Verdomme veel zin in vanavond
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 8 hours ago
Tickets zijn vanavond aan de deur 15 euro. Tot vanavond! 
wordt leuk feestje, niet te laat, waardoor mijn zondag niet verpest wordt
ik ga met de auto vanuit den bosch mensen die mee willen rijden, we vertrekken rond 9:30 uur
-
YHardtraxxer
- 579 posts member since 2009
Aanwezig, klein mannetje met krullen, spreek me gerust aan 
Nog kleiner ventje hier denk ik
, blond, G-star raw t-shirtje aan (blauw), grijzige spijkerbroek, groene Nike Air Max. Nogmaals, spreek me gerust aan
.
haha aiiight gozer! ff preparty voor hardbasswrote:Joehoee aanwezig met de meid![]()
Te herkennen aan een grijs G-Star Raw shirt en swaglevel 7.
Enorm veel zin in! Ik hoop toch wat oudere klappers van Delete te horen vandaag. Verder kijk ik ook erg uit naar Jack of Sound. Tot straks allemaal!
-
E
Of je spreekt zelf al mensen aan...wrote:Zin in. Ben met Cruelty en nog wat mensen, spreek ons gerust aan.
Ja jij ging je hoekje niet uitwrote:Of je spreekt zelf al mensen aan...wrote:Zin in. Ben met Cruelty en nog wat mensen, spreek ons gerust aan.
Frijolrojo trommelkoning, baas
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 8 hours ago
Godverdomme wat was dit mooi. Vooraan heel de avond lopen blazen
-
DHardtraxxer
- 453 posts member since 2011
Had je het warm?wrote:Godverdomme wat was dit mooi. Vooraan heel de avond lopen blazen
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 8 hours ago
Het was echt ziek warm. Heel me shirt helemaal natwrote:Had je het warm?wrote:Godverdomme wat was dit mooi. Vooraan heel de avond lopen blazen
wowowow, muzikaal gezien een van mijn beste feestjes, Eerste feest waar ik echt 95% van de tracks ken en ze stuk voor stuk vet vind. Had van te voren al zoeits verwachts, maar wow. Sfeer was echt ONGELOFELIJK goed. Ongeacht de hitte, man wat was het warm, je zag over mensen kei hard los gaan, maar ik bedoel echt los gaan dat iedereen na elke track ff bij moesten komen. Beste set was toch echt thera/delete en daarna thera. Thera draaide bijna niks van zn nieuwe album, alleen de kei harde nummers zoals crazier en CRAFT, maar wat een set en energie heeft deze man gegeven die 45 min. Ook leuk dat hij tijdens de set met delete ook nog oude delete nrs draaide, respect. Stash
Hij draaide ook de nieuwe van deetox, met ''hardcore'' erzin, en jezus man die kicks zijn echt dik.
Laatste uurtje was voor iedereen weer wennen, iedereen was zowat kapot maar slim van delete om vroeg in zn set dismissed te draaien waardoor de sfeer meteen weer zoals de hele avond geweest was. Syndrome, fast lane, punishment, volgens bij begon hij meteen met advance technology, focker mocker remix, etc etc etc
Leuk om project exile met een glimlach te zien filmen tijdens platen van catatonic overload, en zn nieuwe platen, vooral your own past blijf ik geweldig vinden.
Het was ongelofelijk warm, af en toe te warm, maar was echt een mooi feestje. Leuke mensen ontmoeten, ook van HT. Zeker een vet concept waar ik sws bij de volgende aanwezig zal zijn.
Laatste uurtje was voor iedereen weer wennen, iedereen was zowat kapot maar slim van delete om vroeg in zn set dismissed te draaien waardoor de sfeer meteen weer zoals de hele avond geweest was. Syndrome, fast lane, punishment, volgens bij begon hij meteen met advance technology, focker mocker remix, etc etc etc
Leuk om project exile met een glimlach te zien filmen tijdens platen van catatonic overload, en zn nieuwe platen, vooral your own past blijf ik geweldig vinden.
Het was ongelofelijk warm, af en toe te warm, maar was echt een mooi feestje. Leuke mensen ontmoeten, ook van HT. Zeker een vet concept waar ik sws bij de volgende aanwezig zal zijn.
-
YHardtraxxer
- 579 posts member since 2009
heule goeie fissa
genoten
genoten
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 8 hours ago
Haha ik heb ook vooraan tegen podium staan leunen om uit te rusten. En meteen werd er weer ziek nummer opgeset waardoor je weer moest. Sfeer echt heel goed! En alle trakcs die zijngedraaid wauw. En track die je bedoeld met hardcore erin is nieuwe van deetox. Bringwrote:wowowow, muzikaal gezien een van mijn beste feestjes, Eerste feest waar ik echt 95% van de tracks ken en ze stuk voor stuk vet vind. Had van te voren al zoeits verwachts, maar wow. Sfeer was echt ONGELOFELIJK goed. Ongeacht de hitte, man wat was het warm, je zag over mensen kei hard los gaan, maar ik bedoel echt los gaan dat iedereen na elke track ff bij moesten komen. Beste set was toch echt thera/delete en daarna thera. Thera draaide bijna niks van zn nieuwe album, alleen de kei harde nummers zoals crazier en CRAFT, maar wat een set en energie heeft deze man gegeven die 45 min. Ook leuk dat hij tijdens de set met delete ook nog oude delete nrs draaide, respect. StashHij draaide ook de nieuwe van deetox, met ''hardcore'' erzin, en jezus man die kicks zijn echt dik.
Laatste uurtje was voor iedereen weer wennen, iedereen was zowat kapot maar slim van delete om vroeg in zn set dismissed te draaien waardoor de sfeer meteen weer zoals de hele avond geweest was. Syndrome, fast lane, punishment, volgens bij begon hij meteen met advance technology, focker mocker remix, etc etc etc![]()
![]()
The riot volgens mij
Sexual thrill was dat een of andere remix ofzo? Doodzonde iig, originele vind ik 418008148014801408 keer zo vet.
Deze zekerwrote:Sexual thrill was dat een of andere remix ofzo? Doodzonde iig, originele vind ik 418008148014801408 keer zo vet.
HA YOU''RE A FONY! bakawa wiu wiuwrote:Sexual thrill was dat een of andere remix ofzo? Doodzonde iig, originele vind ik 418008148014801408 keer zo vet.
Ja ik drinken halen, denk ik Sexual thrill te horen, terug naar voren.. EEN REMIX GODVERDOMME. SCHANDE!wrote:HA YOU''RE A FONY! bakawa wiu wiuwrote:Sexual thrill was dat een of andere remix ofzo? Doodzonde iig, originele vind ik 418008148014801408 keer zo vet.ik vind hem wel echt heel dik hoor, live nog beter. heb een filmpje gemaakt post ik zometeen wel hierin
En ja hoor, hij is niet kut ofzo, maar het origineel is zo bloed lekker en gewoon niet te overtreffen.
wrote:HA YOU''RE A FONY! bakawa wiu wiu
View on YouTube laatste stukje van nieuwe track met de i's, volgens mij was de climax nog niet te luisteren. POst hem hier ook zodat mensen kunnen hoe hard mensen los gingen, en dat hele avond. vooran was er niet altijd even druk, mensen stonden vooral achterin.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 8 hours ago
Heey mezelf gespot rechts vooraan int zwart. Gezelligwrote:View on YouTube laatste stukje van nieuwe track met de i's, volgens mij was de climax nog niet te luisteren. POst hem hier ook zodat mensen kunnen hoe hard mensen los gingen, en dat hele avond. vooran was er niet altijd even druk, mensen stonden vooral achterin.