Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 11:58 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Norther66 schreef:
Een voucher per email, ff 10x uitprinten dan :D


Typische Nederlander dit.


Dit hele topic xd . Gratis bier en iedereen is in een keer bij de meeting :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 14:17 
 
Hardtraxxer

Nummer de coupons, wijs vooraf één bar aan waar je die kan inleveren. Lever je coupon in bij een goed te herkennen barmedewerker die op de hoogte is van de actie, hij of zij streept het nummer op de coupon van een lijst af en je krijgt je Hardtraxx biertje. Of wordt dit zo wel een beetje erg complex? Wel leuk bedachte actie verder :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Nummer de coupons, wijs vooraf één bar aan waar je die kan inleveren. Lever je coupon in bij een goed te herkennen barmedewerker die op de hoogte is van de actie, hij of zij streept het nummer op de coupon van een lijst af en je krijgt je Hardtraxx biertje. Of wordt dit zo wel een beetje erg complex? Wel leuk bedachte actie verder :)

Het is een blad bier voor de meeting. Niet een gratis biertje op elk willekeurig moment voor iedereen die op Hardtraxx zit.
Tijdens de meeting geef je je coupon aan Rob, die gaat bier halen. Zoals het volgens mij ook al uitgelegd werd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 14:20 
 
Hardtraxx Veteran

Eerlijk is eerlijk, wel leuk gespeeld door LYM en echt verlies op 10-15 biertjes maken ze ook niet. En een groepje ht'ers bij elkaar krijgen Is ook mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 14:22 
 
Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Svennn schreef:
Nummer de coupons, wijs vooraf één bar aan waar je die kan inleveren. Lever je coupon in bij een goed te herkennen barmedewerker die op de hoogte is van de actie, hij of zij streept het nummer op de coupon van een lijst af en je krijgt je Hardtraxx biertje. Of wordt dit zo wel een beetje erg complex? Wel leuk bedachte actie verder :)

Het is een blad bier voor de meeting. Niet een gratis biertje op elk willekeurig moment voor iedereen die op Hardtraxx zit.
Tijdens de meeting geef je je coupon aan Rob, die gaat bier halen. Zoals het volgens mij ook al uitgelegd werd

Ht 'ers die deelnemen aan de meeting opschrijven. En ter plekke de naam doorstrepen van de Ht er die aanwezig Is. En ik denk dat de wat vastere mensen hier wel onderscheid kunnen maken wie langer meeloopt of alleen voor een gratis biertje komt hé :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
pecola-tje schreef:
Svennn schreef:
Nummer de coupons, wijs vooraf één bar aan waar je die kan inleveren. Lever je coupon in bij een goed te herkennen barmedewerker die op de hoogte is van de actie, hij of zij streept het nummer op de coupon van een lijst af en je krijgt je Hardtraxx biertje. Of wordt dit zo wel een beetje erg complex? Wel leuk bedachte actie verder :)

Het is een blad bier voor de meeting. Niet een gratis biertje op elk willekeurig moment voor iedereen die op Hardtraxx zit.
Tijdens de meeting geef je je coupon aan Rob, die gaat bier halen. Zoals het volgens mij ook al uitgelegd werd

Ht 'ers die deelnemen aan de meeting opschrijven. En ter plekke de naam doorstrepen van de Ht er die aanwezig Is. En ik denk dat de wat vastere mensen hier wel onderscheid kunnen maken wie langer meeloopt of alleen voor een gratis biertje komt hé :P

Ik heb al wel even een account, helaas nog geen enkele meeting weten te bezoeken.
Kom ik nu niet in aanmerking voor een gratis biertje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 15:57 
 
Hardtraxx Veteran

Al krijg ik geen biertje. Ga voor de meeting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Lenny schreef:
Norther66 schreef:
Een voucher per email, ff 10x uitprinten dan :D


Typische Nederlander dit.


Dit hele topic xd . Gratis bier en iedereen is in een keer bij de meeting :P


Inderdaad :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 18:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat zijn er opeens veel inactieve mensen in dit topic.
Hmmm.. hoe zou dat nou komen :surrender:


Lijkt me leuk weer een keertje een meeting bij te wonen, is zo ondertussen lang terug. Uiteraard is de bijkomstigheid van een gratis biertje altijd goed :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik wil ook bier
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik offer mij graag op voor het bier van mensen die niet gaan, of te inactief zijn om recht te hebben op deze actie. Als organisator van deze thread acht ik mij hier ook gerechtvaardigd toe. Dus bij deze.

Overigens laat ik het LYM ook vrij om mij te sponsoren. Ik heb nog geen ticket, maar de kans is goed aanwezig dat ik ga :P dus elke motivatie is welkom
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 03:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat hardtraxx bij elkaar brengt; bier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 10:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik wil een ijsje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 04:40 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Ik offer mij graag op voor het bier van mensen die niet gaan, of te inactief zijn om recht te hebben op deze actie. Als organisator van deze thread acht ik mij hier ook gerechtvaardigd toe. Dus bij deze.

Overigens laat ik het LYM ook vrij om mij te sponsoren. Ik heb nog geen ticket, maar de kans is goed aanwezig dat ik ga :P dus elke motivatie is welkom

Gratis bier is toch motivatie genoeg!?!
Immers mijn vriendin heeft na de bekendmaking van deze meeting actie direct combi ticket besteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu rest enkel nog de vraag: Is het echt bier of Heineken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 14:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit topic :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet wss naar huis rijden, dus dan mag 1 pilsje precies :P Leuke actie LYM, en grappig idd dat er meteen een topic vol wordt gespamd door HT als het om gratis bier gaat :lol: Beter gaan we daarna wel met zijn allen vierkant rammen in de 2e climax...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 11:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het is qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
Een andere vraag. Wellicht weten jullie dat.. Kan dit account geen 'organisatie' status of iets dergelijks krijgen? :cool:
Zo'n newbie zijn wij toch ook weer niet.. ;)

Ah, wij hadden een verzoek in een PM naar een ander account gestuurd. Zal er even achteraan gaan. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 13:14 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Het is qlimax.


Zijn er kluisjes in de Qlimax?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, de kluisjes zijn alleen in de intro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 13:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

We kunnen proberen te rammen in een vierkant kluisje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 13:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
We kunnen proberen te rammen in een vierkant kluisje?


En wat als het kluisje rechthoekig is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 13:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nja dan zitten we na het weekend allemaal met onze arm in een mitella. Maar goed kunnen we misschien een invalidendeck regelen in de ijstijd tzt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo tussen de random opmerkingen door, misschien is het handig om een beetje te pijlen wie er allemaal komen? Lijstje bijhouden of iets dergelijks. Zelf twijfel ik nog over CRAFT, maar misschien haal ik last minute nog een kaartje.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten