Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Slaapplek ook geregeld bij een lieve HT'er. Nu kan ik niet niet meer gaan. :D :D

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:32 
 
Hardtraxx Elite

Black Sunrise schreef:
jRn schreef:
Slaapplek ook geregeld bij een lieve HT'er. Nu kan ik niet niet meer gaan. :D :D

:loving: :loving:


Toch twijfel om met z'n tweetjes in een auto zo ver te rijden worden de benzinekosten mij toch iets té duur..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:05 
 
Hardtraxx Veteran

Voor mij gaat het helaas niet meer door :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 14:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Black Sunrise schreef:
jRn schreef:
Slaapplek ook geregeld bij een lieve HT'er. Nu kan ik niet niet meer gaan. :D :D

:loving: :loving:


Toch twijfel om met z'n tweetjes in een auto zo ver te rijden worden de benzinekosten mij toch iets té duur..

Kom je toch met het OV en blijf je toch ook gezellig slapen, plek zat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 14:42 
 
Hardtraxx Elite

Black Sunrise schreef:
Kom je toch met het OV en blijf je toch ook gezellig slapen, plek zat :D


Dat is nog duurder vanaf waar ik woon, plus DRAMA.. Geen trein hier ja.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 18:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Black Sunrise schreef:
Kom je toch met het OV en blijf je toch ook gezellig slapen, plek zat :D


Dat is nog duurder vanaf waar ik woon, plus DRAMA.. Geen trein hier ja.. :(

Ga met die korsakoff hoppateeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 21:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Black Sunrise schreef:
jRn schreef:
Slaapplek ook geregeld bij een lieve HT'er. Nu kan ik niet niet meer gaan. :D :D

:loving: :loving:


Toch twijfel om met z'n tweetjes in een auto zo ver te rijden worden de benzinekosten mij toch iets té duur..

Als je dat split, hoeveel kan dat zijn? Aangenomen dat je auto niet 1 op 1 rijdt zal dat toch ook weer niet zó een vermogen zijn lijkt me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 08:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Johnny schreef:
Lekker zwemmen net als vorig jaar! :P


Vorig jaar waren er ook veel te weinig tenten, al die angsthazen die direct alle tenten in renden bij de eerste druppel regen. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 11:18 
 
Hardtraxx Elite

jRn schreef:
Onthafloorx schreef:
Black Sunrise schreef:
Kom je toch met het OV en blijf je toch ook gezellig slapen, plek zat :D


Dat is nog duurder vanaf waar ik woon, plus DRAMA.. Geen trein hier ja.. :(

Ga met die korsakoff hoppateeee


Uhu doen we ook, maar ik ga niet 20 euro voor de benzine betalen. We zijn maar met twee
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 12:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Uhu doen we ook, maar ik ga niet 20 euro voor de benzine betalen. We zijn maar met twee

Dat is dus een 10tje de neus?? Of bedoel je dat het 20 per persoon is?? Dan is het inderdaad wel prijzig, maar dan moet je gewoon met meer mensen gaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 13:57 
 
Hardtraxx Veteran

20 pp, veel? Is normaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 14:08 
 
Hardtraxx Elite

Black Sunrise schreef:
Onthafloorx schreef:
Uhu doen we ook, maar ik ga niet 20 euro voor de benzine betalen. We zijn maar met twee

Dat is dus een 10tje de neus?? Of bedoel je dat het 20 per persoon is?? Dan is het inderdaad wel prijzig, maar dan moet je gewoon met meer mensen gaan :D


33 per persoon zou het dan kostsn vind ik een erg dure grap.. En meer mensen lukt niet niemand wil mee..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 19:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
20 pp, veel? Is normaal

Aan benzine?? Vind ik niet normaal hoor :P
Meestal 10tje pp, maar dan zit je ook met meerdere in de auto uiteraard :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
En meer mensen lukt niet niemand wil mee..

Geef mij een kaartje en ik zal mee gaan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 23:54 
 
Hardtraxx Addict

Black Sunrise schreef:
Jurheinen schreef:
20 pp, veel? Is normaal

Aan benzine?? Vind ik niet normaal hoor :P
Meestal 10tje pp, maar dan zit je ook met meerdere in de auto uiteraard :)

Waar ik vandaan kom moet ik bijna altijd wel €17 of 18 lappen xD voor benzine
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 19:26 
 
Hardtraxx Elite

93Wesley93 schreef:
Onthafloorx schreef:
En meer mensen lukt niet niemand wil mee..

Geef mij een kaartje en ik zal mee gaan. :D


Ja grapjas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil er ook wel heen, mag er ook gratis heen, maar eerst eens kijken of ik animo kan vinden haha :P Wil Ophidian Live en Pendulum graag zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 09:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Wil er ook wel heen, mag er ook gratis heen, maar eerst eens kijken of ik animo kan vinden haha :P Wil Ophidian Live en Pendulum graag zien!

Ik ben er toch :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
XtD schreef:
Wil er ook wel heen, mag er ook gratis heen, maar eerst eens kijken of ik animo kan vinden haha :P Wil Ophidian Live en Pendulum graag zien!

Ik ben er toch :D :D

Das ook zeker gezellig ja :P als ik ga gaan we zoiezo ff een biertje doen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 08:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Black Sunrise schreef:
Onthafloorx schreef:
Uhu doen we ook, maar ik ga niet 20 euro voor de benzine betalen. We zijn maar met twee

Dat is dus een 10tje de neus?? Of bedoel je dat het 20 per persoon is?? Dan is het inderdaad wel prijzig, maar dan moet je gewoon met meer mensen gaan :D


33 per persoon zou het dan kostsn vind ik een erg dure grap.. En meer mensen lukt niet niemand wil mee..


€ 33,- per persoon, terwijl je met twee personen rijdt? 400km heen en 400km terug? Of hoe moet ik dat zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 17:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

gesigneerde sneakers van the opposites gewonnen en 2 kaarten voor dance valley :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 10:40 
 
Hardtraxx Elite

Heen 220 km en terug ook dus.. Kan je uitrekenen hoeveel dat kost 30 euro voor heen en 30 euro terug. :)

Maar ik ben erbij! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog een tip: € 7,50 korting via Veronica ;)

http://www.veronicamagazine.nl/acties/d ... nce-valley
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 12:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Jurheinen schreef:
Intervention schreef:
Ophidian LIVE


Even een leuk weetje, hij heeft hier 10 stopcontacten voor nodig heeft :P

Hij is ook de enige die iets doet als ie live speelt. Net als The Outside Agency.


Dan is ie niet de enige toch? :P

Aanwezig trouwens, hopen op lekker weer, en dan met een BVO op de fiets naar Spaarnwoude!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 13:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

aanwezig :)
word wel alleen rondzwerven denk ik omdat derest alleen hardstyle wilt
en ik wil pendulum, the subs en ophidian zeker zien ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten