Dat willen ze vast niet op hun geweten hebben.wrote:Dan zou ik echt een moord doen voor een kaartje.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ja of Partyraiser of Destructive Tendicieswrote: eens outside the box een Angerfist zouden laten afsluitenDan zou ik echt een moord doen voor een kaartje.
...wrote:Ja of Partyraiser of Destructive Tendicieswrote: eens outside the box een Angerfist zouden laten afsluitenDan zou ik echt een moord doen voor een kaartje.
![]()
Of Noisekick 2005 t/m 2010
Al die This Is Terror 5 platen blijven gewoon goud.
-
G
Ik ga dit feest overslaan dit jaar.
Overige vind ik dit irritantste organisatie die er bestaat.
Als ze iets op facebook plaatsen zie ik dat van zelf wel ipv elke keer een melding te krijgen.
Als ze iets op facebook plaatsen zie ik dat van zelf wel ipv elke keer een melding te krijgen.
Je kunt zelf een melding instellen. Dat ligt niet aan LYMwrote:Ik ga dit feest overslaan dit jaar.
wrote:Ik ga dit feest overslaan dit jaar.
LYM de schuld geven voor iets wat Facebook doet
LYM lekt zeker ook jou informatie via FB of niet?
Ik kan me hier wel in vinden is ook echt kut als mensen hun verjaardag invullen op facebook ik wil helemaal niemand feliciteren ik hoeft dat niet te weten stomme kutmeldingen kutmensen op facebook.wrote:Overige vind ik dit irritantste organisatie die er bestaat.
wrote:Ik kan me hier wel in vinden is ook echt kut als mensen hun verjaardag invullen op facebook ik wil helemaal niemand feliciteren ik hoeft dat niet te weten stomme kutmeldingen kutmensen op facebook.wrote:Overige vind ik dit irritantste organisatie die er bestaat.
Weetje wat ik wel zou willen zijn...wrote:Ik ga dit feest overslaan dit jaar.
Jeetje Tom. Jou ga ik dus echt niet feliciteren op facebook als je jarig bent.wrote:Ik kan me hier wel in vinden is ook echt kut als mensen hun verjaardag invullen op facebook ik wil helemaal niemand feliciteren ik hoeft dat niet te weten stomme kutmeldingen kutmensen op facebook.wrote:Overige vind ik dit irritantste organisatie die er bestaat.
Nee, ik voel de Facebookstruggles. Stomme kutmeldingen.wrote:Is het bij jou dinsdag, Tom?
Ben benieuwd of ze weer lachgas ballonnen verkopen dit jaar? Wist niet wat ik hoorde vorig jaar toen DV8 het omriep 
-
MHardtraxxer
- 333 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Ja nog steeds zo vaag, geen frituurvergunning maar wel lachgas mogen verkopen toenwrote:Ben benieuwd of ze weer lachgas ballonnen verkopen dit jaar? Wist niet wat ik hoorde vorig jaar toen DV8 het omriep
-
G
wrote:Jeetje Tom. Jou ga ik dus echt niet feliciteren op facebook als je jarig bent.wrote:Ik kan me hier wel in vinden is ook echt kut als mensen hun verjaardag invullen op facebook ik wil helemaal niemand feliciteren ik hoeft dat niet te weten stomme kutmeldingen kutmensen op facebook.wrote:Overige vind ik dit irritantste organisatie die er bestaat.
Hahahahahaha
Hier ben ik ook benieuwd naarwrote:Ben benieuwd of ze weer lachgas ballonnen verkopen dit jaar? Wist niet wat ik hoorde vorig jaar toen DV8 het omriep
Het antwoord is nee omdat het sinds begin 2015 bij wet verboden iswrote:Hier ben ik ook benieuwd naarwrote:Ben benieuwd of ze weer lachgas ballonnen verkopen dit jaar? Wist niet wat ik hoorde vorig jaar toen DV8 het omriep
Oh, dacht dat dat al veel langer het geval was. Maakt verder ook niet uit. Daar achterin de zaal krijg je gratis en voor niets een brainfreeze.
Op kings of core deze zomer werd het gewoon nog wel verkochtwrote:Het antwoord is nee omdat het sinds begin 2015 bij wet verboden iswrote:Hier ben ik ook benieuwd naarwrote:Ben benieuwd of ze weer lachgas ballonnen verkopen dit jaar? Wist niet wat ik hoorde vorig jaar toen DV8 het omriep
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Daar achter in de zaal is dit jaar de oude jongens krentebrood stage. Eten enzo zou verplaatsen wat ik begreep.wrote:Oh, dacht dat dat al veel langer het geval was. Maakt verder ook niet uit. Daar achterin de zaal krijg je gratis en voor niets een brainfreeze.