Binnengekomen halverwege Luna, Pavo & Pila. Muziek stond zoals gezegd nog redelijk zacht. Eerst even kluisje geregeld, gewoon achterin, helemaal top. Kon je prima bijkomen tijdens de avond.
Setje om mee binnen te komen was wel leuk, Pavo lekker aan het scratchen
Tijdens Scope DJ ging het volume gelukkig omhoog, die reverse van Who Is Calling klapte er meteen heerlijk op! Hele vette set met alle Scope DJ klassiekers en ook een flink aantal Headhunterz platen zoals A New Day, Megasound, Rock Civilization & Space We Created. Sfeer zat er hier al gelijk goed in, mooi ook hoe het publiek al begon te juichen zodra men doorhad welke track er werd ingemixt!
Zany & The Pitcher was ook vet, beginnen met Serenity

Draaiden nog een dikke mashup van Smack, Fuck Hardstyle & Pump It Loud en die oude Zany's waren ook supervet om eindelijk eens live te mogen aanschouwen. Pwoap was ook vet, nooit geweten dat die live zo hard gaat
Het echte vuurwerk kwam tijdens Donkey Rollers, we stonden hier redelijk vooraan (tussen een aantal Hardtraxxers, waaronder The Venator, Zenda, Bosskabouter en Kakabeeyo). Gruwelijk vette set, sfeer was ook echt fantastisch! Iedereen meeschreeuwen en helemaal los gaan (met name bij Hardstyle Rockers), geweldig!

Kippenvel bij Immeasurably
Tijdens Psyko Punkz zijn we wat gaan eten, aangezien we er niet zo veel aan vonden en we een beetje moesten bijkomen van het muzikale geweld. Hebben die twee het concept wel begrepen? Allemaal platen van na 2010. Buiten dat is een uur gevuld met die vervelende vocals van ze niet echt aan mij besteed.
Eten was trouwens slecht geregeld, je kon kiezen uit een belegd broodje, een Madurodam-tosti of 3 knakworsten in een nat broodje (aangezien die ingevroren zaten en dat ijs dus smolt). Bediening wel lekker snel, net als bij de bar trouwens.
Aangezien het buiten het publiek een beetje fris werd, zijn we tegen het einde van de set van PP weer terug het publiek in gegaan, lekker een plekje opgezocht voor DBSTF. Man man man wat een set was dat. Alle klappers die ik wou horen zijn langsgekomen, wat een sfeer ook weer in het publiek.
Daarna Technoboy, misschien wel de vetste set van de nacht. Mixwerk was af en toe tergend saai, maar de trackkeuze compenseerde dat ruimschoots. If I Say Stop, Her Voice (Super Bass Mix), Yerba Diabolika, Phases, Miami Belch, Rage, Next Dimensional World, gewoon WAUW

Puur genieten, met name het tweede deel. En die italiaanse reverse basses blijven gewoon puur goud. En met het hele publiek Rage meeschreeuwen was ook wel een kippenvel momentje, net als "the red rose, or the black"
Tijdens Ryfle & Distractor zijn we bij die picknicktafels gaan zitten, waar het echt idioot koud was. Vest uit kluisje gehaald en toen was het wel te doen. VDK-gehalte was wel hoog bij die tafels, heb er eentje gezien die op een tafel lag te rollen.

The Venator hier ook nog tegengekomen
Tijdens Deepack weer het publiek in. Deepack was, zoals bijna altijd, een gezellige boel. Toch vond ik het niet heel speciaal, daar kwam nog bij dat m'n benen helemaal stijf waren van het zitten, waardoor ik er niet helemaal lekker in kwam. Door de kou deden die anabooltjes wel bijna allemaal hun shirt weer aan, "elk nadeel heb ze voordeel"
Halverwege AVIO weer bij de picknicktafels gaan zitten, dit keer met m'n jas over m'n vest heen, niet normaal zo koud als het daar was.
Om 6.45 weer de dansvloer opgegaan, dit keer met vest, was niet te doen anders. Set van Ran-D, B-Front & Alpha² was ook vet, dikke tracks langs horen komen! Na Under Attack & Magic zijn we onze spullen gaan halen om de drukte bij het inleveren van de kluissleutel voor te blijven. Nog een kwartiertje moeten wachten bij de bushalte, 8.45 thuis.
+++++ Sfeer!
++++ Technoboy (met name door de trackkeuze)
++++ Donkey Rollers (tracks + sfeer)
+++ Scope DJ
+++ D-Block & S-Te-Fan
++ Zany & The Pitcher
+ Ran-D, B-Front & Alpha²
+ Kluisjes achterin de zaal
+ Geluid (ik zie negatieve dingen hier, zelf nergens last van gehad, prima geluid)
+ Bediening
- Beperkt aanbod aan eten
- Bar aan één kant (Niet onoverkomelijk, maar soms wel hinderlijk als je net een chille plek had)
- Security, ticket werd niet gescand, maar portemonnee werd wel hardhandig doorzocht
-- Psyko Punkz (te nieuwe tracks, te veel tracks met tenenkrommende vocals)
--- KOUD!
Al met al een fantastisch feest gehad, legendarische tracks gehoord, legendarisch sfeertje meegemaakt.
Een feest wat me nog heeeeel lang bij gaat blijven, misschien wel het vetste feest ooit. WAUW