Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 36  Volgende
Bericht Geplaatst op 18 jan 2014 15:03 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Nogmaals wat Pommer zegt, ideaal dat ze 2010 hebben meegenomen daar zaten ook nog een aantal ziek vette platen tussen. Hoop alleen wel dat ze dan niet de overplayed plaatjes meepakken (zoals Under Attack en Magic).

Ik hoop ook dat Donkey Rollers: Innocent, The Fusion of Sound en Justice 4 All achterwege laten en juist tracks draaien die ze minder vaak in hun liveset draaien, zoals: Chopper, We Are 1, Followers.

Voice of Conscience, Last City On Earth en Atrocity draaien ze volgens mij ook nauwelijks. Jammer dat Push 'm Up en Evil dan weer te oud zijn, maar Motherfuck, die ze werkelijk elke keer draaien (toch?), is ook te oud dus die zullen ze een keer achterwege moeten laten.

Verder ben ik ook benieuwd wat Psyko Punkz zullen draaien naast hun eigen tracks van die tijd. Als ik niet ga wil ik sowieso tracklists zien naderhand :P
Bericht Geplaatst op 18 jan 2014 15:09 

Donateur

Hoop eigenlijk dat zij gewoon een uur staan en hun hele repertoire nog een keer kunnen draaien. Dat hoor ik toch nooit meer. :P
Bericht Geplaatst op 18 jan 2014 15:12 

Hardtraxx Veteran

Van de hardstyle uit deze tijd kan ik nog steeds genieten. (enige hardstyle waar ik echt van geniet) maar feesten bezoeken zit er al tijd niet meer in. Droomfeest dat weer wel. :cry: (L)
Bericht Geplaatst op 18 jan 2014 15:18 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Hoop eigenlijk dat zij gewoon een uur staan en hun hele repertoire nog een keer kunnen draaien. Dat hoor ik toch nooit meer. :P

Daar dacht ik deze week nog aan, hoe vet zou dat zijn, dan mogen ze hun oudere tracks ook wel draaien.

Southstylers zou ook wel leuk zijn weer een keer, maar dat gaat denk ik nooit gebeuren, denk niet dat Walt dat doet. Al zou ik er zelf geen problemen mee hebben als gewoon alleen Zany er staat als Southstylers, een uur lang. :love: De set van Southstylers op Last World 2010 staat nog steeds ergens bovenaan in m'n lijstje van vetste sets die ik ooit meegemaakt heb.
Bericht Geplaatst op 18 jan 2014 15:31 

Hardtraxx Veteran

Heel veel% aanwezig :D. Vet ook dat het t/m 2010 is, vooral voor de B-Front set. Zoveel dikke Fusion knallers in dat jaar :drool: . PP kunnen dan ook nog t/m Pull Your Strings / Techno Prime draaien enzo, B-Front t/m Sleepwalker, Ran-D t/m Feel My Fire, A2 t/m Atrocious, Pitcher t/m het album, AVIO t/m het album :drool:

Delt-A schreef:
Voice of Conscience, Last City On Earth en Atrocity draaien ze volgens mij ook nauwelijks.

Voice of Conscience stoppen ze regelmatig in hun live set. Bazenplaat :worship:
Bericht Geplaatst op 18 jan 2014 15:35 

Hardtraxx Veteran

Ja van Voice of Conscience wist ik het niet zeker :P
Bericht Geplaatst op 18 jan 2014 15:42 

Hardtraxx Crew

Kaartje is binnen! :D
Bericht Geplaatst op 18 jan 2014 15:58 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Heel veel% aanwezig :D. Vet ook dat het t/m 2010 is, vooral voor de B-Front set. Zoveel dikke Fusion knallers in dat jaar :drool: . PP kunnen dan ook nog t/m Pull Your Strings / Techno Prime draaien enzo, B-Front t/m Sleepwalker, Ran-D t/m Feel My Fire, A2 t/m Atrocious, Pitcher t/m het album, AVIO t/m het album :drool:

Delt-A schreef:
Voice of Conscience, Last City On Earth en Atrocity draaien ze volgens mij ook nauwelijks.

Voice of Conscience stoppen ze regelmatig in hun live set. Bazenplaat :worship:

Nu we het toch over albums hebben.. Vergeet Zany zijn album niet (ook al was die in 2009), zaten een paar geniale platen tussen! Hopen ook op wat oudere Pavo & Zany knallers!
Bericht Geplaatst op 18 jan 2014 16:40 

Hardtraxx Veteran

Donkey Rollers :worship: . Sinds 2010 volg ik hun eigenlijk niet meer. Daarvoor gelukkig al tientallen keren gezien, en elke keer was dat zo vet. Die mogen van mij echt wel buiten het concept en voor 2005 draaien :P . Verder is de lineup echt briljant. Mooi mijn eerste feest (Q-base 07) herbeleven :love: .

Oh ja, kaarten zijn binnen voor Daveytl, Pete en mijzelf :D
Bericht Geplaatst op 18 jan 2014 16:48 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Aanwezig. Ideale line-up en al helemaal omdat ik dan in a-dam woon

Ik pit bij jou!
Bericht Geplaatst op 18 jan 2014 16:49 

Kraak... Piep...

JVDM schreef:
Broken Balance schreef:
Aanwezig. Ideale line-up en al helemaal omdat ik dan in a-dam woon

Ik pit bij jou!

Als ik ruimte heb best :P
Bericht Geplaatst op 18 jan 2014 17:11 

Hardtraxx Veteran

Ik baal nu eigenlijk gewoon al dat er 14 artiesten in 11 uur staan. Heerlijk om een Nederlander te zijn, lekker klagen
Bericht Geplaatst op 18 jan 2014 17:25 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Ik baal nu eigenlijk gewoon al dat er 14 artiesten in 11 uur staan. Heerlijk om een Nederlander te zijn, lekker klagen

Ik vind het ook best wel overkill eigenlijk (ook het feit dat het 11 uur lang is). Liever wat namen bewaard voor de volgende keer, dan kunnen de lineups ook afwisselender. Snap wel dat ze met een shitload namen de boel uit willen verkopen, trekt wel lekker de aandacht. Volgende keren dan hopelijk wat kortere tijden en langere sets.
Bericht Geplaatst op 18 jan 2014 17:26 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:

Waarvan 2 live. Ben benieuwd hoe ze het gaat indelen.
Bericht Geplaatst op 18 jan 2014 18:42 

Hardtraxxer

Wat een dikke line up! Desnoods in mijn carnavalspak hierheen :P
Bericht Geplaatst op 18 jan 2014 18:53 

Hardtraxx Addict

Nazale schreef:
Raven schreef:
Carnaval :lol:

Zegt de gene die vorig jaar gewoon op XXlerator Carnaval stond. Inconsequent --> WEG.

Hahaha held!
Bericht Geplaatst op 18 jan 2014 18:53 

Hardtraxx Crew

PNXRMX schreef:
Jurheinen schreef:

Ik vind het ook best wel overkill eigenlijk (ook het feit dat het 11 uur lang is). Liever wat namen bewaard voor de volgende keer, dan kunnen de lineups ook afwisselender. Snap wel dat ze met een shitload namen de boel uit willen verkopen, trekt wel lekker de aandacht. Volgende keren dan hopelijk wat kortere tijden en langere sets.

Daar zou je best wel nog wat nieuwe namen neer kunnen zetten; Headhunterz vs Wildstylez, Showtek, Josh & Wesz, Hardstyle Masterz, Tuneboy, Brennan Heart, Activator, Southstylers, Isaac, Tatanka, A-Lusion, Noisecontrollers. Zijn maar wat ideetjes
Bericht Geplaatst op 18 jan 2014 18:57 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Headhunterz vs Wildstylez, Showtek, Noisecontrollers

Denk dat die in een té hoge prijsklasse zitten :P
Bericht Geplaatst op 18 jan 2014 19:16 

patrickjeb schreef:
wootum schreef:

Tenzij ze zelf graag zouden willen draaien op dit evenement. Ik zie het in de toekomst namelijk nog wel gebeuren dat Noisecontrollers, Heady of Wildy even langs komt.

Overigens niet gek dat ze een jaartje opgeschoven zijn. Ze moeten een veel grotere locatie vol krijgen en door nét 2010 mee te pakken kunnen ze grote artiesten van deze tijd zoals een B-Front en Ran-D boeken waarmee je die locatie sneller gevuld hebt.
Bericht Geplaatst op 18 jan 2014 19:41 

Donateur

stefaneke schreef:
Tenzij ze zelf graag zouden willen draaien op dit evenement. Ik zie het in de toekomst namelijk nog wel gebeuren dat Noisecontrollers, Heady of Wildy even langs komt.

Volgens mij kunnen ze dat niet zomaar even doen in verband met bookings agency.
Bericht Geplaatst op 18 jan 2014 20:07 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
wootum schreef:

Of je nou veel artiesten voor relatief weinig geld per artiest of minder artiesten voor relatief meer geld per artiest boekt, maakt voor het cumulatieve bedrag toch niet uit.
Bericht Geplaatst op 18 jan 2014 20:14 

Hardtraxx Addict

Kaarten ook gehaald, op zeker aanwezig!
Alleen nog even vrij regelen de dag erna :$
Bericht Geplaatst op 18 jan 2014 20:21 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Raven schreef:
Carnaval :lol:

Zegt de gene die vorig jaar gewoon op XXlerator Carnaval stond. Inconsequent --> WEG.

Ooo ja dat is ook zooo puur en puur carnaval
Bericht Geplaatst op 18 jan 2014 20:23 

TiMOTHYb schreef:
stefaneke schreef:

Dat klopt, maar het kan zo zijn dat de Booking Agency betaald wordt en de DJ zelf het gratis / voor een schijntje doet.
Bericht Geplaatst op 18 jan 2014 20:28 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
TiMOTHYb schreef:
stefaneke schreef:

Dat klopt, maar het kan zo zijn dat de Booking Agency betaald wordt en de DJ zelf het gratis / voor een schijntje doet.

Is idd een goede optie, booking fee zit meestal rond de 15% dus als de artiest er voor de helft van zijn normale loon wel wil staan, bespaar je al +/- 40% (afhankelijk van afspraken) van het totaalplaatje. Daarnaast vallen vaak voor kleinere feesten ook wel wat dealtjes te maken als het voor de agency uitkomt, vooral als er meerdere van 1 agency staan.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten