Blear schreef:
Ik zat meer te denken aan een enorme suicide tequila met 15.000 man.
Ligt aan de groenteboer of hij zoveel citroen heeft, aan de ANWB voor bakken zout, en het bier, tja dat bier dat is er wel.
Nee even serieus, een nieuw evenement had mij ook tof geleken, maar ook vrij logisch dat zoiets niet meer haalbaar is in '15.
Suicide tequila shot met bier?
Evenement in 2015 zal inderdaad niet meer lukken om even te organiseren (op de schaal van 15.000 man compenseren). 1 januari 2016 dan maar?
& weer even serieus, ik hoop dat ze de volgende CRAFT wel goed weer hebben en dat die nog wel doorgaat, zo'n zieke line-up en dan door de storm alles kunnen afblazen. Heel jammer.