Op veel feesten nemen ze het niet zo nauw wat betreft het verbod..wrote:Convoi ookwrote:
Op kings of core deze zomer werd het gewoon nog wel verkocht
Stiekem verwacht ik dan ook gewoon lachgasballonnen bij DTM
Op veel feesten nemen ze het niet zo nauw wat betreft het verbod..wrote:Convoi ookwrote:
Op kings of core deze zomer werd het gewoon nog wel verkocht
Het is een heel vet idee, maar De Tijdmachine zal alleen maar hardstyle artiesten boeken..wrote:Toch wel aanwezig waarschijnlijk.
Oh en LYM, het zou echt gruwelijk vet zijn als jullie voor een volgende editie eens outside the box een Angerfist zouden laten afsluitenDan zou ik echt een moord doen voor een kaartje.
Helaas geeft FB ons nog niet de mogelijkheid om posten te kunnen plaatsen zonder daar een melding bij te krijgen.wrote:Overige vind ik dit irritantste organisatie die er bestaat.
Als ze iets op facebook plaatsen zie ik dat van zelf wel ipv elke keer een melding te krijgen.
http://party-vervoer.nl/de-tijdmachine-2015wrote:Zijn er mensen die toevallig weet hebben van een bus die vertrekt/passeert vlakbij de Belgische grens? Maastricht/Eindhoven/Tilburg/...
Ik en mijn vriendengroep zijn namelijk nog opzoek naar vervoer. Auto is mogelijk maar houden we vanwege de winterperiode als laatste optie.
Sandstormwrote:Ah die track 3 kom ik niet op, rest was goed te doen
Ah nice! Kon er al niet opkomenwrote:What Do You Meanwrote:Ah die track 3 kom ik niet op, rest was goed te doen
Niet de bedoeling nee? Aangepastwrote:Gast ga het hier nou niet spoilen..
wrote:Eitje
Same here. Ik voel me een beetje jouw username..wrote:Haha die derde track nekt mij ook momenteel. Fluit de hele melodie mee maar kom maar niet op de artiest óf titel.
Dat heb ik dus ookwrote:Track 4 is voor mij juist het probleem
Iets met Southstylerswrote:Dat heb ik dus ookwrote:Track 4 is voor mij juist het probleem