Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 23:12 

Hardtraxx Elite

Gatverdamme, dan hebben we eindelijk eens een booking en dan valt die nog samen met deze line-up.

Beste line-up uit m'n hele feestgeschiedenis(omdat ze oudere dingen gaan draaien) :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 23:14 

Kraak... Piep...

Aanwezig. Ideale line-up en al helemaal omdat ik dan in a-dam woon
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 23:16 

Hardtraxx Veteran

AAAAAAAH. Ik baal echt zo erg van mijn leeftijd nu :cry:
Hopelijk iets vergelijkbaars volgende editie
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 23:22 

Hardtraxx Veteran

Zo bizar vet wordt dit :loving: Kan hier zelfs heen zwemmen zo dichtbij is het :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 23:45 

Hardtraxx Addict

Die lu! :D Ongeloofelijk. Dat wordt toch echt carnavalzaterdag skippen. Wat een genialiteit, echt! :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 23:46 

Hardtraxxer

Qz. schreef:
Die lu! :D Ongeloofelijk. Dat wordt toch echt carnavalzaterdag skippen. Wat een genialiteit, echt! :worship: :worship: :worship:

Dit!!, kaartje is al binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 23:55 

Skyscraper schreef:
Qz. schreef:

Dit!!, kaartje is al binnen

Faaak morgen kaartje halen. Doei weekendje carnaval!

Ik wordt helemaal gek :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 23:56 

Hardtraxx Addict

Iedereen wordt gek hier, prachtig! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 00:00 

Hardtraxx Veteran

Jaaaa, gvd jaa :love: :bomb: :loving:
Hier moet ik bij zijn :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 00:12 

Hardtraxx Veteran

Waarom nou niet 1 week later of eerder :cry: Dan zou het met 1/3e van deze namen al een zekerheid zijn.

Met deze Line-Up is het wel van een sowieso niet naar een optie gegaan, mede omdat ik eerst maar 1 of 2 dagen Carnaval zou kunnen vieren en dat er nu 4 of 5 zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 00:14 

Hardtraxxer

Whaaat the fuck! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 00:25 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Waarom nou niet 1 week later of eerder :cry: Dan zou het met 1/3e van deze namen al een zekerheid zijn.

Zit hier met een kut gevoel bier te drinken en stiekem Psycho Stylez, Overclippin en Part of the Hard te fluiten. Tering wat baal ik hier van...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 00:29 

Hardtraxx Veteran

Holy shit... Hier ga ik wel eventjes over nadenken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 00:37 

Hardtraxx Veteran

Wow..Just Wow :drool:

Precies de tijd dat ik begon met luisteren (2003) en me helemaal erin ging verdiepen en dan zo'n line up :thumbsup: Al mijn helden uit die tijd (alleen HHZ en Wildstylez missen nog, Luna mijn all time favo)!!

Op dit moment is er alleen helemaal niemand uit mijn omgeving die mee wil :( Veel zijn later begonnen met luisteren (2011) en kennen dus bijna niets + het grote aanbod van andere feesten

Misschien dat ik gewoon alleen ga en dan zie ik het wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 00:38 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Delt-A schreef:

Zit hier met een kut gevoel bier te drinken en stiekem Psycho Stylez, Overclippin en Part of the Hard te fluiten. Tering wat baal ik hier van...

Ik zit nu ook met een kutgevoel, en dat zal ik tijdens Carnaval op de zaterdag ook voor een deel hebben. 3 van de 4 maten van me die vaak mee gaan naar Hardstyle feesten hebben al gezegd dat ze sowieso niet gaan, die horen schijnbaar liever op elk feest de hele avond alleen tracks van de afgelopen 2 jaar. Bekrompen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 00:47 

Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Wow..Just Wow :drool:

Precies de tijd dat ik begon met luisteren (2003) en me helemaal erin ging verdiepen en dan zo'n line up :thumbsup: Al mijn helden uit die tijd (alleen HHZ en Wildstylez missen nog, Luna mijn all time favo)!!

Op dit moment is er alleen helemaal niemand uit mijn omgeving die mee wil :( Veel zijn later begonnen met luisteren (2011) en kennen dus bijna niets + het grote aanbod van andere feesten

Misschien dat ik gewoon alleen ga en dan zie ik het wel :D

Dit is ook bij mij de voornaamste reden :(

Mijn vrienden vinden festivals en hardstyle wel vet, maar ik denk niet dat ze hier interesse in hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 00:47 

Hardtraxx Veteran

Ticket ook binnen, als d'r niemand mee wil ga ik wel alleen! Ik ga d'r vanuit dat ik genoeg bekenden zie :P .

Wat een bazen line-up dit zeg, gruwelijk veel zin in dit feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 01:03 

Hardtraxx Elite

SL8492 schreef:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Ik baal echt zo erg van mijn leeftijd nu :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 01:32 

Hardtraxx Veteran

Shiiit wat een bazen line-up! Daarnet een half uur over de grond gerold uit vreugde! Zeker aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 02:20 

Bierkoning

Fuuuuuuuuuuck wat ben ik blij :love: Twijfelde nog ivm carnaval, maar de keuze is nu snel gemaakt. Ben wel bang dat m'n vrienden maar maximaal tot 6 uur willen blijven (mss zelfs eerder) dus hopelijk mis ik dan niet Donkey Rollers of Zany...

Verder ook geniaal dat The Pitcher er staat, was echt één van m'n favo's destijds :loving:

Edit: Trouwens misschien blijf ik wel alleen tot het einde, boeit me dan ook niks meer :P Godver wat heb ik hier een zin in zeg, morgen gelijk een kaart halen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 02:23 

Hardtraxx Veteran

Niet helemaal de line-up waar ik op zat te hopen (The Machine ipv Psyko Punkz zou al een groot verschil maken), maar kameraad van me waar ik nog steeds een feestje mee zou gaan geeft aan hier wel heen te willen. Optie dus.

DR en Zany trouwens sowieso heel vet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 02:26 

Bierkoning

Trouwens nu ik de poster goed bekijk zie ik 2005 - 2010 staan, dat is zowaar nog beter haha, 2010 was nog een goed jaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 02:43 

Hardtraxx Newbie

Haha ik zat ook helemaal enthousiast te smilen van oor tot oor tijdens het bestellen. Dit word heel vet! Zelfs de mensen die alleen komen gaan zich gegarandeerd vermaken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 03:20 

Hardtraxx Veteran

Oké. Als je het zo gaat spelen moet ik mensen regelen. Geniale line up. Bizar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 05:19 

Hardtraxxer

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Hulde.

Werd al helemaal gek in de shout, dit is niet meer normaal. :bomb: :bomb:

100% aanwezig.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten