Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 11:59 

Hardtraxx Newbie

Echt te ziek voor woorden dit :D was sowieso al een zekerheidje met dit concept maar de line up is echt om te smullen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 12:47 

Hardtraxx Veteran

Fuckk, waarom nou weer met carnaval..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 12:50 

Hardtraxx Addict

Echt, al die twijfels omdat carnaval tegelijk valt. Pull yourselves together :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 12:57 

Donateur

Klos schreef:
Echt, al die twijfels omdat carnaval tegelijk valt. Pull yourselves together :lol:

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 13:01 

Hardtraxx Veteran

De volgende quote zag ik voorbij komen op pf, voor degene die dit topic op pf volgen hebben vast al gezien

Citaat:
als je carnaval boven dit verkiest, stop dan liever nu gewoon met HS luisteren.­

Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 13:10 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
De volgende quote zag ik voorbij komen op pf, voor degene die dit topic op pf volgen hebben vast al gezien

Citaat:
als je carnaval boven dit verkiest, stop dan liever nu gewoon met HS luisteren.­

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 13:17 

Hardtraxx Veteran

Ja wanneer ga je dit ooit nog eens meemaken dan? Als je als liefhebber (van die tijd) jezelf verkleden en niveauloos zuipen boven dit verkiest stop dan idd maar gewoon met hardstyle in het algemeen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 13:28 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
Ja wanneer ga je dit ooit nog eens meemaken dan? Als je als liefhebber (van die tijd) jezelf verkleden en niveauloos zuipen boven dit verkiest stop dan idd maar gewoon met hardstyle in het algemeen.

Omdat je niet naar een feest gaat met hardstyle uit de jaren 2005-2010, moet je maar stoppen met luisteren naar de hardstyle van nu? Niet echt logisch he
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 13:48 

Hardtraxx Veteran

Ja, eigenlijk wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 13:59 

Hardtraxx Addict

tommetjeuh schreef:

Tom, ik heb me er nu jaar in jaar uit over verbaasd, maar na enige research en diverse late night diepte gesprekken met Brabanders in hart en nieren, ben ik erachter gekomen dat die cultuur van hen niet te begrijpen is, maar er ook eentje is die je niet moet willen begrijpen. Als carnaval samenvalt met iets als D-day, zal in brabant iedereen zich gewoon omkleden als soldaat en lekker gaan zuipen :lol: Echt ongekend. Dat Basshunterzzzzzzzzzz twijfelt tussen dit en carnaval begrijp dus maar al te goed...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 14:04 

Kraak... Piep...

Want zij beslissen ook voor anderen waar ze heen moeten -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 14:08 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Want zij beslissen ook voor anderen waar ze heen moeten -.-

Wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 14:14 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
tommetjeuh schreef:

Tom, ik heb me er nu jaar in jaar uit over verbaasd, maar na enige research en diverse late night diepte gesprekken met Brabanders in hart en nieren, ben ik erachter gekomen dat die cultuur van hen niet te begrijpen is, maar er ook eentje is die je niet moet willen begrijpen. Als carnaval samenvalt met iets als D-day, zal in brabant iedereen zich gewoon omkleden als soldaat en lekker gaan zuipen :lol: Echt ongekend. Dat Basshunterzzzzzzzzzz twijfelt tussen dit en carnaval begrijp dus maar al te goed...

Achjoh, als jij zo denkt moet je dat lekker doen :thumbup:
Je bent nu alle Brabanders over een kam aan het scheren, en dan maar janken als iemand jou een snuifduif noemt omdat je naar Hardstyle feesten gaat.
Niet iedere Brabander is een boer en gaat alleen maar niveauloos zuipen met carnaval, kijk maar naar een aantal mensen hier die geen carnaval vieren of het toch maar overslaan voor dit, nou ieder zijn ding.

En degene die op skivakantie gaan? Dat slaat dan zeker ook nergens op, of mag dat wel omdat dat wel gewoon normaal is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 14:26 

Hardtraxx Veteran

Misschien komt het wel omdat jullie carnaval niet begrijpen. Ik heb ook niks met die muziek en het verkleden, maar het is daarentegen wel leuk met vrienden + de hele sfeer van iedereen + dagen na elkaar bier drinken, dat geeft een speciaal gevoel wat het zo uniek maakt.
Bovendien betekent dat het tegelijk met carnaval is dat er dus ook waarschijnlijk niemand mee gaat zoals ik al gezegd heb. (Kans is dus wel groter geworden dat ik ga aangezien ik nu dus wel elke dag carnaval kan vieren en ik eerst alleen op zaterdag zou kunnen, en deze line-up is dikker dan ik ooit gedroomd zou hebben.)
In m'n eentje gaan doe ik niet, ik kom op het feest vast wel bekenden tegen maar de hele reis in m'n eentje zitten vind ik niks.

En hoe stom is het van die organisatie dat ze het net deze zaterdag hebben gepland en niet een week later of eerder, Brabant en Limburg is 21% van de Nederlandse bevolking, en een groot deel daarvan viert carnaval dus die eventuele bezoekers loop je dan voor een groot deel mis.

oh ja, en dit:
El Mare schreef:

Citaat:

Slaat werkelijk nergens op. Doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 14:27 

Hardtraxx Veteran

Carnaval :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 14:31 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Misschien komt het wel omdat jullie carnaval niet begrijpen. Ik heb ook niks met die muziek en het verkleden, maar het is daarentegen wel leuk met vrienden + de hele sfeer van iedereen + dagen na elkaar bier drinken, dat geeft een speciaal gevoel wat het zo uniek maakt.
Bovendien betekent dat het tegelijk met carnaval is dat er dus ook waarschijnlijk niemand mee gaat zoals ik al gezegd heb. (Kans is dus wel groter geworden dat ik ga aangezien ik nu dus wel elke dag carnaval kan vieren en ik eerst alleen op zaterdag zou kunnen, en deze line-up is dikker dan ik ooit gedroomd zou hebben.)
In m'n eentje gaan doe ik niet, ik kom op het feest vast wel bekenden tegen maar de hele reis in m'n eentje zitten vind ik niks.

Dit indd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 14:33 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:

En hoe stom is het van die organisatie dat ze het net deze zaterdag hebben gepland en niet een week later of eerder, Brabant en Limburg is 21% van de Nederlandse bevolking, en een groot deel daarvan viert carnaval dus die eventuele bezoekers loop je dan voor een groot deel mis.

oh ja, en dit:
El Mare schreef:

Citaat:

Slaat werkelijk nergens op. Doei.

Carnaval begint zaterdags toch? En eindigt dinsdags toch? Dan vind ik het raar dat men 4 dagen carnaval gaat vieren, dan kun je toch wel 1 dagje missen om 1 van de gaafste concepten ever te bezoeken? Beetje kromme redenering om dan Carnaval voor alles te laten gaan, terwijl je zeker 2 dagen nog over hebt om te carnavallen.

Nja, misschien snap ik Carnaval niet, waardoor ik zo mijn mening heb gevormd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 14:35 

Hardtraxxer

Gister avond ticket gekocht, daarna kon ik gewoon niet slapen, denkend aan hoe vet dit gaat worden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 14:37 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:

Carnaval begint zaterdags toch? En eindigt dinsdags toch? Dan vind ik het raar dat men 4 dagen carnaval gaat vieren, dan kun je toch wel 1 dagje missen om 1 van de gaafste concepten ever te bezoeken? Beetje kromme redenering om dan Carnaval voor alles te laten gaan, terwijl je zeker 2 dagen nog over hebt om te carnavallen.

Nja, misschien snap ik Carnaval niet, waardoor ik zo mijn mening heb gevormd.

Ik weet niet hoe het bij Delt-a zit, maar ik ben met een groep al sinds november bezig met een carnavalswagen. Beetje zonde om dan de optocht van zondag in mijn eigen dorp over te moeten slaan. En daarnaast hebben we er op zaterdag ook een waarvan ik wel vind dat je die dag moet afsluiten met die carnavalsgroep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 14:38 

Hardtraxx Veteran

@ El Mare: Ja ik zeg juist dat het nu wel een optie is geworden omdat ik nu alle dagen carnaval kan vieren. Eerst zou ik alleen op de zaterdag kunnen (en had ik zo'n dikke line-up niet verwacht), nu kan het elke dag en kan ik wel een dagje missen.
Vorig jaar ook naar Hakkûhgat geweest op de zaterdag (Hardcore en Hardstyle in Dynamo Eindhoven), toen kon ik ook elke dag vieren, ohja en ik mocht er draaien, daar zeg ik nooit nee tegen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 14:46 

Hardtraxx Veteran

Damn wat een vette line up! Dat ik dit nog zou zeggen met deze namen, maar met dit concept. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 14:50 

Raven schreef:

Zegt de gene die vorig jaar gewoon op XXlerator Carnaval stond. Inconsequent --> WEG.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 14:53 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
@ El Mare: Ja ik zeg juist dat het nu wel een optie is geworden omdat ik nu alle dagen carnaval kan vieren. Eerst zou ik alleen op de zaterdag kunnen (en had ik zo'n dikke line-up niet verwacht), nu kan het elke dag en kan ik wel een dagje missen.
Vorig jaar ook naar Hakkûhgat geweest op de zaterdag (Hardcore en Hardstyle in Dynamo Eindhoven), toen kon ik ook elke dag vieren, ohja en ik mocht er draaien, daar zeg ik nooit nee tegen. :P

Ja idd dit dus, 4 dagen carnavallen, dan kun je er prima 1 missen :P Zeker aangezien dit een gaaf concept is met een nog gavere line-up :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 14:54 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Raven schreef:

Zegt de gene die vorig jaar gewoon op XXlerator Carnaval stond. Inconsequent --> WEG.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 14:56 

Donateur

Nogmaals wat Pommer zegt, ideaal dat ze 2010 hebben meegenomen daar zaten ook nog een aantal ziek vette platen tussen. Hoop alleen wel dat ze dan niet de overplayed plaatjes meepakken (zoals Under Attack en Magic).
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten