Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Ctrl.Alt.Delete

Time
(Sat)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 8 days ago
yannickvk wrote:denken jullie dat er enige kans is dat deetox er ook wat classics op gaat gooien?
Helaas niet, ze heeft aangegeven dat ze haar oude platen achter zich wilt laten ofzo >.<
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Indyy wrote:
yannickvk wrote:denken jullie dat er enige kans is dat deetox er ook wat classics op gaat gooien?
Helaas niet, ze heeft aangegeven dat ze haar oude platen achter zich wilt laten ofzo >.<
wat jammer zeg. iniedergeval hopen dat ik d-verze kan zien zonder delete classics of main concern te missen
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 18 hours ago
Hopelijk wel Android tijdens Delete z'n classics set.
Hardtraxxer
578 posts member since 2010
last seen Feb 2026
yannickvk wrote:iniedergeval hopen dat ik d-verze kan zien zonder delete classics of main concern te missen
Komt goed :thumbup:
Artiest
629 posts member since 2010
last seen 1 day ago
yannickvk wrote:
Indyy wrote:
wat jammer zeg. iniedergeval hopen dat ik d-verze kan zien zonder delete classics of main concern te missen
Iets specifieks wat je heel graag wilde horen? Als het een beetje bij ons past kunnen wij 't altijd op de USB zetten :)
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
als jullie deep blue draaien en misschien vazard - musicbox ben ik een heel tevreden mens :thumbsup:
heb die nog nooit live gehoord.

ohja, infirium - undefined zou ik ook gaaf vinden, zou wel goed in jullie set passen denk ik!
Hardtraxxer
last seen Feb 2026
Ctrl.Alt.Delete (28-10-2016, Dynamo, Eindhoven)
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
had graag de classic set van delete en deetox omgewisseld gezien, verder dikke prima :thumbup:
heb der zin in.
Hardtraxxer
668 posts member since 2015
last seen May 2018
Ik had eigenlijk verwacht dat Delete langer zou draaien, of iig nog samen met een andere act. Maar nu zit natuurlijk z'n classic setje erbij.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Ideaal, vanaf kwart na 2 richting zaal 2.
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Wat een rare timetable, hoe kun je Delete Classics en Main Concern nu vóór Malice & Rooler laten draaien? xd
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Indyy wrote:Wat een rare timetable, hoe kun je Delete Classics en Main Concern nu vóór Malice & Rooler laten draaien? xd
Daar kom je nog wel achter waarom.
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
Grootste deel van de avond toch wel in de grote zaal te vinden, uitstapje naar zaal 2 vanaf 00.15 :P
Wellicht D-Verze nog even meepikken maar ook wel nieuwsgierig naar Malice en Rooler :$
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 26 days ago
Indyy wrote:Wat een rare timetable, hoe kun je Delete Classics en Main Concern nu vóór Malice & Rooler laten draaien? xd
Dat heet een opbouwende line up :thumbup:
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Na Decibel 2016 kan ik wel bevestigen dat die Main Concern kicks een stukje harder gaan dan die Malice meuk
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
yowan wrote:
Dat heet een opbouwende line up :thumbup:
:lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Sneller = harder toch, dus gewoon terecht :bomb:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
mooi toch? tijdens malice & rooler lekker naar d-verze.
Hardtraxxer
last seen Feb 2026
Twanneke wrote:Ik had eigenlijk verwacht dat Delete langer zou draaien, of iig nog samen met een andere act. Maar nu zit natuurlijk z'n classic setje erbij.
Delete zal niet constant draaien, maar vast en zeker ook nog wel bij de andere acts joinen.
De avond draait eigenlijk niet om classics maar juist om wie Delete nu is en wat hij nu doet met de collega's, maar we wilden wel graag iets doen voor de liefhebbers die vaak vragen om de oudere platen. Daarom staat hij wel vroeger op de avond, omdat dat in de lijn van de avond wat beter past.

Het andere deel is een kwestie van smaak natuurlijk, maar we hebben wel geprobeerd voor de Spoontech liefhebbers geen dilemma's te laten ontstaan. Mede met die gedachte staat D-Verze op die tijd in zaal 2 geprogrammeerd om een gevarieerd programma te kunnen bieden ;) Daarnaast is het qua tempo wél logischer in de opbouw. We kunnen natuurlijk niet iedereen pleasen helaas maar doen ons best. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Ik had hier verdomme echt zoveel zin in, maar vrees dat ik em voorbij moet laten schieten :/
Last edited by Norther66 on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Ik had het nog niet zo op die manier bekeken haha, goede keuze inderdaad! :)
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
ben wel benieuwd wat delete zowel gaat draaien in zn set. vrees dat die als die maar drie kwartier heeft, platen als fuck the formula en the popped & locked remix achter wegen laat :(
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Twijfel nog steeds of ik zou gaan of niet, even met de auto heen en weer. Het is nog best een eindje maar wel een feest waar ik een keer geweest wil zijn. Twijfels twijfels.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
RTM93 wrote:Twijfel nog steeds of ik zou gaan of niet, even met de auto heen en weer. Het is nog best een eindje maar wel een feest waar ik een keer geweest wil zijn. Twijfels twijfels.
gewoon gaan joh
Hardtraxxer
692 posts member since 2013
last seen Jul 2025
Ook helaas afwezig uiteindelijk, er is een spoedje kaakchirurg tussen gekomen :(