Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 43  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 19:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Zorg gewoon voor een aangename temperatuur, wat je ook doet. Niet iedereen kan 8 uur achter elkaar springen.


Oké, dit is waar. Alleen als je het weer warm maakt als je niet staat te springen, en je bent wel aan het dansen, dan zal je het dus gruwelijk warm krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 19:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die irritanten die ook van het oude stijltje houden zijn echt niet het probleem hoor. Het probleem was het volk dat aan de zijkanten maar wat stond te loeren. En dan echt van dat Hollywood Music Hall volk gewoon. Optiefen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NDSM = no go
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 21:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
NDSM = no go

Mwa dat niet. Qua openbaar vervoer is het namelijk echt perfect te bereiken. Maar ik weet nu gewoon dat ik me dan ontzettend warm aan moet kleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 22:45 
 
Hardtraxx Veteran

Terugdenkend aan vorig jaar. Dat hele topic stond vol met 'haat' richting LYM. Tegenwoordig is er niets dan respect, en ook zwaar terecht, naar de organisatie. Blijkt maar weer dat zo'n account hier geweldig kan werken :)

Ik heb er ook wel vertrouwen in dat ze weer hard werken om de kritieke puntjes van de Tijdmachine van vorig jaar te gaan verbeteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 02:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Terugdenkend aan vorig jaar. Dat hele topic stond vol met 'haat' richting LYM. Tegenwoordig is er niets dan respect, en ook zwaar terecht, naar de organisatie. Blijkt maar weer dat zo'n account hier geweldig kan werken :)

Ik heb er ook wel vertrouwen in dat ze weer hard werken om de kritieke puntjes van de Tijdmachine van vorig jaar te gaan verbeteren


Betreffend CRAFT wel ja.

Maar dit moet ik eerst maar zien...
Zodra ze weer zo veel moeite er in steken om de boel beter te maken dan heb ik er in de toekomst betere hoop in.

Maar hier was het nummer een probleem gewoon de kou.
Op nummer twee het eten en de prijs daar van.

Verder weet ik t niet meer, meende dat er klachten waren over t geluid maar dat weet ik zo niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geluid was de vorige tijdmachine prima in orde op de 27e, stond mid vooraan. Intro's stonden wel op vol volume voor de speakers, dat was een stuk harder dan de sets zelf. Als dat het ergste is komen we er wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het in de NDSM is weet ik nog niet of ik ga, die locatie is echt zo koud en daardoor kut. Beter zou Amsterdamse Studio's zijn ofzo, meteen ruimte voor een early stage er bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 12:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Geluid was vorig jaar beroerd imo. Alleen helemaal vooraan in het midden ging het nog, als je iets verder naar achter of ietsje aan de zijkanten stond hoorde je geen drol. En dat was eerder met Penoze in deze locatie ook al. Zie dus niet zo 1,2,3 dat ze de kou en het geluid opeens op orde krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Als het in de NDSM is weet ik nog niet of ik ga, die locatie is echt zo koud en daardoor kut. Beter zou Amsterdamse Studio's zijn ofzo, meteen ruimte voor een early stage er bij :)


Amsterdam Studio's hoop ik niet! Denk ook niet dat dat gauw zal gebeuren, sowieso met OV moeilijker te bereiken.

Als iedereen gewoon een vestje meeneemt, en ze proberen nu nog beter te verwarmen moet goedkomen. Tijdens Reckless was het al stukje beter als TM :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 12:51 
 
Hardtraxx Veteran

Verhuis dit feest naar klokgebouw en iedereen is blij! Heb je instant mensen die sowieso gaan ipv twijfelen omdat het die locatie is. Zelfde sfeer denk ook capaciteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri schreef:
The Skribbler schreef:
Als het in de NDSM is weet ik nog niet of ik ga, die locatie is echt zo koud en daardoor kut. Beter zou Amsterdamse Studio's zijn ofzo, meteen ruimte voor een early stage er bij :)


Amsterdam Studio's hoop ik niet! Denk ook niet dat dat gauw zal gebeuren, sowieso met OV moeilijker te bereiken.

Als iedereen gewoon een vestje meeneemt, en ze proberen nu nog beter te verwarmen moet goedkomen. Tijdens Reckless was het al stukje beter als TM :)

Reckless was dan ook in KDanz en niet in de NDSM toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 13:07 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.hardtraxx.nl/forum/feesten/reckless-presents-art-of-war-warface-album-showcase-03-01-2015-ndsm-werf-amsterdam-t47182.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah vandaar ik dacht dat hij de editie in mei bedoelde, my bad. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 13:31 
 

Youri schreef:
Als iedereen gewoon een vestje meeneemt, en ze proberen nu nog beter te verwarmen moet goedkomen.


Sorry hoor maar ik ga niet naar een indoor feest om er als aangeklede sneeuwpop, oncomfortabel rond te struinen.. Dan is - hoe cool en underground de locatie ook is - het gewoon niet geschikt voor een evenement in de winter ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 15:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat hierboven staat.

Ik denk niet dat ze zo makkelijk de boel kunnen verkassen. Misschien een andere loods waar ze het makkelijker warm kunnen houden.

Maar inderdaad, ik ga niet een vest mee nemen voor een indoor feest.
Amsterdam Studio's + een Early stage teken ik voor. Dan maar iets meer betalen en iets verder gaan.

Westerunie zou ook kunnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zijn talloze locaties die meer geschikt zijn dan de NDSM volgens mij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 16:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Er zijn talloze locaties die meer geschikt zijn dan de NDSM volgens mij...

Maar op die locaties kan LYM niet combineren met andere events. Is toch wel bekend dat LYM daarom graag daar zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 20:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alles behalve NDSM werf a.u.b.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
The Skribbler schreef:
Er zijn talloze locaties die meer geschikt zijn dan de NDSM volgens mij...

Maar op die locaties kan LYM niet combineren met andere events. Is toch wel bekend dat LYM daarom graag daar zit?

Was ik vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 17:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
The Skribbler schreef:
Er zijn talloze locaties die meer geschikt zijn dan de NDSM volgens mij...

Maar op die locaties kan LYM niet combineren met andere events. Is toch wel bekend dat LYM daarom graag daar zit?


Misschien biedt de werf nog een loods die meer geschikt is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 17:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoop dat LYM hier ook even reageert net als in het CRAFT topic. Ben benieuwd of ze zich iets aantrekken van het commentaar op deze locatie en wat hun visie daarop is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hoop dat LYM hier ook even reageert net als in het CRAFT topic. Ben benieuwd of ze zich iets aantrekken van het commentaar op deze locatie en wat hun visie daarop is.

Zal nog wel komen denk ik. Het is nu Amsterdam Kookt, een 4-daags evenement wat ze ook organiseren, en daarnaast zitten ze nog met het afhandelen van CRAFT allemaal, dus geef ze even wat tijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 22:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ligt er ook maar aan waar je staat he ;)

Heb 2e kerstdag vorig jaar geen "last" gehad van de kou, het was hoogstens te merken als je naar de toiletten liep of wat te eten ging halen. Al zitten daar wel heel wat verbeter punten in imo, heb 1 of 2 stands met eten gezien dacht ik..

Enige moment van last door de kou was in de enorme wachtrij van +/- 20 a 25 min.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 23:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Ligt er ook maar aan waar je staat he ;)

Heb 2e kerstdag vorig jaar geen "last" gehad van de kou, het was hoogstens te merken als je naar de toiletten liep of wat te eten ging halen. Al zitten daar wel heel wat verbeter punten in imo, heb 1 of 2 stands met eten gezien dacht ik..


Volgens mij hebben heeft LYM dat vorige keer ook al uitgelegd, meen te herinneren dat het ligt aan de vergunning. Er waren verscheidende dingen die niet mochten, een van die dingen was open vuur/ gas.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 43  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten