'MC's' die zichzelf tot MC benoemen

Volgens mij ligt overal wel standaard een mic bij de tafel.wrote:Ben ik wel benieuwd, waarom heeft die gast standaard een mic bij zich, en waarom is hij niet uberhaupt backstage geweerd?wrote:Tha Watcher was niet als artiest op dit feest en is door de organisatie dan ook meermaals daarop aangesproken, ook meerdere malen verwijderd van het podium en ook is de microfoon verwijderd.wrote:Nja het is in ieder geval weer lekkerrrrrrr gek ja toch![]()
![]()
![]()
zuipuhh en MC-uhhh we gaan naar links we gaan naar rechts lekker uit je plaat hiep hoi supercool
brief die gasten nou gewoon eens dat ze hun waffel overwegend gesloten houden
mijn god
Maar hij stond uiteindelijk wel te MC-en. Toch? Dus mijn mening met betrekking tot MC's blijft relevant.wrote:Tha Watcher was niet als artiest op dit feest en is door de organisatie dan ook meermaals daarop aangesproken, ook meerdere malen verwijderd van het podium en ook is de microfoon verwijderd.
Eens. Op de vorige Qlimax ook twee van die enorm dronken gasten die tegen iedereen oplopen (en ook alleen in het rond lopen). Ga dan naar je plaatselijke kroeg.wrote:Dronken mensen zijn altijd irritant op feesten. MC's nog erger.
legendes julliewrote:Super mooi feest gehad!Enorm tof om samen met de mannen van Main Concern onze remix in de main gedraaid te hebben. Vervolgens ook echt een topsfeertje in area 2 tijdens onze set, ging goed los en hebben echt genoten, dank daarvoor!
Geen tracklist deze keer? Ben altijd wel benieuwd wat jullie gedraaid hebbenwrote:Super mooi feest gehad!Enorm tof om samen met de mannen van Main Concern onze remix in de main gedraaid te hebben. Vervolgens ook echt een topsfeertje in area 2 tijdens onze set, ging goed los en hebben echt genoten, dank daarvoor!
die is lekker ehwrote:Ja, echt vette set mannen. CC Flow (Remix)
Normaal schrijven we die op de terugweg altijd even op, maarja, nu hoefden we maar 5 minuutjes te fietsen, hahawrote:Geen tracklist deze keer? Ben altijd wel benieuwd wat jullie gedraaid hebben![]()
Godver, ik had al extra Zimmersion achterwege gelaten omdat ik er vanuit ging dat jullie die wel zouden ddraaienwrote:Normaal schrijven we die op de terugweg altijd even op, maarja, nu hoefden we maar 5 minuutjes te fietsen, hahawrote:Geen tracklist deze keer? Ben altijd wel benieuwd wat jullie gedraaid hebben![]()
Gelukkig is er de magie die RekordBox heet, dus heb 't even opgezocht.
Pin me niet helemaal vast op de volgorde, maar in ieder geval deze tracks:
01. D-Verze feat. Yuna-X - Painting Perspectives
02. Hardstyle Mafia - Out of Control (Cut)
03. Infirium & Septyme - Recovery
04. Vazard - Who I Really Am
05. Sasha F - Hardstyle Matters
06. Vyral - Proliferation
07. D-Verze - The Final Arbiter
08. Radiance & Vazard - Innocence
09. D-Verze & Mind Dimension - Deep Blue
10. Activator - CC Flow (Mind Dimension & Unkind Remix)
11. D-Verze & Blackout feat. Snowflake - Supernatural
12. Vazard - Musicbox
13. Unkind - Punish (Cut)
14. Digital Abuse - Drum Machine
15. D-Verze - Enlightening Contrasts (Cut)
16. Enigmato - Floorcracker
17. Main Concern - The Rush (D-Verze Remix)
18. Density - Specymen (D-Verze Remix)
19. Lunatic and Miss Hysteria - First Contact
denk dat het op de een of andere manier toch een minder toegankelijk stijltje is. beetje lastig lastig uit te leggen.wrote:Recovery vind ik zon dijk van een plaat he! Jammer dat je die gewoon nergens hoort. Kennen dj's deze plaat niet of is het gewoon niet hun smaak?