Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 22:37 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Love2Party schreef:
Citaat:
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om even in te loggen op je social media en een berichtje te posten? :whistle:



Het ging over dingen op Hardtraxx posten

Nou ja of je het nou hier neerpleurt of op Facebook. Nu hebben we geen van beide. Neem aan dat Rob ook de rest van de social media deed of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 22:43 
 
Hardtraxx Veteran

Love2Party schreef:
Nou ja of je het nou hier neerpleurt of op Facebook. Nu hebben we geen van beide. Neem aan dat Rob ook de rest van de social media deed of niet?


En wat zou hij hier moeten posten? Ja de line-up komt binnenkort online, daar heb je toch net zoals nu helemaal niets aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 22:47 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Love2Party schreef:
Nou ja of je het nou hier neerpleurt of op Facebook. Nu hebben we geen van beide. Neem aan dat Rob ook de rest van de social media deed of niet?


En wat zou hij hier moeten posten? Ja de line-up komt binnenkort online, daar heb je toch net zoals nu helemaal niets aan

Het gaat helemaal niet om dat specifieke bericht. Iemand zei dit...

Indyy schreef:
Normaal waren ze bij elke bump van een evenement er als de kippen bij op HT en nu helemaal niks meer :x


en daar reageerde ik op alleen dan op het feit dat Rob niet meer werkt voor LYM
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 23:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand al wat gehoord? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 23:13 
 
Hardtraxxer

Ik zie Jeroen staan als laatste poster dus ik denk yes, is het de andere Jeroen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 23:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
Ik zie Jeroen staan als laatste poster dus ik denk yes, is het de andere Jeroen :lol:


xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Als het 15 november is, mogen jullie weer klagen.

Oke, go!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volledig volgens verwachting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 10:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeeeel apart allemaal, ik ga niet eens maar ben wel benieuwd hahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 11:03 
 
Hardtraxx Veteran

Weinig mensen dippen, behalve Kees op Facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Professionalisme druipt er vanaf bij LYM. Net als je denkt dat ze de goede kant opgaan op organisatorisch gebied..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 13:41 
 
Hardtraxx Elite

Uiterlijk morgen lees ik net.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 13:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Uiterlijk morgen lees ik net.


Ik lees net dat de line up na het feest wordt bekend gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Uiterlijk morgen lees ik net.

Sorry, maar dit is echt niet meer acceptabel.
Eerst een dag melden, vervolgens uitstellen, na de afgesproken uitgestelde datum nogmaals uitstellen, geen enkele uitleg over waarom dit gebeurd en voor de rest radiostilte.

Ik dacht dat LYM het professioneel wou aanpakken, maar dit lijkt er niet eens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Millard Fillmore schreef:
Uiterlijk morgen lees ik net.

Sorry, maar dit is echt niet meer acceptabel.
Eerst een dag melden, vervolgens uitstellen, na de afgesproken uitgestelde datum nogmaals uitstellen, geen enkele uitleg over waarom dit gebeurd en voor de rest radiostilte.

Ik dacht dat LYM het professioneel wou aanpakken, maar dit lijkt er niet eens op.


Verre van..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 14:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Heeeeel apart allemaal, ik ga niet eens maar ben wel benieuwd hahah



marketing werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 14:21 
 
Hardtraxx Elite

Vind het een beetje overdreven hoe sommige reageren hier en op Facebook. Mensen maken zich druk alsof hun leven er vanaf hangt. Natuurlijk ook ik ben benieuwd maar kom op zeg. Ze houden het in ieder geval wel spannend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 14:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Vind het een beetje overdreven hoe sommige reageren hier en op Facebook. Mensen maken zich druk alsof hun leven er vanaf hangt. Natuurlijk ook ik ben benieuwd maar kom op zeg. Ze houden het in ieder geval wel spannend.


MAAR SENSATIE!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 14:25 
 
Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
Vind het een beetje overdreven hoe sommige reageren hier en op Facebook. Mensen maken zich druk alsof hun leven er vanaf hangt. Natuurlijk ook ik ben benieuwd maar kom op zeg. Ze houden het in ieder geval wel spannend.


Neem aan dat je weet dat het allang niet meer gaat om de line up maar om de geloofbaarheid/proffesionaliteit van Lose Your Mind.

Hoe wil je publiek, je klanten, geloven dat je verbeteringen gaat doorvoeren aan je feesten als je niet eens ''afspraken'' na kan komen. Daar gaat het voor vele om
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 14:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het begint vooral raar te worden als je je eigen ambassadeurs gaat vertellen dat de line-up maandag komt en die er dinsdagmiddag nog niet is. Zo spannend vind ik het allemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Het begint vooral raar te worden als je je eigen ambassadeurs gaat vertellen dat de line-up maandag komt en die er dinsdagmiddag nog niet is. Zo spannend vind ik het allemaal niet.


Tegen mij ons de ambassadeurs groep zelfs vrijdag he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 15:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja niet netjes ook. Wat is nou het idee erachter? Zoveel mogelijk negatieve publiciteit claimen voor extra kaartverkoop? Onderhand zijn de enigen die nog ‘vol spanning wachten’ of ‘de line-up komt echt wel hoor maak je niet druk’ claimen de grootste schapen uit de scene (of bekenden organisatie/ambassadeurs).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap niet dat mensen dit probleem hier op zo'n manier voorschotelen alsof de wereld vergaat ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 15:08 
 
Hardtraxx Veteran

Penoze is ook een mooi voorbeeld, het laatste bericht was op 13 oktober terwijl dat feest op 3 december plaats vind en er 590 man aangemeld staat op Facebook. Waar is die promotie dan?

Edit; ik zie nu dat er op de LYM FB op 29 oktober voor het laatst over is gecommuniceerd, dan heb ik niks gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 15:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ik snap niet dat mensen dit probleem hier op zo'n manier voorschotelen alsof de wereld vergaat ofzo.

Omdat het behoorlijk vervelend is dat er constant beloftes worden gemaakt die niet (volledig) worden nagekomen terwijl er wel keer op keer geld voor wordt betaald. Logisch dat er steeds meer mensen zijn die hier wat van beginnen te zeggen.

Duidelijker dan dit kan het echt niet gesteld worden en als je het niet begrijpt is er serieus wat met je mis.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten