Frijolrojo schreef:
Ryfle & distractor draaide ook een ziekelijke plaat, waar bij de melodie ontzettend snel is met hele hoge tonen, kei harde geweld

als iemand mij hierin kan helpen?
Noisecontrollers - Gaia 2008?
Heerlijk feestje gehad, jammer van de kou en het geluid dat na Technoboy qua volume best wel omlaag ging. Ook Deepack stelde mij erg teleur.
Verder geweldige sets gehoord, heerlijke sfeertje beleefd en allemaal lachende gezichten gezien! Alleen maar eigen platen ben ik geen fan van, maar met zo'n feest als dit is het natuurlijk wel een beetje anders.
Deepack viel helaas wel een beetje tegen en ik denk dat het publiek daar net zo over dacht. Technoboy vond ik ook heel erg vet ondanks het slome mixwerk.
Set van de avond komt van Zany & The Pitcher ondanks het af en toe wel slordige mixwerk wat soms wat storend was. Maar de tracks die ze draaiden, echt ge-wel-dig! Helaas bij AVIO en de afsluiter was ik al best kapt en had ik last van m'n benen. Het feit dat het geluid ook niet meer zo goed stond heeft me doen besluiten toch rond kwart over 7 maar te gaan.
Ook duurde het feest TE lang. Volgende keer gewoon 22:00 tot 07:00 en je maakt mij een stuk blijer :p . Volgende keer ga ik zeker weer

Genietmomentjes:
Scope DJ - Lockdown
The Pitcher - I Just Can't Stop
The Pitcher - Pump It Loud (kick edit)
Zany - Symphonic Feedback
Southstylers - Pwoap (live Mix)
Technoboy - Rage
D-Block & S-Te-Fan - Shiverz
Decibel 2008 Anthem (DBSTF remix)
Superdisco (Technoboy Remix)
Headhunterz - Megasound
Donkey Rollers - The Sound of The Beast (kick edit)
Make It Loud (Headhunterz Remix) Damn die reverse bass ging me toch lekker
Vervelend was toch wel Ra-Ta-Ta, ik was zo blij dat ik die plaat gewoon echt vergeten was.
Verder nog veel meer hoogtepuntjes gehad, maari k houd het hier bij