Ik las wat over de kou in op dit feest?
Ja er waren echt te weinig heaters. Is natuurlijk moeilijk om zaal te verwarmen.wrote:Ik las wat over de kou in op dit feest?
Volgende keer skipak mee
Ja er waren echt te weinig heaters. Is natuurlijk moeilijk om zaal te verwarmen.wrote:Ik las wat over de kou in op dit feest?
Mensen gingen er maar van hakken om het warm te krijgen. Verder gingen ze ook al skimaskers op zetten, waar iets van boze vuist op stond fzo.wrote:Ja er waren echt te weinig heaters. Is natuurlijk moeilijk om zaal te verwarmen.wrote:Ik las wat over de kou in op dit feest?
Volgende keer skipak mee
Haha vond die gasten wel grappigwrote:Mensen gingen er maar van hakken om het warm te krijgen. Verder gingen ze ook al skimaskers op zetten, waar iets van boze vuist op stond fzo.wrote:Ja er waren echt te weinig heaters. Is natuurlijk moeilijk om zaal te verwarmen.wrote:Ik las wat over de kou in op dit feest?
Volgende keer skipak mee
Bijna elk feest zie je er wel zo een, hoe kun je er nou telkens zo ver naast liggen qua ritmegevoel?wrote: Haha vond die gasten wel grappigdie hakte alsof het BPM veel hoger lag hahaha
Ook in Sans Souci laatste keer gezien, mooi leedvermaak, vooral als Jordi met ze mee gaat doen.wrote:Bijna elk feest zie je er wel zo een, hoe kun je er nou telkens zo ver naast liggen qua ritmegevoel?wrote: Haha vond die gasten wel grappigdie hakte alsof het BPM veel hoger lag hahaha
![]()
Leuk feestje gehad, veel bekenden gezien. Eerste uur was meteen vet, vond Project Exile wat minder boeiend, daarna vanaf Jack of Sound vond ik het weer vetter. Wel best veel tracks die ik niet kende bij Delete, maar da's natuurlijk m'n eigen schuld
Vetwrote:Wat Thera draaide:
Full tracklist
(vs Delete)
01. Prefix & Density - Soundwaves
02. Dj Thera & Delete vs Wavolizer - Quietly Ridiculous (Thera Mashup)
03. Prefix & Density vs The Vision - Never Come Close
04. Ran-D - I Am Legion
05. Dj Thera & Phrantic - Violence
06. Vazard - Who I Really Am
(solo)
07. Open Source - 2012 (Catatonic Overload Remix)
08. Catatonic Overload & Geck-o - Rotten From The Inside
09. Vazard - Jiggy
10. Sasha F - New System
11. Deetox - Here I Come (Dj Thera Remix)
12. Exit Mind - Get Down
13. Dj Thera & Phrantic - Ammunition
14. B-Front & Thera - R.E.M. Sleep
15. The Geminizers & The Machine - Godcore
16. Dj Adaro vs Flux Pavilion & Tartaros - My Exostomp To Take (Thera Mashup)
17. Dj Thera - Boom Bashing (Thera Live Mix)
18. Deetox - Bring The Riot
19. Dj Thera - Crazier
20. Dj Thera - Can't Remember
21. Dj Thera & Delete - Welcome (Extreme Live Mix)
22. Dj Thera ft GyZe - Craziest
23. Dj Thera - Banana Stash
24. Prefix - Sloopvergunning (Phuture Noize Zaagtool)
Dit moet meer gedraaid worden!wrote: 05. Dj Thera & Phrantic - Violence
06. Vazard - Who I Really Am
07. Open Source - 2012 (Catatonic Overload Remix)
08. Catatonic Overload & Geck-o - Rotten From The Inside
09. Vazard - Jiggy
10. Sasha F - New System
Als het had gekund had de deur ook langer open gestaan, probleem is alleen dat het leidde tot geluidsoverlast buiten waardoor we genoodzaakt waren hem weer te sluiten helaas. We hebben wel ijsjes uitgedeeld om het "leed" wat te verzachten. De airco kon op de een of andere manier niet op tegen zo'n fanatiek losgaande zaal.wrote:Dit was gewoon machtig mooi allemaal! Shirt was helemaal nat aan het einde van de avond. Man wat een warmte in die zaal. Tijdens Jack of Sound ging wel een keer een deur open links van het podium. Merkte meteen toen dat de warmte iets afnam. Had van mij heel de avond wel gemogen![]()
Sfeer hier was gewoon 100% top! Hopen op snel weer een nieuwe editie! Want dit was toch wel erg vermakelijk!
Ja grote dank voor gratis ijsjes. Was heerlijk door die warmte heenwrote:Als het had gekund had de deur ook langer open gestaan, probleem is alleen dat het leidde tot geluidsoverlast buiten waardoor we genoodzaakt waren hem weer te sluiten helaas. We hebben wel ijsjes uitgedeeld om het "leed" wat te verzachten. De airco kon op de een of andere manier niet op tegen zo'n fanatiek losgaande zaal.wrote:Dit was gewoon machtig mooi allemaal! Shirt was helemaal nat aan het einde van de avond. Man wat een warmte in die zaal. Tijdens Jack of Sound ging wel een keer een deur open links van het podium. Merkte meteen toen dat de warmte iets afnam. Had van mij heel de avond wel gemogen![]()
Sfeer hier was gewoon 100% top! Hopen op snel weer een nieuwe editie! Want dit was toch wel erg vermakelijk!![]()
Desalniettemin iedereen heel erg bedankt, het was ook voor ons als vrijwilligers puur genieten om die zaal vol liefhebbers zo los te zien gaan. Respect
Ja is ook wel te begrijpen! Die ijsjes waren echt een verademingwrote:Als het had gekund had de deur ook langer open gestaan, probleem is alleen dat het leidde tot geluidsoverlast buiten waardoor we genoodzaakt waren hem weer te sluiten helaas. We hebben wel ijsjes uitgedeeld om het "leed" wat te verzachten. De airco kon op de een of andere manier niet op tegen zo'n fanatiek losgaande zaal.wrote:Dit was gewoon machtig mooi allemaal! Shirt was helemaal nat aan het einde van de avond. Man wat een warmte in die zaal. Tijdens Jack of Sound ging wel een keer een deur open links van het podium. Merkte meteen toen dat de warmte iets afnam. Had van mij heel de avond wel gemogen![]()
Sfeer hier was gewoon 100% top! Hopen op snel weer een nieuwe editie! Want dit was toch wel erg vermakelijk!![]()
Desalniettemin iedereen heel erg bedankt, het was ook voor ons als vrijwilligers puur genieten om die zaal vol liefhebbers zo los te zien gaan. Respect
ik vond juist na JoS dat het geluid ontzettend goed stond. Ik was blij dat ik oortjes bij had, want damn zelfs met oortjes vond ik het al redelijk hard gaan.wrote:Volgende keer het geluid nog fixeng, en dan zal het een nog stuk beter zijn
Yes komt ergens mid volgende week!wrote:Komt denk wel een aftermovie of niet? Wil gewoon weer filmpje zien dat heel die zaal helemaal losgaat wat het de hele avond deed.
Zit hier nog wat achter, of zou je dit willen? Dat zou zo bruut zijn hèwrote:wie weet zelfs een Spoontech editie.