wowowow, muzikaal gezien een van mijn beste feestjes, Eerste feest waar ik echt 95% van de tracks ken en ze stuk voor stuk vet vind. Had van te voren al zoeits verwachts, maar wow. Sfeer was echt ONGELOFELIJK goed. Ongeacht de hitte, man wat was het warm, je zag over mensen kei hard los gaan, maar ik bedoel echt los gaan dat iedereen na elke track ff bij moesten komen. Beste set was toch echt thera/delete en daarna thera. Thera draaide bijna niks van zn nieuwe album, alleen de kei harde nummers zoals crazier en CRAFT, maar wat een set en energie heeft deze man gegeven die 45 min. Ook leuk dat hij tijdens de set met delete ook nog oude delete nrs draaide, respect. Stash

Hij draaide ook de nieuwe van deetox, met ''hardcore'' erzin, en jezus man die kicks zijn echt dik.
Laatste uurtje was voor iedereen weer wennen, iedereen was zowat kapot maar slim van delete om vroeg in zn set dismissed te draaien waardoor de sfeer meteen weer zoals de hele avond geweest was. Syndrome, fast lane, punishment, volgens bij begon hij meteen met advance technology, focker mocker remix, etc etc etc
Leuk om project exile met een glimlach te zien filmen tijdens platen van catatonic overload, en zn nieuwe platen, vooral your own past blijf ik geweldig vinden.
Het was ongelofelijk warm, af en toe te warm, maar was echt een mooi feestje. Leuke mensen ontmoeten, ook van HT. Zeker een vet concept waar ik sws bij de volgende aanwezig zal zijn.