Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 16:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vond op de vorige editie juist de Donkeys de enige set die een beetje tegenviel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 16:46 
 
Hardtraxx Elite

Als Fuzzy en ik een bob kunnen vinden zijn we aanwezig! Regio Nijmegen/Venlo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Als Fuzzy en ik een bob kunnen vinden zijn we aanwezig! Regio Nijmegen/Venlo.


Hebben we het tegen die tijd wel over ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 20:15 
 
Hardtraxxer

Hoop op zulke namen:
Headhunterz
Wildstylez
Deepack
Davide Sonar
Tatanka
Tuneboy
Beholder vs Balistic
Brennan Heart/Blademasterz :drool:

Hoop dat ik iedereen mee krijg! word een mooie kerst dan :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 21:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zal ik ook maar een droom line-up doen dan? :P

Brennan Heart pres Blademasterz LIVE
TNT pres Hardstyle Masterz LIVE
Headhunterz
Noisecontrollers
The Beholder vs Zany
D-Block & S-Te-Fan
Josh & Wesz
Activator & Zatox
B-Front vs Jones
Deepack vs Luna
A-Lusion & Scope DJ
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 22:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb eigenlijk nog nooit een lineup van Tijdmachine gezien waarbij ik dacht; "Meh hier heb ik geen trek in". Belangrijker; degelijk geluid en een afgescheiden loods zodat je oordoppen niet aan je trommelvliezen vast vriezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 02:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe mij maar iemand die wél vlot mixt en alleen maar Saifam tracks draait, zodat er wat meer dan slechts 11 van die tracks in een uur zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 03:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Broken Balance schreef:
Dus weinig kans dat ze er weer staan.. moeilijk.

Helemaal niet moeilijk hoor xd

Idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Heb eigenlijk nog nooit een lineup van Tijdmachine gezien waarbij ik dacht; "Meh hier heb ik geen trek in". Belangrijker; degelijk geluid en een afgescheiden loods zodat je oordoppen niet aan je trommelvliezen vast vriezen.


Precies dit ja, al vond ik het geluid niet op alle plekken slecht in die loods.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 11:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Ik vond op de vorige editie juist de Donkeys de enige set die een beetje tegenviel.

Why? Die set was juist episch, Defqon 2005 herleven :D (niet dat ik daar bij was, maar vaak genoeg genoten van de video liveset op YouTube, hehe).

Het lijkt me wel nice als Jones hier een plekje krijgt, die man kreeg het op Q-Base voor elkaar om daar 1 van de beste sets neer te zetten als opener.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ga sws proberen hier aanwezig te zijn, vorige editie was gruwelijk. Ik ben pas in 2012 hardstyle gaan luisteren, maar tering wat klonk hardstyle van toen toch veel harder. EN niet zo zeer om de screetches en donkere sfeer, maar die kicks :love: Vond bij de vorige editie toch de set van technoboy ontzettend vet. Jawel alleen maar 13 tracks gedraaid, maar het ging maar door, er zat zo lekkere drive in. :thumbsup:

Natuurlijk hoop ik ook op headhunterz, maar ben benieuwd of hij zelf nog maals een old school set wil draaien. maar goed, ongeacht de line up, de sfeer in zulke feesten maakt het al een top feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
Vond bij de vorige editie toch de set van technoboy ontzettend vet. Jawel alleen maar 13 tracks gedraaid, maar het ging maar door, er zat zo lekkere drive in. :thumbsup:

Totaaaaaaal geen drive. Er zat veel sfeer in die set, maar het kwam niet eens in de buurt van drive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 13:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Frijolrojo schreef:
Vond bij de vorige editie toch de set van technoboy ontzettend vet. Jawel alleen maar 13 tracks gedraaid, maar het ging maar door, er zat zo lekkere drive in. :thumbsup:

Totaaaaaaal geen drive. Er zat veel sfeer in die set, maar het kwam niet eens in de buurt van drive.


ik vond dat juist wel omdat hij ook de outros helemaal draaide, blijven die kicks lang gaan. dus naar mijn gevoel bleef ik dansen. IK moet er wel zeggen dat ik de tracks niet allemaal kende, maar ik bleef maar doordansen tijdens die set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 18:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zal wel aan de drive liggen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
Daveytl schreef:
Frijolrojo schreef:
Vond bij de vorige editie toch de set van technoboy ontzettend vet. Jawel alleen maar 13 tracks gedraaid, maar het ging maar door, er zat zo lekkere drive in. :thumbsup:

Totaaaaaaal geen drive. Er zat veel sfeer in die set, maar het kwam niet eens in de buurt van drive.


ik vond dat juist wel omdat hij ook de outros helemaal draaide, blijven die kicks lang gaan. dus naar mijn gevoel bleef ik dansen. IK moet er wel zeggen dat ik de tracks niet allemaal kende, maar ik bleef maar doordansen tijdens die set.

Snap wel wat je bedoeld, outro's van platen als Ti Sento en Rage zijn erg vet en daarom net zo lekker om op te dansen als de rest. Vind dat ook zeker wel een vorm van drive :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die outro's zijn hetzelfde als de intro's dus die hoef ik niet nog een keer te horen. Heb liever dat iemand die wél kan draaien gewoon een Saifam tribute set komt draaien. Of Technoboy die platen nou draait of DJ Henk maakt me geen bal uit. Maar dj Henk doet het waarschijnlijk beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 14:00 
 
Hardtraxxer

Zenda schreef:
Zal ik ook maar een droom line-up doen dan? :P

Brennan Heart pres Blademasterz LIVE
TNT pres Hardstyle Masterz LIVE
Headhunterz
Noisecontrollers
The Beholder vs Zany
D-Block & S-Te-Fan
Josh & Wesz
Activator & Zatox
B-Front vs Jones
Deepack vs Luna
A-Lusion & Scope DJ


Waar kan ik tekenen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 12:42 
 
Hardtraxxer

Als we allemaal bezig zijn komt hier mijn droom line up!

Luna & Pavo
Ballistic & The Beholder
Second Identity (A-Lusion & Scope DJ; classic showcase)
Wildstylez
Showtek
Headhunterz
Project One
Brennan Heart
Noisecontrollers
The Nasty Boyz / South Stylerz
TNT (of Technoboy)
The Prophet & Zany vs Deepack
AVIO

Zal overeenkomen met andere op dit topic maar zo zie je maar weer wat de mensen echt willen horen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 15:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Qz. schreef:
Ik vond op de vorige editie juist de Donkeys de enige set die een beetje tegenviel.

Why? Die set was juist episch, Defqon 2005 herleven :D (niet dat ik daar bij was, maar vaak genoeg genoten van de video liveset op YouTube, hehe).

Ik weet niet meer precies, was meer een gevoel. :innocent: Volgens mij was wel de geluidskwaliteit ineens bagger tijdens hun set, misschien dat het daardoor komt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 15:40 
 

Qz. schreef:
Klos schreef:
Qz. schreef:
Ik vond op de vorige editie juist de Donkeys de enige set die een beetje tegenviel.

Why? Die set was juist episch, Defqon 2005 herleven :D (niet dat ik daar bij was, maar vaak genoeg genoten van de video liveset op YouTube, hehe).

Ik weet niet meer precies, was meer een gevoel. :innocent: Volgens mij was wel de geluidskwaliteit ineens bagger tijdens hun set, misschien dat het daardoor komt...


Ik heb ook liever dat ze een set neerzetten zoals op CRAFT. Daat kwamen gewoon echt alle oude donkeys voorbij die je altijd al hebt willen horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 19:06 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Hartstikke aanwezig! Vorige editie was ondanks de kou echt het vetste feest qua muziek wat ik bezocht heb :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:47 
 
Hardtraxx Addict

Ik hoop ooit nog een keer Headhunterz & Wildstylez Presents Project One te zien, maar dat zal er wel nooit van komen. :cry: En Second Identity lijkt me ook dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:53 
 
Hardtraxx Elite

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:56 
 

godverdomme
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 14:57 
 
Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
godverdomme


Waarom nou weer 2 dagen? Had Noisecontrollers op dag 1 gezet >.<
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten