Ik vond op de vorige editie juist de Donkeys de enige set die een beetje tegenviel.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Als Fuzzy en ik een bob kunnen vinden zijn we aanwezig! Regio Nijmegen/Venlo.
Hebben we het tegen die tijd wel overwrote:Als Fuzzy en ik een bob kunnen vinden zijn we aanwezig! Regio Nijmegen/Venlo.
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
Hoop op zulke namen:
Headhunterz
Wildstylez
Deepack
Davide Sonar
Tatanka
Tuneboy
Beholder vs Balistic
Brennan Heart/Blademasterz
Hoop dat ik iedereen mee krijg! word een mooie kerst dan
Headhunterz
Wildstylez
Deepack
Davide Sonar
Tatanka
Tuneboy
Beholder vs Balistic
Brennan Heart/Blademasterz
Hoop dat ik iedereen mee krijg! word een mooie kerst dan
Zal ik ook maar een droom line-up doen dan? 
Brennan Heart pres Blademasterz LIVE
TNT pres Hardstyle Masterz LIVE
Headhunterz
Noisecontrollers
The Beholder vs Zany
D-Block & S-Te-Fan
Josh & Wesz
Activator & Zatox
B-Front vs Jones
Deepack vs Luna
A-Lusion & Scope DJ
Headhunterz
Noisecontrollers
The Beholder vs Zany
D-Block & S-Te-Fan
Josh & Wesz
Activator & Zatox
B-Front vs Jones
Deepack vs Luna
A-Lusion & Scope DJ
Heb eigenlijk nog nooit een lineup van Tijdmachine gezien waarbij ik dacht; "Meh hier heb ik geen trek in". Belangrijker; degelijk geluid en een afgescheiden loods zodat je oordoppen niet aan je trommelvliezen vast vriezen.
Doe mij maar iemand die wél vlot mixt en alleen maar Saifam tracks draait, zodat er wat meer dan slechts 11 van die tracks in een uur zitten.
Iddwrote:Helemaal niet moeilijk hoorwrote:Dus weinig kans dat ze er weer staan.. moeilijk.
Precies dit ja, al vond ik het geluid niet op alle plekken slecht in die loods.wrote:Heb eigenlijk nog nooit een lineup van Tijdmachine gezien waarbij ik dacht; "Meh hier heb ik geen trek in". Belangrijker; degelijk geluid en een afgescheiden loods zodat je oordoppen niet aan je trommelvliezen vast vriezen.
Why? Die set was juist episch, Defqon 2005 herlevenwrote:Ik vond op de vorige editie juist de Donkeys de enige set die een beetje tegenviel.
Het lijkt me wel nice als Jones hier een plekje krijgt, die man kreeg het op Q-Base voor elkaar om daar 1 van de beste sets neer te zetten als opener.
ga sws proberen hier aanwezig te zijn, vorige editie was gruwelijk. Ik ben pas in 2012 hardstyle gaan luisteren, maar tering wat klonk hardstyle van toen toch veel harder. EN niet zo zeer om de screetches en donkere sfeer, maar die kicks
Vond bij de vorige editie toch de set van technoboy ontzettend vet. Jawel alleen maar 13 tracks gedraaid, maar het ging maar door, er zat zo lekkere drive in.
Natuurlijk hoop ik ook op headhunterz, maar ben benieuwd of hij zelf nog maals een old school set wil draaien. maar goed, ongeacht de line up, de sfeer in zulke feesten maakt het al een top feest.
Natuurlijk hoop ik ook op headhunterz, maar ben benieuwd of hij zelf nog maals een old school set wil draaien. maar goed, ongeacht de line up, de sfeer in zulke feesten maakt het al een top feest.
Totaaaaaaal geen drive. Er zat veel sfeer in die set, maar het kwam niet eens in de buurt van drive.wrote:Vond bij de vorige editie toch de set van technoboy ontzettend vet. Jawel alleen maar 13 tracks gedraaid, maar het ging maar door, er zat zo lekkere drive in.![]()
ik vond dat juist wel omdat hij ook de outros helemaal draaide, blijven die kicks lang gaan. dus naar mijn gevoel bleef ik dansen. IK moet er wel zeggen dat ik de tracks niet allemaal kende, maar ik bleef maar doordansen tijdens die set.wrote:Totaaaaaaal geen drive. Er zat veel sfeer in die set, maar het kwam niet eens in de buurt van drive.wrote:Vond bij de vorige editie toch de set van technoboy ontzettend vet. Jawel alleen maar 13 tracks gedraaid, maar het ging maar door, er zat zo lekkere drive in.![]()
Snap wel wat je bedoeld, outro's van platen als Ti Sento en Rage zijn erg vet en daarom net zo lekker om op te dansen als de rest. Vind dat ook zeker wel een vorm van drivewrote:ik vond dat juist wel omdat hij ook de outros helemaal draaide, blijven die kicks lang gaan. dus naar mijn gevoel bleef ik dansen. IK moet er wel zeggen dat ik de tracks niet allemaal kende, maar ik bleef maar doordansen tijdens die set.wrote:Totaaaaaaal geen drive. Er zat veel sfeer in die set, maar het kwam niet eens in de buurt van drive.wrote:Vond bij de vorige editie toch de set van technoboy ontzettend vet. Jawel alleen maar 13 tracks gedraaid, maar het ging maar door, er zat zo lekkere drive in.![]()
Die outro's zijn hetzelfde als de intro's dus die hoef ik niet nog een keer te horen. Heb liever dat iemand die wél kan draaien gewoon een Saifam tribute set komt draaien. Of Technoboy die platen nou draait of DJ Henk maakt me geen bal uit. Maar dj Henk doet het waarschijnlijk beter.
-
JHardtraxxer
- 330 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
Waar kan ik tekenen?wrote:Zal ik ook maar een droom line-up doen dan?
Headhunterz
Noisecontrollers
The Beholder vs Zany
D-Block & S-Te-Fan
Josh & Wesz
Activator & Zatox
B-Front vs Jones
Deepack vs Luna
A-Lusion & Scope DJ
-
SHardtraxxer
- 60 posts member since 2010
- last seen Sep 2015
Als we allemaal bezig zijn komt hier mijn droom line up!
Luna & Pavo
Ballistic & The Beholder
Second Identity (A-Lusion & Scope DJ; classic showcase)
Wildstylez
Showtek
Headhunterz
Project One
Brennan Heart
Noisecontrollers
The Nasty Boyz / South Stylerz
TNT (of Technoboy)
The Prophet & Zany vs Deepack
AVIO
Zal overeenkomen met andere op dit topic maar zo zie je maar weer wat de mensen echt willen horen
Luna & Pavo
Ballistic & The Beholder
Second Identity (A-Lusion & Scope DJ; classic showcase)
Wildstylez
Showtek
Headhunterz
Project One
Brennan Heart
Noisecontrollers
The Nasty Boyz / South Stylerz
TNT (of Technoboy)
The Prophet & Zany vs Deepack
AVIO
Zal overeenkomen met andere op dit topic maar zo zie je maar weer wat de mensen echt willen horen
Last edited by Speakafreak on , edited 1 time in total.
Ik weet niet meer precies, was meer een gevoel.wrote:Why? Die set was juist episch, Defqon 2005 herlevenwrote:Ik vond op de vorige editie juist de Donkeys de enige set die een beetje tegenviel.(niet dat ik daar bij was, maar vaak genoeg genoten van de video liveset op YouTube, hehe).
-
S
Ik heb ook liever dat ze een set neerzetten zoals op CRAFT. Daat kwamen gewoon echt alle oude donkeys voorbij die je altijd al hebt willen horen.wrote:Ik weet niet meer precies, was meer een gevoel.wrote:Why? Die set was juist episch, Defqon 2005 herlevenwrote:Ik vond op de vorige editie juist de Donkeys de enige set die een beetje tegenviel.(niet dat ik daar bij was, maar vaak genoeg genoten van de video liveset op YouTube, hehe).
Volgens mij was wel de geluidskwaliteit ineens bagger tijdens hun set, misschien dat het daardoor komt...
Hartstikke aanwezig! Vorige editie was ondanks de kou echt het vetste feest qua muziek wat ik bezocht heb 
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Ik hoop ooit nog een keer Headhunterz & Wildstylez Presents Project One te zien, maar dat zal er wel nooit van komen.
En Second Identity lijkt me ook dik.
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017

-
S
godverdomme
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021