Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 12:24 

Hardtraxx Elite

cb92 schreef:
Chukkels schreef:
D-Block & S-Te-Fan! :loving: :loving: :loving:

Psyko Punkz mogen nu officieel van de aardbodem verdwijnen. Schandalige vertoning.

Vond je, ik vond Psyko Punkz echt heerlijk setje. DBSTF, AVIO en Deepack ook heerlijk :loving: Scope was ook echt chill. Heerlijk meetetteren al vanaf minuut 1 :loving:

Voor degene die ik niet gesproken heb. Ik was degene met het witte batman/joker shirt :P

Je vergeet je Happy face erbij te zetten :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 12:33 

Hardtraxx Addict

kakabeeyo schreef:
cb92 schreef:
Chukkels schreef:

Psyko Punkz mogen nu officieel van de aardbodem verdwijnen. Schandalige vertoning.

Vond je, ik vond Psyko Punkz echt heerlijk setje. DBSTF, AVIO en Deepack ook heerlijk :loving: Scope was ook echt chill. Heerlijk meetetteren al vanaf minuut 1 :loving:

Voor degene die ik niet gesproken heb. Ik was degene met het witte batman/joker shirt :P

Je vergeet je Happy face erbij te zetten :(

Fick :( Die momenten met Dirk en Knuffelmare _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 12:48 

Hardtraxx Veteran

DBSTF :loving:

AVIO was ook super dik, maar doordat veel van die platen nog steeds gedraaid worden, was het minder speciaal. Donkey Rollers was ook dik. Eigenlijk waren alle sets leuk tot geniaal met het mixwerk van TBY uitgesloten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 13:24 

Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
Pluspunten
++++++++2 keer met de pont

Jezus ja :love: het feest viel gewoon echt in het niet bij pontje varen. Wat een beleving.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 13:24 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

Vertel... ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 13:57 

Hardtraxx Crew

Psyko Punkz begonnen heel vet, maar daarna te nieuwe kutplaten in de tweede helft, dus dat was een beetje jammer.

Ik denk dat dit toch wel mijn beste feestje ooit was, gezien hoe ik me vermaakt heb ^^

Pluspuntjes:
+++++ Sfeer (Melodieën meetetteren, zucht door de zaal op het moment dat de reverse van Who Is Calling erop klapt)
+++++ De meeste setjes (Scope DJ, DBSTF en AVIO met name :loving: )

Minpuntjes:
--- Mixwerk af en toe (Technoboy, Zany & The Pitcher die steeds kickswitches probeerden, maar die stuk voor stuk bagger klonken, THE PITCHER DIE EVOLUTION VOOR DE KICKSROLLS UITMIXT)
- Koud (zeker met die rookkanonnen steeds)
- Eten (slappe zooi, weinig aanbod)

Verder ging de stage met enige regelmaat kapot geloof ik, maar daar kon ik me niet heel druk om maken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 14:04 

Hardtraxx Addict

Zenda schreef:
Psyko Punkz begonnen heel vet, maar daarna te nieuwe kutplaten in de tweede helft, dus dat was een beetje jammer.

Ik denk dat dit toch wel mijn beste feestje ooit was, gezien hoe ik me vermaakt heb ^^

Pluspuntjes:
+++++ Sfeer (Melodieën meetetteren, zucht door de zaal op het moment dat de reverse van Who Is Calling erop klapt)
+++++ De meeste setjes (Scope DJ, DBSTF en AVIO met name :loving: )

Minpuntjes:
--- Mixwerk af en toe (Technoboy, Zany & The Pitcher die steeds kickswitches probeerden, maar die stuk voor stuk bagger klonken, THE PITCHER DIE EVOLUTION VOOR DE KICKSROLLS UITMIXT)
- Koud (zeker met die rookkanonnen steeds)
- Eten (slappe zooi, weinig aanbod)

Verder ging de stage met enige regelmaat kapot geloof ik, maar daar kon ik me niet heel druk om maken. :P

Tsja co2 kanonnen zijn wat koud haha

Ik vond het ook wel wat sfeer hebben dat de verlichting af en toe gereset moest worden, waar ik stond zetten mensen steeds een strobe functie van de flitser van hun telefoon aan als de verlichting er mee op hield :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 14:08 

Hardtraxx Crew

T was ook een hal die te groot was om echt warm te houden, maar dit was wel heel extreem :P . Telefoon heb ik ook maar mee lopen kutten ja, dat soort dingen lossen zichzelf vaak op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 14:31 

Kraak... Piep...

Vette avond gehad. Kwamen binnen bij het laatste deel van Scope.
We kwamen wel wat traag binnen. Stond een redelijke rij en ze hadden 4 doorgangen waar ze maar 2 van gebruikten om een of andere reden die ik niet zag.

Toen we binnen kwamen zag de locatie er wel leuk uit, dat de kluisjes in de zaal zelf zaten vond ik wel chill.
Alleen het was achterin behoorlijk fris. Scope draaide heel lekker.

Daarna Zany & The Pitcher, wel een van de sets van de avond voor mij. Veel tracks die ik echt grijs heb gedraaid met als hoogtepunt Euphoria en de twee Cenoginerz tracks. Het mixen ging ook lekker vlot.

Toen de DR 2005 set. Het was wel vet maar ik vind tracks als Strike Again zelf niet zo veel aan. Had liever een 2004-2009 set gezien. Revolutions was wel heerlijk. Het geluid stond trouwens niet erg hard op het moment. Leek wel of de speakers die boven het publiek hingen uit stonden.

Na DR kwamen PP. Die zetten opzich wel een lekkere set neer maar ze draaide wel tracks die nog uit 2011 komen zoals No Fear, Psyko Soldier en Left With The Wrong en Let's Get Ill van bijna 2012.

Daarna DBSTF die een geniale set draaide. Heerlijk ook hoe de hele zaal zo'n beetje ontplofte en los ging bij Shiverz. Tenminste voor zover ik zag.

Daarna TBY die wel vette tracks had, maar mijn god wat mixte die gast traag, vooral met oude tracks is dat nog even erger. Haalde voor mij het tempo uit het feest. Kakte ook wat in op het moment omdat ik al 18 uur wakker was.

Toen werd bij Ryfle & Distractor het volume weer omlaag gedraaid leek het. Rond dat punt vertrokken we ook omdat we geen puf meer hadden, terwijl ze wel lekkere tracks draaiden.

Pluspunten
+++ Sfeer
+++ Zany & The Pitcher
+++ DBSTF
++ Tracks
++ Visuals
+ WC's

--- Temperatuur, als je even rustig achterin wou zitten bij de bankjes vroor je reet er af.
-- Catering, die was echt schandalig karig. Je kon eigenlijk als vullend eten alleen een hotdog, tosti, een broodje ham of een broodje kaas.
-- Geluid, dit stond gewoon soms echt zacht, ik kon de gesprekken naast me gewoon volgen.
-- Licht, dit stond soms gewoon 8 minuten uit
- Bar, de bar maar aan een kant is best onhandig. Van voor de hele zaal door lopen om bier te halen.
- Het algehele feest zag er wat karig uit qua aankleding.
- Vervoer terug & Locatie als je wat eerder terug wou waren er nergens bussen of handige routes in de buurt
- Mixwerk van TBY
- 9-8 tijd is mij persoonlijk iets te lang. Had liever 10-7 gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 15:43 

Bierkoning

Jammer van de pauperlocatie, verder was het wel geniaal. Dbstf, Zany & The Pitcher en Donkeys waren de hoogtepunten voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 16:20 

Hardtraxx Veteran

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 16:29 

Hardtraxx Veteran

Was een koud feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 16:30 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Was een koud feestje.

Winterjas aan :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 16:38 

Hardtraxxer

Is een tijd geleden dat ik zo'n sfeer heb meegemaakt op een feest, heb een geweldig feest gehad. Veel goede sets gehoord, wel jammer dat sommige DJ's veel van hun eigen platen draaide (al vond ik dit bij DBSTF helemaal niet erg :D ) Zowel de oudere Donkey Rollers (<2005) tracks als de nieuwere (2006-2010) bevallen mij prima, dus heerlijke set! Trackkeuze van Technoboy: heerlijk, mixwerk daarentegen niet. AVIO nooit live meegemaakt, klonk ook prima. Alpha Twins die de set met het veel oudere Ard und Jorn - 16 openden en B-Front die daarna Nomansland draaide: top!

+ Sfeer
+ Veel goede sets
+ Snelle bediening aan de bar
+ Geluid
+ Donkey Rollers :woot:

- Koud
- Af en toe geen bewegingsvrijheid in het midden
- Mixwerk van Technoboy (terwijl de trackkeuze heerlijk was)
- Beperkt aanbod eten
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 16:42 

Hardtraxx Veteran

Het was inderdaad gevaarlijk koud daar. Ongelofelijk dat mensen nog zonder shirt durfde te staan. Wel fijn dat ze de CO2-kanonnen niet te vaak in hebben gezet. Ik heb verder wel echt een top avond gehad!

+++ Technoboy. Wat een heldenset. Ik ben geloof ik een van de weinige die dat trage mixen prima vindt :).
++ Het meezingen van het publiek, je merkte gewoon het enthausiasme. Heel tof!
+ Sets over het algemeen

- Sets van Deepack & Psyko Punkz in mindere mate
- Koud
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 16:49 

Hardtraxx Addict

Pitchert die als 1e track gelijk Serenity erop klapt, wat een held. :worship:

Kritiek over het mixwerk van TBY hoef ik niet meer te geven denk ik. Al vond ik persoonlijk zijn trackkeuze ook niet bijster interessant. Ik had gehoopt op meer oude Italiaans melodieuse hitjes! zoals Miami Belch, Next Dimensional World en Rage welke gedraaid zijn. Maar daarbuiten waren er nog zoveel pareltjes die ik zo graag had willen meemaken, helaas. Het was de set waar ik het meest naar uit keek.

Al met al kijk ik er op terug als m'n vetste feest ooit. Bijna alles klopt gewoon. Sfeer was ook mega fijn! Ook veel HT'ers gesproken. Er zijn nog een aantal dingen die een stuk beter kunnen, maar dat zie ik graag door de vingers.

Ik kijk alweer uit naar volgend jaar!

[Project One stiekem hopen doet]
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 16:57 

Hardtraxxer

Wat een heerlijk feest! :worship:

+++ Sets van Scope Dj, AVIO, Donkey Rollers en DBSTF :loving:
+++ Sfeer
++ De andere sets

- Mixwerk van Technoboy
- Koud
- Psyko Punkz die toch een aantal platen uit 2011 draaide. 1 vind ik nog niet zo erg maar dit waren er 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 17:33 

Hardtraxx Veteran

Wat een heerlijk feest! Heb me goed vermaakt op iedere set, al vond ik D-Block & S-te-Fan en Deepack wat minder. Episch gezellig, van Scope DJ tot en met Technoboy prima geluid en zo fijn om die oude hitjes weer eens te horen.

En B-Front die Hardstate Channel draaide :worship: WAT EEN BAAAAASSSS!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 17:54 

Hardtraxxer

Allereerst wil ik even zeggen dat ik het supervet vond om een hoop hardtraxxers te spreken en mee los te gaan, heeft mijn avond wel gemaakt moet ik zeggen! :thumbsup:

Ik kwam binnen toen Scope Househeads inzette, ik wist gelijk dat ik op een geniaal feestje was beland! Ik vond het echt mooi om te zien dat dj's als Scope en DBSTF het echt zo erg naar hun zin hadden, dat straalde echt van ze af. Daardoor kreeg ik zelf ook ontzettend veel energie. Die Donkey Rollers set was ik aangenaam door verrast aangezien dat toch een beetje 'voor mijn tijd' is. Ging goed los linksvoor :P

Psyko Punkz viel me enigszins tegen, had toch een beetje variatie gehoopt in plaats van een eigen hitparade. Plus die tracks van na 2010 maar goed daar is alles al over gezegd.

D-Block & S-te-Fan was voor mij by far de beste set van de avond, de muziek waar het voor mij allemaal mee begonnen is en ze draaiden werkelijk alles waar ik op had gehoopt! Echt goed los gegaan met Stan daar zo (als ik het goed heb :$ ), die had het ook goed naar zijn zin. Ja en dan Shiverz :loving:

Ryfle & Distractor had ik totaal geen verwachtingen en was best positief verrast door wat ze draaide. Toch een hoop klassiekertjes voorbij horen komen met als hoogtepunt natuurlijk Angel! (Ik was eigenlijk al boos dat Technoboy 'm niet gedraaid had.)

Verder aardige set van Deepack maar niets speciaals, AVIO heb ik gemist want had het behoorlijk gehad toen. Begonnen wel sterk van wat ik er nog van heb meegekregen.

Opsomming:

++++ D-Block & S-te-fan en Scope DJ!
+++ Sfeer
++ De vele hardtraxxers!
+ Ryfle & Distractor

- Het eten was gewoon karig en slecht.
- Koud als je wat verder naar achter ging staan of even wilde zitten.

Al met al echt een top avond gehad en misschien wel het beste feestje ooit wat mij betreft ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 18:29 

Hardtraxx Beheerder

Geweldig feest gehad! voor mij het beste feest wat ik tot nu toe heb mogen meemaken!

Pluspunten
+++++ Sfeer (Geweldig hoe het enthousiastme erin zat tijden scope dj en dbstf)
++++ DBSTF, SCOPE DJ, DONKEY ROLLERS, AVIO
+++ Gezellige mensen

minpunten
------ Heel erg koud buiten het 'losgaan gebied' om.
--- Set van psyko punkz, verschrikkelijk veel platen uit 2011.
-- mixwerk van zany & the pitcher. Kickswitches in de climax, gewoon niet doen.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 18:35 

Hardtraxxer

Mijn eerste beoordeling van een feest, omdat dit wel een heel speciaal feest was.

Ik was hier al maanden lang gehyped voor, vooral om het feit dat ik nog nooit echt een complete oldschool set heb meegemaakt en dankzij die oude klassiekers ben ik hardstyle gaan luisteren.

Maar goed, we kwamen binnen met The Pitcher vs Zany, en toen was de halve zaal nog leeg. Mooi ergens vooraan gaan staan en hadden alle ruimte om in te komen. Meteen voelde ik me helemaal thuis want er hing een gezellige sfeer. Viel me wel meteen op dat het er echt koud was, als je te lang stil stond was het niet echt prettig :P Maar dat probleem was al snel voorbij aangezien er veel lekkere platen werden gedraaid.

In het begin stond het geluid naar mijn mening ook iets te zacht. Soms kwam het gegalm van het publiek er gewoon bovenuit. Toen Donkey Rollers kwam, werd de volumekop gelukkig vol open gedraaid, en toen kon je pas echt merken dat het echte werk ging beginnen. Van DR kende ik bijna geen klassieke nummers, maar oh wat was dat een lekker setje! Met name Hardstyle Rockers klapte er goed op! :thumbsup:

Daarna begonnen de sets waarvoor ik echt was gekomen, Psyko Punkz, DBSTF, Technoboy.
Bij PP zat de sfeer er pas echt goed in, heel veel klassiekers voorbij horen komen en het los-gaan-gehalte van de zaal begon echt omhoog te gaan, wat de sfeer ook weer ten goede kwam. Op een gegeven moment begon ik me wel af te vragen waarom ze alleen maar eigen nummers draaiden, want de hele tijd diezelfde vocals achter elkaar begint ook te vervelen. Ook een paar nummers uit 2011 en zelfs 2012(?) gehoord. Really? Verder wel een top-set!

DBSTF, hier keek ik heel erg naar uit. Eerst nieuw plekje opgezocht, vlak achter de licht-regelaars-booth (Of hoe je dat ook noemt). Daar had je alle ruimte om je eigen ding te doen en stond je direct onder de speakers, ideaal geluid! Toen ze begonnen met MMA wist ik dat ik hier gesloopt zou worden :surrender: En het stopte maar niet, de ene hit na de andere, en iedereen ging los. De sfeer, de tracks, alles was perfect! Wat een waterval van energie! :worship:

Ik was bijna vergeten dat Technoboy daarna nog moest gaan draaien, waar ik stiekem toch het meest naar uit keek. Nog nooit een set van hem meegemaakt van voor 2009 dus ik was echt benieuwd. Hier begon voor mij ook het top-punt van de avond. Die heerlijke Italian sounds van hem zetten zo'n ontzettend lekkere rave sfeer neer. Om nog maar te zwijgen over die heerlijke lompe reversed bass die de hele tijd door m'n borstkas trilde. Toen Superstar DJ er op klapte was ik dan ook meteen verkcoht. Als je dit vergelijkt met de kick en bass van tegenwoordig, is de huidige scene toch echt een lachertje... Alle nummers die ik wilde horen kwamen voorbij, Miami Belch, Yerba Diabolika, Phases, stuk voor stuk top-platen! En Rage :worship: Werd er bijna emotinoeel van toen de hele zaal mee blérde. Hij zelf ook volgens mij xd Het uur was al snel voorbij, mede dankzij het feit dat hij telkens zo laat in mixte. Er konden makkelijk nog 4-5 platen bij. Maar goed, dit was al met al toch een van de beste sets die ik ooit heb meegemaakt.

Daarna maar even uit wezen rusten en wat te eten halen, aangezien ik nogal ruzie had met m'n benen. Minpunt was wel dat er bijna geen snacks waren :thumbdown: Alleen een hot-dog.

Ryfle en Distractor hadden lekkere hitjes, en Deepack wist me ook positief te verassen :thumbsup: Helaas heb ik te lang stil gezeten, dus stond zo stijf als een hark proberen "los" te gaan. De kou hielp ook niet echt mee, Dus na AVIO maar naar huis gegaan en helaas Ran-D vs B-Front vs A-twins moeten missen.. :(

Verdict: Misschien wel het beste indoor feest wat ik heb meegemaakt.

+++++++ Technoboy, DBSTF
+++ Geen enkele saaie set gehoord
+++ Gezellige sfeer, iedereen ging los
+++ Ruimte overal
++ geen mensen van de kaart gezien
++ lange bar
++ Geluid

+/- Akoestiek veroorzaakte wat gegalm aan het begin, daarna niet meer opgevallen

--Snacks
- De kachel mocht wel wat hoger
- PP met teveel eigen nummers
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 18:43 

Hardtraxxer

Berenburg schreef:
Super feest gehad. Helaas zat ik er om drie uur eigenlijk al doorheen, doordat ik de hele dag gewerkt had. Toch nog gebleven tot en met avio. Wel beetje jammer dat de chauffeur van de pendelbus de weg niet wist :P

Haha dan zat je wss in dezelfde bus als mij, of in ieder geval dezelfde chauffeur. Uiteindelijk had ie geen meer zin om die pond nog op te zoeken en is ie maar naar centraal gereden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 19:20 

Hardtraxx Addict

Heb denk alles wat ik over dit feest kan zeggen al gelezen. Het enige wat ik nog mis is :woot: :woot: :thumbsup: :yay: :clap: :clap: :yay: :drool: :love: :drool: :clap: :woot: :yay: :D :woot: :woot: :worship: :yay: :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 19:50 

Hardtraxx Beheerder

Qz. schreef:
Heb denk alles wat ik over dit feest kan zeggen al gelezen. Het enige wat ik nog mis is :woot: :woot: :thumbsup: :yay: :clap: :clap: :yay: :drool: :love: :drool: :clap: :woot: :yay: :D :woot: :woot: :worship: :yay: :yay: :clap:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 19:51 

Hardtraxx Beheerder

Japper28 schreef:
Berenburg schreef:
Super feest gehad. Helaas zat ik er om drie uur eigenlijk al doorheen, doordat ik de hele dag gewerkt had. Toch nog gebleven tot en met avio. Wel beetje jammer dat de chauffeur van de pendelbus de weg niet wist :P

Haha dan zat je wss in dezelfde bus als mij, of in ieder geval dezelfde chauffeur. Uiteindelijk had ie geen meer zin om die pond nog op te zoeken en is ie maar naar centraal gereden xd

Daar zat ik ook in xd
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten