Fak wat een zure redenwrote:ik moet hem verkopen omdat mijn vriendin haar verjaardag geeft....
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
S
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
word hem dit keer niet!
Frenchcore s'il vous plaît! Sitefrenchcore.nl
Part 6 heeft dit keer voorrang! alleen al dat het een hardtek area heeft!
Frenchcore boven dit verkiezen waar gaat het gvd toch heenwrote:word hem dit keer niet!Frenchcore s'il vous plaît! Sitefrenchcore.nl
Ga je vreselijk diep schamenwrote:word hem dit keer niet!Frenchcore s'il vous plaît! Sitefrenchcore.nl
Vraag Jor-D gelijk even of je een andere nickname mag.
O en ik heb overigens een kaartje gekocht.
En pyamaparty bij David

En pyamaparty bij David
wrote:Vraag Jor-D gelijk even of je een andere nickname mag.
wrote:O en ik heb overigens een kaartje gekocht.![]()
En pyamaparty bij David![]()
wrote:Ik zou je pyjama maar aan houden.

Het wordt pas ècht spannend als blijkt dat je bij Banaanslak in bed moet slapen...wrote:wrote:Ik zou je pyjama maar aan houden.
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
Hoezo ga al naar hard classics en was vorig jaar al hier geweest dusja en frenchcore feestje is 30 euro voor 26 uur cheap dus en kijk ook verder dan hardstyle heb namelijk al 3 feestjes gehad deze maand met alleen hardstylewrote:Ga je vreselijk diep schamenwrote:word hem dit keer niet!Frenchcore s'il vous plaît! Sitefrenchcore.nl
View on YouTube
Misschien wel de beste set van The Prophet ooit die ik gehoord heb
In in geval de beste afsluiting van DefQon ooit
Misschien wel de beste set van The Prophet ooit die ik gehoord heb
In in geval de beste afsluiting van DefQon ooit
Je bent een beetje happerigwrote:Hoezo ga al naar hard classics en was vorig jaar al hier geweest dusja en frenchcore feestje is 30 euro voor 26 uur cheap dus en kijk ook verder dan hardstyle heb namelijk al 3 feestjes gehad deze maand met alleen hardstylewrote:Ga je vreselijk diep schamenwrote:word hem dit keer niet!Frenchcore s'il vous plaît! Sitefrenchcore.nl
En laakt gebruik van interpunctie.wrote:Je bent een beetje happerigwrote:Hoezo ga al naar hard classics en was vorig jaar al hier geweest dusja en frenchcore feestje is 30 euro voor 26 uur cheap dus en kijk ook verder dan hardstyle heb namelijk al 3 feestjes gehad deze maand met alleen hardstylewrote:word hem dit keer niet!Frenchcore s'il vous plaît! Sitefrenchcore.nl
Ga je vreselijk diep schamen
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
B-front & A2 dus samen? 
-
RHardtraxx Newbie
- 10 posts member since 2012
- last seen Mar 2014
En met Ran-D ;-)wrote:B-front & A2 dus samen?
Oh man man manwrote:En met Ran-D ;-)wrote:B-front & A2 dus samen?
-
RHardtraxx Newbie
- 10 posts member since 2012
- last seen Mar 2014
Daarom juist samenwrote:Oh man man manwrote:En met Ran-D ;-)wrote:B-front & A2 dus samen?Dat Qountdown setje is echt legen-fucking-darish
Uhuwrote: Daarom juist samen
Hoe lang wordt die set? Een beetje een lange set lijkt me wel vet.
Edit: lijkt me een set van een uur? aangezien er nu dus 12 acts zijn als je de artiesten die samen staan als 1 act rekent, allemaal een uur, en de 2 live-acts een half uur, is 11 uur in totaal.
Edit: lijkt me een set van een uur? aangezien er nu dus 12 acts zijn als je de artiesten die samen staan als 1 act rekent, allemaal een uur, en de 2 live-acts een half uur, is 11 uur in totaal.
Last edited by Delt-A on , edited 1 time in total.
Er zijn 12 acts voor een 13 uur durend feest, waarvan 2 live acts = 1 uur. Dan blijven er 10 acts over voor 12 uur. Ik verwacht zelf dat die set dus 1,5 uur duurt samen met de set van Ryfle & Distractor, Luna en z'n gang en dan nog 1.wrote:Hoe lang wordt die set? Een beetje een lange set lijkt me wel vet.
Edit: Mss dat Dbstf & Deepack ook wel samen staan? Of nog twee anderen.