Nog klein verslagje
We kwamen binnen bij Low Profile zij draaide DONKEY nou dat was fijn binnen komen. Aan de bar zag ik staan Artifact. Heb even een praatje met hem gemaakt, goede gast lekker nuchter nog en gaat nog naar feestjes waar hij niet hoeft te draaien, had hem hier niet verwacht. Ook was Juized de hele avond aanwezig.
Wat ik nog herinner draaide Low Profile dus DONKEY, Zimmersion 2.0 Light, Mysterias, Magic, Midnight, Codes of Behaviour
Project Exile vond ik iets minder. Begon heel traag en waren niet zoveel nummers die me konden boeien. Tracks zoals Hit you with the bang shit die hoef ik hier niet te horen. Viel beetje tegen maar wel eindigen met Sexual Thrill
Jack of Sound. Geluid ging wat harder en het kon vanaf nu echt beginnen. Openen met Revolution remix was een goede opener verder draaide hij lekker en later kwam Delete hem vergezellen tracks gehoord zoals. Starlight, Another Ghosstory, You're Next (2013 edit), My Soul to take, Ghetto, Level, Hollow en nog veel meer maar kan niet opkomen. Was een lekkere set
Thera vs Delete
Na JOS kwam Thera. Had verwacht dat Thera veel album spul zou draaien maar viel mee. Deze set en hij solo heeft me gesloopt het was gruwelijk. Platen waar ik helemaal gek werd. Soundwaves, Never Come Close, I AM Legion Delete & The I's TBA, Who I Really Am, Jiggy Formula 2012, Stash, REM Sleep, Crazier, Craziest, Welcome, Bring The Riot.
Gesloopt na de set maar toen kwam nog uurtje Delete. Alles eruit nog wat er in zat om vervolgens mank de auto in te stappen
Delete draaide onderandere. Dismissed, Double Damage, Fother Mucker, Fast Lane, The End, The Revival en nog veel meer
Wat een feest dat het was echt geweldig! Alleen de warmte was echt jammer, maar hebben ze goed opgelost met ijsjes.

voor de organisatie