Ja had het net door 
Maar het duurt 11 uur
Maar het duurt 11 uur
Ik neem aan van niet, dan komen DBSTF namelijk niet tot hun rechtwrote:
Edit: Mss dat Dbstf & Deepack ook wel samen staan? Of nog twee anderen.
Dat wordt al gezegd in de trailer Stefwrote:Ik neem aan van niet, dan komen DBSTF namelijk niet tot hun rechtwrote:
Edit: Mss dat Dbstf & Deepack ook wel samen staan? Of nog twee anderen.. Misschien Ran-D / Alpha Twins / B-Front.
Ojawrote:Ja had het net door
Maar het duurt 11 uur
fylwrote:Kut kut kut, waarschijnlijk ook hiervoor mijn kaartje verkopen. Zit me niet mee, zou dan het 3e kaartje dit jaar worden dat ik zou moeten verkopen
Wut? Why?wrote:Kut kut kut, waarschijnlijk ook hiervoor mijn kaartje verkopen. Zit me niet mee, zou dan het 3e kaartje dit jaar worden dat ik zou moeten verkopen
Boete gekregen voor zwartrijden, vanuit de metro de trein ingestaptwrote:Wut? Why?wrote:Kut kut kut, waarschijnlijk ook hiervoor mijn kaartje verkopen. Zit me niet mee, zou dan het 3e kaartje dit jaar worden dat ik zou moeten verkopen
Jeetje, sukkelwrote:Boete gekregen voor zwartrijden, vanuit de metro de trein ingestaptwrote:Wut? Why?wrote:Kut kut kut, waarschijnlijk ook hiervoor mijn kaartje verkopen. Zit me niet mee, zou dan het 3e kaartje dit jaar worden dat ik zou moeten verkopenWe kennen geen metro in het oostn, alleen bussen en paard en wagens. En oja, vorige week een schuivert gemaakt met de brommer, en die staat ook bij de reparatie
geld geld geld geld
Ik snap je heel goed dat je je daarin vergist!:( Jammerwrote:Boete gekregen voor zwartrijden, vanuit de metro de trein ingestaptwrote:Wut? Why?wrote:Kut kut kut, waarschijnlijk ook hiervoor mijn kaartje verkopen. Zit me niet mee, zou dan het 3e kaartje dit jaar worden dat ik zou moeten verkopenWe kennen geen metro in het oostn, alleen bussen en paard en wagens. En oja, vorige week een schuivert gemaakt met de brommer, en die staat ook bij de reparatie
geld geld geld geld
We gaan dus door vanaf Tijdmachine? Deal Knuffelmarewrote:Ik, schijtfeest, ik denk dat ik net als TheFrenchcoreHolland naar 26 uur FCSVP ga.
wrote:HahahahaZijn er geen interessantere dingen dan een Frenchcorefeest na de Tijdmachine?
dan vind ik naar bed gaan nog interessanterwrote:wrote:HahahahaZijn er geen interessantere dingen dan een Frenchcorefeest na de Tijdmachine?
Carnaval in Maastricht
Goed verhaalwrote:Nja Carnaval in het zuiden is echt heel wat anders als dat je dit bv net onder de grote rivieren hebt. Ben 1 keer in Sittard geweest met Carnaval en dat was echt ontzettend gaaf, gewoon die hele beleving.
Nu moet ik zeggen dat het meer was, omdat ik dit een keer meegemaakt wou hebben. Dus dat was ook de enige keer dat ik Carnaval echt gevierd heb.