Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 21:47 
 
Hardtraxx Elite

ramon038 schreef:
kakabeeyo schreef:
Aanwezig met The Venator en Magnetron :D

Goh, dit gaat nog een gezellige boel worden :D


Dit gaat echt dik feestje worden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 21:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bart0ving schreef:
Allemaal dagjesmensen :yay:

We zullen het zien :P

Dylan-E schreef:
ramon038 schreef:
Goh, dit gaat nog een gezellige boel worden :D


Dit gaat echt dik feestje worden :thumbsup:


Maar met z'n alleen dik feest van maken dus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 22:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aron wij meeten? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 22:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Aron wij meeten? :loving:

Jaaa eindelijk :$ :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 23:16 
 
Hardtraxx Addict

Nog een bepaalde plek afspreken voor tijdens tc allstars? ik stem voor pal voor het hek xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bart0ving schreef:
Nog een bepaalde plek afspreken voor tijdens tc allstars? ik stem voor pal voor het hek xd


Vooraan was de vorige week de sfeer goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ho dubbelpost :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 23:25 
 
Hardtraxx Veteran

Verdomme, snel overleggen dit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 08:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bart0ving schreef:
Nog een bepaalde plek afspreken voor tijdens tc allstars? ik stem voor pal voor het hek xd

Lijkt mij ook wel baas haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Bart0ving schreef:
Nog een bepaalde plek afspreken voor tijdens tc allstars? ik stem voor pal voor het hek xd

Lijkt mij ook wel baas haha


Een beetje Hardtraxxer staat toch sws bij het hek (met een strakke bek, kuch)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 23:53 
 
Hardtraxx Elite

Theracords LIVE dus vooraan bij het hek..
Ik denk echter dat ik daar zo'n beetje de hele dag te vinden ben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 14:20 
 
Donateur

Kan je van de hardstyle ook gewoon door lopen naar de house? Op de site van
high energy events kan je 2 tickets halen. Voor house apart en hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 14:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The-Znayzer schreef:
Kan je van de hardstyle ook gewoon door lopen naar de house? Op de site van
high energy events kan je 2 tickets halen. Voor house apart en hardstyle.

Staat alleen maar Guarantee Ticket (2 area's House / Hardstyle) dus geldt voor beide wat me ook vrij logisch lijkt :P zou wel heel raar zijn dat je voor beide stages een aparte ticket moet kopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 14:43 
 
Donateur

Magnetron schreef:
The-Znayzer schreef:
Kan je van de hardstyle ook gewoon door lopen naar de house? Op de site van
high energy events kan je 2 tickets halen. Voor house apart en hardstyle.

Staat alleen maar Guarantee Ticket (2 area's House / Hardstyle) dus geldt voor beide wat me ook vrij logisch lijkt :P zou wel heel raar zijn dat je voor beide stages een aparte ticket moet kopen


Dit zie ik via telefoon

http://i61.tinypic.com/mjwk89.png
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 15:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The-Znayzer schreef:
Dit zie ik via telefoon
http://i61.tinypic.com/mjwk89.png

Okee raar, als ik via computer naar tickets ga is de enige mogelijkheid tickets dance4liberation / liberator outdoor dus als ik jou was zou ik dan gewoon via computer even kopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 17:05 
 
Donateur

AANWEZIG. lees net een bericht van de organisatie dat je niet meer van het terrein afkan nadat je binnen bent.
Tenzij je naar huis wil natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op mijn ticket staat (In en uit lopen mogelijk met bandje) dus ik weet niet waar je dat leest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 11:09 
 
Hardtraxx Elite

Aardig beroerd maar toch nog aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 11:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Op mijn ticket staat (In en uit lopen mogelijk met bandje) dus ik weet niet waar je dat leest?


Check de site van High Energy ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oja idd

Let op! Belangrijke info Dance4liberation/Liberator outdoor!

Om de veiligheid te waarborgen op Dance4Liberation heeft de organisatie besloten om de mogelijkheid van in en uit lopen terug te trekken.

Door de massale run op tickets voor Dance4Liberation/Liberator Outdoor is de organisatie genoodzaakt om de mogelijkheid van in en uit lopen terug te trekken. Buitenom de online kaartverkoop verwacht de organisatie een massale toestroom van bezoekers die aan de deur nog een ticket willen kopen. Om hierin niemand teleur te stellen en chaos aan de entree te voorkomen is deze beslissing genomen.

Wil jij verzekerd zijn van een kaartje voor Dance4Liberation/Liberator Outdoor, koop dan op tijd online je ticket op www.dance4liberation.nl Tickets zijn online verkrijgbaar tot maandagochtend 10:00uur. Houd de website en onze social media kanalen in de gaten voor de laatste updates. Op de website en social media wordt ook gecommuniceerd wanneer het festival is uitverkocht.

Let’s celebrate our freedom with…DANCE!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 23:02 
 
Hardtraxx Addict

Weer thuis :D

sfeertje vooraan was helemaal top! Lekkere snoeiploeg!

leuk ff wat lui te hebben gesproken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 23:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bart0ving schreef:
Weer thuis :D

sfeertje vooraan was helemaal top! Lekkere snoeiploeg!

leuk ff wat lui te hebben gesproken.

Jou niet gesproken maar wel best staan snoeien met jou haha

Morgen maar even verslagje typen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 23:28 
 
Hardtraxx Elite

Ook weer thuis :) werd inderdaad heerlijk gesnoeid vooraan was echt tof :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 00:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gvd, dat was me toch een partijtje gezellig! Heerlijk 1,5 uur van Theracords Live. Kon gewoon niet stil blijven staan :loving: Daarna nog even gelachen met Pieter samen met Bart & zijn vriend haha :D

Het moet gezegd worden. Tim draaide best een lekker setje :thumbup: Solutio & The I's begin best matig maar daarna was het super vermakelijk. En bij Crypsis lekker afgesloten!

Het was die 5 euro zeker waard haha xd Weinig mensen vdk, maar alleen jammer echt teveel 11 & 12 jarigen :P
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten