Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 21:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vond het wel een gezellig feestje, meeste tijd doorgebracht op de Mainstage, ook nog even bij Geck-O geweest en natuurlijk Ophidian Live gezien. Drukte bij de barren was idd niet normaal, maar heb het personeel ook wespen zien vangen terwijl de klanten 4 rijen dik te wachten stonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 12:16 
 
Hardtraxx Elite

Ik had echt het idee bij dit Festival, dat voor alles een zo goedkoop mogelijke oplossing gevonden werd ofzo. Nergens houtenplanken op de vloer, je weet toch dat het kutweer wordt dan zorg je daar toch voor? En de main hoe zag die eruit, hardcore was ook maar gewoon een doek. En kijk als het een festival is van 10 euro oké maar als je 18 was moest je 55 euro betalen.. En dan nog de muntjes waren echt té duur imo. Maargoed ik heb het wel gezellig gehad hoor! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 13:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inderdaad hoe meer ik er overna ga denken hoe meer punten ik kan verzinnen waarop de organisatie het totaal liet liggen. Besef hierdoor wel hoe goed Q-Dance de festivals op orde heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 20:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb me prima vermaakt, ivm niet erg openminded vriendengroep vooral op de main geweest(niet dat ik dat erg vond, Above & Beyond, Axwell en Laidback Luke waren top), helaas geen Pendulum. :(

Wat ik wel echt miste was een fatsoenlijk einde. WTF! "This is my last track," nummer afgelopen lichten aan "we want more!" "Okay one last track!" en effe later stopte de muziek gewoon weer, gingen de lichten aan en droop iedereen af. Waar was 't vuurwerk? Lasershows stelden ook niks voor, en ook niet even een einde als "UDC would like to thank you for visiting Dance Valley 2012, have a safe trip home" OID. Beetje vreemd. Helemaal raar dat toen ik om kwart voor 12 eindelijk op mn fietsie zat ik ineens vuurwerk hoorde? Maar dat kan ook van de feestweek in Santpoort zijn geweest denk.

Nee, had echt op een epischer einde gehoopt(En liever met Pendulum of A&B die afsluiten op de main dan Afro).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 12:03 
 
Hardtraxx Veteran

Dat laat wel zien hoe goed wij, azijnzeikers, het eigenlijk hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik wat filmpjes op youtube bekijk ziet alles er echt heel schraal uit. Ook de negatieve comments eronder...

xd

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je pakt ook wel een lekker filmpje, wss van een minuut na het begin ofzo xd Stonden aardig wat mensen daar toen ik een kijkje nam
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 19:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Je pakt ook wel een lekker filmpje, wss van een minuut na het begin ofzo xd Stonden aardig wat mensen daar toen ik een kijkje nam

Hij bedoelt meer de stage denk ik.

Wat een foeilelijke kicks als je het zo hoort trouwens.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten