Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 jan 2015 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik las wat over de kou in op dit feest?
Bericht Geplaatst op 11 jan 2015 18:44 
 
Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Ik las wat over de kou in op dit feest?

Ja er waren echt te weinig heaters. Is natuurlijk moeilijk om zaal te verwarmen.
Volgende keer skipak mee
Bericht Geplaatst op 11 jan 2015 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Unknown schreef:
Ik las wat over de kou in op dit feest?

Ja er waren echt te weinig heaters. Is natuurlijk moeilijk om zaal te verwarmen.
Volgende keer skipak mee


Mensen gingen er maar van hakken om het warm te krijgen. Verder gingen ze ook al skimaskers op zetten, waar iets van boze vuist op stond fzo.
Bericht Geplaatst op 11 jan 2015 19:06 
 
Hardtraxx Veteran

Peperkoek schreef:
Pipa schreef:
Unknown schreef:
Ik las wat over de kou in op dit feest?

Ja er waren echt te weinig heaters. Is natuurlijk moeilijk om zaal te verwarmen.
Volgende keer skipak mee


Mensen gingen er maar van hakken om het warm te krijgen. Verder gingen ze ook al skimaskers op zetten, waar iets van boze vuist op stond fzo.


Haha vond die gasten wel grappig xd die hakte alsof het BPM veel hoger lag hahaha
Bericht Geplaatst op 11 jan 2015 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Haha vond die gasten wel grappig xd die hakte alsof het BPM veel hoger lag hahaha


Bijna elk feest zie je er wel zo een, hoe kun je er nou telkens zo ver naast liggen qua ritmegevoel? xd

Leuk feestje gehad, veel bekenden gezien. Eerste uur was meteen vet, vond Project Exile wat minder boeiend, daarna vanaf Jack of Sound vond ik het weer vetter. Wel best veel tracks die ik niet kende bij Delete, maar da's natuurlijk m'n eigen schuld :P
Bericht Geplaatst op 12 jan 2015 12:23 
 
Hardtraxxer

Dit was gewoon machtig mooi allemaal! Shirt was helemaal nat aan het einde van de avond. Man wat een warmte in die zaal. Tijdens Jack of Sound ging wel een keer een deur open links van het podium. Merkte meteen toen dat de warmte iets afnam. Had van mij heel de avond wel gemogen :$

Sfeer hier was gewoon 100% top! Hopen op snel weer een nieuwe editie! Want dit was toch wel erg vermakelijk!
Bericht Geplaatst op 12 jan 2015 13:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Pipa schreef:
Haha vond die gasten wel grappig xd die hakte alsof het BPM veel hoger lag hahaha


Bijna elk feest zie je er wel zo een, hoe kun je er nou telkens zo ver naast liggen qua ritmegevoel? xd

Leuk feestje gehad, veel bekenden gezien. Eerste uur was meteen vet, vond Project Exile wat minder boeiend, daarna vanaf Jack of Sound vond ik het weer vetter. Wel best veel tracks die ik niet kende bij Delete, maar da's natuurlijk m'n eigen schuld :P

Ook in Sans Souci laatste keer gezien, mooi leedvermaak, vooral als Jordi met ze mee gaat doen.
Bericht Geplaatst op 12 jan 2015 13:56 
 
Hardtraxx Veteran

Haha ja een vriend van me vroeg of ze het hem wilde leren voor de grap haha mooi om ze dan te zien xd
Bericht Geplaatst op 12 jan 2015 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Wat Thera draaide:

Full tracklist
(vs Delete)
01. Prefix & Density - Soundwaves
02. Dj Thera & Delete vs Wavolizer - Quietly Ridiculous (Thera Mashup)
03. Prefix & Density vs The Vision - Never Come Close
04. Ran-D - I Am Legion
05. Dj Thera & Phrantic - Violence
06. Vazard - Who I Really Am
(solo)
07. Open Source - 2012 (Catatonic Overload Remix)
08. Catatonic Overload & Geck-o - Rotten From The Inside
09. Vazard - Jiggy
10. Sasha F - New System
11. Deetox - Here I Come (Dj Thera Remix)
12. Exit Mind - Get Down
13. Dj Thera & Phrantic - Ammunition
14. B-Front & Thera - R.E.M. Sleep
15. The Geminizers & The Machine - Godcore
16. Dj Adaro vs Flux Pavilion & Tartaros - My Exostomp To Take (Thera Mashup)
17. Dj Thera - Boom Bashing (Thera Live Mix)
18. Deetox - Bring The Riot
19. Dj Thera - Crazier
20. Dj Thera - Can't Remember
21. Dj Thera & Delete - Welcome (Extreme Live Mix)
22. Dj Thera ft GyZe - Craziest
23. Dj Thera - Banana Stash
24. Prefix - Sloopvergunning (Phuture Noize Zaagtool)


Vet :D vooral de eerste helft
Bericht Geplaatst op 12 jan 2015 15:35 
 
Hardtraxx Elite

Cruelty schreef:
05. Dj Thera & Phrantic - Violence
06. Vazard - Who I Really Am
07. Open Source - 2012 (Catatonic Overload Remix)
08. Catatonic Overload & Geck-o - Rotten From The Inside
09. Vazard - Jiggy
10. Sasha F - New System


Dit moet meer gedraaid worden!
:love: :love:
Bericht Geplaatst op 12 jan 2015 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maxje schreef:
Dit was gewoon machtig mooi allemaal! Shirt was helemaal nat aan het einde van de avond. Man wat een warmte in die zaal. Tijdens Jack of Sound ging wel een keer een deur open links van het podium. Merkte meteen toen dat de warmte iets afnam. Had van mij heel de avond wel gemogen :$

Sfeer hier was gewoon 100% top! Hopen op snel weer een nieuwe editie! Want dit was toch wel erg vermakelijk!


Als het had gekund had de deur ook langer open gestaan, probleem is alleen dat het leidde tot geluidsoverlast buiten waardoor we genoodzaakt waren hem weer te sluiten helaas. We hebben wel ijsjes uitgedeeld om het "leed" wat te verzachten. De airco kon op de een of andere manier niet op tegen zo'n fanatiek losgaande zaal. xd

Desalniettemin iedereen heel erg bedankt, het was ook voor ons als vrijwilligers puur genieten om die zaal vol liefhebbers zo los te zien gaan. Respect :clap:
Bericht Geplaatst op 12 jan 2015 16:05 
 
Hardtraxx Veteran

Seneeq schreef:
maxje schreef:
Dit was gewoon machtig mooi allemaal! Shirt was helemaal nat aan het einde van de avond. Man wat een warmte in die zaal. Tijdens Jack of Sound ging wel een keer een deur open links van het podium. Merkte meteen toen dat de warmte iets afnam. Had van mij heel de avond wel gemogen :$

Sfeer hier was gewoon 100% top! Hopen op snel weer een nieuwe editie! Want dit was toch wel erg vermakelijk!


Als het had gekund had de deur ook langer open gestaan, probleem is alleen dat het leidde tot geluidsoverlast buiten waardoor we genoodzaakt waren hem weer te sluiten helaas. We hebben wel ijsjes uitgedeeld om het "leed" wat te verzachten. De airco kon op de een of andere manier niet op tegen zo'n fanatiek losgaande zaal. xd

Desalniettemin iedereen heel erg bedankt, het was ook voor ons als vrijwilligers puur genieten om die zaal vol liefhebbers zo los te zien gaan. Respect :clap:


Ja grote dank voor gratis ijsjes. Was heerlijk door die warmte heen
Bericht Geplaatst op 12 jan 2015 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens, heel netjes dat je ijsjes uitdeelde als organisatie zijnde, complimenten. Van die deur is jammer, maar begrijpelijk :).
Bericht Geplaatst op 12 jan 2015 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

Komt denk wel een aftermovie of niet? Wil gewoon weer filmpje zien dat heel die zaal helemaal losgaat wat het de hele avond deed.
Bericht Geplaatst op 12 jan 2015 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zal ik erop staan dan :lol:. Helemaal doorweekt, stappend met 1 fatsoenlijk werkend been (krijg mri uitslag van mijn knie overmorgen) en was goed misselijk. Maar voor zover ik het weet komen er bij dynamo altijd de aftermovies op dit kanaal: https://www.youtube.com/user/Dynamoehv
Bericht Geplaatst op 12 jan 2015 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was weer zeer geslaagd! Ging echt ontzettend goed los, top!
Bericht Geplaatst op 13 jan 2015 10:59 
 
Hardtraxxer

Seneeq schreef:
maxje schreef:
Dit was gewoon machtig mooi allemaal! Shirt was helemaal nat aan het einde van de avond. Man wat een warmte in die zaal. Tijdens Jack of Sound ging wel een keer een deur open links van het podium. Merkte meteen toen dat de warmte iets afnam. Had van mij heel de avond wel gemogen :$

Sfeer hier was gewoon 100% top! Hopen op snel weer een nieuwe editie! Want dit was toch wel erg vermakelijk!


Als het had gekund had de deur ook langer open gestaan, probleem is alleen dat het leidde tot geluidsoverlast buiten waardoor we genoodzaakt waren hem weer te sluiten helaas. We hebben wel ijsjes uitgedeeld om het "leed" wat te verzachten. De airco kon op de een of andere manier niet op tegen zo'n fanatiek losgaande zaal. xd

Desalniettemin iedereen heel erg bedankt, het was ook voor ons als vrijwilligers puur genieten om die zaal vol liefhebbers zo los te zien gaan. Respect :clap:


Ja is ook wel te begrijpen! Die ijsjes waren echt een verademing :D En Cruelty geluid ging na een tijdje ook harder gelukkig, maar had volgende keer in het begin wel iets harder gemogen ja. Verder gewoon top geweest heel de avond!
Bericht Geplaatst op 13 jan 2015 11:16 
 
Hardtraxx Veteran

Nog klein verslagje

We kwamen binnen bij Low Profile zij draaide DONKEY nou dat was fijn binnen komen. Aan de bar zag ik staan Artifact. Heb even een praatje met hem gemaakt, goede gast lekker nuchter nog en gaat nog naar feestjes waar hij niet hoeft te draaien, had hem hier niet verwacht. Ook was Juized de hele avond aanwezig.
Wat ik nog herinner draaide Low Profile dus DONKEY, Zimmersion 2.0 Light, Mysterias, Magic, Midnight, Codes of Behaviour

Project Exile vond ik iets minder. Begon heel traag en waren niet zoveel nummers die me konden boeien. Tracks zoals Hit you with the bang shit die hoef ik hier niet te horen. Viel beetje tegen maar wel eindigen met Sexual Thrill

Jack of Sound. Geluid ging wat harder en het kon vanaf nu echt beginnen. Openen met Revolution remix was een goede opener verder draaide hij lekker en later kwam Delete hem vergezellen tracks gehoord zoals. Starlight, Another Ghosstory, You're Next (2013 edit), My Soul to take, Ghetto, Level, Hollow en nog veel meer maar kan niet opkomen. Was een lekkere set

Thera vs Delete
Na JOS kwam Thera. Had verwacht dat Thera veel album spul zou draaien maar viel mee. Deze set en hij solo heeft me gesloopt het was gruwelijk. Platen waar ik helemaal gek werd. Soundwaves, Never Come Close, I AM Legion Delete & The I's TBA, Who I Really Am, Jiggy Formula 2012, Stash, REM Sleep, Crazier, Craziest, Welcome, Bring The Riot.
Gesloopt na de set maar toen kwam nog uurtje Delete. Alles eruit nog wat er in zat om vervolgens mank de auto in te stappen

Delete draaide onderandere. Dismissed, Double Damage, Fother Mucker, Fast Lane, The End, The Revival en nog veel meer

Wat een feest dat het was echt geweldig! Alleen de warmte was echt jammer, maar hebben ze goed opgelost met ijsjes. :thumbsup: voor de organisatie
Bericht Geplaatst op 13 jan 2015 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Volgende keer het geluid nog fixeng, en dan zal het een nog stuk beter zijn :D


ik vond juist na JoS dat het geluid ontzettend goed stond. Ik was blij dat ik oortjes bij had, want damn zelfs met oortjes vond ik het al redelijk hard gaan.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2015 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Komt denk wel een aftermovie of niet? Wil gewoon weer filmpje zien dat heel die zaal helemaal losgaat wat het de hele avond deed.

Yes komt ergens mid volgende week!
Bericht Geplaatst op 17 jan 2015 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Concept was goed, line-up was hard en de sets heb ik ook van genoten.
Vond de warmte wel écht een tegenvaller wat deze locatie toch een stuk minder goed maakt. Was om 3 uur al kapot door die hitte waardoor ik bij Delete z'n solo set echt flink moest doorbijten om nog los te gaan.
Zie nog wel een vervolg hierop komen, wie weet zelfs een Spoontech editie. :whistle:
Bericht Geplaatst op 17 jan 2015 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
wie weet zelfs een Spoontech editie. :whistle:


Zit hier nog wat achter, of zou je dit willen? Dat zou zo bruut zijn hè :drool:
Bericht Geplaatst op 17 jan 2015 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ja, er is nog niks concreets qua locatie of datum. Maar de ideeën zijn er wel.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2015 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dodelijk, als dat 16+ is moet ik daar heen :D.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2015 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet er overigens niet het fijne van af, dit is de enige informatie die ik heb. :P En waarschijnlijk zal het daar ook bij blijven, haha.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten