Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 10:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Heen 220 km en terug ook dus.. Kan je uitrekenen hoeveel dat kost 30 euro voor heen en 30 euro terug. :)

Maar ik ben erbij! :D


Jij rijdt € 30,- op 220km? :/

Mag ik vragen welk model auto jij rijdt?

Dat is echt een enorm verbruik man!

Ik heb laatst bij net even over de 1000km getankt met een 36l tank inhoud. (Diesel)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 11:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

bonnen worden 2,80 heb ik gehoord:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Onthafloorx schreef:
Heen 220 km en terug ook dus.. Kan je uitrekenen hoeveel dat kost 30 euro voor heen en 30 euro terug. :)

Maar ik ben erbij! :D


Jij rijdt € 30,- op 220km? :/

Mag ik vragen welk model auto jij rijdt?

Dat is echt een enorm verbruik man!

Ik heb laatst bij net even over de 1000km getankt met een 36l tank inhoud. (Diesel)

Mijn auto rijdt 1 op 9. Op 450 kilometer verbruikt hij 50 liter Euro 95. Dat is dus nóg prijziger dan Floor. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 11:18 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Onthafloorx schreef:
Heen 220 km en terug ook dus.. Kan je uitrekenen hoeveel dat kost 30 euro voor heen en 30 euro terug. :)

Maar ik ben erbij! :D


Jij rijdt € 30,- op 220km? :/
Mag ik vragen welk model auto jij rijdt?
Dat is echt een enorm verbruik man!
Ik heb laatst bij net even over de 1000km getankt met een 36l tank inhoud. (Diesel)

1.81 per liter benzine, 30/1.81=16.6 liter benzine.
220km op 16.6 liter is 1 op 13, lijkt mij een redelijk normaal verbruik.
Er rijden nog altijd 5x zoveel benzine auto's in Nederland als diesels, vooral omdat diesels duurder zijn in aanschaf.

Met 1 op 28 daarentegen heb je een van de meest zuinige diesels die er is volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 11:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
hoebedoelje schreef:
Onthafloorx schreef:
Heen 220 km en terug ook dus.. Kan je uitrekenen hoeveel dat kost 30 euro voor heen en 30 euro terug. :)

Maar ik ben erbij! :D


Jij rijdt € 30,- op 220km? :/
Mag ik vragen welk model auto jij rijdt?
Dat is echt een enorm verbruik man!
Ik heb laatst bij net even over de 1000km getankt met een 36l tank inhoud. (Diesel)

1.81 per liter benzine, 30/1.81=16.6 liter benzine.
220km op 16.6 liter is 1 op 13, lijkt mij een redelijk normaal verbruik.
Er rijden nog altijd 5x zoveel benzine auto's in Nederland als diesels, vooral omdat diesels duurder zijn in aanschaf.

Met 1 op 28 daarentegen heb je een van de meest zuinige diesels die er is volgens mij.


Daarnaast rijdt mijn Polo ruim 750km op € 50,- dus ik vind € 60,- voor 440km erg aan de hoge kant, al bestempel jij dat als 'normaal verbruik'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 12:08 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Brandstof Gemiddelde verbruik auto
Benzine 1 op 14
Diesel 1 op 20
Gas 1 op 12
http://gemiddeldgezien.nl/meer-gemiddel ... bruik-auto

1 op 13 ligt dichter bij het gemiddelde dan je 1 op 27 van je Polo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 12:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je weet niet wat voor een auto het is :)
wij moeten 200 km aflegen met 3 man
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 09:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik sla een jaartje over.

hdhessel schreef:
Je weet niet wat voor een auto het is :)
wij moeten 200 km aflegen met 3 man


Ik vind Dance Valley dat helemaal niet waard om heel eerlijk te zijn.

De afgelopen twee edities was alleen Thera die echt een dikke set neer heeft gezet.

Geen enkele andere set kan ik me uberhaupt herinneren. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 09:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Ik sla een jaartje over.

hdhessel schreef:
Je weet niet wat voor een auto het is :)
wij moeten 200 km aflegen met 3 man


Ik vind Dance Valley dat helemaal niet waard om heel eerlijk te zijn.

De afgelopen twee edities was alleen Thera die echt een dikke set neer heeft gezet.

Geen enkele andere set kan ik me uberhaupt herinneren. :D


ik heb gratis kaartjes gewonnen en heb ieman die wil rijen dus waarom niet haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 12:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet dat KillSonik er ook tussen staat! Na Geck-o techno'en totdat KillSonik begint en daarna van Borgore en Pendulum genieten.

Mijn auto doet 10l/100km, dus lekker een euro of 50 aan reiskosten. Denk dat we ook maar met 2 gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 14:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
ik heb gratis kaartjes gewonnen en heb ieman die wil rijen dus waarom niet haha


Gelijk heb je! :P

Ik ging normaal voornamelijk voor HQ, maar ik heb niet zo'n zin in deze artiesten die een drie uur lange set neer gaan zetten.

Beetje teveel van het goede.

Plus weer Geck-O te vroeg op de dag! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 18:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
hdhessel schreef:
ik heb gratis kaartjes gewonnen en heb ieman die wil rijen dus waarom niet haha


Gelijk heb je! :P

Ik ging normaal voornamelijk voor HQ, maar ik heb niet zo'n zin in deze artiesten die een drie uur lange set neer gaan zetten.

Beetje teveel van het goede.

Plus weer Geck-O te vroeg op de dag! :/


ben al blij dat geck-o niet hoeft te openen ^^ ik hoop op lekker zomerse set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 13:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel misschien toch nog wel met de auto!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 22:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb hier wel lekker veel zin in! :love: Even Geck-O meenemen en later op de dag Above & Beyond op de main :drool: Om lekker af te sluiten met Pendulum en een techno after in Amsterdam ofzo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 22:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De vip tickets zijn uitverkocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 09:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heerlijk vrienden die eerst zegen dat ze rijden en daarna afhaken
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 12:08 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Jurheinen schreef:
Intervention schreef:
Ophidian LIVE


Even een leuk weetje, hij heeft hier 10 stopcontacten voor nodig heeft :P

Hij is ook de enige die iets doet als ie live speelt. Net als The Outside Agency. Hij komt dan helemaal met een piano en allemaal andere apparaten, echt ziek :P

haha die nemen hun halve studio mee xd wel mooi om te zien hoe Ophidian of TOA live gaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ophidian, Pendulum en Axwell tegelijk, wtf zeg >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geloof dat de kaartverkoop niet zo heel lekker loopt gezien de reclame overal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 09:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Geloof dat de kaartverkoop niet zo heel lekker loopt gezien de reclame overal.


Niet alleen dat, ook gratis kaarten bij het aangaan van abonnementen op magazines.

Blijkbaar komen ze er opnieuw niet van af. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 13:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://www.­veronicamagazine.­nl/acties/dagje-weg/events

kortings
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik merk het inderdaad. Einde van UDC dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 18:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

of ze gaan dance valley schrappen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 20:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

krijg vandaag of morgen te horen of ik toch wel naar dancevalley ga ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten