Nou ehm ik ben dus aanwezig ja.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Yes! Aanwezig.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Aanwezig bij het eerste half uur van wildstylez op de TM. Gaan sowieso ergens anders afsluiten.
Ik ben sws aanwezig op CRAFT, alleen moet kijken met de afsluiting. Wil best naar de meeting komen voor o.a. bier en jullie eens te zien rammen. 
Ik wil ook niet meeten tijdens Wildstylez. Gewoon lekker overdag. 's avonds is het donker en wil ik lekker rammen en zo min mogelijk ouwehoeren.
Eens. Vind de meeting een leuk idee, maar dan liever om 1800 uur ofzo.wrote:Ik wil ook niet meeten tijdens Wildstylez. Gewoon lekker overdag. 's avonds is het donker en wil ik lekker rammen en zo min mogelijk ouwehoeren.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Anders zie je die Tim ook zo snel over het hoofd
-
B
wrote:Aanwazig sowieso
Ik zal is lekker over jouw hoofd zienwrote:Anders zie je die Tim ook zo snel over het hoofd
Last edited by TiMOTHYb on , edited 1 time in total.
Je Avio chick ookwrote:aanwezig,
Raven ook
Ik sleep Norther66 wel mee. Te herkennen aan een gezicht alsof ik 4 jaar te jong ben voor dit feest.
Ik ben aanwezig met Zygoma en ik doe wel een poging om meneer The Skribbler ook mee te slepen van de early vandaan. 
Je bedoelt dat ik jou begeleidwrote:Ik sleep Norther66 wel mee. Te herkennen aan een gezicht alsof ik 4 jaar te jong ben voor dit feest.
Is ff kijken waar ik aan te herkennen ben, denk weer mijn Obey petje van me profielfoto.
wrote:Je Avio chick ookwrote:aanwezig,
Raven ook
Komt goedwrote:Ik ben aanwezig met Zygoma en ik doe wel een poging om meneer The Skribbler ook mee te slepen van de early vandaan.