Heb me prima vermaakt, ivm niet erg openminded vriendengroep vooral op de main geweest(niet dat ik dat erg vond, Above & Beyond, Axwell en Laidback Luke waren top), helaas geen Pendulum.
Wat ik wel echt miste was een fatsoenlijk einde. WTF! "This is my last track," nummer afgelopen lichten aan "we want more!" "Okay one last track!" en effe later stopte de muziek gewoon weer, gingen de lichten aan en droop iedereen af. Waar was 't vuurwerk? Lasershows stelden ook niks voor, en ook niet even een einde als "UDC would like to thank you for visiting Dance Valley 2012, have a safe trip home" OID. Beetje vreemd. Helemaal raar dat toen ik om kwart voor 12 eindelijk op mn fietsie zat ik ineens vuurwerk hoorde? Maar dat kan ook van de feestweek in Santpoort zijn geweest denk.
Nee, had echt op een epischer einde gehoopt(En liever met Pendulum of A&B die afsluiten op de main dan Afro).