kicks, kicks, en nog meer kicks

wat een sfeer, ik kende denk ik 90% van de tracks niet maar dat was juist zo vet aan dit feest, elk ziek nummer was een verassing. Ik denk dat er wel stuk of 20 nummers werden gedraaid waarbij ik ze met een open bek stond te bewonderen. Ga sowieso meer muziek uit deze periode luisteren en bestuderen. Het viel me op dat veel tracks ontzettend veel kickrolls bevatten, wat alleen maar goed is natuurlijk:D maar ik had juist andersom verwacht.
Ryfle & distractor draaide ook een ziekelijke plaat, waar bij de melodie ontzettend snel is met hele hoge tonen, kei harde geweld

als iemand mij hierin kan helpen?
Ik denk wel dat dit feest toch wel het eer mag krijgen als mijn beste hardstyle feest..ooit. Beste sets vond ik toch wel TBY en DBSTF. Set van TBY had gewoon een lekkere drive en je zat dan in zo'n trance, heerlijk. De snelheid van zijn mixwerk was wel iets te traag. Ik vond deepack aan de andere kant helemaal niks, hoe vaak hebben ze de muziek stil gelegd om vervolgens paar minuten te staan praten. Vond de sfeer ook niet beter op worden moet ik zeggen.
maar dat doet er niet toe, zeker aanwezig bij de volgende editie!