Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 19:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

oehoeh bijna
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 22:22 
 
Hardtraxx Elite

jRn schreef:
oehoeh bijna


Hee uil!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 01:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
jRn schreef:
oehoeh bijna


Hee uil!

hey hoi hallo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 14:04 
 
Hardtraxx Elite

jRn schreef:
Onthafloorx schreef:
jRn schreef:
oehoeh bijna


Hee uil!

hey hoi hallo!


Tot morgen he jorntje! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 14:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

misschien niet meer, want mijn vliendjuhs willen niet in de regen voor een net niet line up 55 eu neerleggen, maar komt hopelijk wel goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 14:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jRn schreef:
misschien niet meer, want mijn vliendjuhs willen niet in de regen voor een net niet line up 55 eu neerleggen, maar komt hopelijk wel goed :D

je had van mij 2 kaartjes kunnen overkopen voor goedkoper :P maar ze zijn al weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 14:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
jRn schreef:
misschien niet meer, want mijn vliendjuhs willen niet in de regen voor een net niet line up 55 eu neerleggen, maar komt hopelijk wel goed :D

je had van mij 2 kaartjes kunnen overkopen voor goedkoper :P maar ze zijn al weg

Mwua, tis ook niet echt dat ze staan te springen om te gaan, ik overigens ook niet.. maarja, my first dance valley ticket voor 25 eu en met de auto maakt dan wel weer wat goed..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 22:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ticket gewonnen maar ben op vakantie, kan ik er iemand hier blij mee maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ticket gewonnen maar ben op vakantie, kan ik er iemand hier blij mee maken?

Ik heb een geinteresseerde die zelf niet even bij een pc kan! (Mr.lellebel) You would make him) very happy! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 23:01 
 
Hardtraxx Veteran

Ja hij praat al tegen me op Facebook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ja hij praat al tegen me op Facebook :P

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 23:10 
 
Hardtraxx Veteran

Geregeld :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jajaja :D Aanwezig dus :) Heel erg bedankt Bas! Jij ook natuurlijk Tom :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch ook gewoon aanwezig :) Wel even kijken bij Rik als we dan al binnen zijn, sowieso Ophidian Live, verder ga ik me gewoon vermaken overal en nergens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 11:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

XtD schreef:
sowieso Ophidian Live


Dat wordt gekkenwerk :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ophidian Live was :loving: :loving:

Pendulum DJ set was.. :loving: :loving: :worship: :worship: :yay: :yay: :clap: :clap: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 02:10 
 
Hardtraxx Elite

Haha haha ik kan niks anders zeggen. Gekke mensen daar wtf ik kan veel hebben maar dit sloeg alles. :lol: kutsetjes maar toch vermaakt :) geck-o :love: topset!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 04:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

2x Bitch in een half uur. Tatanka zwaar drama en wat een vervelend klote publiek. En trots dat al die 30-ers zijn dat ze al zoveel jaar naar DV gaan, maar ondertussen zijn het vaak de eerste die over het terrein lopen te zwalken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe was de opkomst? Was het druk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe was de opkomst? Was het druk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Hoe was de opkomst? Was het druk?

NOS Journaal op de radio van 12.00 gisteren meldde 44.000 bezoekers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Hoe was de opkomst? Was het druk?

Was nog redelijk druk ja, vond het wel fijn zo.. Wachten bij de barren duurde al ontiegelijk lang dus drukker had t niet gehoeven voor mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 13:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hardstyle stage was toen ik binnenkwam rond 4 niet echt druk, kon makkelijk vooraan gaan staan. Naarmate het later werd (en het percentage vdk bejaarden steeg) werd het steeds drukker en in mijn ogen vervelender.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 13:44 
 

Citaat:
De hardcoreliefhebbers kregen The Prophet voorgeschoteld voor het keiharde stampwerk en met ATB en Ferry Corsten hadden trancefans genoeg om naar uit te kijken.


KEIHARD STAMPEN OP THE PROPHET JONGUH
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 16:48 
 
Hardtraxx Veteran

Die laat je benen volledig remuxxen
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten