Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 22:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HA! BIIIIEERRRRR
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn er kluisjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Zijn er kluisjes?


Er zijn speciale kluisjes waar je een krat bier in kan stoppen zodat je nooit zonder zult vallen.
Ook mag je enkel je shirt uitdoen als je er veel bier op hebt gemorst en je shirt helemaal nat is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 12:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mop: hoe krijg je een Pommer in een kluisje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 13:00 
 

TiMOTHYb schreef:
Mop: hoe krijg je een Pommer in een kluisje?


Proppen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mop: hoe krijg je een Pommer in een kluisje?


Bekertje bier achterin zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 13:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Netjes, u gaat door voor de locker. :beer: :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 18:03 
 
Hardtraxx Newbie

Norther66 schreef:
SAIN7 schreef:
Huh, vertel dat verhaal eens wat uitgebreider hoe het kwam en wat de aanleiding was?


Wij kwamen al vrij vroeg aan met de auto, iets voor 12en. Wilden we naar de ingang lopen, zagen we allemaal hekken staan, maar in het midden was het gewoon open nog, dus we dachten dat dat de route naar de ingang was. Dus wij daar door die opening gelopen, nog steeds zoekend naar de ingang.

Toen viel ons op dat er allemaal picknick tafels er al stonden, en vervolgens ook een paar barren. We keken elkaar aan en hadden zoiets van 'huh, volgens mij zijn we al binnen? :huh: ' Toen we weer terug liepen, zagen we dat die opening van het hek een nooduitgang was en inmiddels dicht was gedaan. Die was blijkbaar nog open voor bevoorrading van het terrein, en stond er geen security bij, toen wij het terrein opliepen.

Wij dus al op het terrein zo'n security gast vragen waar de kluisjes waren. Hij antwoordde bij de ingang. En toen wij weer vroegen uhh waar is de ingang? keek hij wel ff vreemd op :lol: Wij het hele verhaal uitgelegd, zei hij van nou, dan hebben jullie mooi geluk :P

Wij op onze telefoons de tickets naar nog een paar vrienden gestuurd, en die zijn wel volgens de normale ingang naar binnen gekomen op onze tickets :P


Had precies het zelfde toen maar tickets doorgestuurd stonden bij atmozfears egt met nog geen 40 man was egt bizar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 18:25 
 

Egt niet normaal indedaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 21:33 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe gaan we het dan doen met de meeting en bier? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja Rob, verzin eens een goede manier waarop HTers zichzelf aan kunnen melden voor het bier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 21:42 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ja Rob, verzin eens een goede manier waarop HTers zichzelf aan kunnen melden voor het bier?


Ik denk dat ik een speciale Hardtraxx voucher laat maken. Dan zal ik hier een aantal dagen een oproep plaatsen om een email naar een speciaal emailadres te sturen, waarna je de voucher zult krijgen. Bij de meeting zal ik de vouchers innemen om die dan om te wisselen in bier.

Dat lijkt mij logistiek gezien het makkelijkst. Wat jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 21:44 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Een andere vraag. Wellicht weten jullie dat.. Kan dit account geen 'organisatie' status of iets dergelijks krijgen? :cool:
Zo'n newbie zijn wij toch ook weer niet.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 21:49 
 
Hardtraxx Veteran

PM naar een van de crew members
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 21:49 
 
Hardtraxx Veteran

Lose Your Mind schreef:
Een andere vraag. Wellicht weten jullie dat.. Kan dit account geen 'organisatie' status of iets dergelijks krijgen? :cool:
Zo'n newbie zijn wij toch ook weer niet.. ;)


En anders nog 56 berichten plaatsen en je bent hardtraxx xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 21:59 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Of worden we op 26 juli donateur?
xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind die Hardtraxx bier coupon wel een leuk idee! Ik wil er zes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 22:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
Of worden we op 26 juli donateur?
xd

Ik raad het je af :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Lose Your Mind schreef:
Of worden we op 26 juli donateur?
xd

Ik raad het je af :surrender:

Beter dan ambassadeur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 22:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die krijgen vast meer dan een dood sub-forum :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een voucher per email, ff 10x uitprinten dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 22:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
Steffnov schreef:
Ja Rob, verzin eens een goede manier waarop HTers zichzelf aan kunnen melden voor het bier?


Ik denk dat ik een speciale Hardtraxx voucher laat maken. Dan zal ik hier een aantal dagen een oproep plaatsen om een email naar een speciaal emailadres te sturen, waarna je de voucher zult krijgen. Bij de meeting zal ik de vouchers innemen om die dan om te wisselen in bier.

Dat lijkt mij logistiek gezien het makkelijkst. Wat jullie?


Ik denk dat het beste is als je dan een email laat sturen door een Hardtraxx account in een PM.
Dus dan PM'en (spammen) wij dus via hier jullie HT account met een email en dan naar die emails een voucher versturen.
Anders kunnen anderen (niet HT'ers) ook via die email de voucher krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 22:19 
 
Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Een voucher per email, ff 10x uitprinten dan :D


Typische Nederlander dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Lose Your Mind schreef:
Steffnov schreef:
Ja Rob, verzin eens een goede manier waarop HTers zichzelf aan kunnen melden voor het bier?


Ik denk dat ik een speciale Hardtraxx voucher laat maken. Dan zal ik hier een aantal dagen een oproep plaatsen om een email naar een speciaal emailadres te sturen, waarna je de voucher zult krijgen. Bij de meeting zal ik de vouchers innemen om die dan om te wisselen in bier.

Dat lijkt mij logistiek gezien het makkelijkst. Wat jullie?


Ik denk dat het beste is als je dan een email laat sturen door een Hardtraxx account in een PM.
Dus dan PM'en (spammen) wij dus via hier jullie HT account met een email en dan naar die emails een voucher versturen.
Anders kunnen anderen (niet HT'ers) ook via die email de voucher krijgen.

Als je dan ook ff aanmelddatum checkt... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 10:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gratis bier :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten