Zoals?wrote:denken jullie dat er enige kans is dat deetox er ook wat classics op gaat gooien?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Black Magic, Android, Still Here, Contact en State Of Mind zou vet zijn. Fatal lijkt me op dit feest ook gepast natuurlijk. 
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Moet eerst nog langs de grolsch veste voor FC Twente - Rodawrote:gewoon gaan johwrote:Twijfel nog steeds of ik zou gaan of niet, even met de auto heen en weer. Het is nog best een eindje maar wel een feest waar ik een keer geweest wil zijn. Twijfels twijfels.
En als ik daar weg rijd is het 2 uur rijden
haalt me de woorden uit de mond!wrote:Black Magic, Android, Still Here, Contact en State Of Mind zou vet zijn. Fatal lijkt me op dit feest ook gepast natuurlijk.
-
AHardtraxxer
- 257 posts member since 2013
- last seen Jan 2020
Zin in deze!!! 
Deetox, van mij mag je Eden remix er ook wel opgooien! Vind ik persoonlijk een erg lekkere en ondergewaardeerde plaat. En verder idd wat Helicaze zegt.
Deetox, van mij mag je Eden remix er ook wel opgooien! Vind ik persoonlijk een erg lekkere en ondergewaardeerde plaat. En verder idd wat Helicaze zegt.
All you need to know staat nu online: https://www.facebook.com/events/7420482 ... 849072566/
Nog mensen die minder fan zijn van Main Concern en tijdens dat uurtje in de tweede zaal te vinden zijn? 
De meeste die op Hardtraxx zitten zijn fan van Main Concern dus ik betwijfel of je hier veel animo gaat vinden.wrote:Nog mensen die minder fan zijn van Main Concern en tijdens dat uurtje in de tweede zaal te vinden zijn?
Hoi ik zit op Hardtraxx en ben niet zo'n fan van Main Concern dus ik ben dan wss wel een groot deel van dat uur in zaal 2
Ja was ook wel tegen beter weten in, maar proberen kan altijd tochwrote:De meeste die op Hardtraxx zitten zijn fan van Main Concern dus ik betwijfel of je hier veel animo gaat vinden.wrote:Nog mensen die minder fan zijn van Main Concern en tijdens dat uurtje in de tweede zaal te vinden zijn?
wrote:Hoi ik zit op Hardtraxx en ben niet zo'n fan van Main Concern dus ik ben dan wss wel een groot deel van dat uur in zaal 2
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
wrote:wrote:Hoi ik zit op Hardtraxx en ben fan van Main Concern
wrote:wrote:wrote:Hoi ik zit op Hardtraxx en ben fan van Main Concern
Ik ga last minute hier ook maar een kijkje nemen 
Godverdommewrote:Ik ga last minute hier ook maar een kijkje nemen
Je zou mij super blij maken met Once Upon A Time.wrote:Zoals?wrote:denken jullie dat er enige kans is dat deetox er ook wat classics op gaat gooien?
Once Upon A Time zal ik alleen nog in een classic set draaien als ik dat ooit ga/mag doen.wrote:Je zou mij super blij maken met Once Upon A Time.wrote:Zoals?wrote:denken jullie dat er enige kans is dat deetox er ook wat classics op gaat gooien?Die heb ik nog nooit live mogen horen helaas.
wrote:Godverdommewrote:Ik ga last minute hier ook maar een kijkje nemen