Hardtraxx moshpit linksvoor tijdens Frontliner
Hopelijk inclusief trash moment's!!!wrote:Hardtraxx moshpit linksvoor tijdens Frontliner
Hopelijk inclusief trash moment's!!!wrote:Hardtraxx moshpit linksvoor tijdens Frontliner
Bier meeting?wrote:Meeting links voor?
En dat terwijl de jongens van Rebelion al om 15.00 mogen draaienwrote:Ik stem voor! Nog iemand aanwezig tijdens kingdance? Hier is namelijk geen eens een topic voor..
Waar kom je dan vandaan? Ik ga ook op het fietsje vanaf Heerde!wrote:En dat terwijl de jongens van Rebelion al om 15.00 mogen draaienwrote:Ik stem voor! Nog iemand aanwezig tijdens kingdance? Hier is namelijk geen eens een topic voor..
on: Aanwezig 5 mei, wat een line up voo zo weinig geld! lekker op het fietsje erheen met ThaBomba.
Zwolle Zuid, is voor mij denk ik echt 10 minuutjes fietsen!wrote:Waar kom je dan vandaan? Ik ga ook op het fietsje vanaf Heerde!wrote:En dat terwijl de jongens van Rebelion al om 15.00 mogen draaienwrote:Ik stem voor! Nog iemand aanwezig tijdens kingdance? Hier is namelijk geen eens een topic voor..
on: Aanwezig 5 mei, wat een line up voo zo weinig geld! lekker op het fietsje erheen met ThaBomba.
Het is 11 minuten fietsen volgens google mapswrote:Zwolle Zuid, is voor mij denk ik echt 10 minuutjes fietsen!wrote:Waar kom je dan vandaan? Ik ga ook op het fietsje vanaf Heerde!wrote:
En dat terwijl de jongens van Rebelion al om 15.00 mogen draaien
'dommewrote:
Het is 11 minuten fietsen volgens google maps
wrote:Aanwezig met Seeker of Fire![]()
Ja dat was met kingdance hetzelfde. Kwam binnenlopen en het eerste wat ik zag was een meisje van hooguit 16, die enorm aan het kaakschaatsen was. Bizar!wrote: Twee jaar geleden was het wel leuk, alleen toen merkte ik het hoge vdk gehalte onder redelijk jonge jeugd wel op, of ze voor het eerst een pilletje mochten en direct van een andere planeet kwamen (wat doe je jezelf dan aan).
Zin in!wrote:wrote:Aanwezig met Seeker of Fire![]()
Bier!wrote:wrote:Aanwezig met Seeker of Fire![]()