Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 21 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

De Tijdmachine

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Gatverdamme, dan hebben we eindelijk eens een booking en dan valt die nog samen met deze line-up.

Beste line-up uit m'n hele feestgeschiedenis(omdat ze oudere dingen gaan draaien) :/
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Aanwezig. Ideale line-up en al helemaal omdat ik dan in a-dam woon
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 21 minutes ago
AAAAAAAH. Ik baal echt zo erg van mijn leeftijd nu :cry:
Hopelijk iets vergelijkbaars volgende editie
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Zo bizar vet wordt dit :loving: Kan hier zelfs heen zwemmen zo dichtbij is het :D
Hardtraxx Addict
1038 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Die lu! :D Ongeloofelijk. Dat wordt toch echt carnavalzaterdag skippen. Wat een genialiteit, echt! :worship: :worship: :worship:
S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017
Qz. wrote:Die lu! :D Ongeloofelijk. Dat wordt toch echt carnavalzaterdag skippen. Wat een genialiteit, echt! :worship: :worship: :worship:
Dit!!, kaartje is al binnen
S
Skyscraper wrote:
Qz. wrote:Die lu! :D Ongeloofelijk. Dat wordt toch echt carnavalzaterdag skippen. Wat een genialiteit, echt! :worship: :worship: :worship:
Dit!!, kaartje is al binnen
Faaak morgen kaartje halen. Doei weekendje carnaval!

Ik wordt helemaal gek :yay:
Last edited by stefaneke on , edited 1 time in total.
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Iedereen wordt gek hier, prachtig! :worship:
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Jaaaa, gvd jaa :love: :bomb: :loving:
Hier moet ik bij zijn :worship:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
Waarom nou niet 1 week later of eerder :cry: Dan zou het met 1/3e van deze namen al een zekerheid zijn.

Met deze Line-Up is het wel van een sowieso niet naar een optie gegaan, mede omdat ik eerst maar 1 of 2 dagen Carnaval zou kunnen vieren en dat er nu 4 of 5 zijn.
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
Whaaat the fuck! :worship:
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Delt-A wrote:Waarom nou niet 1 week later of eerder :cry: Dan zou het met 1/3e van deze namen al een zekerheid zijn.
Zit hier met een kut gevoel bier te drinken en stiekem Psycho Stylez, Overclippin en Part of the Hard te fluiten. Tering wat baal ik hier van...
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Holy shit... Hier ga ik wel eventjes over nadenken
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Wow..Just Wow :drool:

Precies de tijd dat ik begon met luisteren (2003) en me helemaal erin ging verdiepen en dan zo'n line up :thumbsup: Al mijn helden uit die tijd (alleen HHZ en Wildstylez missen nog, Luna mijn all time favo)!!

Op dit moment is er alleen helemaal niemand uit mijn omgeving die mee wil :( Veel zijn later begonnen met luisteren (2011) en kennen dus bijna niets + het grote aanbod van andere feesten

Misschien dat ik gewoon alleen ga en dan zie ik het wel :D
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
iMark wrote:
Delt-A wrote:Waarom nou niet 1 week later of eerder :cry: Dan zou het met 1/3e van deze namen al een zekerheid zijn.
Zit hier met een kut gevoel bier te drinken en stiekem Psycho Stylez, Overclippin en Part of the Hard te fluiten. Tering wat baal ik hier van...
Ik zit nu ook met een kutgevoel, en dat zal ik tijdens Carnaval op de zaterdag ook voor een deel hebben. 3 van de 4 maten van me die vaak mee gaan naar Hardstyle feesten hebben al gezegd dat ze sowieso niet gaan, die horen schijnbaar liever op elk feest de hele avond alleen tracks van de afgelopen 2 jaar. Bekrompen.
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 25 days ago
ErikZ wrote:Wow..Just Wow :drool:

Precies de tijd dat ik begon met luisteren (2003) en me helemaal erin ging verdiepen en dan zo'n line up :thumbsup: Al mijn helden uit die tijd (alleen HHZ en Wildstylez missen nog, Luna mijn all time favo)!!

Op dit moment is er alleen helemaal niemand uit mijn omgeving die mee wil :( Veel zijn later begonnen met luisteren (2011) en kennen dus bijna niets + het grote aanbod van andere feesten

Misschien dat ik gewoon alleen ga en dan zie ik het wel :D
Dit is ook bij mij de voornaamste reden :(

Mijn vrienden vinden festivals en hardstyle wel vet, maar ik denk niet dat ze hier interesse in hebben.
Last edited by Aristo on , edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Ticket ook binnen, als d'r niemand mee wil ga ik wel alleen! Ik ga d'r vanuit dat ik genoeg bekenden zie :P .

Wat een bazen line-up dit zeg, gruwelijk veel zin in dit feest!
D
Hardtraxx Elite
2349 posts member since 2012
last seen Apr 2017
SL8492 wrote:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Ik baal echt zo erg van mijn leeftijd nu :cry:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Shiiit wat een bazen line-up! Daarnet een half uur over de grond gerold uit vreugde! Zeker aanwezig
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Fuuuuuuuuuuck wat ben ik blij :love: Twijfelde nog ivm carnaval, maar de keuze is nu snel gemaakt. Ben wel bang dat m'n vrienden maar maximaal tot 6 uur willen blijven (mss zelfs eerder) dus hopelijk mis ik dan niet Donkey Rollers of Zany...

Verder ook geniaal dat The Pitcher er staat, was echt één van m'n favo's destijds :loving:

Edit: Trouwens misschien blijf ik wel alleen tot het einde, boeit me dan ook niks meer :P Godver wat heb ik hier een zin in zeg, morgen gelijk een kaart halen!
Last edited by Pommer on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Niet helemaal de line-up waar ik op zat te hopen (The Machine ipv Psyko Punkz zou al een groot verschil maken), maar kameraad van me waar ik nog steeds een feestje mee zou gaan geeft aan hier wel heen te willen. Optie dus.

DR en Zany trouwens sowieso heel vet :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Trouwens nu ik de poster goed bekijk zie ik 2005 - 2010 staan, dat is zowaar nog beter haha, 2010 was nog een goed jaar :D
S
Hardtraxx Newbie
25 posts member since 2012
last seen Aug 2014
Haha ik zat ook helemaal enthousiast te smilen van oor tot oor tijdens het bestellen. Dit word heel vet! Zelfs de mensen die alleen komen gaan zich gegarandeerd vermaken :)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Oké. Als je het zo gaat spelen moet ik mensen regelen. Geniale line up. Bizar!
Hardtraxxer
223 posts member since 2013
last seen Nov 2015
:worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Hulde.

Werd al helemaal gek in de shout, dit is niet meer normaal. :bomb: :bomb:

100% aanwezig.