Ik heb geen zin, 20 euro en het kaartje is voor jou
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Immeasurably weer eens live horen

-
UHardtraxxer
- 58 posts member since 2010
- last seen Jul 2021
Zijn er misschien mensen waar ik bij kan aanhaken? Mijn vrienden houden echt totaal niet van hardstyle feesten en hier moet ik echt bij zijn. Ik ben opgegroeid met deze periode van hardstyle en ik wil hier echt super graag heen. Ik wil op zich ook wel alleen gaan maar met andere mensen is altijd beter
.
Deze moet ook echt langskomen:
View on YouTube
Deze moet ook echt langskomen:
View on YouTube
Een 2005 setje .....
View on Mixcloud
Tracklist;
01. Davide Sonar & Julian DJ - Y.R.M.L (You are my life)
02. The Beholder & the Prophet - Mani X
03. Speedwave - Mescal (Bud mix)
04. Balistic & the Beholder ft. Max Enforcer - Nuclear Reaction [Decibel 2005 anthem] (original mix)
05. Tatarola ft. Da Rook MC - Insane (original Tatanka version)
06. Giada - Diamond (TNT remix)
07. Donkey Rollers - Followers (original mix)
08. Max Enforcer & the Beholder - Bitcrusher
09. Technoboy - Atomic (Technoboy's king konga mix)
10. Zany - Thugs (original mix)
11. T.A.T. - Track addicted (Zatox mix)
12. TNT - DJ without a brain (Technoboy mix)
13. Raine - Dominating (original mix)
14. The Prophet & DJ Duro - Shizzle my dizzle (Brennan & Heart rmx)
http://lsdb.nl/set/145989/silvio-aquila ... 12-13.html
View on Mixcloud
Tracklist;
01. Davide Sonar & Julian DJ - Y.R.M.L (You are my life)
02. The Beholder & the Prophet - Mani X
03. Speedwave - Mescal (Bud mix)
04. Balistic & the Beholder ft. Max Enforcer - Nuclear Reaction [Decibel 2005 anthem] (original mix)
05. Tatarola ft. Da Rook MC - Insane (original Tatanka version)
06. Giada - Diamond (TNT remix)
07. Donkey Rollers - Followers (original mix)
08. Max Enforcer & the Beholder - Bitcrusher
09. Technoboy - Atomic (Technoboy's king konga mix)
10. Zany - Thugs (original mix)
11. T.A.T. - Track addicted (Zatox mix)
12. TNT - DJ without a brain (Technoboy mix)
13. Raine - Dominating (original mix)
14. The Prophet & DJ Duro - Shizzle my dizzle (Brennan & Heart rmx)
http://lsdb.nl/set/145989/silvio-aquila ... 12-13.html
Ik heb geen vrij kunnen regelen meer. Beetje mijn eigen schuld door dat zo laat te doen, maar goed. Eerst mogen werken van half 8 tot 5 dan meteen de trein in en richting Amsterdam. :p
Wil het echt niet missen en ik krijg niemand mee
Iemand die toevallig omgeving Oss/Den Bosch via de trein gaat met wie ik mee kan gaan?
En:
View on YouTube
Iemand die toevallig omgeving Oss/Den Bosch via de trein gaat met wie ik mee kan gaan?
En:
View on YouTube
Je kan altijd wel aanhaken bij een random groepje, er lopen tantoeveel Hardtraxxers rond. Je vermaakt je echt wel, zelfs als je alleen die kant op gaat.wrote:Zijn er misschien mensen waar ik bij kan aanhaken? Mijn vrienden houden echt totaal niet van hardstyle feesten en hier moet ik echt bij zijn. Ik ben opgegroeid met deze periode van hardstyle en ik wil hier echt super graag heen. Ik wil op zich ook wel alleen gaan maar met andere mensen is altijd beter.
Veel plezier iedereen!! Heb nog nooit zo erg gebaald dat ik een feest moet missen 
-
GHardtraxxer
- 102 posts member since 2013
- last seen Apr 2017
Vanavond is het eindelijk zo ver! Wat een zin heb ik hier aan omfg. 
Ik ga alleen die kant op dus je kunt me altijd aanspreken!wrote:Zijn er misschien mensen waar ik bij kan aanhaken? Mijn vrienden houden echt totaal niet van hardstyle feesten en hier moet ik echt bij zijn. Ik ben opgegroeid met deze periode van hardstyle en ik wil hier echt super graag heen. Ik wil op zich ook wel alleen gaan maar met andere mensen is altijd beter.
Doe maar ff PM met je nr, ik ga ook via Oss/Den Boschwrote:Wil het echt niet missen en ik krijg niemand mee![]()
En:
View on YouTube
zo, eerst even dagje werken tot +- half elf en dan mogen we
tot later jeugd
Yo buddy, ik ga vanaf Den Bosch. Heb je nog medereizigers nodig?wrote:Wil het echt niet missen en ik krijg niemand mee![]()
Pm'dwrote:
Doe maar ff PM met je nr, ik ga ook via Oss/Den Bosch
Tot nu toe nog niks geplandwrote: Yo buddy, ik ga vanaf Den Bosch. Heb je nog medereizigers nodig?
Trouwens, kaartje binnen, dus nu MOET ik wel gaan
Iedereen heel, heel veel plezier, en doe een dansje voor mij. Volgend jaar ga ik met jullie mee, gr.
-
DHardtraxxer
- 377 posts member since 2012
- last seen Feb 2016
Dit duswrote:Immeasurably weer eens live horen![]()
![]()
Blijft voor mij men alltime favorite
En jaa het is lang geleden dat ik zoveel zin heb gehad in een feest. Ik verwacht heel de avond te kunnen genieten bij ongeveer elke track en het mooie is dat ik me niet hoef te ergeren aan standaard kutplaten van de deze tijd
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
wrote:Veel plezier iedereen!! Heb nog nooit zo erg gebaald dat ik een feest moet missen
Heel erg jaloers op iedereen die gaat! Geniet er van jongens!
Man, Man, Man, Man, Man, Man, Man, Man, Man, Man, Man, Man, Man, Man. Wat heb ik hier zin in 
Als je met El Mare meereist, zie je mij en Jordy (Qz.) in DB wel instappen...wrote:Pm'dwrote:
Tot nu toe nog niks geplandwrote: Yo buddy, ik ga vanaf Den Bosch. Heb je nog medereizigers nodig?
Dit word zo geweldig!!!
Iedereen heel veel plezier!
Iedereen heel veel plezier!
Ja, dat zei hij alwrote:Als je met El Mare meereist, zie je mij en Jordy (Qz.) in DB wel instappen...wrote:Pm'dwrote:
Tot in de trein dan
Toch maar met het ov vanuit Hoorn.
Godverdomme veel zin in!! Denk rond zany & the pitcher binnen. DR wil ik echt niet missen :O
Godverdomme veel zin in!! Denk rond zany & the pitcher binnen. DR wil ik echt niet missen :O
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Net kaarten gewonnen dus hier ook bij 
Al snap ik niet hoe ze op naam kunnen staan als ik nooit ergens mijn naam heb gegeven
Al snap ik niet hoe ze op naam kunnen staan als ik nooit ergens mijn naam heb gegeven