Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

De Tijdmachine

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 9 hours ago
Ja had het net door :P

Maar het duurt 11 uur
T
Hardtraxxer
597 posts member since 2010
last seen Nov 2014
Hoezo ga al naar hard classics en was vorig jaar al hier geweest dusja en frenchcore feestje is 30 euro voor 26 uur cheap dus en kijk ook verder dan hardstyle heb namelijk al 3 feestjes gehad deze maand met alleen hardstyle :/[/quote]

Je bent een beetje happerig[/quote]
En laakt gebruik van interpunctie.[/quote]

ben ik fan van!!!!! :whistle:
S
Pommer wrote:
Edit: Mss dat Dbstf & Deepack ook wel samen staan? Of nog twee anderen.
Ik neem aan van niet, dan komen DBSTF namelijk niet tot hun recht ;). Misschien Ran-D / Alpha Twins / B-Front.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
stefaneke wrote:
Pommer wrote:
Edit: Mss dat Dbstf & Deepack ook wel samen staan? Of nog twee anderen.
Ik neem aan van niet, dan komen DBSTF namelijk niet tot hun recht ;). Misschien Ran-D / Alpha Twins / B-Front.
Dat wordt al gezegd in de trailer Stef ;)
Kippenvel toen ik het filmpje zag :clap:
D
Hardtraxxer
268 posts member since 2009
last seen Jul 2025
Hier moet ik toch echt heen...ga alleen de volgende dag naar mn vriendin waarschijnlijk, dus dat wordt doortrekken en meteen door naar Schiphol :+ Scheelt dat het in Amsterdam al is dan :D
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Delt-A wrote:Ja had het net door :P

Maar het duurt 11 uur
Oja xd

Redelijk veel zin hierin.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Kut kut kut, waarschijnlijk ook hiervoor mijn kaartje verkopen. Zit me niet mee, zou dan het 3e kaartje dit jaar worden dat ik zou moeten verkopen :(
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 21 hours ago
Raven wrote:Kut kut kut, waarschijnlijk ook hiervoor mijn kaartje verkopen. Zit me niet mee, zou dan het 3e kaartje dit jaar worden dat ik zou moeten verkopen :(
fyl

Nog 2 weekies, gruwelijk veel zin in :cool:
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Raven wrote:Kut kut kut, waarschijnlijk ook hiervoor mijn kaartje verkopen. Zit me niet mee, zou dan het 3e kaartje dit jaar worden dat ik zou moeten verkopen :(
Wut? Why?
Hardtraxx Veteran
last seen 26 days ago
Mr Lellebel wrote:
Wut? Why?
Boete gekregen voor zwartrijden, vanuit de metro de trein ingestapt :cry: We kennen geen metro in het oostn, alleen bussen en paard en wagens. En oja, vorige week een schuivert gemaakt met de brommer, en die staat ook bij de reparatie :( geld geld geld geld
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Raven wrote:
Mr Lellebel wrote:
Wut? Why?
Boete gekregen voor zwartrijden, vanuit de metro de trein ingestapt :cry: We kennen geen metro in het oostn, alleen bussen en paard en wagens. En oja, vorige week een schuivert gemaakt met de brommer, en die staat ook bij de reparatie :( geld geld geld geld
Jeetje, sukkel :(
Donateur
1629 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Raven wrote:
Mr Lellebel wrote:
Wut? Why?
Ik snap je heel goed dat je je daarin vergist!:( Jammer
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Hier heb ik zin in :cool: niet te zuinig!!
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Ik heb ook zo'n zin.
Donateur
1629 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Klos wrote:Ik heb ook zo'n zin.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Is er dan niemand die hier zin in heeft?
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ik, schijtfeest, ik denk dat ik net als TheFrenchcoreHolland naar 26 uur FCSVP ga.
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
El Mare wrote:Ik, schijtfeest, ik denk dat ik net als TheFrenchcoreHolland naar 26 uur FCSVP ga.
We gaan dus door vanaf Tijdmachine? Deal Knuffelmare :P
Hardtraxx Veteran
Hahahaha xd Zijn er geen interessantere dingen dan een Frenchcorefeest na de Tijdmachine? ^^
Hardtraxxer
223 posts member since 2013
last seen Nov 2015
El Mare wrote:Hahahaha xd Zijn er geen interessantere dingen dan een Frenchcorefeest na de Tijdmachine? ^^

Carnaval in Maastricht :)
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Jordy_E wrote:
El Mare wrote:Hahahaha xd Zijn er geen interessantere dingen dan een Frenchcorefeest na de Tijdmachine? ^^

Carnaval in Maastricht :)
dan vind ik naar bed gaan nog interessanter
Hardtraxx Veteran
Nja Carnaval in het zuiden is echt heel wat anders als dat je dit bv net onder de grote rivieren hebt. Ben 1 keer in Sittard geweest met Carnaval en dat was echt ontzettend gaaf, gewoon die hele beleving.
Nu moet ik zeggen dat het meer was, omdat ik dit een keer meegemaakt wou hebben. Dus dat was ook de enige keer dat ik Carnaval echt gevierd heb.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 21 hours ago
Gaaf
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 6 days ago
El Mare wrote:Nja Carnaval in het zuiden is echt heel wat anders als dat je dit bv net onder de grote rivieren hebt. Ben 1 keer in Sittard geweest met Carnaval en dat was echt ontzettend gaaf, gewoon die hele beleving.
Nu moet ik zeggen dat het meer was, omdat ik dit een keer meegemaakt wou hebben. Dus dat was ook de enige keer dat ik Carnaval echt gevierd heb.
Goed verhaal
Hardtraxx Veteran
last seen 26 days ago
Lekker kort