
S
dit duswrote:Waarom nou weer 2 dagen? Had Noisecontrollers op dag 1 gezetwrote:godverdomme
-
MHardtraxxer
- 208 posts member since 2012
- last seen Sep 2022
Bioweapon
die lineup

die lineup
Lineup van de 27e is imo veel beter dan van de 26e. Zet hem in de optielijst 
-
S
Nu verplichten ze ons om 2 dagen te gaan.wrote:Waarom nou weer 2 dagen? Had Noisecontrollers op dag 1 gezetwrote:godverdomme
Ach gewoon op vrijdag, als het aanslaat zien we de andere artiesten wel terug op een volgende editie.
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Noisecontrollers zou ik ook niet willen missen hoor. Zouden ze met z'n 2en zijn?
Damn welke dag moet ik nu gaan, of hotelletje en weekendje ervan maken? 
Dbstf & Crypsis op vrijdag en Zany & NC op zaterdag
Had dan gewoon één dag gekozen. Snap ook niet zo goed dat Bioweapon zo nodig beide avonden moet, zo legendarisch waren ze nou ook weer niet in deze periode.
Maar goed, ben vast wel minstens één van de dagen aanwezig (voorkeur voor zaterdag).
Edit: Hmm na een paar keer goed kijken is vrijdag misschien toch wel vetter, wel doodzonde van NC dan maar J&W, Crypsis en Dbstf compenseren dat wel.
Maar goed, ben vast wel minstens één van de dagen aanwezig (voorkeur voor zaterdag).
Edit: Hmm na een paar keer goed kijken is vrijdag misschien toch wel vetter, wel doodzonde van NC dan maar J&W, Crypsis en Dbstf compenseren dat wel.
Last edited by Pommer on , edited 1 time in total.
Davide Sonar is ook vet natuurlijk en Josh & Wesz
Denk dat het vrijdag wordt.
Vrijdag aanwezig! Zaterdag optie. NC is wel erg baas maar zie liever J&W, Davide Sonar en DBSTF alledrie dan 1x NC. Bioweapon en Crypsis ook erg gaaf.
Dit. Kan beide dagen nietwrote:godverdomme
Nu nog kiezen... Crypsis MOET ik echt zien maar de rest v/d vrijdag heb ik al vaker gezien met 'oudere' setjes...
Gewoon kut dit. Had graag vrijdag en zaterdag aamwezig willen zijn maar heb zaterdag Sinterkerst met vrienden..
Dan alleen op vrijdag maar heen. Meh
Dan alleen op vrijdag maar heen. Meh
Kutzooi! Hoe ga ik die familiediners onder uitkomen en hier na toe kunnen gaan, laat staan alle 2 de dagen?
Hier wil ik gewoon weer bij zijn!
Hier wil ik gewoon weer bij zijn!
Overduidelijk vrijdag!! Davide Sonar, DBSTF en Josh & Wesz zijn gruwelijk vet. En hopen op een bazenset van TNT met veel oude italiaantjes en natuurlijk Statement of Intent materiaal 
Last edited by wootum on , edited 1 time in total.
Zaterdag
. Vrijdag veel al eens gezien behalve Crypsis...
Vrijdag, en als er een interessante prijs voor twee dagen is allebei.
Dat heb ik ook met de zaterdag. Luna & Pavo, Zany, Technoboy en Tatanka al een aantal keren gezien. Alleen NC zou heel gaaf zijn geweest. Naja, misschien ben ik zaterdag ook nog wel aanwezigwrote:Zaterdag. Vrijdag veel al eens gezien behalve Crypsis...
Dit is ook mijn plan, echt jammer dat NC niet op vrijdag is..wrote:Vrijdag, en als er een interessante prijs voor twee dagen is allebei.
Vind beide line ups ongeveer even goed denk ik. Ga sowieso zaterdag, en misschien zelfs beide dagen als ik het kan regelen 
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 19 days ago
Dit begrijp ik niet helemaal??Lip Dj Facebook:
The word is out! On 26 and 27 of december i am playing at De Tijdmachine with a special live act!
Misschien een 'World of...' half uurtje met 50 platen.
Volgens de organisatie opent hij beide avonden om 22:00 uur
wrote:De deuren gaan beide avonden om 21:30 open. Om 22:00 begint Lip DJ met een virtuele reis door de tijd. Dus kom vroeg zodat je niks mist.
Ticketverkoop start dinsdag 21 oktober 2014 om 17:00.