2 tickets gewonnen.. iemand de kaarten overnemen die ik al heb gekocht?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Zo dichtbij. Maar helaas kan ik niet. 
Dit geldt ook opeens voor mij, als ik iemand er blij mee kan maken let me know!wrote:2 tickets gewonnen.. iemand de kaarten overnemen die ik al heb gekocht?
Lekker zo op de dag zelf nog....
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Gegeven paard in de bek kijken...wrote:Lekker zo op de dag zelf nog....
mijn broertje heeft ze gewonnen en zo bedoel ik het totaal nietwrote:Gegeven paard in de bek kijken...wrote:Lekker zo op de dag zelf nog....
hopelijk kan ik er nog iemand blij mee maken
-
RHardtraxxer
- 332 posts member since 2011
- last seen Jan 2022
-
NHardtraxx Newbie
- 44 posts member since 2013
- last seen Jun 2026
Ik ga ook vanuit Hoorn, ik zorg er alleen voor dat ik rond 9 bij NDSM benwrote:Toch maar met het ov vanuit Hoorn.
Godverdomme veel zin in!! Denk rond zany & the pitcher binnen. DR wil ik echt niet missen :O
Kan niet wachten man
wrote:Dit geldt ook opeens voor mij, als ik iemand er blij mee kan maken let me know!wrote:2 tickets gewonnen.. iemand de kaarten overnemen die ik al heb gekocht?
De Tijdmachine
Er zijn veel vragen rondom de weggegeven tickets voor De Tijdmachine vanavond. Wegens een fout in het ticketing systeem zijn de meeste prijswinnaars vandaag pas geïnformeerd. Normaal zou dit veel eerder in de week zijn geweest.
De tickets zijn op naam (e-mail) en kunnen niet worden doorverkocht.
Had het gezien idd...dat is duidelijkwrote:wrote:Dit geldt ook opeens voor mij, als ik iemand er blij mee kan maken let me know!wrote:2 tickets gewonnen.. iemand de kaarten overnemen die ik al heb gekocht?
De Tijdmachine
Er zijn veel vragen rondom de weggegeven tickets voor De Tijdmachine vanavond. Wegens een fout in het ticketing systeem zijn de meeste prijswinnaars vandaag pas geïnformeerd. Normaal zou dit veel eerder in de week zijn geweest.
De tickets zijn op naam (e-mail) en kunnen niet worden doorverkocht.
Ik vertrek alleen uit het zuiden van Drenthe. Ik zou onderweg wel ergens mensen mee kunnen nemen alleen voor de heenreis. Laat maar weten in een PB voor 8 uur vanavond en ik zal kijken wat ik kan doen hehe 
Anders:
Tot vanavond iedereen, dit wordt genieten! Hopen op goed geluid!
Anders:
Tot vanavond iedereen, dit wordt genieten! Hopen op goed geluid!
Even inhakend betreffende die gewonnen kaarten. Een vriend van me heeft twee kaarten gekregen van iemand die ze gewonnen heeft maar vanavond niet kan. Dit zou betekenen dat hij niet binnen komt maar hoe willen ze op naam controleren als je de kaartjes gewoon print en meeneemt? Ze worden toch alleen gescand en je kunt doorlopen..
Er staat namelijk geen naam op de kaartjes
Er staat namelijk geen naam op de kaartjes
Iemand interesse in een kaartje? Voor 15 euro issie voor jouw. 
EDIT: Verkocht.
EDIT: Verkocht.
Last edited by Guido on , edited 1 time in total.
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
wrote:Zin in! Tot vanavond
Super feest gehad. Helaas zat ik er om drie uur eigenlijk al doorheen, doordat ik de hele dag gewerkt had. Toch nog gebleven tot en met avio. Wel beetje jammer dat de chauffeur van de pendelbus de weg niet wist 
Same here, vooral die set van technoboy haalde het tempo er flink uit, zn trackkeuze was wel goed maar hij mixte weer op het allerlaatste einde van de track. En vooral bji tracks met 1 min aan mixintro en outro is dit vervelend.wrote:Super feest gehad. Helaas zat ik er om drie uur eigenlijk al doorheen, doordat ik de hele dag gewerkt had. Toch nog gebleven tot en met avio. Wel beetje jammer dat de chauffeur van de pendelbus de weg niet wist
Qua feest, sfeer en muziek was alles in orde
Maar er waren best wat dingen mis imo. Zoals licht, geluid, tijden, vervoer, catering, locatie en drank.
Temperatuur vond ik wel lekker. En dan nog mensen die hun shirt uitdoen :')
Lekker? Het was op een gegeven moment ijskoud op de dansvloerwrote:Temperatuur vond ik wel lekker. En dan nog mensen die hun shirt uitdoen :')
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Deepack beste set van de avond
Groetjes
Groetjes
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Nee AVIO
D-Block & S-Te-Fan!
Psyko Punkz mogen nu officieel van de aardbodem verdwijnen. Schandalige vertoning.
Psyko Punkz mogen nu officieel van de aardbodem verdwijnen. Schandalige vertoning.
Pluspunten
++++++++2 keer met de pont
++ deepack
+ Henk-Jan
++++++++2 keer met de pont
++ deepack
+ Henk-Jan
Vond je, ik vond Psyko Punkz echt heerlijk setje. DBSTF, AVIO en Deepack ook heerlijkwrote:D-Block & S-Te-Fan!![]()
![]()
![]()
Voor degene die ik niet gesproken heb. Ik was degene met het witte batman/joker shirt