Fietsend?wrote:Ben 1 keer in Sittard geweest met Carnaval
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
T
Trailer gezien met het nummer Scope DJ - Lockdown op de achtergrond.
Ben helemaal niet bekend met oldschool shit, maar sinds dit echt verkocht. Jessus wat vet zeg, misschien toch maar een kaartje kopen dan!
Ben helemaal niet bekend met oldschool shit, maar sinds dit echt verkocht. Jessus wat vet zeg, misschien toch maar een kaartje kopen dan!
wrote:Ben helemaal niet bekend met oldschool shit
Zo oud is het nog niet hoor
Is er iemand die in de buurt van Breda woont die hier naartoe gaat?
M'n maten gaan carnaval vieren maar ik ga veel liever hier naar toe. Als er iemand is die dus een plekkie over heeft hoor ik het graag. Natuurlijk krijg je benzine vergoeding van me!
M'n maten gaan carnaval vieren maar ik ga veel liever hier naar toe. Als er iemand is die dus een plekkie over heeft hoor ik het graag. Natuurlijk krijg je benzine vergoeding van me!
Carpoolservice! (Kiss & Ride)wrote:Is er iemand die in de buurt van Breda woont die hier naartoe gaat?![]()
Yo! Same here.wrote:Is er iemand die in de buurt van Breda woont die hier naartoe gaat?![]()
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Kruiwagen rijden met Jeroen richting het westen dus
-
T
2007 toch? Vind ik oud haha. Was nog maar 13 toen.wrote:wrote:Ben helemaal niet bekend met oldschool shit![]()
-
S
Ik ook, maar voor mij is geen betere hardstyle dan de jaren 2004-2009.wrote:
2007 toch? Vind ik oud haha. Was nog maar 13 toen.
-
A
Niet iedereen hier zit al jaren en jaren diep in de scenewrote:wrote:Ben helemaal niet bekend met oldschool shit![]()
Ik weet zo goed als alles van de hardstyle van 2011-nu, maar hoe verder je daarna terug in de tijd gaat hoe minder ik er vanaf weet. Daarom heb ik ook zo ontzettend veel zin in dit feest, ik wil zo graag die sfeer en muziek van toen (soort van) meemaken! De muziek uit die tijd is ook echt grandioos
Het begint nu echt te kriebelen. Wat heb ik hier zin in zeg 
Ik ook niet hoor, maar daarom is het nog steeds geen oldschool toch?wrote:Niet iedereen hier zit al jaren en jaren diep in de scene![]()
Ik weet zo goed als alles van de hardstyle van 2011-nu, maar hoe verder je daarna terug in de tijd gaat hoe minder ik er vanaf weet. Daarom heb ik ook zo ontzettend veel zin in dit feest, ik wil zo graag die sfeer en muziek van toen (soort van) meemaken! De muziek uit die tijd is ook echt grandioos
Oldschool denk ik meer aan de early hardstyle van toen waar ik helemaal niks van af weet haha
Ongelofelijk veel zin in dat feest 
-
NHardtraxx Newbie
- 44 posts member since 2013
- last seen Jun 2026
Ik heb hier toch ook wel echt heel veel zin in
. Iedereen stipt 21:00 aanwezig?
Zijn er eigenlijk nog warmup mixjes gemaakt?
Edit: Oeps 
Last edited by Fluxion on , edited 2 times in total.
Ik geloof het niet. Zou je dat willen dan?wrote:Zijn er eigenlijk nog warmup mixjes gemaakt?
Genoeg ander materiaal toch?wrote:Het origineel is van voor 2005 he.