Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 36  Volgende
Bericht Geplaatst op 18 jan 2014 20:32 

Donateur

In dat geval is het inderdaad vooral de vraag of die artiesten dat zouden willen. Als je naar HHz z'n setjes kijkt, en die van Wildstylez op Emporium zijn ze die tijd in elk geval nog niet comlpeet vergeten.
Bericht Geplaatst op 18 jan 2014 22:06 

TiMOTHYb schreef:
In dat geval is het inderdaad vooral de vraag of die artiesten dat zouden willen. Als je naar HHz z'n setjes kijkt, en die van Wildstylez op Emporium zijn ze die tijd in elk geval nog niet comlpeet vergeten.

+ Heady @ Decibel afgelopen editie ^^
Bericht Geplaatst op 18 jan 2014 22:06 

Hardtraxx Veteran

Geef

Dit was ook zo episch
Bericht Geplaatst op 18 jan 2014 23:05 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:

Geef

Dit was ook zo episch

Nee, ik geev niet.
Bericht Geplaatst op 19 jan 2014 01:35 

Hardtraxx Veteran

Hier ga ik 1 dag carnaval voor opofferen. Zonder enige twijfel! Deze line up (met dit concept) maak je misschien maar één x mee in je leven. :love:
Bericht Geplaatst op 19 jan 2014 06:24 

Bierkoning

ja GVD ja GVD ja GHDPDJHPDIOJW
Bericht Geplaatst op 19 jan 2014 11:05 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Hier ga ik 1 dag carnaval voor opofferen. Zonder enige twijfel! Deze line up (met dit concept) maak je misschien maar één x mee in je leven. :love:

Denk dat dit soort feestjes nog wel vaker gaan komen. ;) Helaas ben ik ook zelf carnaval aan het vieren en moet zondag 2 maart zelf 10:00 s'ochtends op de planken staan om zelf (carnavals) muziek te draaien. Gaat hem dus niet worden helaas. :P
Bericht Geplaatst op 19 jan 2014 11:11 

Hardtraxx Veteran

Hoe is het geluid in deze locatie eigenlijk? Ben benieuwd naar meerdere meningen.
Bericht Geplaatst op 19 jan 2014 11:29 

Hardtraxx Veteran

Dit is zo lastig. Heb al kaarten voor Supersized RAW, de week erna. Alleen dit feest is gewoon puur goud! Ziekste line-up die je maar kunt hebben voor zo'n concept. Hopen dat ik de wat recentere luisteraars uit m'n groep kan overhalen, want mag dit gewoon niet missen. :oh:
Bericht Geplaatst op 19 jan 2014 13:19 

Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:
93Wesley93 schreef:

Denk dat dit soort feestjes nog wel vaker gaan komen. ;) Helaas ben ik ook zelf carnaval aan het vieren en moet zondag 2 maart zelf 10:00 s'ochtends op de planken staan om zelf (carnavals) muziek te draaien. Gaat hem dus niet worden helaas. :P

Dat denk je inderdaad. Is altijd maar af te wachten. Maar volgens mij is de laatste editie ook alweer een jaar geleden tegen die tijd?
Bericht Geplaatst op 19 jan 2014 13:22 

Hardtraxx Elite

Carnaval :thumbup:
Bericht Geplaatst op 19 jan 2014 15:24 

Bierkoning

Ticket is binnen!
Bericht Geplaatst op 19 jan 2014 16:54 

Ramirez schreef:
93Wesley93 schreef:

Zaterdags vanaf 11:00 alvast opwarmen, dagje (hardstyle) draaien op een geluidswagen. De bedoeling is eigenlijk om zondags wederom vanaf 11:00 te gaan touren met een geluidswagen maar dat gaat'm niet worden.
Bericht Geplaatst op 19 jan 2014 17:52 

Hardtraxx Elite

Die lineup met dit concept :surrender: :surrender: :surrender:

Ga proberen om hier bij te zijn, wat moet dit retevet worden :love: :love: :love:
Bericht Geplaatst op 19 jan 2014 17:53 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Zaterdags vanaf 11:00 alvast opwarmen, dagje (hardstyle) draaien op een geluidswagen.

Oh?

Dat je meeging wist ik, maar dat draaien is nieuw voor me? xd
Bericht Geplaatst op 19 jan 2014 18:00 

pecola-tje schreef:
stefaneke schreef:
Zaterdags vanaf 11:00 alvast opwarmen, dagje (hardstyle) draaien op een geluidswagen.

Oh?

Dat je meeging wist ik, maar dat draaien is nieuw voor me? xd

Tja zo is't mij verteld, af en toe een plaatje draaien met Bas en Marco :P
Bericht Geplaatst op 19 jan 2014 18:04 

Hardtraxx Veteran

Ahaaa, ja dat is ook al n ander verhaal dan een "dagje (hardstyle) draaien" :P
Bericht Geplaatst op 19 jan 2014 18:06 

pecola-tje schreef:
Ahaaa, ja dat is ook al n ander verhaal dan een "dagje (hardstyle) draaien" :P

Moet wel ff ruig kunnen doen he.
Bericht Geplaatst op 19 jan 2014 18:32 

Hardtraxx Veteran

Ticket binnen :loving:
Bericht Geplaatst op 19 jan 2014 18:55 

Hardtraxx Elite

Aanwezig :love:
Bericht Geplaatst op 19 jan 2014 19:08 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Natuurlijk present.
Bericht Geplaatst op 19 jan 2014 19:17 

Hardtraxx Elite

Jordi schreef:

Natuurlijk present.

:thumbsup:
Bericht Geplaatst op 20 jan 2014 12:35 

Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
mr_vertigo schreef:
tommetjeuh schreef:
Ja wanneer ga je dit ooit nog eens meemaken dan? Als je als liefhebber (van die tijd) jezelf verkleden en niveauloos zuipen boven dit verkiest stop dan idd maar gewoon met hardstyle in het algemeen.

Tom, ik heb me er nu jaar in jaar uit over verbaasd, maar na enige research en diverse late night diepte gesprekken met Brabanders in hart en nieren, ben ik erachter gekomen dat die cultuur van hen niet te begrijpen is, maar er ook eentje is die je niet moet willen begrijpen. Als carnaval samenvalt met iets als D-day, zal in brabant iedereen zich gewoon omkleden als soldaat en lekker gaan zuipen :lol: Echt ongekend. Dat Basshunterzzzzzzzzzz twijfelt tussen dit en carnaval begrijp dus maar al te goed...

Achjoh, als jij zo denkt moet je dat lekker doen :thumbup:
Je bent nu alle Brabanders over een kam aan het scheren, en dan maar janken als iemand jou een snuifduif noemt omdat je naar Hardstyle feesten gaat.
Niet iedere Brabander is een boer en gaat alleen maar niveauloos zuipen met carnaval, kijk maar naar een aantal mensen hier die geen carnaval vieren of het toch maar overslaan voor dit, nou ieder zijn ding.

En degene die op skivakantie gaan? Dat slaat dan zeker ook nergens op, of mag dat wel omdat dat wel gewoon normaal is?

Niet zo serieus doen gozert, ik hekel carnaval een beetje (voor de lol ook, btje pesten mag toch wel?) en probeer Tom tijd en energie te besparen... Kan ook niet altijd politiek correct blijven he, dat snap je toch? Excuses voor het generaliseren.
Bericht Geplaatst op 20 jan 2014 12:45 

Hardtraxx Addict

Fuck de carnaval in Zwaag. Ik ga lekker hierheen. Die line up is episch. Zal wel wat lastig worden om mensen te sprokkelen aangezien er wel veel naar het zuiden gaan dat weekend, of ze zijn later begonnen met luisteren.

Heb er iig veel zin in. Zal een feestje worden voor de ekte liefhebbers (L)
Bericht Geplaatst op 20 jan 2014 17:11 

Hardtraxxer

Kaartje is binnen! :loving: Dit gaat mooi worden.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten