Heb wel mijn debuut als MC mogen maken door zijn microfoon. Life goals. 
Geluid was in beide zalen top! Al met al toch een erg dik feest. Nu lekker slapen.
Whaha dat zag ik idd, was dat niet het moment dat Tha Wacher daarna de mic terugpakte en zei i don't know what the fuck he was saying blabla.. Gaat trouwens ook nergens over hele tijd engels praten met een NL publiek.wrote:Heb wel mijn debuut als MC mogen maken door zijn microfoon. Life goals.
wrote:Mc Tha Watcher: (filmpje)
wrote:EDIT: wordt ie door de beveiliging van het podium af gewerkt. Steekt ie nog zn middelvinger op naar D-Verze![]()
Wat.wrote:Heb wel mijn debuut als MC mogen maken door zijn microfoon. Life goals.
Hij stond ook niet op de line-up, iemand vertelde dat hij last minute oid vroeg of hij mocht MC'en.wrote:Man man manboek dan gewoon geen mc

Hij heeft - hoe zeg je dat tactisch - zelf het initiatief genomen om te MCen.wrote:Hij stond ook niet op de line-up, iemand vertelde dat hij last minute oid vroeg of hij mocht MC'en.wrote:Man man manboek dan gewoon geen mc
Tha Watcher was niet als artiest op dit feest en is door de organisatie dan ook meermaals daarop aangesproken, ook meerdere malen verwijderd van het podium en ook is de microfoon verwijderd.wrote:Nja het is in ieder geval weer lekkerrrrrrr gek ja toch![]()
![]()
![]()
zuipuhh en MC-uhhh we gaan naar links we gaan naar rechts lekker uit je plaat hiep hoi supercool
brief die gasten nou gewoon eens dat ze hun waffel overwegend gesloten houden
mijn god
Ben ik wel benieuwd, waarom heeft die gast standaard een mic bij zich, en waarom is hij niet uberhaupt backstage geweerd?wrote:Tha Watcher was niet als artiest op dit feest en is door de organisatie dan ook meermaals daarop aangesproken, ook meerdere malen verwijderd van het podium en ook is de microfoon verwijderd.wrote:Nja het is in ieder geval weer lekkerrrrrrr gek ja toch![]()
![]()
![]()
zuipuhh en MC-uhhh we gaan naar links we gaan naar rechts lekker uit je plaat hiep hoi supercool
brief die gasten nou gewoon eens dat ze hun waffel overwegend gesloten houden
mijn god