Én wát hebben we er zin in!!...

wrote:Echt jammer dat ik dit moet missen, maar een eigen feest in m'n hometown laat ik niet schieten, zeker niet als Warface komt!
Helaas maatwrote:wrote:Echt jammer dat ik dit moet missen, maar een eigen feest in m'n hometown laat ik niet schieten, zeker niet als Warface komt!![]()
Zin in.
Over 3 dagen zal de eerste editie plaats vinden van Ctrl Alt Delete! Om alvast goed in de stemming te komen heeft Delete een dikke warm-up mix gemaakt. Check hem snel!
View on SoundCloud
Wil jij er bij zijn? Haal dan nu je tickets! Deze zijn nog verkrijgbaar in de voorverkoop via www.dynamo-eindhoven.nl/agenda/tickets voor slechts €12,50.
wow ik heb de poster net twee keer moeten kijken of delete live er echt staat, maar jammer genoeg niet. Ik snap nu wat je bedoeld maar wat hoop ik toch op een live act met alleen delete trackswrote:Jezus, wat was ik hier graag bij geweest. Jammer dat het precies aan de andere kant van NL ligt voor mij. Anders was ik er kosten wat het kost bij geweest. Delete live... manman
Nice, tot dan, lang niet gezien!wrote:Aanwezig!Te lang geleden dat ik delete live heb meegemaakt.
qu zet met een punt, zeker lang geleden!! tot dan!wrote:Ja ik ben er ook bij! Ben eigenlijk niet meer zo van de raw, maar dit is zo dichtbij dat ik het wel een kans wil geven.
Nice, tot dan, lang niet gezien!wrote:Aanwezig!Te lang geleden dat ik delete live heb meegemaakt.
Kan Knock-Out nog wat van leren.wrote:Niet aanwezig, maar Jack of Sound vs. Delete is wel een vette b2b. Lijkt me een interessante set
Verraderwrote:Echt jammer dat ik dit moet missen, maar een eigen feest in m'n hometown laat ik niet schieten, zeker niet als Warface komt!
Haha die Stefan heeft het flink te verduren deze dagenwrote:Verraderwrote:Echt jammer dat ik dit moet missen, maar een eigen feest in m'n hometown laat ik niet schieten, zeker niet als Warface komt!
HoppaView on SoundCloud
Tracklist:
01 Zany and Tatanka feat MC DV8 - Front 2 Back (Original Mix)
02 Noisecontrollers - Light
03 Donkey Rollers - D.O.N.K.E.Y
04 Artifact & D’ Cepticon - The Cube
05 B-Front & Thera - R.E.M. Sleep
06 Project Exile - Rings of Fire
07 Hard Driver - Crank it Up (Extended Version)
08 Jack of Sound & Titan - Midnight Freaks
09 Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix)
10 Unresolved - Children of the Night
11 Tat and Zat - Proud to be Loud (Original Mix)
12 Project Exile - Cursed 2014
13Unresolved - Perversity (Original Mix)
14 B - Front and High Voltage - The 4th Kind (Original Edit)
15 DJ Thera - Can't Remember
16 Delete & Low Profile - Codes of Behavior
17 Regain - Push it to the Limit
18 Delete - The Curse
19 Frequencerz - Revolution (Jack of Sound Remix)
20 Delete - Punishment
21 Art of Fighters - Fuck You
Dat is verdomme ook terecht.wrote:Toen ik je op bass protocol sprak voelde ik me ook erg geïntimideerd door alle swag.wrote:gaan toch best wat ht'ers, ik ben een jongen met veel swag, niet te missen.
wrote:Dat is verdomme ook terecht.wrote:Toen ik je op bass protocol sprak voelde ik me ook erg geïntimideerd door alle swag.wrote:gaan toch best wat ht'ers, ik ben een jongen met veel swag, niet te missen.