Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wacht nou maar gewoon tot ze definitief bekend maken wat het wordt, ipv meteen allemaal te gaan speculeren en straks misschien teleurgesteld te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 19:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Stel dat er een nieuw event komt: gaat Wildstylez dan Clubbin draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 19:42 
 
Hardtraxx Veteran

En kun je dan op de meeting ook fris krijgen ipv bier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 19:53 
 

Fristi ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 20:02 
 
Hardtraxx Veteran

SAIN7 schreef:
Lose Your Mind schreef:
In de tussentijd liggen alle registers open om een zo goed mogelijke oplossing voor de gevolgen van zaterdag te vinden. We hebben een aantal gedachtes hierover, maar we zijn nog even afhankelijk van andere partijen of dit ook te realiseren is. We krijgen enorm veel support en het is tof om te merken hoeveel mensen met ons meeleven.


Wat ik hieruit opmaak is: (Gedeelte van het) geld terug, of speciaal evenement voor degene die naar CRAFT 2015 zouden gaan.
Hoop toch op dat laatste :D

Nog veel succes de komende tijd met het afhandelen van CRAFT 2015.

Er is al laten weten dat er geen extra evenement komt vanuit LYM in 2015.
Bron is een antwoord op een vraag bij de facebook reacties van LYM
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 20:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die antwoord ga ik niet bevragen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 20:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Er is al laten weten dat er geen extra evenement komt vanuit LYM in 2015.
Bron is een antwoord op een vraag bij de facebook reacties van LYM


Oké thanks. :)
Dan wacht ik het officiële bericht van LYM nog af, met de uiteindelijk oplossing zonder hoop op een extra evenement.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 21:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Lose Your Mind schreef:
In de tussentijd liggen alle registers open om een zo goed mogelijke oplossing voor de gevolgen van zaterdag te vinden. We hebben een aantal gedachtes hierover, maar we zijn nog even afhankelijk van andere partijen of dit ook te realiseren is. We krijgen enorm veel support en het is tof om te merken hoeveel mensen met ons meeleven.


Wat ik hieruit opmaak is: (Gedeelte van het) geld terug, of speciaal evenement voor degene die naar CRAFT 2015 zouden gaan.
Hoop toch op dat laatste :D

Nog veel succes de komende tijd met het afhandelen van CRAFT 2015.


Ik zat meer te denken aan een enorme suicide tequila met 15.000 man.
Ligt aan de groenteboer of hij zoveel citroen heeft, aan de ANWB voor bakken zout, en het bier, tja dat bier dat is er wel.


Nee even serieus, een nieuw evenement had mij ook tof geleken, maar ook vrij logisch dat zoiets niet meer haalbaar is in '15.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 22:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Ik zat meer te denken aan een enorme suicide tequila met 15.000 man.
Ligt aan de groenteboer of hij zoveel citroen heeft, aan de ANWB voor bakken zout, en het bier, tja dat bier dat is er wel.


Nee even serieus, een nieuw evenement had mij ook tof geleken, maar ook vrij logisch dat zoiets niet meer haalbaar is in '15.


Suicide tequila shot met bier? :thumbup:
Evenement in 2015 zal inderdaad niet meer lukken om even te organiseren (op de schaal van 15.000 man compenseren). 1 januari 2016 dan maar? :cool:

& weer even serieus, ik hoop dat ze de volgende CRAFT wel goed weer hebben en dat die nog wel doorgaat, zo'n zieke line-up en dan door de storm alles kunnen afblazen. Heel jammer.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten