Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
TSFH schreef:
Ik snap niet dat mensen dit probleem hier op zo'n manier voorschotelen alsof de wereld vergaat ofzo.

Omdat het behoorlijk vervelend is dat er constant beloftes worden gemaakt die niet (volledig) worden nagekomen terwijl er wel keer op keer geld voor wordt betaald. Duidelijker dan dit kan het echt niet gesteld worden en als je het niet begrijpt is er serieus wat met je mis.


Ik begrijp het wel hoor. Het is ook raar, maar het heeft geen zin om er de hele tijd over door te gaan zeuren. LYM zal de gevolgen zelf wel merken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 15:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh zo, sorry begreep niet helemaal wat je bedoelde. :P

Ja dat krijg je op de interwebs. Men begint zich te vervelen en voor je het weet zit je hele event vol klootviolende Keezen. Des te minder valt het te begrijpen dat het weer op deze manier moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dit topic is voor het feest, dus als er daardoor een pagina meer bij komt, who cares?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 15:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En dan komt Lose Your Mind morgen ineens met een aankondiging: Tijdmachine: Showtek Special!

Dan vergeet iedereen weer de manier van handelen en kopen we allemaal een kaart xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
TiMOTHYb schreef:
TSFH schreef:
Ik snap niet dat mensen dit probleem hier op zo'n manier voorschotelen alsof de wereld vergaat ofzo.

Omdat het behoorlijk vervelend is dat er constant beloftes worden gemaakt die niet (volledig) worden nagekomen terwijl er wel keer op keer geld voor wordt betaald. Duidelijker dan dit kan het echt niet gesteld worden en als je het niet begrijpt is er serieus wat met je mis.


Ik begrijp het wel hoor. Het is ook raar, maar het heeft geen zin om er de hele tijd over door te gaan zeuren. LYM zal de gevolgen zelf wel merken.


Moet toch wat doen tijdens een saai hoorcollege ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik herken het :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 15:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Royvn_ schreef:
Heeeeel apart allemaal, ik ga niet eens maar ben wel benieuwd hahah



marketing werkt.


Mwaah, ik ga toch niet. Ben hier alleen voor sensatie. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 15:54 
 
Hardtraxx Veteran

Zolang ik tijdens Tuneboy maar naast Meneer Eend mag staan net als met Q-Base dan vind ik alles best :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ik snap niet dat mensen dit probleem hier op zo'n manier voorschotelen alsof de wereld vergaat ofzo.

Dit.

Maar irritant is het wel. Zeker in tijden waar de kaartverkoop voor festivals volgend jaar augustus al begonnen is xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 16:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Met nog iets meer dan een maand voor het feest wil ik gewoon een line-up zien, klaar! Snap niet waarom dit nou zou moeilijk is :/ Zelfs de qlimax line-up was er nog eerder :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 18:38 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
TSFH schreef:
Ik snap niet dat mensen dit probleem hier op zo'n manier voorschotelen alsof de wereld vergaat ofzo.

Omdat het behoorlijk vervelend is dat er constant beloftes worden gemaakt die niet (volledig) worden nagekomen terwijl er wel keer op keer geld voor wordt betaald. Logisch dat er steeds meer mensen zijn die hier wat van beginnen te zeggen.

Duidelijker dan dit kan het echt niet gesteld worden en als je het niet begrijpt is er serieus wat met je mis.

Dit inderdaad. Ik vind het echt geen wereldramp dat er nog geen line up is, tuurlijk ik ben nieuwsgierig maar mijn wereld vergaat niet. Ik vind het echter wel vervelend dat ik gewoon continue aan het lijntje wordt gehouden met ja hij komt, oh nee toch niet, nou dan doen we het maandag, oh nee toch niet. Ondertussen heb ik er wel al ruim 100 euro aan uitgeven. Het is dat ik nu al kaarten heb anders had ik kaartjes voor een ander feest gekocht maar een eventuele volgende keer wacht ik dus met kaarten kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, een grote ramp is het natuurlijk niet, maar zeker met de kerstdagen weet je toch graag waar je aan toe bent. Voor dit feest natuurlijk tig anderen, ookal is het je eerste optie. En zulke simpele afspraken nakomen kost uiteraard compleet geen moeite. Behoorlijk amateuristisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 21:26 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Verschrikkelijk amateuristisch dit van ze.
Iedereen zat altijd maar te zeuren op Rob Min ook, maar zonder hem is het alleen maar bergafwaarts gegaan zo lijkt het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 23:09 
 
Hardtraxx Newbie

Even mijn gedachtengang hierover..
Q-logo uit boekje knippen.. Qlimax dat eraan komt..
Het zal mij niets verbazen als de lineup in het Qlimax boekje komt te staan met Project One als headliner(samenwerking Q voor Tijdmachine, droom Jeroen HMH + Project 1).
Wat zou anders de reden zijn dat er niets over gecommuniceerd wordt? LYM is echt niet van de een op de andere dag totaal weg van het social media waarin ze voorheen juist teveel zijn doorgedraaid. Kan het moeilijk geloven dat LYM ineens een andere weg in is geslagen. Ze willen eerst alle aandacht op Qlimax voordat Project One verder in Nederland gepromoot wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Davidoff schreef:
Even mijn gedachtengang hierover..
Q-logo uit boekje knippen.. Qlimax dat eraan komt..
Het zal mij niets verbazen als de lineup in het Qlimax boekje komt te staan met Project One als headliner(samenwerking Q voor Tijdmachine, droom Jeroen HMH + Project 1).
Wat zou anders de reden zijn dat er niets over gecommuniceerd wordt? LYM is echt niet van de een op de andere dag totaal weg van het social media waarin ze voorheen juist teveel zijn doorgedraaid. Kan het moeilijk geloven dat LYM ineens een andere weg in is geslagen. Ze willen eerst alle aandacht op Qlimax voordat Project One verder in Nederland gepromoot wordt.


Dan kun je prima de line-up in delen naar buiten gooien, of gewoon "surprise/special act" ertussen gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 23:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

keesieee
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 23:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als dat zo zijn, waarom zou je dan telkens valse beloften maken dat de line-up binnen 1 week komt enzo.
Lijkt me dat ze dan gewoon zouden zeggen dat de line-up bijvoorbeeld pas de 20e komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 23:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Line-up op tijdmachine faceboek :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Line-up op tijdmachine faceboek :thumbup:


Damn ja, eindelijk, en hoe :worship: zeker aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Ik zie niks


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 23:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
pim__ schreef:
Line-up op tijdmachine faceboek :thumbup:


Damn ja, eindelijk, en hoe :worship: zeker aanwezig

Dik! Twijfel nu heel erg... misschien toch nog voor Freaqshow plakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heh wat flauw weer godverdomme
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Ik zie niks


Je moet ff naar beneden scrollen, eerste 2 posts van LYM zijn stickied
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ahja, Danielle Mondello, die komt ook nooit
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten