mr_vertigo schreef:
tommetjeuh schreef:
Ja wanneer ga je dit ooit nog eens meemaken dan? Als je als liefhebber (van die tijd) jezelf verkleden en niveauloos zuipen boven dit verkiest stop dan idd maar gewoon met hardstyle in het algemeen.
Tom, ik heb me er nu jaar in jaar uit over verbaasd, maar na enige research en diverse late night diepte gesprekken met Brabanders in hart en nieren, ben ik erachter gekomen dat die cultuur van hen niet te begrijpen is, maar er ook eentje is die je niet moet willen begrijpen. Als carnaval samenvalt met iets als D-day, zal in brabant iedereen zich gewoon omkleden als soldaat en lekker gaan zuipen

Echt ongekend. Dat Basshunterzzzzzzzzzz twijfelt tussen dit en carnaval begrijp dus maar al te goed...
Achjoh, als jij zo denkt moet je dat lekker doen
Je bent nu alle Brabanders over een kam aan het scheren, en dan maar janken als iemand jou een snuifduif noemt omdat je naar Hardstyle feesten gaat.
Niet iedere Brabander is een boer en gaat alleen maar niveauloos zuipen met carnaval, kijk maar naar een aantal mensen hier die geen carnaval vieren of het toch maar overslaan voor dit, nou ieder zijn ding.
En degene die op skivakantie gaan? Dat slaat dan zeker ook nergens op, of mag dat wel omdat dat wel gewoon normaal is?
Niet zo serieus doen gozert, ik hekel carnaval een beetje (voor de lol ook, btje pesten mag toch wel?) en probeer Tom tijd en energie te besparen... Kan ook niet altijd politiek correct blijven he, dat snap je toch? Excuses voor het generaliseren.