dat vooral, staat er in 1 keer een groepje met kleine meiden achter me te giebelenwrote:Gvd, dat was me toch een partijtje gezellig! Heerlijk 1,5 uur van Theracords Live. Kon gewoon niet stil blijven staanDaarna nog even gelachen met Pieter samen met Bart & zijn vriend haha
Het moet gezegd worden. Tim draaide best een lekker setjeSolutio & The I's begin best matig maar daarna was het super vermakelijk. En bij Crypsis lekker afgesloten!
Het was die 5 euro zeker waard hahaWeinig mensen vdk, maar alleen jammer echt teveel 11 & 12 jarigen
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Heb niemand afgevoerd zien worden
Normaal is dat wel het geval 
Jawel! Vriendin van ons is afgevoerd. Ze ging veel te hard.wrote:Heb niemand afgevoerd zien wordenNormaal is dat wel het geval
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
Was een prima feestje voor maar 5 euro.
En voorin ging idd lekker los, daar was het geluid ook gewoon op zijn best.
Waar ik mij vaak aan stoorde waren de vele jassen en tassen die overal op de grond lagen maar
dat kwam vooral omdat er geen kluisjes waren
En voorin ging idd lekker los, daar was het geluid ook gewoon op zijn best.
Waar ik mij vaak aan stoorde waren de vele jassen en tassen die overal op de grond lagen maar
dat kwam vooral omdat er geen kluisjes waren
We waren rond een uur of half 2 aanwezig. Tijdens Focuz & Arkaine een paar leuke nummers voorbij horen komen maar nog niet waar we voor kwamen, mixwerk van beide was niet geweldig.
Setje van Atmozfears viel mij persoonlijk niet eens tegen, zaten leuke platen tussen. Ondertussen even drinken gaan halen en zie je 3 jongetjes van een jaar of 12 keihard staan hakken
Hierna Donkey Rollers LIVE, paar oude nummers voorbij horen komen en Der RammMachine gehoord, geweldig
Hierna DE set waar ik persoonlijk naar uitkeek, TC Allstars. 1.5 uur lang staan genieten en los staan gaan, ook geweldig hoe Thera, Prefix & Density en Blackburn los stonden te gaan
Halverwege de set legt Renegade de muziek stil voor een selfie
Hierna laatste keer S&I begon niet geweldig maar was uiteindelijk ook een hele dikke set met FTP als uitschieter voor mij
Crypsis en Noize Supressor niet meer meegekregen, na S&I zijn we naar huis gegaan want we waren wel aardig gesloopt
Al met al een heel dik feest gehad voor maar 5 euro. Sfeer vooraan waar iedereen van Hardtraxx stond was geweldig. Ging je 5 meter naar achteren was de sfeer een stuk minder. Bass stond overigens wel iets te hard, herkende soms het nummer niet eens
Jammer genoeg waren er wel wat irritante mensen aanwezig en veel dagjesmensen, vooral in het begin van de middag. Groepje van 15/16 jarigen die het heel stoer vonden om even te filmen dat ze bij de hardstyle stage stonden om nog maar te zwijgen over hoe ze los gingen 
Setje van Atmozfears viel mij persoonlijk niet eens tegen, zaten leuke platen tussen. Ondertussen even drinken gaan halen en zie je 3 jongetjes van een jaar of 12 keihard staan hakken
Hierna Donkey Rollers LIVE, paar oude nummers voorbij horen komen en Der RammMachine gehoord, geweldig
Al met al een heel dik feest gehad voor maar 5 euro. Sfeer vooraan waar iedereen van Hardtraxx stond was geweldig. Ging je 5 meter naar achteren was de sfeer een stuk minder. Bass stond overigens wel iets te hard, herkende soms het nummer niet eens
Was het feest 12+ dan of wat?wrote:maar alleen jammer echt teveel 11 & 12 jarigen
Vond dat best meevallenwrote:Was het feest 12+ dan of wat?wrote:maar alleen jammer echt teveel 11 & 12 jarigen
Alle leeftijdenwrote:Was het feest 12+ dan of wat?wrote:maar alleen jammer echt teveel 11 & 12 jarigen
Lekker feestje gehad op een paar kleine dingetjes na (MC, dagjesmensen, dronken volk)
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Dus zelfs jij kon binnen komen!wrote:Was het feest 12+ dan of wat?wrote:maar alleen jammer echt teveel 11 & 12 jarigen
Lekker feestje. Na TC Allstars wel aardig gesloopt. Steeds wat meer naar achteren gestaan waardeer wel een beetje stamp ruimte 
Was er met Kingdance ook geweest. Prima geregeld beide keren voor die 5 euro.
Was er met Kingdance ook geweest. Prima geregeld beide keren voor die 5 euro.
-
BHardtraxx Addict
- last seen May 2022
haha helden hoor
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
+ een man in een rolstoel die me poten er bijna af reedwrote:Lekker feestje gehad op een paar kleine dingetjes na (MC, dagjesmensen, dronken volk)
Muzikaal gezien echt een topdag gehad
! Het dagjes en irritant volk waren idd erg hinderlijk.
Mijn verslag staat hier online :
https://partyflock.nl/report/13012:Dance4Liberation
Mijn verslag staat hier online :
https://partyflock.nl/report/13012:Dance4Liberation
Ik had laatst bij iemand die in een tent lag te gillen dat een maat van hem moest gaan slapen ook zoiets van 'kerel wtf doe jij'wrote:Vond dat best meevallenwrote:Was het feest 12+ dan of wat?wrote:maar alleen jammer echt teveel 11 & 12 jarigenStond ook nog bij een groepje 12 jarigen te stampen ze keken me aan van WTF doe jij
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Hahaha Basje wat een held lekker mee drummen.
-
BHardtraxx Addict
- last seen May 2022
Nog meer mensen trouwens (bijna) op hun plaat tegen die betonblokken die richting de rechterkant lagen? En die jassen overal.. Wat klote.
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Ja ik donderde ook bijna over een paar jassen heen 
Fucking irritant
Vorig jaar was er ook een feestje daar.. toen viel ik over zo'n betonnen blok.. maar dat kwam ook mede doordat ik vrij dronken was
Fucking irritant
Vorig jaar was er ook een feestje daar.. toen viel ik over zo'n betonnen blok.. maar dat kwam ook mede doordat ik vrij dronken was
Schiet me opeens te binnen, Atmozfears draaide Reloaded Part 2 nog.
Mwwooaah heerlijk om die weer eens live te horen, wat blijft dat een fijne track zeg...
Mwwooaah heerlijk om die weer eens live te horen, wat blijft dat een fijne track zeg...
-
BHardtraxx Addict
- last seen May 2022

Tel de hardtraxxers
Ik zie mezelf wel staan :p . Wie mij spot krijgt een biertje op Xxlerator outdoor zaterdag