Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 18:17 

Hardtraxx Veteran

Wordt vast net zo gezellig als het hardtraxx diner tussen Hardstylboy en Villain.

Nee maar, waardeloos van facebook enzo, ik geloof het absoluut, maar er zijn ook andere manieren om mensen te verzekeren dat het allemaal goed zit met dit evenement denk ik dan :P Veel eerder een bericht op hardtraxx/partyflock zou toch ook al een boel doen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 18:24 

Hardtraxx Veteran

Echt man, waarom wordt er zoveel op lose your mind gehaat hier?
Het was misschien een rare situatie, maar mensen hier maken het probleem echt veeeeel groter dan het werkelijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 18:31 

Hardtraxx Veteran

Bastiaandp schreef:
TSFH schreef:
Echt man, waarom wordt er zoveel op lose your mind gehaat hier?
Het was misschien een rare situatie, maar mensen hier maken het probleem echt veeeeel groter dan het werkelijk is.

Ik ben het met je eens. Waarom maakt iedereen zich zo druk over wat de organisatie doet en laat? Iedereen zegt dat hij niet naar Tijdmachine gaat, want het is een te standaard line-up. Allemaal prima, maar waarom maken jullie je dan in godsnaam druk over of er wel of niet veel reclame naar buiten komt vanuit Loseyourmind?

Tuurlijk is het veel logischer als er vanuit een organisatie veel reclame wordt gemaakt voor een bepaald feest. Maar ook al gebeurt dit niet, blijft het de keuze van de organisatie zelf en zoals Jeroen (loseyourmind) al zegt: Grote kans dat het gewoon uitverkocht raakt.

Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 18:34 

Hardtraxx Veteran

Als je ruim 50 euro uitgeeft voor een ticket en er zo lang radio stilte is, vind ik het niet meer dan normaal dat mensen gaan twijfelen en behoefte hebben naar info. (info die ook te geven is buiten Facebook, pleur een mail de deur uit naar al je kopers?)

Heeft echt niks te maken met haten. Dat is gewoon de verantwoordelijkheid die je als organisatie hebt als je mensen zo'n klap geld voor je evenement laat betalen. Je "vertrouwt" een organisatie toch je geld toe omdat je er vanuit gaat dat het door gaat en ze waar voor je geld geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 18:36 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Als je ruim 50 euro uitgeeft voor een ticket en er zo lang radio stilte is, vind ik het niet meer dan normaal dat mensen gaan twijfelen en behoefte hebben naar info

Heeft echt niks te maken met haten. Dat is gewoon de verantwoordelijkheid die je als organisatie hebt als je mensen zo'n klap geld voor je evenement laat betalen. Je "vertrouwt" een organisatie toch je geld toe omdat je er vanuit gaat dat het door gaat en ze waar voor je geld geven.

Ja maar letterlijk bijna niemand gaat hier volgens mij en toch gaan ze zich overal mee bemoeien ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 18:40 

Hardtraxx Veteran

@TSFH als Lose your Mind nou in het verleden had aangetoond dat het standaard voor kwaliteit en perfecte organisatie zou staan, zou hier helemaal niet zoveel vraag naar zijn. Er zijn in het verleden gewoon momenten geweest waarin zaken (niet altijd door eigen schuld) een beetje vreemd liepen, waardoor mensen misschien wat eerder achter de oren krabben dan bij Q of B2S. Vind het niet zo gek eigenlijk. Ik heb ook mee lopen discussieren in het CRAFT topic zonder dat ik er naar toe geweest ben, is gewoon interessant om te zien hoe zo'n jonge organisatie dingen aanpakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 19:20 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
@TSFH als Lose your Mind nou in het verleden had aangetoond dat het standaard voor kwaliteit en perfecte organisatie zou staan, zou hier helemaal niet zoveel vraag naar zijn. Er zijn in het verleden gewoon momenten geweest waarin zaken (niet altijd door eigen schuld) een beetje vreemd liepen, waardoor mensen misschien wat eerder achter de oren krabben dan bij Q of B2S. Vind het niet zo gek eigenlijk. Ik heb ook mee lopen discussieren in het CRAFT topic zonder dat ik er naar toe geweest ben, is gewoon interessant om te zien hoe zo'n jonge organisatie dingen aanpakt.

Ik snap wel dat mensen vraagtekens enzo hebben en kritisch zijn, maar soms gaat het gewoon te ver. Dan brengt LYM eindelijk duidelijkheid hier en vervolgens krijg je zo'n reactie van Erikz of hiervoor al van andere mensen dat ze het allemaal niet geloven enzo. Hoe LYM haar zaakjes wilt regelen is aan hun. Daar heeft niemand hier iets over te zeggen en mochten ze iets fout doen, dan komen ze henzelf wel tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 19:21 

Donateur

Bastiaandp schreef:
Heb je helemaal gelijk in, maar waar ik meer op doel is de personen die eerst zeggen dat ze niet gaan, maar zich vervolgens enorm druk gaan maken over dat er zo weinig naar buiten komt.

Zijn we eens saamhorig is het WEER niet goed!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 19:33 

Hardtraxxer

TSFH schreef:
Rickzel schreef:
Als je ruim 50 euro uitgeeft voor een ticket en er zo lang radio stilte is, vind ik het niet meer dan normaal dat mensen gaan twijfelen en behoefte hebben naar info

Ja maar letterlijk bijna niemand gaat hier volgens mij en toch gaan ze zich overal mee bemoeien ofzo.

Ik ga gewoon! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 22:32 

Hardtraxxer

Ik ben er ook bij! :clap: Eindelijk weer is een hardstyle feestje en meteen mijn favoriete stijl hardstyle. Hoop wel dat zany een beetje klassiekers draait, zijn setjes van tegenwoordig vind ik maar niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 22:38 

Hardtraxx Veteran

Nee Zany gaat Nederlandstalig draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 22:51 

Hardtraxxer

Indyy schreef:

Adio amore adio, jij moet niet huilen! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 08:55 

Hardtraxx Veteran

Indyy schreef:

zoiets zag ik ook ergens voorbij komen ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 09:36 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:

Waarom zit jij nog op Hardtraxx?
Ik zie vaker 'Haattraxx in het kwadraat' van je langskomen en constant ben je aan het zeuren op wat leden doen.

Dit is een forum. Daar mogen meningen gegeven worden en daar mag kritiek geuit worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 10:04 

Hardtraxx Veteran

Indyy schreef:

Ik wil je, blijf bij me komt waarschijnlijk nog wel even langs ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 10:07 

Hardtraxx Veteran

Haha scherp! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 10:16 

Hardtraxx Veteran

Wilde Gullie Bass?
Da Izzok
In De Strieel
Jazeker!
Grote Dikke Bassplaat

Wordt leuke set
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 11:05 

Donateur

Zany ken ze bier nie op
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 11:25 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
TSFH schreef:

Ik zie vaker 'Haattraxx in het kwadraat' van je langskomen en constant ben je aan het zeuren op wat leden doen.

Dit is een forum. Daar mogen meningen gegeven worden en daar mag kritiek geuit worden
.

Behalve natuurlijk als het merendeel op het forum het niet met je eens is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 11:27 

Hardtraxx Veteran

@TSFH waar ik over val zijn deze zinnen:
loseyourmind schreef:
Het gaat inderdaad erg hard met de kaartverkoop. Deze editie gaan we ook zeker uitverkopen. Daarom moeten wij nu met een eindoffensief komen. Gelukkig hebben we bijna alles weer op de rit en gaan wij 2016 waardig afsluiten om in 2017 KEIHARD terug te komen met nog meer mooie plannen. Stay tuned... :bomb:

Bijna het gehele stuk, met zo'n tekst houd je de makke facebook schapen in toom maar ons toch niet..

Het Facebook probleem is al 2 weken verholpen zoals ik al zei wel balen voor ze dat FB ze zo streng in de gaten houd maar hoe zit het dan met alle andere social media?

Het is wat Rickzel zegt, het is geen haten het is reageren op ervaringen uit het verleden. Ook in aanloop naar dit event zijn er weer flinke steken laten vallen (Q-dance logo, 4x uitstellen line up, verdwijnen locatie FB pagina) en nu was er plots complete media stilte. Dan is er eindelijk hier reactie vanuit LYM en dan is het zo'n slap (in mijn ogen) markting praatje met we gaan uitverkopen bla bla

Heb LYM hoog zitten, veel voor ze gedaan als oud ambassadeur maar ook voor mij is er een grens en voelde voor mij wederom als een zoethoudertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 11:43 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
TSFH schreef:

Dit is een forum. Daar mogen meningen gegeven worden en daar mag kritiek geuit worden.

Lekker overdrijven weer. Ik zeur echt nooooit op leden, alleen nu dan. En dat haattraxx in het kwadraat is gewoon een grapje, maar soms doen mensen gewoon overdreven imo, zoals ook met deze reactie. Vandaar dat ook veel dj's/producers hardtraxx niet serieus nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 12:43 

Organisator

ErikZ schreef:
@TSFH waar ik over val zijn deze zinnen:
loseyourmind schreef:
Het gaat inderdaad erg hard met de kaartverkoop. Deze editie gaan we ook zeker uitverkopen. Daarom moeten wij nu met een eindoffensief komen. Gelukkig hebben we bijna alles weer op de rit en gaan wij 2016 waardig afsluiten om in 2017 KEIHARD terug te komen met nog meer mooie plannen. Stay tuned... :bomb:

Bijna het gehele stuk, met zo'n tekst houd je de makke facebook schapen in toom maar ons toch niet..

Het Facebook probleem is al 2 weken verholpen zoals ik al zei wel balen voor ze dat FB ze zo streng in de gaten houd maar hoe zit het dan met alle andere social media?

Het is wat Rickzel zegt, het is geen haten het is reageren op ervaringen uit het verleden. Ook in aanloop naar dit event zijn er weer flinke steken laten vallen (Q-dance logo, 4x uitstellen line up, verdwijnen locatie FB pagina) en nu was er plots complete media stilte. Dan is er eindelijk hier reactie vanuit LYM en dan is het zo'n slap (in mijn ogen) markting praatje met we gaan uitverkopen bla bla

Heb LYM hoog zitten, veel voor ze gedaan als oud ambassadeur maar ook voor mij is er een grens en voelde voor mij
wederom als een zoethoudertje

Hey Erik,

Mijn uitnodiging om bij ons op kantoor (je kent de weg) een biertje te komen drinken staat nog steeds. Misschien kun jij ons verder helpen. Klinkt als een goed plan!

Grtz Jeroen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 13:26 

Hardtraxxer

Aangezien je toch meeleest Jeroen, klein vraagje. Hoe staat het maximale aantal kaarten wat jullie verkopen in verhouding tot het aantal kaarten dat Q-Dance in de HMH verkoopt? Enig idee? En dan uiteraard voor de grote zaal, omdat kleine zaal nu dicht is.
Pluspunt van de Q-Dance feesten in de HMH vind ik altijd dat je zelfs met een uitverkocht feest altijd voldoende ruimte hebt. Op meerdere LYM feesten vond ik de drukte juist het grootste minpunt, dus ben benieuwd wat jullie daar voor de aankomende Tijdmachine van verwachten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 14:14 

Hardtraxx Addict

Q&A met LYM/Jeroen?

Komt er nog een keer een editie van De Tijdmachine n het Klokgebouw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 14:50 

Hardtraxx Veteran

Komt er een biertraxx meeting?
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten