Dit gaat echt dik feestje wordenwrote:Goh, dit gaat nog een gezellige boel wordenwrote:Aanwezig met The Venator en Magnetron
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
We zullen het zienwrote:Allemaal dagjesmensen
Maar met z'n alleen dik feest van maken duswrote:Dit gaat echt dik feestje wordenwrote:Goh, dit gaat nog een gezellige boel worden
Jaaa eindelijkwrote:Aron wij meeten?
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Nog een bepaalde plek afspreken voor tijdens tc allstars? ik stem voor pal voor het hek 
Vooraan was de vorige week de sfeer goedwrote:Nog een bepaalde plek afspreken voor tijdens tc allstars? ik stem voor pal voor het hek
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Verdomme, snel overleggen dit! 
Lijkt mij ook wel baas hahawrote:Nog een bepaalde plek afspreken voor tijdens tc allstars? ik stem voor pal voor het hek
Een beetje Hardtraxxer staat toch sws bij het hek (met een strakke bek, kuch)!wrote:Lijkt mij ook wel baas hahawrote:Nog een bepaalde plek afspreken voor tijdens tc allstars? ik stem voor pal voor het hek
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Theracords LIVE dus vooraan bij het hek..
Ik denk echter dat ik daar zo'n beetje de hele dag te vinden ben
Ik denk echter dat ik daar zo'n beetje de hele dag te vinden ben
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
Kan je van de hardstyle ook gewoon door lopen naar de house? Op de site van
high energy events kan je 2 tickets halen. Voor house apart en hardstyle.
Staat alleen maar Guarantee Ticket (2 area's House / Hardstyle) dus geldt voor beide wat me ook vrij logisch lijktwrote:Kan je van de hardstyle ook gewoon door lopen naar de house? Op de site van
-
TDonateur
Dit zie ik via telefoonwrote:Staat alleen maar Guarantee Ticket (2 area's House / Hardstyle) dus geldt voor beide wat me ook vrij logisch lijktwrote:Kan je van de hardstyle ook gewoon door lopen naar de house? Op de site van
high energy events kan je 2 tickets halen. Voor house apart en hardstyle.zou wel heel raar zijn dat je voor beide stages een aparte ticket moet kopen
http://i61.tinypic.com/mjwk89.png
Okee raar, als ik via computer naar tickets ga is de enige mogelijkheid tickets dance4liberation / liberator outdoor dus als ik jou was zou ik dan gewoon via computer even kopenwrote:Dit zie ik via telefoon
http://i61.tinypic.com/mjwk89.png
-
TDonateur
AANWEZIG. lees net een bericht van de organisatie dat je niet meer van het terrein afkan nadat je binnen bent.
Tenzij je naar huis wil natuurlijk
Tenzij je naar huis wil natuurlijk
Op mijn ticket staat (In en uit lopen mogelijk met bandje) dus ik weet niet waar je dat leest?
-
DHardtraxx Elite
- last seen Apr 2017
Aardig beroerd maar toch nog aanwezig 
Check de site van High Energywrote:Op mijn ticket staat (In en uit lopen mogelijk met bandje) dus ik weet niet waar je dat leest?
Oja idd
Let op! Belangrijke info Dance4liberation/Liberator outdoor!
Om de veiligheid te waarborgen op Dance4Liberation heeft de organisatie besloten om de mogelijkheid van in en uit lopen terug te trekken.
Door de massale run op tickets voor Dance4Liberation/Liberator Outdoor is de organisatie genoodzaakt om de mogelijkheid van in en uit lopen terug te trekken. Buitenom de online kaartverkoop verwacht de organisatie een massale toestroom van bezoekers die aan de deur nog een ticket willen kopen. Om hierin niemand teleur te stellen en chaos aan de entree te voorkomen is deze beslissing genomen.
Wil jij verzekerd zijn van een kaartje voor Dance4Liberation/Liberator Outdoor, koop dan op tijd online je ticket op www.dance4liberation.nl Tickets zijn online verkrijgbaar tot maandagochtend 10:00uur. Houd de website en onze social media kanalen in de gaten voor de laatste updates. Op de website en social media wordt ook gecommuniceerd wanneer het festival is uitverkocht.
Let’s celebrate our freedom with…DANCE!
Let op! Belangrijke info Dance4liberation/Liberator outdoor!
Om de veiligheid te waarborgen op Dance4Liberation heeft de organisatie besloten om de mogelijkheid van in en uit lopen terug te trekken.
Door de massale run op tickets voor Dance4Liberation/Liberator Outdoor is de organisatie genoodzaakt om de mogelijkheid van in en uit lopen terug te trekken. Buitenom de online kaartverkoop verwacht de organisatie een massale toestroom van bezoekers die aan de deur nog een ticket willen kopen. Om hierin niemand teleur te stellen en chaos aan de entree te voorkomen is deze beslissing genomen.
Wil jij verzekerd zijn van een kaartje voor Dance4Liberation/Liberator Outdoor, koop dan op tijd online je ticket op www.dance4liberation.nl Tickets zijn online verkrijgbaar tot maandagochtend 10:00uur. Houd de website en onze social media kanalen in de gaten voor de laatste updates. Op de website en social media wordt ook gecommuniceerd wanneer het festival is uitverkocht.
Let’s celebrate our freedom with…DANCE!
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Weer thuis 
sfeertje vooraan was helemaal top! Lekkere snoeiploeg!
leuk ff wat lui te hebben gesproken.
Jou niet gesproken maar wel best staan snoeien met jou hahawrote:Weer thuis
Morgen maar even verslagje typen
-
DHardtraxx Elite
- last seen Apr 2017
Ook weer thuis
werd inderdaad heerlijk gesnoeid vooraan was echt tof 
Gvd, dat was me toch een partijtje gezellig! Heerlijk 1,5 uur van Theracords Live. Kon gewoon niet stil blijven staan
Daarna nog even gelachen met Pieter samen met Bart & zijn vriend haha 
Het moet gezegd worden. Tim draaide best een lekker setje
Solutio & The I's begin best matig maar daarna was het super vermakelijk. En bij Crypsis lekker afgesloten!
Het was die 5 euro zeker waard haha
Weinig mensen vdk, maar alleen jammer echt teveel 11 & 12 jarigen 
Het moet gezegd worden. Tim draaide best een lekker setje
Het was die 5 euro zeker waard haha