Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Gvd, dat was me toch een partijtje gezellig! Heerlijk 1,5 uur van Theracords Live. Kon gewoon niet stil blijven staan :loving: Daarna nog even gelachen met Pieter samen met Bart & zijn vriend haha :D

Het moet gezegd worden. Tim draaide best een lekker setje :thumbup: Solutio & The I's begin best matig maar daarna was het super vermakelijk. En bij Crypsis lekker afgesloten!

Het was die 5 euro zeker waard haha xd Weinig mensen vdk, maar alleen jammer echt teveel 11 & 12 jarigen :P

dat vooral, staat er in 1 keer een groepje met kleine meiden achter me te giebelen xd ach, misschien dat ze zo nog wel wat oppikken van de juiste hardere stijlen :P wel veel ambulances gezien en de wc was duur...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 01:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb niemand afgevoerd zien worden xd Normaal is dat wel het geval :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 09:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben kapot. Voel m'n poten niet meer. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 09:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Heb niemand afgevoerd zien worden xd Normaal is dat wel het geval :P


Jawel! Vriendin van ons is afgevoerd. Ze ging veel te hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 10:31 
 
Donateur

Was een prima feestje voor maar 5 euro.
En voorin ging idd lekker los, daar was het geluid ook gewoon op zijn best.

Waar ik mij vaak aan stoorde waren de vele jassen en tassen die overal op de grond lagen maar
dat kwam vooral omdat er geen kluisjes waren
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 10:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

We waren rond een uur of half 2 aanwezig. Tijdens Focuz & Arkaine een paar leuke nummers voorbij horen komen maar nog niet waar we voor kwamen, mixwerk van beide was niet geweldig.
Setje van Atmozfears viel mij persoonlijk niet eens tegen, zaten leuke platen tussen. Ondertussen even drinken gaan halen en zie je 3 jongetjes van een jaar of 12 keihard staan hakken :lol:
Hierna Donkey Rollers LIVE, paar oude nummers voorbij horen komen en Der RammMachine gehoord, geweldig :D Hierna DE set waar ik persoonlijk naar uitkeek, TC Allstars. 1.5 uur lang staan genieten en los staan gaan, ook geweldig hoe Thera, Prefix & Density en Blackburn los stonden te gaan :worship: Halverwege de set legt Renegade de muziek stil voor een selfie >.< Hierna laatste keer S&I begon niet geweldig maar was uiteindelijk ook een hele dikke set met FTP als uitschieter voor mij ^^ Crypsis en Noize Supressor niet meer meegekregen, na S&I zijn we naar huis gegaan want we waren wel aardig gesloopt :P

Al met al een heel dik feest gehad voor maar 5 euro. Sfeer vooraan waar iedereen van Hardtraxx stond was geweldig. Ging je 5 meter naar achteren was de sfeer een stuk minder. Bass stond overigens wel iets te hard, herkende soms het nummer niet eens :P Jammer genoeg waren er wel wat irritante mensen aanwezig en veel dagjesmensen, vooral in het begin van de middag. Groepje van 15/16 jarigen die het heel stoer vonden om even te filmen dat ze bij de hardstyle stage stonden om nog maar te zwijgen over hoe ze los gingen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
maar alleen jammer echt teveel 11 & 12 jarigen :P

Was het feest 12+ dan of wat? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 11:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
cb92 schreef:
maar alleen jammer echt teveel 11 & 12 jarigen :P

Was het feest 12+ dan of wat? xd


Vond dat best meevallen :P Stond ook nog bij een groepje 12 jarigen te stampen ze keken me aan van WTF doe jij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 11:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
cb92 schreef:
maar alleen jammer echt teveel 11 & 12 jarigen :P

Was het feest 12+ dan of wat? xd

Alle leeftijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 13:35 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lekker feestje gehad op een paar kleine dingetjes na (MC, dagjesmensen, dronken volk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 15:11 
 
Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:
cb92 schreef:
maar alleen jammer echt teveel 11 & 12 jarigen :P

Was het feest 12+ dan of wat? xd


Dus zelfs jij kon binnen komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker feestje. Na TC Allstars wel aardig gesloopt. Steeds wat meer naar achteren gestaan waardeer wel een beetje stamp ruimte :P

Was er met Kingdance ook geweest. Prima geregeld beide keren voor die 5 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 16:20 
 
Hardtraxx Addict

Gister ff een filmpje geschoten.

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bart0ving schreef:
Gister ff een filmpje geschoten.



haha helden hoor :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 19:19 
 
Hardtraxx Elite

The Venator schreef:
Lekker feestje gehad op een paar kleine dingetjes na (MC, dagjesmensen, dronken volk)


+ een man in een rolstoel die me poten er bijna af reed >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Muzikaal gezien echt een topdag gehad :D ! Het dagjes en irritant volk waren idd erg hinderlijk.

Mijn verslag staat hier online :
https://partyflock.nl/report/13012:Dance4Liberation
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
SL8492 schreef:
cb92 schreef:
maar alleen jammer echt teveel 11 & 12 jarigen :P

Was het feest 12+ dan of wat? xd


Vond dat best meevallen :P Stond ook nog bij een groepje 12 jarigen te stampen ze keken me aan van WTF doe jij xd

Ik had laatst bij iemand die in een tent lag te gillen dat een maat van hem moest gaan slapen ook zoiets van 'kerel wtf doe jij'
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 11:39 
 
Hardtraxx Elite

Bart0ving schreef:
Gister ff een filmpje geschoten.



Hahaha Basje wat een held lekker mee drummen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 12:50 
 
Hardtraxx Addict

Nog meer mensen trouwens (bijna) op hun plaat tegen die betonblokken die richting de rechterkant lagen? En die jassen overal.. Wat klote.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 13:40 
 
Hardtraxx Elite

Ja ik donderde ook bijna over een paar jassen heen :P
Fucking irritant

Vorig jaar was er ook een feestje daar.. toen viel ik over zo'n betonnen blok.. maar dat kwam ook mede doordat ik vrij dronken was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 14:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Schiet me opeens te binnen, Atmozfears draaide Reloaded Part 2 nog.
Mwwooaah heerlijk om die weer eens live te horen, wat blijft dat een fijne track zeg... :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 19:59 
 
Hardtraxx Addict

Afbeelding

Tel de hardtraxxers :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 20:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Quality selfietime :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie mezelf wel staan :p . Wie mij spot krijgt een biertje op Xxlerator outdoor zaterdag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 20:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die selfie van Dennis en Jordi :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten