Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 22:58 
 
Hardtraxx Newbie

Fluxion schreef:
Maarten vd Kaarten schreef:
Oh nee shit Warface in Helmond ook dichtbij....:s
denk toch maar daarheen dan

Je verkiest Warface en wat onbekenden in een andere stad boven deze lineup in je eigen stad?

De Warface hype is echt groot aan het worden. :P
Zelf weten natuurlijk. ;)


Ja dynamo is idd wel mooi op loop afstand, maar kvind warface wel de beste rawstyle op dit moment vandaar...
En niet alleen onbekende, audiotricz draaid ook nog al ben ik daar niet zo van...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 00:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Maarten vd Kaarten schreef:
Fluxion schreef:
Maarten vd Kaarten schreef:
Oh nee shit Warface in Helmond ook dichtbij....:s
denk toch maar daarheen dan

Je verkiest Warface en wat onbekenden in een andere stad boven deze lineup in je eigen stad?

De Warface hype is echt groot aan het worden. :P
Zelf weten natuurlijk. ;)


Ja dynamo is idd wel mooi op loop afstand, maar kvind warface wel de beste rawstyle op dit moment vandaar...
En niet alleen onbekende, audiotricz draaid ook nog al ben ik daar niet zo van...


Oh lord..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar eens hopen dat Sinterklaas goed gezind is, dan zal ik aanwezig zijn :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 01:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Agh wat maakt het uit joh, ieder z'n ding om het maar zo te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 16:43 
 
Hardtraxx Veteran

Hahah die Maarten vd Kaarten weer een geweldig lid erbij. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Maarten vd Kaarten schreef:
Oh nee shit Warface in Helmond ook dichtbij....:s
denk toch maar daarheen dan

Je verkiest Warface en wat onbekenden in een andere stad boven deze lineup in je eigen stad?

De Warface hype is echt groot aan het worden. :P
Zelf weten natuurlijk. ;)

Jezus, volgens mij is tegenwoordig echt alles een hype.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 17:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Fluxion schreef:
Maarten vd Kaarten schreef:
Oh nee shit Warface in Helmond ook dichtbij....:s
denk toch maar daarheen dan

Je verkiest Warface en wat onbekenden in een andere stad boven deze lineup in je eigen stad?

De Warface hype is echt groot aan het worden. :P
Zelf weten natuurlijk. ;)

Jezus, volgens mij is tegenwoordig echt alles een hype.

Dat is ook een hype. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2014 09:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ticket binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2014 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Wel leuk dat dit soort feestjes altijd in zuid holland gehouden worden.....

Zuid holland heb je steeds meer.
Envy, Paard van Troje, Maassilo, Ferro Dome, Factory010.

16 Januari weer een goed feestje in Envy.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2014 13:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Ticket binnen :D

Gezellig ^^

p-stylez schreef:
Ventrue schreef:
Wel leuk dat dit soort feestjes altijd in zuid holland gehouden worden.....

Zuid holland heb je steeds meer.
Envy, Paard van Troje, Maassilo, Ferro Dome, Factory010.

16 Januari weer een goed feestje in Envy.

Hee! Daar sta jij ook! Vies toevallig! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2014 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2014 14:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paard van Troje wil ik nog niet dood gevonden worden, Maassilo heb je idd Loudness en SS Raw, Envy moet ik misschien maar is keertje uitchecken, hoe is het volk/geluid/zaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zojuist ticket gehad van Sinterklaas, net als Cruel.

Aanwezig dus ^^.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 15:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Paard van Troje wil ik nog niet dood gevonden worden, Maassilo heb je idd Loudness en SS Raw, Envy moet ik misschien maar is keertje uitchecken, hoe is het volk/geluid/zaal?

Wat is er mis met het paard? Ziek geluid altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ventrue schreef:
Paard van Troje wil ik nog niet dood gevonden worden, Maassilo heb je idd Loudness en SS Raw, Envy moet ik misschien maar is keertje uitchecken, hoe is het volk/geluid/zaal?

Wat is er mis met het paard? Ziek geluid altijd.


Zal vast lokaal volk zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 16:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geluid zeker niks op aan te merken, maar er komen echt een hoop mongolen die niet eens Hardstyle luisteren die je proberen naar buiten een steegje in te lokken om je ''drugs te verkopen'' en dan heb je nog zakkenrollers of een hoop ander pauper volk die irritant zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de kelder vond ik het (met oortjes) echt een overkill aan bass. Wat op gegeven moment trouwens ook wel minder werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
In de kelder vond ik het (met oortjes) echt een overkill aan bass. Wat op gegeven moment trouwens ook wel minder werd.

Ik wist niet dat jij ooit in Het paard van Troje bent geweest :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 17:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
In de kelder vond ik het (met oortjes) echt een overkill aan bass. Wat op gegeven moment trouwens ook wel minder werd.

Kelder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat maar, zag iets over geluid en aangezien dit het topic van Dynamo Ehv is.. Mijn fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 18:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is ook wel raar dat ze hier zo uitgebreid over een andere locatie praten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 13:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog geen tickets?

Voor de liefhebbers zijn er een tweetal win acties op touw gezet!

Check: http://partyflock.nl/party/280053:Ctrl-Alt-Delete of http://www.facebook.com/ctrl.alt.delete.hardstyle


Good luck!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 01:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog maar een paar dagen :woot: Wie ga ik hier zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 10:25 
 
Hardtraxx Veteran

Jaaa eerste feestje van 2015!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten