Nieuwe escalatie incoming
wrote:Weer ziet er goed uit. Dagje korte broek aan en zonnebril opaanwezig vanaf Proto Bytez tot aan PN live en daarna door naar Tilburg voor de Barong Family night!
wrote:Weer ziet er goed uit. Dagje korte broek aan en zonnebril opaanwezig vanaf Proto Bytez tot aan PN live en daarna door naar Tilburg voor de Barong Family night!
Prima vorig jaar 5 minuten van het terrein.wrote:Beetje twijfel twijfel. Ene kant wil ik gaan, vooral voor D-Block & S-te-Fan. Maar de andere kant ben ik in me uppie omdat me 2 maten niet vrij konden krijgen.
Hoe is het qua parkeergelegenheid?
Ooh. Ik me druk maken om nietswrote:Prima vorig jaar 5 minuten van het terrein.wrote:Beetje twijfel twijfel. Ene kant wil ik gaan, vooral voor D-Block & S-te-Fan. Maar de andere kant ben ik in me uppie omdat me 2 maten niet vrij konden krijgen.
Volgens mij was het een hele grote parkeerplaats op een industrie terrein vorig jaar, was prima geregeld!wrote:Ooh. Ik me druk maken om nietswrote:Prima vorig jaar 5 minuten van het terrein.wrote:Beetje twijfel twijfel. Ene kant wil ik gaan, vooral voor D-Block & S-te-Fan. Maar de andere kant ben ik in me uppie omdat me 2 maten niet vrij konden krijgen.
Ja klopt, is ongeveer 5 min lopen naar het terrein. Prima geregeld duswrote:Ik geloof bij de IJsselhallen
Dacht dat het prins Harry waswrote:Sacred mind heeft opgetreden bij frontliner (kameraad van mij), leipeee shitt
Hij is volgens mij aardig klein. Uit mijn oogpunt kwam hij net boven de djbooth uitwrote:Sacred mind heeft opgetreden bij frontliner (kameraad van mij), leipeee shitt
Ow ik kreeg het in een bekertje, en toen ik vroeg of niet een flesje kon halen zeiden dat dat niet kon..wrote:In het begin kreeg ik ook bij de hardstyle stage kleine flesjes. Na 7 uur of zo kreeg ik ineens een groot flesje. Wel een beetje raar iddwrote:Bij de House/EDM stage kreeg je van die kleine flesjes water (33cl dacht ik), maar bij de Hardstyle stage kreeg je normale flesjes water. Doe dan aan beide kanten van die normale flesjes.
Normaal hou ik niet zo van het lezen van die lange verslagen, maar deze las vlot weg. Leuk verslag!wrote:Dance4Liberation was geslaagd! Het weer was prima, de line-up opbouwend, en prima locatie. Ook dit jaar heb ik weer een verslag geschreven:
http://partyflock.nl/report/13206:Dance4Liberation
Dankjewel, leuk om te horenwrote:Normaal hou ik niet zo van het lezen van die lange verslagen, maar deze las vlot weg. Leuk verslag!wrote:Dance4Liberation was geslaagd! Het weer was prima, de line-up opbouwend, en prima locatie. Ook dit jaar heb ik weer een verslag geschreven:
http://partyflock.nl/report/13206:Dance4Liberation