Mijn eerste beoordeling van een feest, omdat dit wel een heel speciaal feest was.
Ik was hier al maanden lang gehyped voor, vooral om het feit dat ik nog nooit echt een complete oldschool set heb meegemaakt en dankzij die oude klassiekers ben ik hardstyle gaan luisteren.
Maar goed, we kwamen binnen met The Pitcher vs Zany, en toen was de halve zaal nog leeg. Mooi ergens vooraan gaan staan en hadden alle ruimte om in te komen. Meteen voelde ik me helemaal thuis want er hing een gezellige sfeer. Viel me wel meteen op dat het er echt koud was, als je te lang stil stond was het niet echt prettig

Maar dat probleem was al snel voorbij aangezien er veel lekkere platen werden gedraaid.
In het begin stond het geluid naar mijn mening ook iets te zacht. Soms kwam het gegalm van het publiek er gewoon bovenuit. Toen Donkey Rollers kwam, werd de volumekop gelukkig vol open gedraaid, en toen kon je pas echt merken dat het echte werk ging beginnen. Van DR kende ik bijna geen klassieke nummers, maar oh wat was dat een lekker setje! Met name Hardstyle Rockers klapte er goed op!
Daarna begonnen de sets waarvoor ik echt was gekomen, Psyko Punkz, DBSTF, Technoboy.
Bij PP zat de sfeer er pas echt goed in, heel veel klassiekers voorbij horen komen en het los-gaan-gehalte van de zaal begon echt omhoog te gaan, wat de sfeer ook weer ten goede kwam. Op een gegeven moment begon ik me wel af te vragen waarom ze alleen maar eigen nummers draaiden, want de hele tijd diezelfde vocals achter elkaar begint ook te vervelen. Ook een paar nummers uit 2011 en zelfs 2012(?) gehoord. Really? Verder wel een top-set!
DBSTF, hier keek ik heel erg naar uit. Eerst nieuw plekje opgezocht, vlak achter de licht-regelaars-booth (Of hoe je dat ook noemt). Daar had je alle ruimte om je eigen ding te doen en stond je direct onder de speakers, ideaal geluid! Toen ze begonnen met MMA wist ik dat ik hier gesloopt zou worden

En het stopte maar niet, de ene hit na de andere, en iedereen ging los. De sfeer, de tracks, alles was perfect! Wat een waterval van energie!
Ik was bijna vergeten dat Technoboy daarna nog moest gaan draaien, waar ik stiekem toch het meest naar uit keek. Nog nooit een set van hem meegemaakt van voor 2009 dus ik was echt benieuwd. Hier begon voor mij ook het top-punt van de avond. Die heerlijke Italian sounds van hem zetten zo'n ontzettend lekkere rave sfeer neer. Om nog maar te zwijgen over die heerlijke lompe reversed bass die de hele tijd door m'n borstkas trilde. Toen Superstar DJ er op klapte was ik dan ook meteen verkcoht. Als je dit vergelijkt met de kick en bass van tegenwoordig, is de huidige scene toch echt een lachertje... Alle nummers die ik wilde horen kwamen voorbij, Miami Belch, Yerba Diabolika, Phases, stuk voor stuk top-platen! En Rage

Werd er bijna emotinoeel van toen de hele zaal mee blérde. Hij zelf ook volgens mij

Het uur was al snel voorbij, mede dankzij het feit dat hij telkens zo laat in mixte. Er konden makkelijk nog 4-5 platen bij. Maar goed, dit was al met al toch een van de beste sets die ik ooit heb meegemaakt.
Daarna maar even uit wezen rusten en wat te eten halen, aangezien ik nogal ruzie had met m'n benen. Minpunt was wel dat er bijna geen snacks waren

Alleen een hot-dog.
Ryfle en Distractor hadden lekkere hitjes, en Deepack wist me ook positief te verassen

Helaas heb ik te lang stil gezeten, dus stond zo stijf als een hark proberen "los" te gaan. De kou hielp ook niet echt mee, Dus na AVIO maar naar huis gegaan en helaas Ran-D vs B-Front vs A-twins moeten missen..
Verdict: Misschien wel het beste indoor feest wat ik heb meegemaakt.
+++++++ Technoboy, DBSTF
+++ Geen enkele saaie set gehoord
+++ Gezellige sfeer, iedereen ging los
+++ Ruimte overal
++ geen mensen van de kaart gezien
++ lange bar
++ Geluid
+/- Akoestiek veroorzaakte wat gegalm aan het begin, daarna niet meer opgevallen
--Snacks
- De kachel mocht wel wat hoger
- PP met teveel eigen nummers