Jurheinen schreef:
Bump! 1 van de laatste optredens van Pendulum hier! Aanwezig dus

Nah, de formatie zoals ie nu is stopt, omdat Rob Swire verder gaat met Knife Party, maar een aantal andere bandleden gaan verder met DJ sets. Dit wordt trouwens ook een DJ-set, jammer, had ze echt live willen zien, maar goed, ik ga 'm checken.

OT:
Pendulum, Above & Beyond, Axwell, Ferry Corsten, Sied van Riel, 16 Bit...

Misschien kom ik ook nog wel even bij Geck-o kiek'n.

EDIT:
Khadber schreef:
Jurheinen schreef:
Bump! 1 van de laatste optredens van Pendulum hier! Aanwezig dus

Gaat Pendulum over naar Knife Party dan? Zou ik zonde vinden.
Knife Party is niet hetzelfde als Pendulum, Knife Party is Rob Swire en Gareth nogwat, Pendulum bestaat uit 5 man ofzo. De overige 3 gaan wss nog djsets doen, maar live shows en albums zullen niet meer komen. Jammer. Watercolour

Toch vind ik Knife Party ook wel gruwelijk.
Black Sunrise schreef:
hoebedoelje schreef:
Wil je dit jaar dan aub even grasmaaien alvorens het feest begint? Vorig jaar was het een ramp!

Zo groot is m'n achtertuin nou ook weer niet, dus dat is niet mijn terrein
Ik zal uiteraard wel wat gaan snoeien

Err, dankje voor de info.