Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prijs
Voorverkoop: € 55,-

Tickets
Voorverkoop is gestart op dinsdag 28 februari 2012.

Vervoer
Event Travel organiseert busreizen met meerdere opstapplaatsen.

Minimumleeftijd
17

Line up:

Main
AXWELL
AFROJACK
ABOVE & BEYOND
GOOSE LIVE
THOMAS GOLD
THE SUBS LIVE
FUNKERMAN

Hardstyle

THE PROPHET
ALPHA²
TATANKA
JOSH & WESZ
GECK-O
HARD DRIVER LIVE
A-LUSION

Hardcore

PROMO
OPHIDIAN LIVE
TOMMYKNOCKER
HELLFISH
KASPAROV LIVE
RADIUM
G-TOWN MADNESS

Overig: http://partyflock.nl/party/211981:Dance ... _2012.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker in de buurt! Misschien wel een kijkje nemen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o
Josh & Wesz
Ophidian LIVE
Hellfish

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel een paar hele gave namen. Wordt een dagje trance/house/hardstyle en hardcore checken :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 19:01 
 
Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
Ophidian LIVE


Even een leuk weetje, hij heeft hier 10 stopcontacten voor nodig heeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 19:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

voor 25 euro. ben toch 17 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 07:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik sla een jaar over, waarom moeten de 18+ toeschouwers het kortingsdeel van de 17-jarigen afrekenen?

Mij niet gezien. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 11:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jRn schreef:
voor 25 euro. ben toch 17 :D

Dit. Als het uitkomt met vakantie ben ik aanwezig. Maar dan vooral voor de house/electro/trance. :) En Geck-o.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 22:41 
 
Hardtraxx Veteran

Bump! 1 van de laatste optredens van Pendulum hier! Aanwezig dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 10:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig, van sommige namen in de lineup zakt bijna spontaan mijn broek af nl... (L)
Above & Beyond, ATB, Pendulum, .. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 12:17 
 
Hardtraxx Newbie

Erg dikke line-up op alle fronten. Binnenkort waarschijnlijk kaart kopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 15:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Feestje in m'n achtertuin, dus zeker weten bij. Pre en after bij mij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk kan ik hier wel gratis heen, dan ga ik misschien wel een kijkje wagen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Bump! 1 van de laatste optredens van Pendulum hier! Aanwezig dus :)

Gaat Pendulum over naar Knife Party dan? Zou ik zonde vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 20:21 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Jurheinen schreef:
Bump! 1 van de laatste optredens van Pendulum hier! Aanwezig dus :)

Gaat Pendulum over naar Knife Party dan? Zou ik zonde vinden.


Geeeeen idee, hoorde toevallig van een maat van me wie bij UDC stage loopt dat hun ermee stoppen. Dus weet niet wat er daarna gebeurt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 08:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Intervention schreef:
Ophidian LIVE


Even een leuk weetje, hij heeft hier 10 stopcontacten voor nodig heeft :P


10 contactdozen en 10 contactstoppen? :huh: Wow!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 08:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Feestje in m'n achtertuin, dus zeker weten bij. Pre en after bij mij xd


Wil je dit jaar dan aub even grasmaaien alvorens het feest begint? Vorig jaar was het een ramp! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 15:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Wil je dit jaar dan aub even grasmaaien alvorens het feest begint? Vorig jaar was het een ramp! xd

Zo groot is m'n achtertuin nou ook weer niet, dus dat is niet mijn terrein ^^
Ik zal uiteraard wel wat gaan snoeien :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 18:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Bump! 1 van de laatste optredens van Pendulum hier! Aanwezig dus :)

Nah, de formatie zoals ie nu is stopt, omdat Rob Swire verder gaat met Knife Party, maar een aantal andere bandleden gaan verder met DJ sets. Dit wordt trouwens ook een DJ-set, jammer, had ze echt live willen zien, maar goed, ik ga 'm checken. :)

OT:

Pendulum, Above & Beyond, Axwell, Ferry Corsten, Sied van Riel, 16 Bit... :worship: Misschien kom ik ook nog wel even bij Geck-o kiek'n. :)

EDIT:


Khadber schreef:
Jurheinen schreef:
Bump! 1 van de laatste optredens van Pendulum hier! Aanwezig dus :)

Gaat Pendulum over naar Knife Party dan? Zou ik zonde vinden.

Knife Party is niet hetzelfde als Pendulum, Knife Party is Rob Swire en Gareth nogwat, Pendulum bestaat uit 5 man ofzo. De overige 3 gaan wss nog djsets doen, maar live shows en albums zullen niet meer komen. Jammer. Watercolour :loving: Toch vind ik Knife Party ook wel gruwelijk. :)
Black Sunrise schreef:
hoebedoelje schreef:
Wil je dit jaar dan aub even grasmaaien alvorens het feest begint? Vorig jaar was het een ramp! xd

Zo groot is m'n achtertuin nou ook weer niet, dus dat is niet mijn terrein ^^
Ik zal uiteraard wel wat gaan snoeien :cool:

Err, dankje voor de info.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 22:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Feestje in m'n achtertuin, dus zeker weten bij. Pre en after bij mij xd

deal
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 23:10 
 
Hardtraxx Elite

Hiertochmaarheen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 01:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moet ook nog maar eens een 17 jarig karatje halen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 16:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Slaapplek ook geregeld bij een lieve HT'er. Nu kan ik niet niet meer gaan. :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 16:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Intervention schreef:
Ophidian LIVE


Even een leuk weetje, hij heeft hier 10 stopcontacten voor nodig heeft :P

Hij is ook de enige die iets doet als ie live speelt. Net als The Outside Agency. Hij komt dan helemaal met een piano en allemaal andere apparaten, echt ziek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 17:37 
 
Hardtraxxer

Lekker zwemmen net als vorig jaar! :P
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten