Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 20:06 

Hardtraxx Addict

The Venator schreef:
--- Set van psyko punkz, verschrikkelijk veel platen uit 2011.

Typisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 20:07 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Na DR kwamen PP. Die zetten opzich wel een lekkere set neer maar ze draaide wel tracks die nog uit 2011 komen zoals No Fear, Psyko Soldier en Left With The Wrong en Let's Get Ill van bijna 2012.

Really?? :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 20:22 

Hardtraxx Veteran

Ik hoopte nog op The Words, maar helaas :(
Wel Ra-Ta-Ta :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 20:24 

Hardtraxx Veteran

Heel veel lekkere tracks gehoord, met Scope DJ, Zany & The Pitcher, Donkey Rollers, AVIO en Alpha Twins Ran-D en B-Front als beste sets. Begin en eind van de avond dus, heeft ook deels met de drukte te maken.

Toen ik het volume hoorde tijdens Luna, Pavo en Pila werd ik bang dat het de hele avond zo zacht zou zijn (ik kon tijdens een climax m'n drinkbeker op de grond horen vallen), maar gelukkig werd bij het begin van Scope DJ de volumeknop opengedraaid.
Mixwerk van die drie was trouwens belabberd, ipv de tweede climax te laten horen gewoon de 25 /m 50ste seconde van de mix-intro laten horen, en dat zo'n 3 keer.

Opzich was het niet heel druk, maar waar we ook stonden, moesten er telkens weer mensen langs, dat is een paar keer niet zo erg, maar na een tijdje raakte ik wel redelijk geïrriteerd en kon ik niet lekker in de muziek komen. Ik moest telkens aan de kant van mensen die er door wilden, terwijl er genoeg mensen om me heen stil stonden, doe hun dan aan de kant.
Tijdens Ryfle & Distractor hadden we linksachterin wel een fijne plek gevonden, maar toen werd het volume teruggedraaid waardoor de muziek niet meer goed overkwam.

Tijdens Deepack waren we een 2e eetpauze aan het houden, en toen we de laatste 5 minuten van die set weer terug naar voren gingen viel het gelukkig weer mee met de drukte, en heerlijk los kunnen gaan tijdens de laatste twee sets, die voor mij het hoogtepunt van de avond waren.

Ik had op het begin van de avond een beetje hoofdpijn en vermoeide benen, maar op het eind zat ik juist vol met energie (kwam door de muziek denk ik) en ik had al lang geen hoofdpijn meer.

Is de groepsfoto al ergens te zien btw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 20:28 

Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:

Met wie sta je er zoal op?

Wat ik ook zo geniaal vond hé; als een nieuwe plaat werd ingemixt wat echt een pareltje was, iedereen juichen. Prachtig! :worship: Wat een sfeertje! Onbeschrijfbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 20:30 

Hardtraxx Veteran

Dit feest (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 20:45 

Hardtraxx Veteran

Super feest (L) De sfeer en de muziek waren geweldig. Maar erg jammer dat het -15 was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 20:53 

Hardtraxx Veteran

Bas schreef:
Delt-A schreef:

Met wie sta je er zoal op?

Was tijdens Technoboy, Bosskabouter, Patrickjeb, mikeee, en nog veel meer waar ik zo ff niet op kan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 21:10 

Hardtraxxer

Voor degene die er niet bij waren, Scope DJ heeft z'n tracklist online gezet :loving: :

Citaat:
01. Tatarola - Who's Calling (Zenith DJ Edit)
02. Scope DJ - Househeads
03. Headhunterz - A New Day
04. A-lusion - Too Close
05. Headhunterz - Rock Civilization
06. Scope DJ - Final Destination
07. Headhunterz - Megasound (Old Amsterdam Edit)
08. A-lusion - Perfect It (Frontliner Remix)
09. Scope DJ - Rock Hypnotic
10. Blutonium Boy - Make It Loud (Headhunterz Remix)
11. Wildstylez - Single Sound
12. Second Identity - Atlantis
13. Scope DJ - Lockdown
14. Headhunterz & Wildstylez ft. Villain - Stuck In Your Head
15. Scope DJ - Surreality
16. Sylenth & Glitch - Music In You (Scope DJ Loves Reversebass Remix)
17. Headhunterz & Noisecontrollers - The Space We Created
18. Frontliner - On The Rise
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 21:11 

Hardtraxxer

Wat een feest :worship:
Echt een uur lang kippenvel gehad tijdens DBSTF :$
Ondanks dat ik niet veel van de tracks van donkey rollers kende vond ik dat ook echt een heerlijke set.

Heb geen HT'ers gesproken voor zover ik weet maar dat doe ik ook eigenlijk nooit.
Ik denk trouwens dat ik opaa heel even gesproken heb. Weet dit alleen niet zeker of ik de goeie voor me heb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 21:27 

Hardtraxx Elite

Binnengekomen halverwege Luna, Pavo & Pila. Muziek stond zoals gezegd nog redelijk zacht. Eerst even kluisje geregeld, gewoon achterin, helemaal top. Kon je prima bijkomen tijdens de avond.

Setje om mee binnen te komen was wel leuk, Pavo lekker aan het scratchen :P

Tijdens Scope DJ ging het volume gelukkig omhoog, die reverse van Who Is Calling klapte er meteen heerlijk op! Hele vette set met alle Scope DJ klassiekers en ook een flink aantal Headhunterz platen zoals A New Day, Megasound, Rock Civilization & Space We Created. Sfeer zat er hier al gelijk goed in, mooi ook hoe het publiek al begon te juichen zodra men doorhad welke track er werd ingemixt!

Zany & The Pitcher was ook vet, beginnen met Serenity :love: Draaiden nog een dikke mashup van Smack, Fuck Hardstyle & Pump It Loud en die oude Zany's waren ook supervet om eindelijk eens live te mogen aanschouwen. Pwoap was ook vet, nooit geweten dat die live zo hard gaat :P

Het echte vuurwerk kwam tijdens Donkey Rollers, we stonden hier redelijk vooraan (tussen een aantal Hardtraxxers, waaronder The Venator, Zenda, Bosskabouter en Kakabeeyo). Gruwelijk vette set, sfeer was ook echt fantastisch! Iedereen meeschreeuwen en helemaal los gaan (met name bij Hardstyle Rockers), geweldig! :D Kippenvel bij Immeasurably :loving:

Tijdens Psyko Punkz zijn we wat gaan eten, aangezien we er niet zo veel aan vonden en we een beetje moesten bijkomen van het muzikale geweld. Hebben die twee het concept wel begrepen? Allemaal platen van na 2010. Buiten dat is een uur gevuld met die vervelende vocals van ze niet echt aan mij besteed.

Eten was trouwens slecht geregeld, je kon kiezen uit een belegd broodje, een Madurodam-tosti of 3 knakworsten in een nat broodje (aangezien die ingevroren zaten en dat ijs dus smolt). Bediening wel lekker snel, net als bij de bar trouwens.

Aangezien het buiten het publiek een beetje fris werd, zijn we tegen het einde van de set van PP weer terug het publiek in gegaan, lekker een plekje opgezocht voor DBSTF. Man man man wat een set was dat. Alle klappers die ik wou horen zijn langsgekomen, wat een sfeer ook weer in het publiek.

Daarna Technoboy, misschien wel de vetste set van de nacht. Mixwerk was af en toe tergend saai, maar de trackkeuze compenseerde dat ruimschoots. If I Say Stop, Her Voice (Super Bass Mix), Yerba Diabolika, Phases, Miami Belch, Rage, Next Dimensional World, gewoon WAUW :loving: Puur genieten, met name het tweede deel. En die italiaanse reverse basses blijven gewoon puur goud. En met het hele publiek Rage meeschreeuwen was ook wel een kippenvel momentje, net als "the red rose, or the black" :loving:

Tijdens Ryfle & Distractor zijn we bij die picknicktafels gaan zitten, waar het echt idioot koud was. Vest uit kluisje gehaald en toen was het wel te doen. VDK-gehalte was wel hoog bij die tafels, heb er eentje gezien die op een tafel lag te rollen. xd The Venator hier ook nog tegengekomen :P

Tijdens Deepack weer het publiek in. Deepack was, zoals bijna altijd, een gezellige boel. Toch vond ik het niet heel speciaal, daar kwam nog bij dat m'n benen helemaal stijf waren van het zitten, waardoor ik er niet helemaal lekker in kwam. Door de kou deden die anabooltjes wel bijna allemaal hun shirt weer aan, "elk nadeel heb ze voordeel" :thumbup:

Halverwege AVIO weer bij de picknicktafels gaan zitten, dit keer met m'n jas over m'n vest heen, niet normaal zo koud als het daar was.

Om 6.45 weer de dansvloer opgegaan, dit keer met vest, was niet te doen anders. Set van Ran-D, B-Front & Alpha² was ook vet, dikke tracks langs horen komen! Na Under Attack & Magic zijn we onze spullen gaan halen om de drukte bij het inleveren van de kluissleutel voor te blijven. Nog een kwartiertje moeten wachten bij de bushalte, 8.45 thuis.

+++++ Sfeer!
++++ Technoboy (met name door de trackkeuze)
++++ Donkey Rollers (tracks + sfeer)
+++ Scope DJ
+++ D-Block & S-Te-Fan
++ Zany & The Pitcher
+ Ran-D, B-Front & Alpha²
+ Kluisjes achterin de zaal
+ Geluid (ik zie negatieve dingen hier, zelf nergens last van gehad, prima geluid)
+ Bediening

- Beperkt aanbod aan eten
- Bar aan één kant (Niet onoverkomelijk, maar soms wel hinderlijk als je net een chille plek had)
- Security, ticket werd niet gescand, maar portemonnee werd wel hardhandig doorzocht
-- Psyko Punkz (te nieuwe tracks, te veel tracks met tenenkrommende vocals)
--- KOUD!

Al met al een fantastisch feest gehad, legendarische tracks gehoord, legendarisch sfeertje meegemaakt.
Een feest wat me nog heeeeel lang bij gaat blijven, misschien wel het vetste feest ooit. WAUW :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 21:27 

Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
Dit feest (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)

Ik kwam er vanmiddag pas achter wie jij in het echt bent :P . Heb gewoon in de bus terug met je naar Wageningen gezeten, en de laatste paar uur kats naast je gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 21:38 

Hardtraxx Addict

Ik kijk nu net wat filmpjes terug, WAAAAT een sfeer! :woot: :woot: :woot: :love:

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 21:39 

Hardtraxxer

Bas schreef:
Ik kijk nu net wat filmpjes terug, WAAAAT een sfeer! :woot: :woot: :woot: :love:

Haha ik deed net precies tzelfde, echt zo vet dat je iedereen die melodieën ook mee hoort schreeuwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 21:41 

Hardtraxx Addict

:loving: :loving: :loving: :loving:

Gewoon direct kippenvel :love: :love: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 22:15 

Hardtraxxer

Bas schreef:

Deze dan :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 22:22 

Hardtraxxer

Heer-lijk feestje gehad! Setjes vond ik, op PP na, stuk voor stuk gruwelijk. Alleen Alpha², B-Front en Ran-D vond ik het niet speciaal, het gros van die nummers hoor je tegenwoordig ook nog heel erg veel..
Vooral mooi dat een heel aantal vrienden, die hun interesse in hardstyle redelijk verloren zijn, het ook heel erg naar hun zin hebben gehad. :thumbup:
Viel me ook heel erg op dat er een heel aantal DJ's die niet hoefden te draaien aanwezig waren (Jack of Sound, Frequencerz en Geck-O o.a.).
Alleen jammer dat Geck-O zijn surprise-sloopact van 8 tot 9 niet doorging ^^
Het blijft ook geniaal om aan het einde, als een van de weinigen die nuchter is, om je heen te kijken :P die hoofden.

Gelukkig na 2 mindere feestjes (Loudness en Q-Base) waardoor ik de interesse om naar feestjes te gaan wat kwijt was, was dit zeker een goede om de interesse weer te wekken.
Is de volgende editie volgende week al? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 22:33 

Hardtraxx Elite

Ruud_93 schreef:
Voor degene die er niet bij waren, Scope DJ heeft z'n tracklist online gezet :loving: :

Citaat:

Wat een baas dat ie hiermee opent :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 22:35 

Hardtraxx Addict

Ruud_93 schreef:
Bas schreef:

[youtube]DBSTF - Shiverz[/youtube]

Die gaat ook zeker flink! ^^

ramon038 schreef:
Ruud_93 schreef:

Citaat:

Wat een baas dat ie hiermee opent :worship:

Jaa en overal hoor je gejuich vandaan komen, dat vind ik zo prachtig he :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 23:07 

Hardtraxx Veteran

Jezus, dat filmpje van I Just Can't Stop... ik sta hier met tranen in de ogen. :cry: Had gewoon kunnen gaan en nog binnen kunnen komen ook, van wat ik er van heb gehoord. Maarja zoiets weet je vantevoren niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 23:13 

Hardtraxx Veteran

Ruud_93 schreef:
Bas schreef:

Wow, hoe vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 23:15 

Donateur

SL8492 schreef:
Jezus, dat filmpje van I Just Can't Stop... ik sta hier met tranen in de ogen. :cry: Had gewoon kunnen gaan en nog binnen kunnen komen ook, van wat ik er van heb gehoord. Maarja zoiets weet je vantevoren niet.

Blijft dat gezeik om jou leeftijd nou echt de hele tijd doorgaan? wacht gewoon lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 23:47 

Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
SL8492 schreef:

Blijft dat gezeik om jou leeftijd nou echt de hele tijd doorgaan? wacht gewoon lekker.

Het is aardig frustrerend dit :P maar ik snap jouw punt natuurlijk ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 23:51 

Hardtraxx Veteran

Holy shit, wat heb ik een spijt ervan dat ik hier niet bij ben geweest. Ziet er werkelijk fantastisch uit :cry: Iedereen lekker mee bleren, super sfeer zo te zien :D Volgende keer echt m'n best doen er bij te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 23:58 

Hardtraxx Elite

Rawbin schreef:
Holy shit, wat heb ik een spijt ervan dat ik hier niet bij ben geweest. Ziet er werkelijk fantastisch uit :cry: Iedereen lekker mee bleren, super sfeer zo te zien :D Volgende keer echt m'n best doen er bij te zijn.

Dit dus!
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten