Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 14:23 

Hardtraxx Veteran

Frijolrojo schreef:
Ryfle & distractor draaide ook een ziekelijke plaat, waar bij de melodie ontzettend snel is met hele hoge tonen, kei harde geweld :loving: als iemand mij hierin kan helpen?

Noisecontrollers - Gaia 2008?

Heerlijk feestje gehad, jammer van de kou en het geluid dat na Technoboy qua volume best wel omlaag ging. Ook Deepack stelde mij erg teleur.

Verder geweldige sets gehoord, heerlijke sfeertje beleefd en allemaal lachende gezichten gezien! Alleen maar eigen platen ben ik geen fan van, maar met zo'n feest als dit is het natuurlijk wel een beetje anders.

Deepack viel helaas wel een beetje tegen en ik denk dat het publiek daar net zo over dacht. Technoboy vond ik ook heel erg vet ondanks het slome mixwerk.

Set van de avond komt van Zany & The Pitcher ondanks het af en toe wel slordige mixwerk wat soms wat storend was. Maar de tracks die ze draaiden, echt ge-wel-dig! Helaas bij AVIO en de afsluiter was ik al best kapt en had ik last van m'n benen. Het feit dat het geluid ook niet meer zo goed stond heeft me doen besluiten toch rond kwart over 7 maar te gaan.

Ook duurde het feest TE lang. Volgende keer gewoon 22:00 tot 07:00 en je maakt mij een stuk blijer :p . Volgende keer ga ik zeker weer :)

Genietmomentjes:
Scope DJ - Lockdown
The Pitcher - I Just Can't Stop
The Pitcher - Pump It Loud (kick edit)
Zany - Symphonic Feedback
Southstylers - Pwoap (live Mix)
Technoboy - Rage
D-Block & S-Te-Fan - Shiverz
Decibel 2008 Anthem (DBSTF remix)
Superdisco (Technoboy Remix)
Headhunterz - Megasound
Donkey Rollers - The Sound of The Beast (kick edit)
Make It Loud (Headhunterz Remix) Damn die reverse bass ging me toch lekker (L)

Vervelend was toch wel Ra-Ta-Ta, ik was zo blij dat ik die plaat gewoon echt vergeten was.

Verder nog veel meer hoogtepuntjes gehad, maari k houd het hier bij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 14:26 

Kraak... Piep...

G1LL schreef:
Vervelend was toch wel Ra-Ta-Ta, ik was zo blij dat ik die plaat gewoon echt vergeten was.

Inderdaad, net als Psyko Soldier en Let's Get Ill.
Trouwens je zei nog wat tegen mij voordat je weer verder liep maar ik verstond er echt geen reet van. Iets met Henk is op z'n bek gegaan of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 14:37 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Ook duurde het feest TE lang. Volgende keer gewoon 22:00 tot 07:00 en je maakt mij een stuk blijer :p .

No way, dit was juist goed! Laatste half uur was zo genieten, halve zaal nog maar vol en echt met 6/7 man lekker achterhoeks lopen beuken. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 14:49 

Hardtraxxer

Inderdaad, vindt dat 7-8 uurtje ook altijd wel iets hebben, ineens, licht, en nog volop maaien :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 15:08 

Donateur

Jurheinen schreef:
G1LL schreef:
Ook duurde het feest TE lang. Volgende keer gewoon 22:00 tot 07:00 en je maakt mij een stuk blijer :p .

No way, dit was juist goed! Laatste half uur was zo genieten, halve zaal nog maar vol en echt met 6/7 man lekker achterhoeks lopen beuken. :love:

Waren mooi optijd terug voor het melk-uurtje :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 15:13 

Hardtraxx Addict

Pfoe zo te zien moet ik volgend jaar ook. Al die nummers die ik voorbij zie komen, allemaal pareltjes, stuk spannender dan de meeste huidige troep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 15:26 

Hardtraxxer

Wat een sfeer :$ beste feest in tijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 15:45 

Hardtraxx Veteran

Hey ik heb ook een filmpje gemaakt:

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 15:46 

Hardtraxx Addict

Hoe kan een feestje uberhaubt te lang duren? Je bepaald toch zelf hoe laat je aankomt en vertrekt. Het is nu ook weer niet zo dat je een spetterende eindshow hebt gemist a la Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 15:52 

Hardtraxxer

The Venator schreef:
Japper28 schreef:
Berenburg schreef:
Super feest gehad. Helaas zat ik er om drie uur eigenlijk al doorheen, doordat ik de hele dag gewerkt had. Toch nog gebleven tot en met avio. Wel beetje jammer dat de chauffeur van de pendelbus de weg niet wist :P

Haha dan zat je wss in dezelfde bus als mij, of in ieder geval dezelfde chauffeur. Uiteindelijk had ie geen meer zin om die pond nog op te zoeken en is ie maar naar centraal gereden xd

Daar zat ik ook in xd

Toevallig. Ik zat helemaal voorin. Die chauffeur wilde maar blijven zoeken naar het pondje. Heb hem uiteindelijk zo ver gekregen dat hij naar centraal reed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 15:53 

Hardtraxx Veteran

Opnieuw instant kippenvel Delt-A. Vet dat je dat moment gefilmd heb :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 16:40 

Hardtraxx Veteran

Ja leek me de perfecte track om te filmen :)
Scope DJ heeft 'm ook op Facebook gezet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 16:48 

Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
Jurheinen schreef:
G1LL schreef:

Waren mooi optijd terug voor het melk-uurtje :love:

Daar heb je toch een robot voor man.

Klos schreef:
Voor mij het beste feestje van 2014 en de afgelopen tijd :D.

Ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 16:58 

Richardd schreef:
Hoe kan een feestje uberhaubt te lang duren? Je bepaald toch zelf hoe laat je aankomt en vertrekt. Het is nu ook weer niet zo dat je een spetterende eindshow hebt gemist a la Defqon.

Vraag ik me dus ook echt af xd Dan mis je een paar artiesten die wel draaien, maar die zou je misschien ook missen als het korter was, aangezien er dan geen plaats is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 17:20 

Hardtraxx Elite

G1LL schreef:
Make It Loud (Headhunterz Remix) Damn die reverse bass ging me toch lekker (L)

Dit inderdaad, nondeju zeg! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 17:38 

Hardtraxxer

Berenburg schreef:
Toevallig. Ik zat helemaal voorin. Die chauffeur wilde maar blijven zoeken naar het pondje. Heb hem uiteindelijk zo ver gekregen dat hij naar centraal reed :P

Haha ik was degene in de stoel naast je met m'n vriendin :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 17:45 

Hardtraxx Elite

Mijn filmpjes:
^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 19:09 

Hardtraxx Veteran

Jaaa dit was echt enorm gaaf! Ideaal ook, 15 minuten van huis. Begin even met de dingen die ik vond tegenvallen, het was vrij koud, ook al verdween dat wel na een tijdje en anders kon je gewoon je vest pakken. Verder is het een beetje een donkere grot, die locatie, moet eerlijk zeggen dat ik liever de Kdanz heb ook al is dit veel dichterbij. Dan het grootste minpunt, van alle feesten waar het geluid goed moet zijn staat deze toch wel bovenaan, het was de eerste 3 uur gewoon echt flinke zaad, gelukkig was het geluid meer naar achteren wel beter. Portie gezeik was ook even nodig maar er waren ook absoluut heel, heel, heel veel hoogtepunten.

Ondanks het trage gemix van Technoboy heb ik een uur lang alleen maar met een grijns op mijn gezicht gestaan, wat een tracks kwamen daar langs. Scope DJ was erg fijn om op te warmen, ook al vond ik zijn set van vorig jaar beter, draaide iets teveel 2009/2010 nummers. Verder waren The Pitcher & Zany ook geweldig, D-Block & S-Te-Fan ook, ook al vond ik dat ze sommige platen iets te vroeg uitmixte maar dat kon ik wel voor lief nemen :) Psyko Paapz vond ik erg matig, paar leuke plaatjes maar verder geen bal aan. Donkeys helaas niet erg veel van meegekregen door het geluid, Deepack was echt een deceptie, leek wel een Pussylounge set. Ryfle & Distractor was ook nice, leuke plaatjes gehoord. AVIO Live was ook erg baas, heerlijke drive zat er in de set. Laatste set nog een half uur meegekregen en toen maar naar huis gegaan. Al met al een zeer goed feest met veel hoogtepunten! Kan niet wachten op de volgende editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 19:25 

Hardtraxx Veteran

Liam schreef:
Frijolrojo schreef:
Ryfle & distractor draaide ook een ziekelijke plaat, waar bij de melodie ontzettend snel is met hele hoge tonen, kei harde geweld :loving: als iemand mij hierin kan helpen?

Deze?

Ja deze inderdaad, ik had het er toen al met Frank over, en Janine (J9) zei al dat het deze was. Ik kende alleen de TBY's oldstyle rmx :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 19:27 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Liam schreef:
Frijolrojo schreef:

Deze?

Ja deze inderdaad, ik had het er toen al met Frank over, en Janine (J9) zei al dat het deze was. Ik kende alleen de TBY's oldstyle rmx :$

Wat onwijs geweldig dat ze de break niet hebben gedraaid :D Die is ontzettend kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 19:31 

Hardtraxx Newbie

Frijolrojo schreef:

Ivan Carsten - Amazing Combination (Original Mix)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 19:41 

Hardtraxxer

ryfle schreef:
Frijolrojo schreef:

Ivan Carsten - Amazing Combination (Original Mix)?

Enige kans op een TL van jullie kant? Jullie set was, net als de vorige 2 edities, weer heldig :D
Maar ik vergeet altijd wat er gedraaid wordt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 19:46 

Hardtraxxer

godzamme dat is hem gewoon, bedankt Liam! en ryfle voor de bevestiging. die intro is fucking nice. onwijs leuke tijd gehad, veel hardtraxxers ontmoet. was weer gezellig met dirk, qz met een punt en vele anderen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 20:25 

Hardtraxx Veteran

Nou ik ben ook weer fris :D

Maar wat was dit een te gek feest zeg (niet mijn beste denk ik). Ik vond eigenlijk alles wel erg gaaf, zelfs Psyko Punkz op hun vervelende tracks na, vooral het laatste gedeelte van de set. AVIO heb ik echt enorm naar uitgekeken en die set heeft me geen moment verveeld. AVIO draaiden een track die ik nog nooit gehoord had, iemand die weet welke track dit was?
Ik vond die temperatuur wel best eigenlijk vooral vooraan, eindelijk eens een feest waar je niet helemaal bezweet van thuis kwam. Geluid vond ik perfect als je op de juiste plek stond.
Verder was het weer enorm gezellig met iedereen :D

En ja Dennis, het was me weer een genoegen ^^

Hmm die track die AVIO draaiden was Intractable One - Spirit Of Death
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 21:28 

Donateur

Muzikaal gezien weer meesterlijk. Heb heel erg genoten van de sets van Scope, Zany & The Pitcher en DBSTF, die ook meesterlijk goed mixwerk leverden!

Mijn huizenhoge favoriet van de avond, Technoboy, kon de verwachtingen net niet waar maken. Wat een onmogelijk traag mixwerk. Je merkte vooral dat het publiek daar in het begin heel erg aan moest wennen. Mescal en Miss Kidman On A Cruise zijn bijv. echt geweldige platen, maar als je ze zo langzaam inmixt verliezen ze hun kracht. En een plaat als Rage die al 8 minuten duurt helemaal door laten lopen schiet ook niet op. Ik weet het, hij doet dit al z'n hele carrière zo maar ik vind het zo jammer. Want daardoor was hij ook vrij beperkt in zn trackkeuze. Toch vond ik het leuk om te zien dat hij zelf super hard genoot van zijn set en al die oude nummertjes.

Psyko Punkz is niet mijn ding, al vond ik het wel grappig om een nummer als Dirty Soundz weer te horen (wat ik vroeger echt afschuwelijk vond). Ryfle & Distractor vond ik veel te random. Dit was al niet een avond dat opbouw heel veel ertoe deed, maar dit ging me iets teveel van de hak op de tak. Deepack zoal al gezegd niet boeiend. AVIO vond ik gaaf, was vroeger nooit zo'n groot fan van hun maar ze passen op zo'n avond perfect en hebben een super energiek, vrolijk maar hard stijltje. De afsluiter maar een half uur van meegekregen.

Vond het feest verder niet zo helaas. Het was ijskoud (liep na 4 uur rond in mn winterjas, wtf man :') ) het geluid was slecht en het was maar een veel te groot en sfeerloos hol. Volgende keer ergens anders aub.
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten