Nou ja of je het nou hier neerpleurt of op Facebook. Nu hebben we geen van beide. Neem aan dat Rob ook de rest van de social media deed of niet?wrote:Het ging over dingen op Hardtraxx postenwrote:Zo moeilijk kan het toch niet zijn om even in te loggen op je social media en een berichtje te posten?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
LHardtraxxer
- 136 posts member since 2011
- last seen Sep 2017
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
En wat zou hij hier moeten posten? Ja de line-up komt binnenkort online, daar heb je toch net zoals nu helemaal niets aanwrote: Nou ja of je het nou hier neerpleurt of op Facebook. Nu hebben we geen van beide. Neem aan dat Rob ook de rest van de social media deed of niet?
-
LHardtraxxer
- 136 posts member since 2011
- last seen Sep 2017
Het gaat helemaal niet om dat specifieke bericht. Iemand zei dit...wrote:En wat zou hij hier moeten posten? Ja de line-up komt binnenkort online, daar heb je toch net zoals nu helemaal niets aanwrote: Nou ja of je het nou hier neerpleurt of op Facebook. Nu hebben we geen van beide. Neem aan dat Rob ook de rest van de social media deed of niet?
en daar reageerde ik op alleen dan op het feit dat Rob niet meer werkt voor LYMwrote:Normaal waren ze bij elke bump van een evenement er als de kippen bij op HT en nu helemaal niks meer
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Ik zie Jeroen staan als laatste poster dus ik denk yes, is het de andere Jeroen 
wrote:Ik zie Jeroen staan als laatste poster dus ik denk yes, is het de andere Jeroen
Oke, go!wrote:Als het 15 november is, mogen jullie weer klagen.
Heeeeel apart allemaal, ik ga niet eens maar ben wel benieuwd hahah
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Weinig mensen dippen, behalve Kees op Facebook.
Professionalisme druipt er vanaf bij LYM. Net als je denkt dat ze de goede kant opgaan op organisatorisch gebied..
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Uiterlijk morgen lees ik net.
Ik lees net dat de line up na het feest wordt bekend gemaaktwrote:Uiterlijk morgen lees ik net.
Sorry, maar dit is echt niet meer acceptabel.wrote:Uiterlijk morgen lees ik net.
Eerst een dag melden, vervolgens uitstellen, na de afgesproken uitgestelde datum nogmaals uitstellen, geen enkele uitleg over waarom dit gebeurd en voor de rest radiostilte.
Ik dacht dat LYM het professioneel wou aanpakken, maar dit lijkt er niet eens op.
Verre van..wrote:Sorry, maar dit is echt niet meer acceptabel.wrote:Uiterlijk morgen lees ik net.
Eerst een dag melden, vervolgens uitstellen, na de afgesproken uitgestelde datum nogmaals uitstellen, geen enkele uitleg over waarom dit gebeurd en voor de rest radiostilte.
Ik dacht dat LYM het professioneel wou aanpakken, maar dit lijkt er niet eens op.
wrote:Heeeeel apart allemaal, ik ga niet eens maar ben wel benieuwd hahah
marketing werkt.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Vind het een beetje overdreven hoe sommige reageren hier en op Facebook. Mensen maken zich druk alsof hun leven er vanaf hangt. Natuurlijk ook ik ben benieuwd maar kom op zeg. Ze houden het in ieder geval wel spannend.
MAAR SENSATIE!!!!!wrote:Vind het een beetje overdreven hoe sommige reageren hier en op Facebook. Mensen maken zich druk alsof hun leven er vanaf hangt. Natuurlijk ook ik ben benieuwd maar kom op zeg. Ze houden het in ieder geval wel spannend.
Neem aan dat je weet dat het allang niet meer gaat om de line up maar om de geloofbaarheid/proffesionaliteit van Lose Your Mind.wrote:Vind het een beetje overdreven hoe sommige reageren hier en op Facebook. Mensen maken zich druk alsof hun leven er vanaf hangt. Natuurlijk ook ik ben benieuwd maar kom op zeg. Ze houden het in ieder geval wel spannend.
Hoe wil je publiek, je klanten, geloven dat je verbeteringen gaat doorvoeren aan je feesten als je niet eens ''afspraken'' na kan komen. Daar gaat het voor vele om
Het begint vooral raar te worden als je je eigen ambassadeurs gaat vertellen dat de line-up maandag komt en die er dinsdagmiddag nog niet is. Zo spannend vind ik het allemaal niet.
Tegen mij ons de ambassadeurs groep zelfs vrijdag hewrote:Het begint vooral raar te worden als je je eigen ambassadeurs gaat vertellen dat de line-up maandag komt en die er dinsdagmiddag nog niet is. Zo spannend vind ik het allemaal niet.
Ja niet netjes ook. Wat is nou het idee erachter? Zoveel mogelijk negatieve publiciteit claimen voor extra kaartverkoop? Onderhand zijn de enigen die nog ‘vol spanning wachten’ of ‘de line-up komt echt wel hoor maak je niet druk’ claimen de grootste schapen uit de scene (of bekenden organisatie/ambassadeurs).
Ik snap niet dat mensen dit probleem hier op zo'n manier voorschotelen alsof de wereld vergaat ofzo.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Penoze is ook een mooi voorbeeld, het laatste bericht was op 13 oktober terwijl dat feest op 3 december plaats vind en er 590 man aangemeld staat op Facebook. Waar is die promotie dan?
Edit; ik zie nu dat er op de LYM FB op 29 oktober voor het laatst over is gecommuniceerd, dan heb ik niks gezegd.
Edit; ik zie nu dat er op de LYM FB op 29 oktober voor het laatst over is gecommuniceerd, dan heb ik niks gezegd.
Last edited by Basshunterzz on , edited 1 time in total.
Omdat het behoorlijk vervelend is dat er constant beloftes worden gemaakt die niet (volledig) worden nagekomen terwijl er wel keer op keer geld voor wordt betaald. Logisch dat er steeds meer mensen zijn die hier wat van beginnen te zeggen.wrote:Ik snap niet dat mensen dit probleem hier op zo'n manier voorschotelen alsof de wereld vergaat ofzo.
Duidelijker dan dit kan het echt niet gesteld worden en als je het niet begrijpt is er serieus wat met je mis.