Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nieuwe escalatie incoming
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 16:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Weer ziet er goed uit. Dagje korte broek aan en zonnebril op :D aanwezig vanaf Proto Bytez tot aan PN live en daarna door naar Tilburg voor de Barong Family night!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 17:25 
 
Hardtraxx Newbie

Beetje twijfel twijfel. Ene kant wil ik gaan, vooral voor D-Block & S-te-Fan. Maar de andere kant ben ik in me uppie omdat me 2 maten niet vrij konden krijgen :( .

Hoe is het qua parkeergelegenheid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

frank93 schreef:
Beetje twijfel twijfel. Ene kant wil ik gaan, vooral voor D-Block & S-te-Fan. Maar de andere kant ben ik in me uppie omdat me 2 maten niet vrij konden krijgen :( .

Hoe is het qua parkeergelegenheid?


Prima vorig jaar 5 minuten van het terrein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 19:48 
 
Hardtraxx Newbie

Desley DD schreef:
frank93 schreef:
Beetje twijfel twijfel. Ene kant wil ik gaan, vooral voor D-Block & S-te-Fan. Maar de andere kant ben ik in me uppie omdat me 2 maten niet vrij konden krijgen :( .

Hoe is het qua parkeergelegenheid?


Prima vorig jaar 5 minuten van het terrein.


Ooh. Ik me druk maken om niets :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 20:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

frank93 schreef:
Desley DD schreef:
frank93 schreef:
Beetje twijfel twijfel. Ene kant wil ik gaan, vooral voor D-Block & S-te-Fan. Maar de andere kant ben ik in me uppie omdat me 2 maten niet vrij konden krijgen :( .

Hoe is het qua parkeergelegenheid?


Prima vorig jaar 5 minuten van het terrein.


Ooh. Ik me druk maken om niets :D


Volgens mij was het een hele grote parkeerplaats op een industrie terrein vorig jaar, was prima geregeld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 21:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik geloof bij de IJsselhallen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spitta schreef:
Ik geloof bij de IJsselhallen ^^


Ja klopt, is ongeveer 5 min lopen naar het terrein. Prima geregeld dus ^^.
Ik heb er zin! De voorspellingen zijn wat betreft weer erg positief, en de line-up is een prima afwisseling tussen melodieus en raw :D. Vanaf het begin aanwezig :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas door mijn eigen voetbalwedstrijd pas vanaf 17:30/18:00 aanwezig. Wel heel veel zin in! Leuk dagje altijd met een goede sfeer. Kijk vooral uit naar Phuture Noize, B-Front, Sub Zero Project & Public Enemies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 10:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in! Vanaf Devin Wild vs Adrenalize aanwezig te herkennen aan een B-Front shirt en twee Phuture Noize fan girls om me heen :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 11:28 
 
Hardtraxx Newbie

Toch iets te lang getwijfeld maar toch besloten om te gaan :cool:
Ben te herkennen met een blauwshirt met beach en een petje hardstyle. Ben toch in me uppie. En nu maar een uurtje rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 13:43 
 
Donateur

vanavond ff dansje doen :thumbsup: te herkennen aan me profielfoto
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 13:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste vdk 14-jarigen al gespot :lol:

Te herkennen aan Defqon pet en Revelation op m'n shirt. Tik me gerust aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 16:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat dat nog mag in 2018, geen waterpunten met 22 graden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 19:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sacred mind heeft opgetreden bij frontliner (kameraad van mij), leipeee shitt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 19:54 
 
Hardtraxxer

Tomyio schreef:
Sacred mind heeft opgetreden bij frontliner (kameraad van mij), leipeee shitt :D

Dacht dat het prins Harry was
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 11:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was weer een gezellig feestje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 11:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tomyio schreef:
Sacred mind heeft opgetreden bij frontliner (kameraad van mij), leipeee shitt :D

Hij is volgens mij aardig klein. Uit mijn oogpunt kwam hij net boven de djbooth uit xd

Prima feestje gehad. Sfeer bij SZP, Phuture Noize en Deetox was top. Voor mijn gevoel hebben ze lopen schuiven met de stages want de ruimte bij Hardstyle was een stuk groter dan aan de andere kant. Weet niet of dit vorig jaar ook zo was.

Snap alleen 1 dingetje niet. Bij de House/EDM stage kreeg je van die kleine flesjes water (33cl dacht ik), maar bij de Hardstyle stage kreeg je normale flesjes water. Doe dan aan beide kanten van die normale flesjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 13:43 
 
Hardtraxxer

Exterkate schreef:
sennid schreef:
Bij de House/EDM stage kreeg je van die kleine flesjes water (33cl dacht ik), maar bij de Hardstyle stage kreeg je normale flesjes water. Doe dan aan beide kanten van die normale flesjes.


In het begin kreeg ik ook bij de hardstyle stage kleine flesjes. Na 7 uur of zo kreeg ik ineens een groot flesje. Wel een beetje raar idd


Ow ik kreeg het in een bekertje, en toen ik vroeg of niet een flesje kon halen zeiden dat dat niet kon..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima feest gehad. Proto Bytez begon de dag goed en het weer was ook perfect. Adrenalize en Devin Wild draaide een heerlijke set en die van dbstf was ook erg fijn. Om 6 uur Frontliner weer voor het eerst in jaren gezien, wat was dit slecht zeg. Mogelijk de slechtste set die ik in jaren heb moeten aanhoren. Hier en daar wat goede oude hitjes tussendoor, maar het meerdeneel waren nieuwe amateuristische platen en vage happy hardcore zooi. Set van de dag zeker Phuture Noize. Op frontliner na eigenlijk allemaal prima setjes gehoord.

Alleen jammer dat tijdens Phuture Noize er een "mosh pit" ontstond midden in het publiek precies waar wij stonden. Ik hoef geen deel te nemen aan deze praktijken en wil gewoon op mijn manier los gaan op de muziek. We zijn toch bij een hardstyle stage en niet bij een rock concert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 16:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frontliner die Magic als derde track draait en daarna Lose The Style :lol:

Voor de rest prima feest gehad, vooral Phuture Noize en B-Front waren genieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dance4Liberation was geslaagd! Het weer was prima, de line-up opbouwend, en prima locatie. Ook dit jaar heb ik weer een verslag geschreven:
http://partyflock.nl/report/13206:Dance4Liberation
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Dance4Liberation was geslaagd! Het weer was prima, de line-up opbouwend, en prima locatie. Ook dit jaar heb ik weer een verslag geschreven:
http://partyflock.nl/report/13206:Dance4Liberation

Normaal hou ik niet zo van het lezen van die lange verslagen, maar deze las vlot weg. Leuk verslag! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
flevoboys schreef:
Dance4Liberation was geslaagd! Het weer was prima, de line-up opbouwend, en prima locatie. Ook dit jaar heb ik weer een verslag geschreven:
http://partyflock.nl/report/13206:Dance4Liberation

Normaal hou ik niet zo van het lezen van die lange verslagen, maar deze las vlot weg. Leuk verslag! :)


Dankjewel, leuk om te horen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 14:20 
 
Hardtraxxer

Set van de dag weet ik zo niet echt te noemen maar tijdens Public Enemies ging het wel echt lekker los! Verder draaiden Psyko Punkz en Zatox beter dan ik van tevoren verwacht had. Drukte en sfeer waren prima, mooi feestje!
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten