Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ehm ik ben dus aanwezig ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 13:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 13:41 
 
Hardtraxx Veteran

Yes! Aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 13:42 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig bij het eerste half uur van wildstylez op de TM. Gaan sowieso ergens anders afsluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwazig sowieso
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben er ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 14:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben sws aanwezig op CRAFT, alleen moet kijken met de afsluiting. Wil best naar de meeting komen voor o.a. bier en jullie eens te zien rammen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 14:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik wil ook niet meeten tijdens Wildstylez. Gewoon lekker overdag. 's avonds is het donker en wil ik lekker rammen en zo min mogelijk ouwehoeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik wil ook niet meeten tijdens Wildstylez. Gewoon lekker overdag. 's avonds is het donker en wil ik lekker rammen en zo min mogelijk ouwehoeren.

Eens. Vind de meeting een leuk idee, maar dan liever om 1800 uur ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 19:11 
 
Hardtraxx Veteran

Anders zie je die Tim ook zo snel over het hoofd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 19:13 
 

Norther66 schreef:
Aanwazig sowieso
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 19:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Anders zie je die Tim ook zo snel over het hoofd

Ik zal is lekker over jouw hoofd zien :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

aanwezig,

Raven ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 20:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Blear schreef:
aanwezig,

Raven ook

Je Avio chick ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben aanwezig met Blear
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik sleep Norther66 wel mee. Te herkennen aan een gezicht alsof ik 4 jaar te jong ben voor dit feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 21:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

en pet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 21:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ben aanwezig met Zygoma en ik doe wel een poging om meneer The Skribbler ook mee te slepen van de early vandaan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Ik sleep Norther66 wel mee. Te herkennen aan een gezicht alsof ik 4 jaar te jong ben voor dit feest.


Je bedoelt dat ik jou begeleid
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 23:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is ff kijken waar ik aan te herkennen ben, denk weer mijn Obey petje van me profielfoto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 23:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Blear schreef:
aanwezig,

Raven ook

Je Avio chick ook


:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Ik ben aanwezig met Zygoma en ik doe wel een poging om meneer The Skribbler ook mee te slepen van de early vandaan. :)

Komt goed :P Ik heb wss een Ok doei. petje op, of een blauwe met rode klep met Haha! WTF erop. Ohja en ik lijk op de gozer van mijn ava.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 23:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hij heeft op elk feest voortdurend z'n ogen dicht
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten