Misschien komt het wel omdat jullie carnaval niet begrijpen. Ik heb ook niks met die muziek en het verkleden, maar het is daarentegen wel leuk met vrienden + de hele sfeer van iedereen + dagen na elkaar bier drinken, dat geeft een speciaal gevoel wat het zo uniek maakt.
Bovendien betekent dat het tegelijk met carnaval is dat er dus ook waarschijnlijk niemand mee gaat zoals ik al gezegd heb. (Kans is dus wel groter geworden dat ik ga aangezien ik nu dus wel elke dag carnaval kan vieren en ik eerst alleen op zaterdag zou kunnen, en deze line-up is dikker dan ik ooit gedroomd zou hebben.)
In m'n eentje gaan doe ik niet, ik kom op het feest vast wel bekenden tegen maar de hele reis in m'n eentje zitten vind ik niks.
En hoe stom is het van die organisatie dat ze het net deze zaterdag hebben gepland en niet een week later of eerder, Brabant en Limburg is 21% van de Nederlandse bevolking, en een groot deel daarvan viert carnaval dus die eventuele bezoekers loop je dan voor een groot deel mis.
oh ja, en dit:
El Mare schreef:
De volgende quote zag ik voorbij komen op pf, voor degene die dit topic op pf volgen hebben vast al gezien
Citaat:
als je carnaval boven dit verkiest, stop dan liever nu gewoon met HS luisteren.
Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn

Slaat werkelijk nergens op. Doei.