Verdorie, kende alleen madstyle niet.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
S
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Ohja Bitcrusher 
-
DHardtraxxer
- 268 posts member since 2009
- last seen Jul 2025
Allejezus, Spy-Kore - Pupils...Dat ik hier niet opgekomen ben xD. Nota bene zelf gedraaid in setjes, wat erruugg.
Wat gebeurt er nu verder dan LYM? Gewoon helemaal geen prijzen meer of?
Wat gebeurt er nu verder dan LYM? Gewoon helemaal geen prijzen meer of?
2,3,5,6,7 & 10 herkende ik, maar ID'en kwam geen beginnen aan. 
-
DHardtraxxer
- last seen Jul 2025
Dat mag ookwrote:Of nog een nieuwe ronde
Nja niet dat ik er dan wel minimaal 1 goed heb, maar dat terzijdewrote:Dat mag ookwrote:Of nog een nieuwe ronde!
Ik heb madstyle nog als hint gegeven in het "welke track luister je nu" topic
No problem! Wij maken een nieuwe ronde.wrote:Of nog een nieuwe ronde
Niveau blijft ongeveer gelijk en wij hopen deze woensdagmiddag online te kunnen zetten.
Top, ik ga toch even proberen mee te doen, als ik zie dat er 0 juiste en complete antwoorden zijn ingeleverd moet 1 goed antwoord toch wel kunnen lijkt mewrote:No problem! Wij maken een nieuwe ronde.wrote:Of nog een nieuwe ronde
Niveau blijft ongeveer gelijk en wij hopen deze woensdagmiddag online te kunnen zetten.
Wat een heerlijke plaat zegwrote: Neem aan dat het nu kan: D'stylerz - House Music.
Helaas niet meer aanwezig, kom er niet onderuit met werk en moet nu overdag werken, waardoor ik savonds familieverplichtingen heb 
Edit: 1x Ticket voor Tijdmachine 2015 (VERKOCHT)
Edit: 1x Ticket voor Tijdmachine 2015 (VERKOCHT)
's nachts toch niet?wrote:waardoor ik savonds familieverplichtingen heb
House Music
Ook vergeten in te sturen. Wist niet wat de deadline was.
Ben benieuwd naar de volgende ronde
Ook vergeten in te sturen. Wist niet wat de deadline was.
Ben benieuwd naar de volgende ronde
Holy shit dit had me misschien nog wel kunnen lukken. Puur toeval dat ik al deze platen ken (op Music In You na maar daar was ik vast wel achter gekomen), hopen dat ik de 2e ronde weer zon mazzel heb??? En op tijd ben met doorhebben dat dit uberhaupt een ding is hierwrote:Er zijn 0 juiste en complete antwoorden ontvangen.
1. Brennan - Rush To The Floor
2. The Beholder & Max Enforcer - Bitcrusher
3. Thalamus - Flash Forward
4. Spy-Kore - Pupils
5. Thera - The Test 2.0 (Crypsis Remix)
6. Frequencerz - Phaser
7. d’Stylerz - House Music
8. Dailucia - Fuckin Fresh Beats
9. Sylenth & Glitch - Music in You
10. Madstylerz - Madstyle
Tsja kom dan wat vaker op het forum weerwrote:Holy shit dit had me misschien nog wel kunnen lukken. Puur toeval dat ik al deze platen ken (op Music In You na maar daar was ik vast wel achter gekomen), hopen dat ik de 2e ronde weer zon mazzel heb??? En op tijd ben met doorhebben dat dit uberhaupt een ding is hierwrote:Er zijn 0 juiste en complete antwoorden ontvangen.
4. Spy-Kore - Pupils
6. Frequencerz - Phaser
Wanneer komen de nieuwe snippets? Of ben ik te ongeduldig?
-
DHardtraxxer
- last seen Jul 2025
Nope, ik zit hier ook al vanaf 12:00 te verversen xDwrote:Tsja kom dan wat vaker op het forum weerwrote:Holy shit dit had me misschien nog wel kunnen lukken. Puur toeval dat ik al deze platen ken (op Music In You na maar daar was ik vast wel achter gekomen), hopen dat ik de 2e ronde weer zon mazzel heb??? En op tijd ben met doorhebben dat dit uberhaupt een ding is hierwrote:Er zijn 0 juiste en complete antwoorden ontvangen.
4. Spy-Kore - Pupils
6. Frequencerz - Phaser
Wanneer komen de nieuwe snippets? Of ben ik te ongeduldig?
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Ik wist dat ook niet. Het is met toeval dat ik een link zag op Partyflock (waar ik normaal altijd op zit), dat ging over dat Noisecontrollers meer originals zou gaan draaien, en nog groter geluk dat ik alle andere comments ook heb gelezenwrote:hopen dat ik de 2e ronde weer zon mazzel heb??? En op tijd ben met doorhebben dat dit uberhaupt een ding is hier
Had de 3 wedstrijden via fb allemaal perfect (helaas wordt daar niet (redelijk) specifiek gekeken naar de titels), maar nog niet gewonnen. Was btw gewoon kansloos voor deze HT special
Tof ook om te zien dat Lose Your Mind hier fanatiek meedoet en dikke super dat ze dit soort wedstrijden houden ipv alleen fb berichten liken, delen en andere onzin, dus toppie LYM
Zoals ik al zei zit ik normaal op Partyflock en niet hier (hopelijk ligt dat niet gevoelig hier bij de fanatieke hardtraxxers
Edit:
Was vergeten dat Rob Min af en toe reageert. Weet niet of hij degene is die hier reageerd met het Lose Your Mind account. Maar mijn vraag is dan iets aangepast:
Waarom reageren jullie hier minder dan op partyflock? Bijvoorbeeld zo'n speciale wedstrijd wel hier, maar niet op partyflock
Last edited by Shatter on , edited 2 times in total.
Ik zie Robbie M anders regelmatig reageren op partyflock, hij is van LYMwrote:maar waarom reageren jullie nooit op Partyflock?
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Ja ik heb het net aangepastwrote:Ik zie Robbie M anders regelmatig reageren op partyflock, hij is van LYMwrote:maar waarom reageren jullie nooit op Partyflock?
Omdat hier geen hersendood volk rondloopt (sinds hardstylboy weg is)
volgens mij hebben we er nog een paar (die zijn wat minder erg maar alsnog)wrote:Omdat hier geen hersendood volk rondloopt (sinds hardstylboy weg is)
Partyflock is toch die site voor vragen over drugshonden en dopjes op flessen?
Waarom zou dat alleen op pf zijn. Ik bedoel ik ben nauwelijks actief op pf, dus bij deze vraag ik het hier:wrote:Partyflock is toch die site voor vragen over drugshonden en dopjes op flessen?
Welke dopjes zitten er op de flesjes?