Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 43  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festicaps
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 20:30 
 
Organisator
Avatar gebruiker

De nieuwe ronde volgt morgenmiddag om 19:00, dan krijgen jullie weer 24 uur om te reageren. :)

ShatterDJ schreef:
Was vergeten dat Rob Min af en toe reageert. Weet niet of hij degene is die hier reageerd met het Lose Your Mind account. Maar mijn vraag is dan iets aangepast:
Waarom reageren jullie hier minder dan op partyflock? Bijvoorbeeld zo'n speciale wedstrijd wel hier, maar niet op partyflock


Yes, ik ben dezelfde persoon. ;)
Dat is zo gegroeid. Na de #ophef rondom DTM in december 2014 hebben wij altijd goed contact gehad met de mensen op Hardtraxx. De interactie op PF is (helaas) een stuk minder. Het is niet dat wij het 1 uitsluiten voor zulke acties, maar dit is zo gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer kunnen we de timetable verwachten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 20:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgende week woensdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
Dat is zo gegroeid. Na de #ophef rondom DTM in december 2014 hebben wij altijd goed contact gehad met de mensen op Hardtraxx.

Niet om konten te likken, maar dit ligt denk ik toch echt aan jullie zelf, omdat jullie hier op de site gewoon heel open en eerlijk, en open voor discussie zijn geweest en nog steeds zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 00:52 
 
Hardtraxxer

Lose Your Mind schreef:
Yes, ik ben dezelfde persoon. ;)
Dat is zo gegroeid. Na de #ophef rondom DTM in december 2014 hebben wij altijd goed contact gehad met de mensen op Hardtraxx. De interactie op PF is (helaas) een stuk minder. Het is niet dat wij het 1 uitsluiten voor zulke acties, maar dit is zo gegaan.


Ah oke, thanks voor je antwoord! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 01:35 
 
Hardtraxxer

Lose Your Mind schreef:
De nieuwe ronde volgt morgenmiddag om 19:00, dan krijgen jullie weer 24 uur om te reageren. :)

ShatterDJ schreef:
Was vergeten dat Rob Min af en toe reageert. Weet niet of hij degene is die hier reageerd met het Lose Your Mind account. Maar mijn vraag is dan iets aangepast:
Waarom reageren jullie hier minder dan op partyflock? Bijvoorbeeld zo'n speciale wedstrijd wel hier, maar niet op partyflock


Yes, ik ben dezelfde persoon. ;)
Dat is zo gegroeid. Na de #ophef rondom DTM in december 2014 hebben wij altijd goed contact gehad met de mensen op Hardtraxx. De interactie op PF is (helaas) een stuk minder. Het is niet dat wij het 1 uitsluiten voor zulke acties, maar dit is zo gegaan.


Ff lekker mierenneuken; da's dus morgenavond :kiss2:

Maar top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 13:17 
 
Hardtraxx Newbie

Ik kwam net nog wat munten van Craft tegen (stuk of 15). Aangezien ik ze anders sowieso kwijt ga raken en ik uberhaupt niet eens zeker weet of ik naar Craft 2016 ga, geef ik ze liever weg. Maar, natuurlijk moet je er wel wat voor doen...

Aangezien Rob hier zo lekker bezig is, geef ik ze weg aan de persoon die de mooiste/beste/creatiefste ode schrijft aan Rob of LYM. De deadline bepaal ik zelf en heb geen idee wanneer dat zal zijn. Waarschijnlijk zal dit begin van volgende week zijn.

Mocht ik woensdag nog niemand gekozen hebben, stuur me even een PM, dan ben ik te druk geweest en het vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dankje, hou ze maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Nee dankje, hou ze maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 13:39 
 

Dit is de ode aan Rob, geef me die munten of donder op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 13:48 
 
Hardtraxx Newbie

Mooi begin!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 14:01 
 
Hardtraxx Addict

Huh wat, craft? tijdmachine?
hmm is gues i lost my mind :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 14:27 
 
Hardtraxxer

Dus je maakt een account aan om 15 munten weg te geven?

weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 14:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Huh wat, craft? tijdmachine?
hmm is gues i lost my mind :P

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jongens, kom op.
Dat wij hier niet zijn van dingen als 'een ode schrijven' hoeft de beste man nog niet aangevallen te worden.

Hij geeft 15 muntjes weg die omgerekend €37,50 zijn (Als het 2.50 per munt is).
Ik zie hier niemand zomaar bijna 40 euro weggeven aan onbekenden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 14:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Youri! schreef:
Dus je maakt een account aan om 15 munten weg te geven?

Wat maakt jou het uit dat hij hier een account maakt om munten weg te geven? Als je die munten niet hoeft reageer dan gewoon niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 15:02 
 
Hardtraxx Newbie

Haha, gaat lekker hier..

Ik lees hier al geruimte tijd mee en vond de munten vandaag ergens terug. Aangezien ik ze hoogst waarschijnlijk zelf toch niet meer ga gebruiken, wil ik ze graag weggeven.

Omdat ik vind dat Rob en LYM hier goed bezig zijn, leek me dit wel een leuke/ludieke manier om iemand te kiezen. Natuurlijk snap ik dat niet iedereen hier zin in heeft, maar je hoeft niet te reageren natuurlijk :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 15:07 
 
Hardtraxxer

Magnetron schreef:
Youri! schreef:
Dus je maakt een account aan om 15 munten weg te geven?

Wat maakt jou het uit dat hij hier een account maakt om munten weg te geven? Als je die munten niet hoeft reageer dan gewoon niet.


Ik geloof niet dat hij het daadwerkelijk gaat doen, maar de tijd zal het leren. M.a.w., als ik 15 munten over zou hebben zou ik ze aan een vriend geven :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 15:44 
 

Thommus schreef:
Haha, gaat lekker hier..

Ik lees hier al geruimte tijd mee en vond de munten vandaag ergens terug. Aangezien ik ze hoogst waarschijnlijk zelf toch niet meer ga gebruiken, wil ik ze graag weggeven.

Omdat ik vind dat Rob en LYM hier goed bezig zijn, leek me dit wel een leuke/ludieke manier om iemand te kiezen. Natuurlijk snap ik dat niet iedereen hier zin in heeft, maar je hoeft niet te reageren natuurlijk :).


Kiloknaller schreef:
Dit is de ode aan Rob, geef me die munten, autodrop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 15:46 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Ik vind Rob ook best een aardig ventje. Opzich. Als hij slaapt dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 15:48 
 
Hardtraxx Newbie

En niet over AZ begint natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 15:54 
 
Hardtraxx Veteran

Hier is maar 1 ode mogelijk: #Alleenmaarliefde voor Rob :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rob is de man, die alles met LYM feesten kan :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 15:58 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Hier is maar 1 ode mogelijk: #Alleenmaarliefde voor Rob :thumbup:

Haha jij moet dit gewoon winnen
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 43  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten