Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

Verdomme veel zin in vanavond
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tickets zijn vanavond aan de deur 15 euro. Tot vanavond! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wordt leuk feestje, niet te laat, waardoor mijn zondag niet verpest wordt :D ik ga met de auto vanuit den bosch mensen die mee willen rijden, we vertrekken rond 9:30 uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 20:49 
 
Hardtraxxer

Aanwezig, klein mannetje met krullen, spreek me gerust aan :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog kleiner ventje hier denk ik :P, blond, G-star raw t-shirtje aan (blauw), grijzige spijkerbroek, groene Nike Air Max. Nogmaals, spreek me gerust aan ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 21:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Joehoee aanwezig met de meid :D :clap:


haha aiiight gozer! ff preparty voor hardbass :D:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te herkennen aan een grijs G-Star Raw shirt en swaglevel 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 22:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Enorm veel zin in! Ik hoop toch wat oudere klappers van Delete te horen vandaag. Verder kijk ik ook erg uit naar Jack of Sound. Tot straks allemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 23:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Adaro shirt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 01:21 
 

Peperkoek schreef:
Zin in. Ben met Cruelty en nog wat mensen, spreek ons gerust aan :D.

Of je spreekt zelf al mensen aan... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 05:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Peperkoek schreef:
Zin in. Ben met Cruelty en nog wat mensen, spreek ons gerust aan :D.

Of je spreekt zelf al mensen aan... :whistle:


Ja jij ging je hoekje niet uit :whistle:

Frijolrojo trommelkoning, baas :D. Was gvd mooi, voor 12 uur was het niet alles, daarna kwam de sfeer er echt in. Wat werd er mooi geopend zeg, heerlijke platen met o.a Donkey. Delete, Thera en JoS draaiden alle 3 heerlijk. Die kicks van delete blijven toch meesterlijk, maar nu m'n nest in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 06:28 
 
Hardtraxx Veteran

Godverdomme wat was dit mooi. Vooraan heel de avond lopen blazen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 10:38 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
Godverdomme wat was dit mooi. Vooraan heel de avond lopen blazen


Had je het warm?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 12:27 
 
Hardtraxx Veteran

Davy schreef:
Pipa schreef:
Godverdomme wat was dit mooi. Vooraan heel de avond lopen blazen


Had je het warm?

Het was echt ziek warm. Heel me shirt helemaal nat
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wowowow, muzikaal gezien een van mijn beste feestjes, Eerste feest waar ik echt 95% van de tracks ken en ze stuk voor stuk vet vind. Had van te voren al zoeits verwachts, maar wow. Sfeer was echt ONGELOFELIJK goed. Ongeacht de hitte, man wat was het warm, je zag over mensen kei hard los gaan, maar ik bedoel echt los gaan dat iedereen na elke track ff bij moesten komen. Beste set was toch echt thera/delete en daarna thera. Thera draaide bijna niks van zn nieuwe album, alleen de kei harde nummers zoals crazier en CRAFT, maar wat een set en energie heeft deze man gegeven die 45 min. Ook leuk dat hij tijdens de set met delete ook nog oude delete nrs draaide, respect. Stash :love: Hij draaide ook de nieuwe van deetox, met ''hardcore'' erzin, en jezus man die kicks zijn echt dik.

Laatste uurtje was voor iedereen weer wennen, iedereen was zowat kapot maar slim van delete om vroeg in zn set dismissed te draaien waardoor de sfeer meteen weer zoals de hele avond geweest was. Syndrome, fast lane, punishment, volgens bij begon hij meteen met advance technology, focker mocker remix, etc etc etc :love: :love:

Leuk om project exile met een glimlach te zien filmen tijdens platen van catatonic overload, en zn nieuwe platen, vooral your own past blijf ik geweldig vinden.

Het was ongelofelijk warm, af en toe te warm, maar was echt een mooi feestje. Leuke mensen ontmoeten, ook van HT. Zeker een vet concept waar ik sws bij de volgende aanwezig zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 13:17 
 
Hardtraxxer

heule goeie fissa
genoten :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 14:34 
 
Hardtraxx Veteran

Frijolrojo schreef:
wowowow, muzikaal gezien een van mijn beste feestjes, Eerste feest waar ik echt 95% van de tracks ken en ze stuk voor stuk vet vind. Had van te voren al zoeits verwachts, maar wow. Sfeer was echt ONGELOFELIJK goed. Ongeacht de hitte, man wat was het warm, je zag over mensen kei hard los gaan, maar ik bedoel echt los gaan dat iedereen na elke track ff bij moesten komen. Beste set was toch echt thera/delete en daarna thera. Thera draaide bijna niks van zn nieuwe album, alleen de kei harde nummers zoals crazier en CRAFT, maar wat een set en energie heeft deze man gegeven die 45 min. Ook leuk dat hij tijdens de set met delete ook nog oude delete nrs draaide, respect. Stash :love: Hij draaide ook de nieuwe van deetox, met ''hardcore'' erzin, en jezus man die kicks zijn echt dik.

Laatste uurtje was voor iedereen weer wennen, iedereen was zowat kapot maar slim van delete om vroeg in zn set dismissed te draaien waardoor de sfeer meteen weer zoals de hele avond geweest was. Syndrome, fast lane, punishment, volgens bij begon hij meteen met advance technology, focker mocker remix, etc etc etc :love: :love:

Leuk om project exile met een glimlach te zien filmen tijdens platen van catatonic overload, en zn nieuwe platen, vooral your own past blijf ik geweldig vinden.

Het was ongelofelijk warm, af en toe te warm, maar was echt een mooi feestje. Leuke mensen ontmoeten, ook van HT. Zeker een vet concept waar ik sws bij de volgende aanwezig zal zijn.

Haha ik heb ook vooraan tegen podium staan leunen om uit te rusten. En meteen werd er weer ziek nummer opgeset waardoor je weer moest. Sfeer echt heel goed! En alle trakcs die zijngedraaid wauw. En track die je bedoeld met hardcore erin is nieuwe van deetox. Bring
The riot volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sexual thrill was dat een of andere remix ofzo? Doodzonde iig, originele vind ik 418008148014801408 keer zo vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 14:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:
Sexual thrill was dat een of andere remix ofzo? Doodzonde iig, originele vind ik 418008148014801408 keer zo vet.

Deze zeker :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 14:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:
Sexual thrill was dat een of andere remix ofzo? Doodzonde iig, originele vind ik 418008148014801408 keer zo vet.


HA YOU''RE A FONY! bakawa wiu wiu :bomb: ik vind hem wel echt heel dik hoor, live nog beter. heb een filmpje gemaakt post ik zometeen wel hierin
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
Peperkoek schreef:
Sexual thrill was dat een of andere remix ofzo? Doodzonde iig, originele vind ik 418008148014801408 keer zo vet.


HA YOU''RE A FONY! bakawa wiu wiu :bomb: ik vind hem wel echt heel dik hoor, live nog beter. heb een filmpje gemaakt post ik zometeen wel hierin


Ja ik drinken halen, denk ik Sexual thrill te horen, terug naar voren.. EEN REMIX GODVERDOMME. SCHANDE!

En ja hoor, hij is niet kut ofzo, maar het origineel is zo bloed lekker en gewoon niet te overtreffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
HA YOU''RE A FONY! bakawa wiu wiu


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

laatste stukje van nieuwe track met de i's, volgens mij was de climax nog niet te luisteren. POst hem hier ook zodat mensen kunnen hoe hard mensen los gingen, en dat hele avond. vooran was er niet altijd even druk, mensen stonden vooral achterin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 18:15 
 
Hardtraxx Veteran

Frijolrojo schreef:
laatste stukje van nieuwe track met de i's, volgens mij was de climax nog niet te luisteren. POst hem hier ook zodat mensen kunnen hoe hard mensen los gingen, en dat hele avond. vooran was er niet altijd even druk, mensen stonden vooral achterin.


Heey mezelf gespot rechts vooraan int zwart. Gezellig
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten