hoebedoelje schreef:
Onthafloorx schreef:
Heen 220 km en terug ook dus.. Kan je uitrekenen hoeveel dat kost 30 euro voor heen en 30 euro terug.
Maar ik ben erbij!

Jij rijdt € 30,- op 220km?
Mag ik vragen welk model auto jij rijdt?
Dat is echt een enorm verbruik man!
Ik heb laatst bij net even over de 1000km getankt met een 36l tank inhoud. (Diesel)
1.81 per liter benzine, 30/1.81=16.6 liter benzine.
220km op 16.6 liter is 1 op 13, lijkt mij een redelijk normaal verbruik.
Er rijden nog altijd 5x zoveel benzine auto's in Nederland als diesels, vooral omdat diesels duurder zijn in aanschaf.
Met 1 op 28 daarentegen heb je een van de meest zuinige diesels die er is volgens mij.