Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 21:36 
 
Hardtraxxer

Én wát hebben we er zin in!!... :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe mee aan de Theracords winactie: http://bit.ly/CADWIN
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 12:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig! :drool: Te lang geleden dat ik delete live heb meegemaakt. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt jammer dat ik dit moet missen, maar een eigen feest in m'n hometown laat ik niet schieten, zeker niet als Warface komt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet aanwezig, maar Jack of Sound vs. Delete is wel een vette b2b. Lijkt me een interessante set :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Echt jammer dat ik dit moet missen, maar een eigen feest in m'n hometown laat ik niet schieten, zeker niet als Warface komt!


:cry:

Zin in :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 02:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:
stefan_helmond schreef:
Echt jammer dat ik dit moet missen, maar een eigen feest in m'n hometown laat ik niet schieten, zeker niet als Warface komt!


:cry:

Zin in :D.

Helaas maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 12:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Over 3 dagen zal de eerste editie plaats vinden van Ctrl Alt Delete! Om alvast goed in de stemming te komen heeft Delete een dikke warm-up mix gemaakt. Check hem snel!



Wil jij er bij zijn? Haal dan nu je tickets! Deze zijn nog verkrijgbaar in de voorverkoop via www.dynamo-eindhoven.nl/agenda/tickets voor slechts €12,50.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, wat was ik hier graag bij geweest. Jammer dat het precies aan de andere kant van NL ligt voor mij. Anders was ik er kosten wat het kost bij geweest. Delete live... manman :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 14:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Jezus, wat was ik hier graag bij geweest. Jammer dat het precies aan de andere kant van NL ligt voor mij. Anders was ik er kosten wat het kost bij geweest. Delete live... manman :loving:


wow ik heb de poster net twee keer moeten kijken of delete live er echt staat, maar jammer genoeg niet. Ik snap nu wat je bedoeld maar wat hoop ik toch op een live act met alleen delete tracks :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja ik ben er ook bij! Ben eigenlijk niet meer zo van de raw, maar dit is zo dichtbij dat ik het wel een kans wil geven.

Frijolrojo schreef:
Aanwezig! :drool: Te lang geleden dat ik delete live heb meegemaakt. :drool:

Nice, tot dan, lang niet gezien! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 16:22 
 
Hardtraxxer

Om 22:00 meteen aanwezig! Gaat leuk worden hier. Net zoals bij Output XS weer samen met m'n meidje hier losgaan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

Eerste keer Dynamo
Beetje goed geluid waar kan je mee vergelijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 16:30 
 
Hardtraxxer

Ook aanwezig, zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 17:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Ja ik ben er ook bij! Ben eigenlijk niet meer zo van de raw, maar dit is zo dichtbij dat ik het wel een kans wil geven.

Frijolrojo schreef:
Aanwezig! :drool: Te lang geleden dat ik delete live heb meegemaakt. :drool:

Nice, tot dan, lang niet gezien! :clap:


qu zet met een punt, zeker lang geleden!! tot dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Niet aanwezig, maar Jack of Sound vs. Delete is wel een vette b2b. Lijkt me een interessante set :D


Kan Knock-Out nog wat van leren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in! Wordt weer mooi :D

stefan_helmond schreef:
Echt jammer dat ik dit moet missen, maar een eigen feest in m'n hometown laat ik niet schieten, zeker niet als Warface komt!


Verrader
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximize schreef:

stefan_helmond schreef:
Echt jammer dat ik dit moet missen, maar een eigen feest in m'n hometown laat ik niet schieten, zeker niet als Warface komt!


Verrader


Haha die Stefan heeft het flink te verduren deze dagen :P

We rammen gewoon nog even door trouwens! Low Profile warm-up! :cool:

Citaat:


Tracklist:
01 Zany and Tatanka feat MC DV8 - Front 2 Back (Original Mix)
02 Noisecontrollers - Light
03 Donkey Rollers - D.O.N.K.E.Y
04 Artifact & D’ Cepticon - The Cube
05 B-Front & Thera - R.E.M. Sleep
06 Project Exile - Rings of Fire
07 Hard Driver - Crank it Up (Extended Version)
08 Jack of Sound & Titan - Midnight Freaks
09 Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix)
10 Unresolved - Children of the Night
11 Tat and Zat - Proud to be Loud (Original Mix)
12 Project Exile - Cursed 2014
13Unresolved - Perversity (Original Mix)
14 B - Front and High Voltage - The 4th Kind (Original Edit)
15 DJ Thera - Can't Remember
16 Delete & Low Profile - Codes of Behavior
17 Regain - Push it to the Limit
18 Delete - The Curse
19 Frequencerz - Revolution (Jack of Sound Remix)
20 Delete - Punishment
21 Art of Fighters - Fuck You


Hoppa :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 17:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

gaan toch best wat ht'ers, ik ben een jongen met veel swag, niet te missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Frijolrojo schreef:
gaan toch best wat ht'ers, ik ben een jongen met veel swag, niet te missen.

Toen ik je op bass protocol sprak voelde ik me ook erg geïntimideerd door alle swag.

Dat is verdomme ook terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 15:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joehoee aanwezig met de meid :D :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Tot vanavond HT peoplez :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Cruelty schreef:
Frijolrojo schreef:
gaan toch best wat ht'ers, ik ben een jongen met veel swag, niet te missen.

Toen ik je op bass protocol sprak voelde ik me ook erg geïntimideerd door alle swag.

Dat is verdomme ook terecht.


:cool: :cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in. Ben met Cruelty en nog wat mensen, spreek ons gerust aan :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 17:00 
 
Hardtraxx Elite

Misschien aanwezig :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten