Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 22:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gratis VIP upgrade gehad omdat ik bij de eerste 100 zat bij die Facebook post in Hardstyle Classics Lovers :thumbsup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Gratis VIP upgrade gehad omdat ik bij de eerste 100 zat bij die Facebook post in Hardstyle Classics Lovers :thumbsup: .


Same :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 22:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Gratis VIP upgrade gehad omdat ik bij de eerste 100 zat bij die Facebook post in Hardstyle Classics Lovers :thumbsup: .


En wat houd dit in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 22:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
RomanAnthony schreef:
Gratis VIP upgrade gehad omdat ik bij de eerste 100 zat bij die Facebook post in Hardstyle Classics Lovers :thumbsup: .


En wat houd dit in?


Dat we dus nu een vip kaart hebben ipv een normaal kaartje
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 23:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Patjee410 schreef:
RomanAnthony schreef:
Gratis VIP upgrade gehad omdat ik bij de eerste 100 zat bij die Facebook post in Hardstyle Classics Lovers :thumbsup: .


En wat houd dit in?


Dat we dus nu een vip kaart hebben ipv een normaal kaartje


Megga. En wat voor extra's biedt dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb geen idee xd
nog nooit een vip kaartje gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 23:38 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Jij kunt je nu met je gewone ticket melden bij de VIP ingang. Hier wordt na het scannen van jouw ticket (deze hoeft dus niet op jouw naam te staan) het omgezet in een VIP ticket. Om 00:00 uur drinken wij met alle liefhebber een borrel op het VIP balkon!
Iedereen heeft nu een nummer!


Ik heb ook een VIP upgrade alleen mijn vriend niet gok ik. Kan die mooi in de rij gaan staan :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 10:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het nog steeds vreemd dat er op instagram echt totaal geen reclame wordt gemaakt voor de tijdmachine door LYM
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

Dien schreef:
Ik vind het nog steeds vreemd dat er op instagram echt totaal geen reclame wordt gemaakt voor de tijdmachine door LYM


Ah ja vervelend he dat ze instagram overslaan...

Net als elk ander social media kanaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
TSFH schreef:
Dat we dus nu een vip kaart hebben ipv een normaal kaartje


Megga. En wat voor extra's biedt dat?


Mag je zonder controle langs de security. Maximaal 30kg bagage de man
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Dien schreef:
Ik vind het nog steeds vreemd dat er op instagram echt totaal geen reclame wordt gemaakt voor de tijdmachine door LYM


Ah ja vervelend he dat ze instagram overslaan...

Net als elk ander social media kanaal


Vervelend vind ik het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 12:16 
 
Hardtraxx Veteran

Maar 1 gram is toch niet genoeg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

Dat heet sarcasme Dien :lol:

Ze maken nergens promotie op af en toe een gesponsord bericht op FB na

Dus dat alles is vreemd, niet alleen dat ze niets met instagram doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 13:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Dat heet sarcasme Dien :lol:

Ze maken nergens promotie op af en toe een gesponsord bericht op FB na

Dus dat alles is vreemd, niet alleen dat ze niets met instagram doen


Klopt inderdaad :) Ik vraag me af wat er verandert is bij LYM of dat de marketingmanager soms ontslagen is daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 14:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dien schreef:
ErikZ schreef:
Dat heet sarcasme Dien :lol:

Ze maken nergens promotie op af en toe een gesponsord bericht op FB na

Dus dat alles is vreemd, niet alleen dat ze niets met instagram doen


Klopt inderdaad :) Ik vraag me af wat er verandert is bij LYM of dat de marketingmanager soms ontslagen is daar


Degene die verantwoordelijk was voor de marketing is na CRAFT gestopt, wrs heeft dat er mee te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 20:46 
 
Hardtraxxer

Het is kut dat het zo stil is overal bij LYM maar om de dag een waarschuwing dat het bijna uitverkocht is en je op moet schieten ging me ook aardig snel vervelen. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 17:11 
 
Organisator

Het gaat inderdaad erg hard met de kaartverkoop. Deze editie gaan we ook zeker uitverkopen. Het probleem waar wij tegen aan zijn gelopen is dat Facebook ons ruim een maand geblokkeerd heeft. Daarom moeten wij nu met een eindoffensief komen. Gelukkig hebben we bijna alles weer op de rit en gaan wij 2016 waardig afsluiten om in 2017 KEIHARD terug te komen met nog meer mooie plannen. Stay tuned... :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 17:18 
 
Hardtraxx Veteran

loseyourmind schreef:
Het gaat inderdaad erg hard met de kaartverkoop. Deze editie gaan we ook zeker uitverkopen. Het probleem waar wij tegen aan zijn gelopen is dat Facebook ons ruim een maand geblokkeerd heeft. Daarom moeten wij nu met een eindoffensief komen. Gelukkig hebben we bijna alles weer op de rit en gaan wij 2016 waardig afsluiten om in 2017 KEIHARD terug te komen met nog meer mooie plannen. Stay tuned... :bomb:



Sorry Jeroen (of wie dit account nu beheerd) maar je vergeet denk ik dat wij geen Facebook publiek zijn en niet trappen in praatjes als deze..

Problemen met Facebook kan prima maar dat heeft niets te maken met de volledige radiostilte op alle andere social media + het Q-Dance logo debacle.

De problemen met FB zijn volgens mij al 2 weken over (nog voor Penoze) en nog steeds amper iets
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 17:39 
 
Organisator

ErikZ schreef:
loseyourmind schreef:
Het gaat inderdaad erg hard met de kaartverkoop. Deze editie gaan we ook zeker uitverkopen. Het probleem waar wij tegen aan zijn gelopen is dat Facebook ons ruim een maand geblokkeerd heeft. Daarom moeten wij nu met een eindoffensief komen. Gelukkig hebben we bijna alles weer op de rit en gaan wij 2016 waardig afsluiten om in 2017 KEIHARD terug te komen met nog meer mooie plannen. Stay tuned... :bomb:



Sorry Jeroen (of wie dit account nu beheerd) maar je vergeet denk ik dat wij geen Facebook publiek zijn en niet trappen in praatjes als deze.. Dit is uiteraard aan jou, wij hebben hier de juiste cijfers. Kom anders een biertje drinken bij ons op kantoor dan kan ik het je laten zien.

Problemen met Facebook kan prima maar dat heeft niets te maken met de volledige radiostilte op alle andere social media + het Q-Dance logo debacle. De problemen zijn er nog steeds, verder wordt alles in 2017 duidelijk. Begrijp de terechte verwarring, hiervoor moeten wij in de spiegel kijken. Maar ook hier wil ik je vragen kom eens een biertje drinken bij ons op kantoor.

De problemen met FB zijn volgens mij al 2 weken over (nog voor Penoze) en nog steeds amper iets

De problemen spelen nog steeds. Alles wat wij willen posten en doen duurt drie keer zo lang bij Facebook. We liggen op dit moment onder een vergrootglas bij hen. Super kut maar het is nog even op de blaren zitten. We hebben helaas geen cp bij Facebook.

Kortom kom eens een biertje drinken bij ons en ik kan je alles haarfijn uitleggen en laten zien. Je bent bij dezen van harte welkom! Open en transparanter kan bijna niet. Als meer mensen van deze uitnodiging gebruik willen maken. Let me know!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat lijkt me serieus gezellig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 17:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Neem je eend mee naar je werkdag. Ik ben erbij :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardtraxx meeting @ lose your mind kantoor? :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten