We waren rond een uur of half 2 aanwezig. Tijdens Focuz & Arkaine een paar leuke nummers voorbij horen komen maar nog niet waar we voor kwamen, mixwerk van beide was niet geweldig.
Setje van Atmozfears viel mij persoonlijk niet eens tegen, zaten leuke platen tussen. Ondertussen even drinken gaan halen en zie je 3 jongetjes van een jaar of 12 keihard staan hakken

Hierna Donkey Rollers LIVE, paar oude nummers voorbij horen komen en Der RammMachine gehoord, geweldig

Hierna DE set waar ik persoonlijk naar uitkeek, TC Allstars. 1.5 uur lang staan genieten en los staan gaan, ook geweldig hoe Thera, Prefix & Density en Blackburn los stonden te gaan

Halverwege de set legt Renegade de muziek stil voor een selfie

Hierna laatste keer S&I begon niet geweldig maar was uiteindelijk ook een hele dikke set met FTP als uitschieter voor mij

Crypsis en Noize Supressor niet meer meegekregen, na S&I zijn we naar huis gegaan want we waren wel aardig gesloopt
Al met al een heel dik feest gehad voor maar 5 euro. Sfeer vooraan waar iedereen van Hardtraxx stond was geweldig. Ging je 5 meter naar achteren was de sfeer een stuk minder. Bass stond overigens wel iets te hard, herkende soms het nummer niet eens

Jammer genoeg waren er wel wat irritante mensen aanwezig en veel dagjesmensen, vooral in het begin van de middag. Groepje van 15/16 jarigen die het heel stoer vonden om even te filmen dat ze bij de hardstyle stage stonden om nog maar te zwijgen over hoe ze los gingen
