Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 15:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik moet eerlijk zeggen, heb me weer zeer goed vermaakt!!
Aangezien ik eerst moest voetballen waren mijn vriendin en ik rond 18.00 uur pas op het terrein (achteraf helemaal geen spijt van, m'n benen waren echt naar de klote).. anyway...
Geluid stond vond ik niet geweldig en voor m'n neus konden twee al niet meer staan.. :lol:

Eenmaal bij onze vrienden aangekomen meteen het feestgedruis van Frontliner in (manmanmanman), nja wel een goed moment om de eerste goudgele biertjes naar binnen te duwen. Het weer werkte heerlijk mee zeg.
Psyko Punkz bracht mijn feeststemming weer langzaam terug, prima setje, gevarieerd van wat ouder en nieuwer spul..

Subzero project kon ik niet zo veel mee, volgens mij werd hier al gemeld dat het eentonig was, hier was ik het helemaal mee eens.

Phuture Noize.. tsja wat moet je hier over zeggen :yay: :clap: :worship: heerlijk, enige minpuntje geen global citizens!! Verder wat een klappers produceert deze man vandaag de dag.

Deetox was prima (geluid ging naar mijn mening een tandje harder).
B-front as usual heerlijk, wat hou ik van zijn stijltje!! Benen waren inmiddels wel kapot, dus van Public Enemies weinig meegekregen.

Al met al.. prima vermaakt voor dat geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 20:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Zeer geslaagd feestje gehad, weer kon echt niet beter. Wat een genot! Ook eigenlijk geen slechte muziek gehoord, tov vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het kan aan de hoeveelheid bier gelegen hebben maar ik vond de set van frontliner eigenlijk wel prima. Hij heeft wel een beetje het brennan heart syndroom te pakken, Magic als 4e draaien en dan als een van je laatste platen Symbols pas draaien, dan klopt er iets niet inderdaad.

Verder een heerlijke dag gehad! Lekker weer, verrassend goede sfeer en bijna niemand zwaar vdk gezien (ook geen kindertjes) terwijl ik toch bijna helemaal vooraan heb gestaan de hele dag. Geluid vond ik wel goed maar redelijk zacht, heb normaal altijd oordoppen in maar heb deze na 2 uurtjes maar uit gedaan. Maar, ook dit, kan aan het bier gelegen hebben.

Verder weer genoten van DBSTF, blijven gewoon gouden setjes. Adrenalize & Devin wild ook een goede combinatie! Opbouw was ook prima met de hardere devin wild platen later in de set. MC Tellem was ook prima, niet zo dramatisch als vorig jaar bij die Neon showcase van frontliner.

Phuture noize ook gewoon perfect, een liveset van deze man zal ik nooit over slaan. Al heb ik fire nu misschien al wel 50 keer live gehoord blijven zijn nummers me kippenvel geven. Prachtig gewoon.

Heerlijk feest gehad voor een tientje, dus verder ook zeker niks te klagen. Na PN de trein ingestapt naar Tilburg om nog wat dansjes te doen bij de Barong Night, dat doen we dus ook nooit meer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was dus echt een minpuntje van Phuture Noize.. Dat die geen global citizens heeft gedraaid.. Had hier echt heel erg op gehoopt om deze live te mogen horen. :cry: Al met al draait Phuture Noize natuurlijk geweldig & zijn al zijn platen steen goed. Hoe vaak je er ook naar luisterd, het blijft goed!
Held van de avond is voor mij toch weer B-Front geworden. Wat hou ik toch ontzettend veel van zijn stijl. Ook draaide B-Front weer een nieuw nummer wat erg lekker klonk met weer heerlijk lange uithalen in de climax! Beyond Reality blijft denk ik toch wel mijn favoriete nummer & was dus ook mijn meest favoriete momentje van de avond. Wat een sfeer in de track, ongekend! :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 13:57 
 
Donateur

Rowanyt1309 schreef:
Ook draaide B-Front weer een nieuw nummer wat erg lekker klonk met weer heerlijk lange uithalen in de climax! Beyond Reality blijft denk ik toch wel mijn favoriete nummer & was dus ook mijn meest favoriete momentje van de avond. Wat een sfeer in de track, ongekend! :love: :drool:


Darkness inside you?

Vanaf SZP alleen maar goeie sets gehoord :thumbsup: en wat een heerlijk festival temperatuurtje
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The-Znayzer schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Ook draaide B-Front weer een nieuw nummer wat erg lekker klonk met weer heerlijk lange uithalen in de climax! Beyond Reality blijft denk ik toch wel mijn favoriete nummer & was dus ook mijn meest favoriete momentje van de avond. Wat een sfeer in de track, ongekend! :love: :drool:


Darkness inside you?

Vanaf SZP alleen maar goeie sets gehoord :thumbsup: en wat een heerlijk festival temperatuurtje


Nee, was Beyond Reality. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op B-Front & Phuture Noize na (wat overigens ook niet super was ofzo) muzikaal gezien een heel saai feest. Wel lekker weertje zo. Zatox met zo'n vervelende MC.. Frontliner die zelf de microfoon pakt.. man man..

Ik had beter thuis kunnen blijven, maar met de vele bekenden was 't opzich wel gezellig :)

Ohja, en dat hee-hoo.. krijg wat :evil: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Op B-Front & Phuture Noize na (wat overigens ook niet super was ofzo) muzikaal gezien een heel saai feest. Wel lekker weertje zo. Zatox met zo'n vervelende MC.. Frontliner die zelf de microfoon pakt.. man man..

Ik had beter thuis kunnen blijven, maar met de vele bekenden was 't opzich wel gezellig :)

Ohja, en dat hee-hoo.. krijg wat :evil: :cry:


Vond het hee-hoo wel meevallen.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten