@TSFH waar ik over val zijn deze zinnen:
loseyourmind schreef:
Het gaat inderdaad erg hard met de kaartverkoop. Deze editie gaan we ook zeker uitverkopen. Daarom moeten wij nu met een eindoffensief komen. Gelukkig hebben we bijna alles weer op de rit en gaan wij 2016 waardig afsluiten om in 2017 KEIHARD terug te komen met nog meer mooie plannen. Stay tuned...

Bijna het gehele stuk, met zo'n tekst houd je de makke facebook schapen in toom maar ons toch niet..
Het Facebook probleem is al 2 weken verholpen zoals ik al zei wel balen voor ze dat FB ze zo streng in de gaten houd maar hoe zit het dan met alle andere social media?
Het is wat Rickzel zegt, het is geen haten het is reageren op ervaringen uit het verleden. Ook in aanloop naar dit event zijn er weer flinke steken laten vallen (Q-dance logo, 4x uitstellen line up, verdwijnen locatie FB pagina) en nu was er plots complete media stilte. Dan is er eindelijk hier reactie vanuit LYM en dan is het zo'n slap (in mijn ogen) markting praatje met we gaan uitverkopen bla bla
Heb LYM hoog zitten, veel voor ze gedaan als oud ambassadeur maar ook voor mij is er een grens en voelde voor mij
wederom als een zoethoudertje
Mijn uitnodiging om bij ons op kantoor (je kent de weg) een biertje te komen drinken staat nog steeds. Misschien kun jij ons verder helpen. Klinkt als een goed plan!